نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مکانیسم سولوفوناسیون به این صورت است که از ترکیبات فعالی تشکیل شده است و ساختار متفاوتی نیز دارد که می تواند به صورت آب دوست یا آب گریز باشد. 

راکتور سولفوناسیون  یکی از دستگاههای این واحد می باشد و برای سولفوناسیون آلکیل بنزن هم از این دستگاه و دستگاههای دیگر کمک گرفته می شود که در ادامه ذکر خواهد شد.

قرار دادن گروه سولفونه بر روی ترکیبات مختلف می تواند دامنه وسیعی از ترکیبات آب دوستی و یا آب گریزی را یاجاد کند که به عنوان ماده فعال سطح عمل می کند و در دسته بندی آنیونی قرار دارد.

مواد اصلی سولفوناسیون بنزن شامل  آلکیل بنزن، دی اکســــید گوگرد، اکسیژن، هیدروکســید محلول، هیپوکلریـــت سدیم می باشد. 

سولفوناسیون آلکیل بنزن یک یاز فرآیندهای سولفوناسیون می باشد که از اسید سولفوریک، اسید کلروسولفونیک، تری اکسید گوگرد می باشد که در این بین از تری اکسید گوگرد به میزان بیشتری استفاده می شود.

برای شروع و تهیه این فرآیند ابتدا دی اکسید گوگرد مایع به وسیله یک پمپ از مخزن نگهدارنده به تبخیرکننده منتقل می شود و گاز خروجی از تبخیر کننده با دی اکسید گوگرد ترکیب شده است که با اضافه کردن اکسیژن وارد راکتور کاتالیستی اکسیداسیون شده و قبل از اینکه وارد راکتور شود با مبدل های حرارتی خنک می شود.

کاربرد واکنش سولفوناسیون متفاوت است و در حوزه مختلفی کاربرد دارد. اما همانطور که میدانید این حوزه ها مربوط به حوزه های شیمیایی و صنایع وابسته به آن می باشد که در ابتدای امر نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. 

تهیه دستگاهها و خط تولید این واحدها نیازمند این است که یک مشاوره کسب و کار شما را در این زمینه به درستی راهنمایی کرده اما در نهایت بازهم نیاز به افراد متخصصی می باشد که بتوانند این خط تولید را برای شما راه اندازی کنند. 

اما اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است در خطوط تولیدی قدم بگذارید که می دانید با یادگیری برخی مهارت ها خود شما می توانید به صورت کامل صاحب کسب و کار خود شوید. 

سارگن استون با هدف معرفی پرسود خطوط تولیدی این امکان را به شما می دهد که در خطوط تولیدی مختلفی که سارگن استون آنها را مورد بررسی و مطالعه قرار داده است به بالاترین سود برسید. 

برای اطلاع از نحوه کار این خطوط تولیدی به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از محصولات پرمصرفی که بسیار پرطرفدار نیز می باشد می توان به سیب زمینی اشاره کرد که سالهای زیادی از پیدایش و کاشت آن می گذرد که محصولی است سرشار از نشاسته  و گونه های سیب زمینی وحشی، که از پرو امروزی نشأت گرفته اند، در سراسر قاره آمریکا، از ایالات متحده تا جنوب شیلی یافت می شوند.  در اصل اعتقاد بر این بود که این بوته های سیب زمینی توسط مردم بومی قاره آمریکا به طور مستقل در چندین مکان اهلی شده اند، اما بعداً آزمایش ژنتیکی انواع متنوعی از ارقام و گونه های وحشی منشا واحدی برای سیب زمینی مشاهده شد.

سیب زمینی ها در نیمه دوم قرن شانزدهم توسط اسپانیایی ها از قاره آمریکا به اروپا وارد شدند. امروزه این غذای اصلی در بسیاری از نقاط جهان و بخشی جدایی ناپذیر از اکثر منابع غذایی جهان است. از سال 2014، سیب زمینی چهارمین محصول غذایی جهان پس از ذرت (ذرت)، گندم و برنج بود.

به دنبال هزاره های پرورش انتخابی، اکنون بیش از 5000 نوع مختلف سیب زمینی وجود دارد. بیش از 99٪ کاشت سیب زمینی های در حال حاضر در سراسر جهان از گونه هایی ناشی می شوند که از مناطق کم ارتفاع شیلی مرکزی تشکیل شده اند.

اهمیت سیب زمینی به عنوان منبع غذایی و ماده غذایی آشپزی در مناطق مختلف متفاوت است و هنوز در حال تغییر است. این یک محصول اساسی در اروپا، به ویژه اروپای شمالی و شرقی است، جایی که تولید سرانه هنوز بالاترین میزان در جهان است، در حالی که سریع ترین گسترش تولید در چند دهه گذشته در جنوب و شرق آسیا، با چین و هند اتفاق افتاده است. از 2018 در تولید کلی جهان پیشرو است.

کشت سیب زمینی مانند گوجه فرنگی یک گل شبدر در تیره Solanum است و قسمت های رویشی و میوه دار سیب زمینی حاوی سم سولانین است که برای مصرف انسان خطرناک است.

غده های سیب زمینی معمولی که به درستی رشد کرده و ذخیره شده اند، گلیکو آلکالوئیدهایی تولید می کنند که به اندازه کافی کوچک هستند و برای سلامتی انسان قابل چشم پوشی نیستند، اما اگر بخش های سبز گیاه (یعنی جوانه ها و پوست) در معرض نور قرار بگیرند، غده می تواند غلظت کافی کافی از گلیکو آلکالوئیدها برای تأثیر بر سلامت انسان باشند.

 

نحوه برداشت سیب زمینی به این صورت است که باید دقت شود که سیب زمینی های نارس و سبز برداشت نشوند به دلیل اینکه سمی هستند و برای سلامت انسان نیز خطرناک می باشد سپس با کنار زدن خاک اطراف محصول، سیب زمینی ها را از دل خاک بیرون کشیده و به دست میوه فروشان و یا مصرف کنندگان مانند کارخانجات می فرستند.

کاشت و برداشت سیب زمینی تنها از عهده کسانی برمی آید که سالها در زمینه کشاورزی فعالیت داشته اند و می توانند این مسیر را به درستی اجرا و محصول نهایی را برداشت کنند. 

اگر سرمایه گذار هستید و البته کار کشاورزی را تجربه ای ندارید و می خواهید در این زمینه سرمایه گذاری کنید بهتر است بدانید که شغل کشاورزی بسیار سخت و صبر زیادی را نیاز دارد. 

پس به پیشنهاد سارگن استون به جای سرمایه گذاری کردن در حوزه هایی که هیچ سابقه فعالیتی ندارید در خطوط تولیدی معرفی شده توسط این شرکت را مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. 

این خطوط تولیدی پرسود شما را در مدت زمان کوتاهی به بیشترین سود می رساند و قابلیت سرمایه گذاری با مبالغ مختلف میلیونی و میلیاردی نیز می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com 



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

با توجه به تمام مضراتی که قند برای انسان ها دارد اما باز هم یک جایگزین بسیار مناسب از تمامی جهات برای آن پیدا نشده است و کاربردی که قند در صنایع غذایی و شیرینی دارد هنوز با هیچ محصول دیگری قابل مقایسه نمی باشد. 

قند یک ساکاروز می باشد که دارای سه عنصر کربن، هیدروژن و اکسیژن است که این ماده شیرین کننده با عصاره گیری از گیاهانی مانند چغندر و نیشکر تولید و تهیه می شود که در قالب قند و شکر به بازار عرضه می شود. 

قند برای بدن ضروری می باشد اما نوع طبیعی و کاملا ارگانیک آن که باعث بالا رفتن قند خون می شود و خستگی را از فرد دور می کند. در خط تولید قند و این روزها قند به ورش پرسی بیشتر انجام می شود و از دستگاههای تمام اتوماتیک استفاده شده است که در نهایت نیاز به نیروی انسانی کمتری نیز می باشد.

در تولید قند به وسیله دستگاه به این صورت عمل میکنند که ابتدا چغندرها وارد بخش شستشو می شوند و آب با فشار بالایی بر روی چغندرها ریخته می شود که تمامی گرد و غبار موجود روی آنها به طور کامل پااک شود و سپس پوست چغندرهای شسته شده به صورت کامل جدا می شود.

برای اندازه گیری مقدار قند موجود در چغندر، گیاه وارد دستگاه پولای متر می شود و بعد به وسیله دستگاه خردکن چغندرها به صورت خلالی برش داده می شود که بعد از استخراج شربت از چغندر وارد دستگاه عصاره گیر می شوند.

سپس دستگاه پرس خط تولید قند، شربتی که در انتها بر روی تفاله ها باقی مانده است برای غذای دام در نظر می گیرد و شربت باقی مانده با استفاده از شیر آهک و گاز کربنیک تصفیه شده و ترکیبات گوگرد نیز استفاده می شود که در نهایت برای پخته شدن وارد مخزن می شود.

بعد از عملیات سردسازی وارد دستگاه کریستالیزاسیون شده و بدین ترتیب قند تهیه می شود که بسته بندی آن نیز به صورت تمام اتوماتیک با دستگاهها می باشد.

دستگاههای تولید قند بسیار متنوع هستند و برای اطلاع از تعداد دستگاه و نوع آنها به سایت سارگن استون مراجعه کرده که در مورد این خط تولید جزئیات بیشتری را ذکر کرده است. 

خط تولید قند شاید این طور به نظر برسد که بسیار در کشور مورد نیاز است و همیشه به این محصول نیاز خواهد بود اما بهتر است بدانید که از این خط تولید و تولید کنندگان آن به تعداد بسیار زیادی در کشور وجود دارد که افراد سالها در این حوزه فعالیت می کنند. 

چنانچه جزء افراد سرمایه گذار هستید پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی سرمایه گذاری کنید که می دانید در کمترین زمان ممکن به بیشترین سود خواهید رسید. 

به همین دلیل سارگن استون انتخاب را برای شما راحتتر کرده است و از بین صدها کار تولیدی پرسود ترین آنها را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید با مراجعه به سایت اصلی سارگن استون در مورد هر یک از این خطوط تولیدی اطلاعات بسیار زیادی به دست آورید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر به معماری سنتی دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که بسیار با شیشه های رنگی تزئین شده اند و خط تولید شیشه های رنگی امروزه به یکی از پرکاربردترین خطوط تولیدی تبدیل شده است که افراد از این شیشه های رنگی استفاده های زیادی می کنند. 

در گذشته از طرح شیشه های رنگی بیشتر برای سقف و درب و پنجره استفاده می کردند که امروز کاربرد وسیع تری پیدا کرده است و استفاده های فراوانی از این شیشه ها می کنند. 

موادی مانند پتاس، سودا و سرب را می توان برای کاهش دمای ذوب اضافه کرد. مواد دیگری مانند آهک برای بازسازی شبکه ضعیف شده و شیشه پایدارتر می شوند. شیشه با افزودن پودرهای اکسید فلزی رنگ می شود.

کیفیت شیشه های رنگی بسیار بالا می باشد و برای ساخت آنها نیاز به دستگاههای تمام اتوماتیک است که به صورت دو لایه رنگ شیشه را تولید می کنند و قابلیت استفاده در محیط های مختلف را نیز دارد که به دو روش لعابی و لاکوبل یا پشت رنگ نیز قابل تهیه می باشد.

از روش لعابی در صنایع تولیدی و لوازم خانگی  و همچنین صنعت خودرو بیشتر استفاده می شود و از شیشه های لاکوبل در صنایع ساختمان و دکوراسیون های داخلی و طراحی فضاهای معماری مدرن نیز استفاده می شود که شیشه لاکوبل رنگی با تنوع رنگ بالا طرفداران بسیار زیادی دارد.

ساخت شیشه های رنگی به دو روش انجام می شود که در مطلب سایت سارگن استون به جزئیات آن پرداخته شده است. اما با این وجود که شیشه های رنگی بسیار پرکاربرد و پرطرفدار هستند به همان میزان نیز افراد بسیار زیادی در این حوزه فعالیت می کنند و جزء تولید کنندگان می باشد پس اگر قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارید بهتر است بدانید فعالیت در این حوزه رقیبان بسیار سرسختی دارد که شما باید برای معرفی محصول خود تلاش چندبرابری داشته باشید.

لذا پیشنهاد می شود از دیگر خطوط تولیدی که مشاوره کسب و کار به شما معرفی می کند استفاده کرده تا اطمینان داشته باشید که در مدت زمان کوتاهی به بیشترین سود می رسید. 

شرکت سارگن استون خطوط تولیدی پرسودی را به شما معرفی می کند که می داند بیشترین سود و بالاترین بازدهی را برای سرمایه گذار دارد و برای اطلاع از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و از تمامی خطوط تولیدی معرفی شده اطلاعات به دست آورید. 

WWW.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خط تولید پلی گلاس را به یک نوع پلاستیک شفاف می گویند که به ظاهر بسیار شبیه به شیشه می باشد و از پلی کربنات شفاف است که یک نوع پلیمر به شمار می رود. 

از جمله خصوصیاتی که پلکسی گلاس دارد این است که از شیشه بسیار مقاوم تر است و در هر سایز و اندازه  ای در بازار موجود می باشد که در مارکت سازی از آن استفاده بسیار زیادی می شود. 

در دو طرف پلکسی گلاس یک برچسب مقوایی می چسبانند که کار آن محافظت از این ورقه ها می باشد و در مقابل گرد و غبار نیز بسیار خوب عمل می کنند که بهتر است برش های آن توسط دستگاه انجام شود.

برای برش دادن ورقه های پلکسی گلاس از دستگاههای CNC استفاده می کنند و ابتدا به وسیله نرم افزار آن را طراحی کرده و سپس برش لیزری را انجام می دهند که ماده چسبناک این ورقه ها پلاکسی گلاس کلوروفوم می باشد و در دو سطح صیقلی محکم به یکدیگر فشرده می شوند و با یک قلم موی کوچک بینشان چکانده می شود و بعد از یک دقیقه اتصال انجام می گیرد.

در زمان استفاده از چسب کلوروفوم باید جانب احتیاط بسیار رعایت شود به دلیل اینکه یک ماده بیهوشی می باشد و نباید آن را استشمام کرد و از این رو بهتر است در هنگام استفاده از یک ماسک برای جلوگیری از استشمام بوی آن استفاده شود.

ورقه های پلکسی گلاس به علت خواص میکانیکی دارند که در برابر تغییرات دمایی محیط و در برابر باران و تگرگ مقاوم بوده و نسبت به شیشه های معمولی از درصد جذب و رطوبت کمتری برخوردار هستند که در برابر شوک های حرارتی نسبت به شیشه مقاوم تر می باشند و در صورت شکستگی دارای سطح تیز و برنده نیز نمی باشند که باعث حرارت نمی شوند.

این ورقه دارای مواد ضد UV هستند و مقاومت بالایی در مقابل اشعه ماوراء بنفش دارند و از شفافیت آها نمی شود. شفافیت ورق پلکسی گلاس در حدود 92 درصد می باشد و شیشه های ساختمانی در حدود 90 درصد هستند.

کاربرد پلکسی گلاس در تابلوهای تبلیغاتی، پارتیشن بندی، ساخت پاسیو و حمام، ساخت آکواریوم، نور گیر پنجره ها، لوازم پزشکی، پنجره هواپیما، لنز زیردریایی و ... می باشد که در صنایع مختلف دیگر کاربردهای متفاوتی می تواند داشته باشد. 

اما نیاز اساسی ما در حوزه های کسب و کار بسیار گسترده تر از موارد این چنینی می باشد و نیاز جامعه میتواند در هر زمینه ای باشد. فرد سرمایه گذار باید به دنبال این باشد که کدام یک از این مسیرها بیشتر برایش سودآور خواهد بود چرا که صدها خط تولید مختلف می باشد که افراد می توانند در آنها سرمایه گذاری کنند. 

شرکت سارگن استون از بین دهها کار تولیدی چندین کار را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده است و به سرمایه گذاران پیشنهاد می دهد که می توانند از این طریق در کمترین زمان به بیشترین سود برسند. 

برای اطلاع از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی می توانید به ادرس سایت اصلی سارگن استون که در انتها درج شده است مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مناسبتهای مختلف در سراسر دنیا همیشه نشان از ان دارد که تاریخ آن مناسبت به روز خاصی بر میگردد و این روز بسیار برای مردمان آن کشور روز مهمی به شمار می رود. 

روز ولنتاین 2021 یکی از روز هایی است که هر ساله در بیشتر کشورها برگزار می شود و ولنتاین 99 نیز در ایران جزء کشورهایی است که افراد می توانند به دوست هم نوع یا مخاطب خاص خود ابراز احساسات می کنند. 

کادوی ولنتاین 2021 همیشه یک نوع کادوی مشخص می باشد که افراد حتی با کارت تبریک نیز این روز را برگزار می کنند اما این روزها در کنار کارت تبریک افراد دیگری نیز هستند که هدیه ولنتاین 99 را خاص تر برگزار می کنند و کادو های لاکچری به مخاطب خاص خود هدیه می دهند. 

اما انواع و اقسام کادوهایی که در این روز افراد مختلف می توانند به دیگران هدیه بدهند عبارتند از:

  • خرید لباس 
  • خرید کتاب 
  • خرید عطر 
  • ست کمربند و کیف 
  • خرید روسری و شال 
  • خرید کت و شلوار 
  • خرید ساعت 
  • خرید عینک 
  • خرید کفش 
  • خرید گوشی 
  • خرید طلا 

اما ممکن است هر ساله خرید این قبیل کادوها تکراری شده و معمولا ایده دیگری به ذهن افراد نرسد که این کار را انجام دهند به همین دلیل پیشنهاد می شود با خرید جواهرات نقره تزئین شده با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بهترین و با ارزش ترین نوع کادو را به مخاطب خود هدیه دهید. 

خرید انگشتر نقره، ست نقره زنانه، نیم ست نقره زنانه و دخترانه، دستبند چرم مردانه، انگشتر لوکس مردانه و دیگر زیورآلات نقره که همراه با سنگ های قیمتی می باشند یکی از بهترین گزینه ها برای مناسبت های مختلف می باشد. 

ضمن اینکه تنها خرید جواهرات قیمتی مربوط به چنین روزی نمی شود و افراد می توانند در مناسبت های دیگر مانند:

  • روز زن 
  • روز دختر 
  • روز پدر 
  • روز دانشجو 
  • روز معلم 
  • روز تولد 
  • سالگرد ازدواج 
  • جشن عقد و عروسی 
  • و... 

این جواهرات را خریداری کرده و البته این اطمینان نیز وجود دارد که تمامی کارها و محصولات سایت جواهر به همراه شناسنامه بین المللی کالا ارائه می شود و تمامی سنگ های قیمتی به صورت اصلی و معدنی می باشند. 

با ورود به سایت اصلی جواهر سایت می توانید تمامی نمونه کارها را مشاهده کرده و خرید خود را انجام دهید و البته با برقراری تماس با مشاورین سنگ درمانی این مجموعه می توانید اطلاعات بسیار مفیدی در مورد سنگ های قیمتی به دست اورید تا مناسبترین نوع سنگ را خریداری کنید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ های قیمتی که همیشه مورد استقبال بسیاری از افراد بزرگ مانند پادشاهان و ملکه ها و افراد پولدار قرار گرفته است و به دلیل اینکه این سنگ ها طی فرآیندهای شیمیایی مختلفی ساخته می شوند و از جذابیت های زیبایی بسیار بالایی نیز برخوردار هستند افراد تمایل و علاقه زیادی دارند که این سنگ ها را خریداری کرده و همراه خود داشته باشند. 

طبیعتا میدانید که سنگ های قیمتی اصل و معدنی از خواص بسیار بالایی نیز برخوردار هستند و افراد زیادی برای درمان برخی از بیماری های روحی و جسمی از این سنگ ها استفاده می کنند. 

سنگ الماس یکی از سنگ هایی است که سالیان زیادی طول می کشد تا این سنگ تشکیل شده و البته گران قیمت ترین و زیباترین و در عین حال مقاومترین سنگ در بین تمامی سنگ های قیمتی در دنیا می باشد. 

الماس یک شکل جامد از عنصر کربن است که اتمهای آن در یک ساختار بلوری به نام مکعب الماس قرار گرفته اند. در دما و فشار اتاق، فرم جامد دیگر کربن که به گرافیت معروف است، شکل شیمیایی پایدار کربن است، اما الماس تقریباً هرگز به آن تبدیل نمی شود. الماس بیشترین سختی و رسانایی گرمایی را نسبت به سایر مواد طبیعی دارد، خصوصیاتی که در کاربردهای عمده صنعتی مانند ابزارهای برش و صیقل استفاده می شود.

از آنجا که آرایش اتم ها در الماس بسیار سفت و سخت است، تعداد کمی از ناخالصی ها می توانند آن را آلوده کنند (دو مورد بور و نیتروژن). تعداد کمی نقص یا ناخالصی (حدود یک در هر میلیون اتم شبکه) به رنگ آبی الماس (بور)، زرد (ازت)، قهوه ای (نقص)، سبز (در معرض تابش)، بنفش، صورتی، نارنجی یا قرمز است. الماس همچنین از پراکندگی نوری نسبتاً بالایی برخوردار است (توانایی پخش نور با رنگهای مختلف).

سن اکثر الماس های طبیعی بین 1 میلیارد تا 3.5 میلیارد سال است. بیشتر آنها در اعماق 150 تا 250 کیلومتری (93 و 155 مایل) در گوشته زمین تشکیل شده اند، اگرچه تعداد کمی از آنها از عمق 800 کیلومتری (500 مایل) آمده است. تحت فشار و درجه حرارت بالا، مایعات حاوی کربن مواد معدنی مختلفی را حل کرده و الماس را جایگزین آنها کرد، بسیار اخیر (دهها تا صدها میلیون سال پیش)، آنها در اثر فوران آتشفشان به سطح زمین منتقل شده و در سنگهای آذرین معروف به کیمبرلیت و لامپرویت رسوب می کنند.

برای اطلاع از رنگ سنگ الماس، معدن سنگ الماس، خواص سنگ الماس و دیگر مشخصات این سنگ قیمتی می توانید به سایت جواهر مراجعه کرده و اطلاعات بسیار مفیدی را به دست اورید. 


از دیگر سنگ های قیمتی می توان به سنگ اوپال اشاره کرد که بسیار زیبا و طیف رنگی مختلفی دارد که نظر هر ببیننده ای را به خود جلب می کند.  دو طبقه گسترده از اوپال گرانبها و رایج وجود دارد. اوپال گرانبها نمایش رنگ بازی (رنگین کمانی) است. ساختار داخلی اوپال گرانبها باعث پراش نور و در نتیجه بازی رنگ می شود. بسته به شرایطی که در آن شکل گرفته است، اوپال ممکن است شفاف، شفاف یا مات باشد و رنگ زمینه ممکن است سفید، سیاه یا تقریباً هر رنگ از طیف بینایی باشد. اوپال سیاه نادرترین نوع اوپال در نظر گرفته می شود، در حالی که سفید، خاکستری و سبز شایع ترین هستند.

اوپال گرانبها تأثیر متغیری از رنگهای داخلی را نشان می دهد، و اگرچه ماده معدنی است، اما ساختار داخلی دارد. در مقیاس های میکروسکوپی، اوپال گرانبها از کره های سیلیس با قطر 150 تا 300 نانومتر در یک شبکه بسته بندی شده نزدیک شش ضلعی یا مکعبی تشکیل شده است. توسط J. V. Sanders در اواسط دهه 1960 نشان داده شد.

که این کره های سیلیس مرتب شده با ایجاد تداخل و پراش نور عبوری از ریزساختار اوپال، رنگهای داخلی را تولید می کنند، منظم بودن اندازه ها و بسته بندی این کره ها کیفیت اوپال گرانبها را تعیین می کند. هرگاه فاصله بین صفحات کره به طور مرتب بسته بندی شده تقریبا نیمی از طول موج یک جز of نور مرئی باشد، ممکن است نور آن طول موج در معرض پراش از شبکه ای باشد که توسط صفحات انباشته ایجاد می شود.

برای اطلاع از رنگ سنگ اوپال، معدن سنگ اوپال، خواص سنگ اوپال و دیگر مشخصات این سنگ قیمتی می توانید به سایت جواهر مراجعه کرده و اطلاعات بسیار مفیدی را به دست اورید. 


زمردها، مانند همه سنگ های قیمتی رنگی، با استفاده از چهار پارامتر اساسی چهار درجه سانتی گراد رنگ، وضوح، برش و وزن عیار درجه بندی می شوند. به طور معمول، در درجه بندی سنگ های قیمتی رنگی، رنگ مهمترین معیار است.

سختی  7.5-8 در مقیاس موس است.  بیشتر سنگ زمردها   در برابر شکستگی به طور کلی ضعیف طبقه بندی می شود. زمرد یک سیلیکات است.  زمرد در سراسر جهان در کشورهایی مانند افغانستان، استرالیا، اتریش، برزیل، بلغارستان، کامبوج، کانادا، چین، مصر، اتیوپی، فرانسه، آلمان، هند، ایتالیا، قزاقستان، ماداگاسکار، موزامبیک، نامیبیا، نیجریه، نروژ، پاکستان، روسیه، سومالی، آفریقای جنوبی، اسپانیا، سوئیس، تانزانیا، ایالات متحده، زامبیا و زیمبابوه. در ایالات متحده آمریکا، زمرد در کنتیکت، مونتانا، نوادا، کارولینای شمالی و کارولینای جنوبی یافت شده است. برای اطلاع از خواص سنگ زمرد می توانید بر روی لینک کلیک کرده و اطلاعات بسیار مفیدی را به دست آورید.


سنگ عقیق

عقیق یک سنگ متداول است که از کالسدونی و کوارتز تشکیل شده است و از طیف گسترده ای از رنگ تشکیل شده است. عقیق ها در درجه اول در سنگ های آتشفشانی و دگرگونی تشکیل می شوند. کاربردهای تزئینی عقیق به یونان باستان معروف است و بیشتر به عنوان تزئینات یا جواهرات استفاده می شود.

عقیق ها معمولاً به صورت گره در حفره های سنگ های آتشفشانی یافت می شوند. این حفره ها از گازهای محبوس شده در داخل ماده آتشفشانی مایع تشکیل وزیکول ها تشکیل می شوند، حفره ها سپس با مایعات غنی از سیلیس از مواد آتشفشانی پر می شوند، لایه ها بر روی دیواره های حفره قرار می گیرند که به آرامی به سمت داخل می روند. اولین لایه رسوب یافته روی دیواره های حفره معمولاً به عنوان لایه آغازگر شناخته می شود.

تغییرات در شخصیت محلول یا در شرایط رسوب ممکن است باعث تغییر متناسب در لایه های متوالی شود. این تغییرات در لایه ها منجر به ایجاد نوارهای کلسدونی می شود، که اغلب با لایه هایی از کوارتز بلوری تشکیل می شود و عقیق باندی تشکیل می دهد. عقیق های توخالی نیز می توانند به دلیل رسوب سیلیس غنی از مایع که به اندازه کافی نفوذ نمی کند تا حفره را به طور کامل پر کند، تشکیل می شوند.

لایه آغازگر اغلب سبز تیره است، اما می تواند توسط اکسید آهن اصلاح شود و در نتیجه قرمز مانند شود. عقیق بسیار با دوام است و بنابراین اغلب از فرسوده نمی شود، همچنین عقیق در سنگهای رسوبی، به طور معمول در سنگ آهک یا دولومیت یافت شده است. این سنگهای رسوبی اغلب به حفره هایی از شاخه های تجزیه شده یا سایر مواد آلی دفن شده احتیاج دارند.


سنگ فیروزه یکی از سنگ هایی است که بیشترین منابع را در بین سنگ های قیمتی در ایران دارد. نیشابور یکی از شهرهای ایران است که منابع زیادی در زمینه سنگ فیروزه دارد و بهترین نوع فیروزه به حداکثر سختی کمتر از 6 یا کمی بیشتر از شیشه پنجره می رسد. به طور مشخص یک ماده معدنی کریستوکریستالی، فیروزه ای تقریباً هرگز بلورهای منفرد تشکیل نمی دهد و تمام خواص آن بسیار متغیر است. آزمایش پراش اشعه ایکس نشان می دهد که سیستم بلوری آن سه حلقه ای است.

برای اطلاع از رنگ سنگ فیروزه، معدن سنگ فیروزه، خواص سنگ فیروزه و دیگر مشخصات این سنگ قیمتی می توانید به سایت جواهر مراجعه کرده و اطلاعات بسیار مفیدی را به دست اورید. 

این خصوصیات به اندازه دانه بستگی دارد. درخشش فیروزه به طور معمول مومی تا زیر متخلخل است و شفافیت آن معمولاً مات است، اما ممکن است در مقاطع نازک نیمه شفاف باشد. رنگ به اندازه سایر خواص مواد معدنی متغیر است، از سفید تا آبی پودری تا آبی آسمانی و از سبز آبی تا سبز مایل به زرد متغیر است. رنگ آبی به مس ایدیوکروماتیک نسبت داده می شود در حالی که ممکن است رنگ سبز آن باشد.

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در رابطه با سنگ های قیمتی که در سراسر دنیا یک اسم واحد و مشخص دارند سنگی به نام سنگ شاه مقصود چندین سال است که بسیار مورد توجه و محبوبیت قرار گرفته است و البته باید بدانیم که ریشه این سنگ کجاست و آیا به طور اساسا  معدن سنگ شاه مقصود وجود دارد یا خیر؟

نام اصلی سنگ شاه مقصود چیست و البته این نامی است که افراد سودجو آن را برای به فروش رساندن برخی سنگ ها انتخاب کرده اند و متاسفانه بازار خوبی نیز دارد. 

برای خریداری کردن سنگ های قیمتی بهتر است از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک گرفته شود که بعنوان یک کارشناس جواهر بتواند اصالت جواهرات را تایید کند. 

جواهر سایت با کمک بهترین کارشناسان جواهر این امکان را به شما می دهد تا بتوانید انواع سنگ های قیمتی را خریداری کرده و اطمینان داشته باشید که این سنگ ها اصل بوده و به همراه شناسنامه بین المللی اصالت کالا ارائه می شود. 

 

معدن سنگ شاه مقصود در امام زاده ای به نام شاه مقصود است که در بخش غربی کشور وجود دارد و این نام نیز برای این سنگ انتخاب شده است.

از جمله معادن مهم این سنگ در افغانستان و قندهار است که نوع بسیار باکیفیت از این سنگ در این مناطق می باشد.

از آنجائیکه آزمایشات زیادی بر روی این موضوع شده است و برخی ترکیبات در سنگ شاه مقصود ثابت کرده است که این سنگ، همان سنگ سرپانتین می باشد و صد البته رنگ سنگ شاه مقصود که در طیف رنگی زرد تا سبز است هم نشان دهنده این موضوع می باشد که جنس سنگ شاه مقصود از سرپانتین می باشد.

سنگ سرپانتین را نمی توان به یک سنگ واحد و مشخص نسبت داد چرا که این سنگ به یک گروه از سنگ ها گفته می شود که ترکیبات یکسانی دارد که ممکن تنها عناصر جزئی تشکیل دهنده آن متفاوت باشد.

عناصر سنگ سرپانتین شامل: 

  • منیزیم
  • آهن
  • نیکل
  • آلومینیوم
  • روی
  • منگنز
  • سیلیکون

طبق مطالب ارائه شده سنگ شاه مقصود در اصل همان سنگ سرپانتین می باشد که به اشتباه این اسم برای آن انتخاب شده است. 

برای خریداری کردن انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی معدنی و کاملا طبیعی می توانید به سایت اصلی جواهر سایت مراجعه کرده و همچنین با مشاوره سنگ درمانی این سایت نیز ارتباط برقرار کرده تا بتوانید اطلاعات بسیار مفیدی راجع به این سنگ ها به دست آورید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برنج یکی از وعده های اصلی در سبد غذایی هر ایرانی می باشد به صورتیکه بدون این ماده غذایی افراد خیلی سخت می توانند برنامه غذایی خود را تغییر دهند و البته کاشت برنج و یا خط تولید برنج صنعتی یکی از دو روشی است که امروزه برای تهیه برنج به کار گرفته می شود و البته به روش سنتی هنوز هم بسیار کاربرد دارد و در شهرهای شمالی ایران این روش را به صورت حرفه ای انجام می دهند و کاشت برنج را بسیار ماهرانه به مرحله تولید رسانده و به سفره غذای ایرانیان وارد می کنند. 

طی بررسی و آزمایشاتی که بر روی این محصول انجام شده است امروزه برنج را می توان با همان کیفیت به صورت صنعتی نیز تولید کرد که البته نیازمند دستگاه خط تولید برنج مصنوعی می باشد که از قیمت های بالایی نیز برخوردار هستند. 

خط تولید برنج مصنوعی دانه بلند که این روزها بسیار اسم و رسم پیدا کرده است از جمله خطوط تولیدی می باشد که افراد باید ضمن ورود و سرمایه گذاری در آن از تخصص بالایی نیز برخوردار باشند. 

تولید برنج به روش صنعتی یا سنتی 

برای کاشت برنج ابتدا باید بذر برنج را برای جوانه زدن آماده کنند و به این صورت انجام می شود که کشاورزان مقداری از بذر برنج را در محلی خشک و مناسب به دور از هر نوع جانوری به شکل شلتوک یا خوشه نگهداری می کنند که در سال جدید با انجام عملیات مخصوص، بذری که در سال قبل جوانه دار شده است را آماده کاشت در زمین کنند.

  • آماده کردن برنج برای جوانه زدن

  • خزانه آماده برای کاشت برنج
  • کاشت بذر جوانه دار برنج در خزانه

  • انتقال نشاء از خزانه به زمین اصلی و کاشت آن

برای تهیه برنج به روش صنعتی یکی از کارهایی که لازم است در این مسیر انجام شود باید در ابتدا محلی برای احداث کارخانه در نظر گرفته شود تا مجوز لازم نیز به تایید رسیده و بتوان کارهای ابتدایی را شروع کرد. 

سپس برای تهیه مواد اولیه و استخدام نیروهای کاری این خط تولید را راه اندازی کرد که البته تمامی موارد به طور کامل در سایت سارگن استون قرار داده شده است. 

ماشین آلات خط تولید برنج

  • کانوایر
  • اکسترودر
  • ویبراتور
  • خشک کن
  • بسته بندی

اما قبل از راه اندازی چنین خط تولیدی پیشنهاد می شود که از خط تولیدی دیگر نیز بررسی هایی انجام دهید تا بتوانید نسبت به سرمایه ای که دارید یک خط تولید بسیار پرسود و پردرآمد را انتخاب کنید. 

پیشنهادات کسب و کارهای پرسود شرکت سارگن استون این فرصت طلایی را در اختیار افراد سرمایه گذار قرار می دهد که بتوانند با سرمایه های خود یکی از بهترین خط تولیدات را انتخاب کنند و در کمترین زمان به بیشترین سود برسند. 

با ورود به سایت اصلی سارگن استون می توانید نسبت به انواع خطوط تولیدی که این شرکت معرفی کرده است اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مبلمان ها از جمله وسایل راحتی است که چندین سال است به دکوراسیون منازل ایرانی هاوارد شده است و از جمله قدیمی ترین نوع کارهایی است که صنعت نجاری به آن توجهی ویژه نشان داد که امروزه به یکی از کسب و کارهای موفق تبدیل شده است و تولیدکنندگان بسیار زیادی در این حوزه مشغول به کار هستند که کار مونتاژ مبلمان، کارگاه تولید مبل، و یا خط تولید مبل راحتی را راه اندازی کرده اند. 

ماشین آلات تولید مبلمان بسیار زیاد هستند به صورتیکه افراد بسیار زیادی در این زمینه مشغول فعالیت می باشند و از این ماشین آلات استفاده می کنند. 

مراحل تولید مبلمان 

ساخت مبل ها در انواع مختلف از جمله قدیمی ترین و رایج ترین کارهایی است که در شاخه صنعت نجاری به آن پرداخته می شود و می توان گفت به راحتی در تمامی شهرها تولیدکنندگان مبلمان بسیار زیادی هستند که در این حرفه مشغول به کار بوده و فعالیت می کنند.

برای تهیه و تولید مبلمان از زمان تهیه مواد اولیه تا زمان فروش مبلمان در فروشگاه مراحل زیادی طی می شود که به طور خلاصه شامل:

  • برش قطعات
  • اتصال اولیه
  • برش مجدد قطعات
  • ماشین کاری
  • منبت کاری
  • ابزار زنی
  • بتونه کاری
  • رنگ کاری
  • رویه کوبی
  • و...

می باشد و فرآیند مبل سازی با کشیدن طرح اولیه آغاز شده و رعایت برخی نکات مانند ارگونومی بسیار ضروری است که باید اولویت تولید کنندگان مبل قرار بگیرد. اما در حال حاضر در کارگاه تولید مبل به شکل سنتی کارها را انجام می دهند و امروزه اما با پیشرفت تکنولوژی با استفاده از نرم افزارهای طراحی سه بعدی می توان طراحی مبلمان را به راحتی انجام داد.

در روش سنتی با استفاده از الگوهایی طرح اولیه را برش می دهند و این کار به وسیله دستگاه سی ان سی انجام می شود که کمترین ضایعات و بیشترین دقت را شامل می شود. اما در روش سنتی ساخت مبلمان کار بسیار پیچیده تر و سخت تر خواهد بود و به جای استفاده از دستگاه سی ان سی هنوز هم خیلی از افراد هستند که از یک اره استفاده می کنند که برای برش دادن بسیار کاربرد دارد و البته کار بسیار پر ریسک و خطرناکی نیز می باشد.

بعد از اینکه برشکاری انجام شد برای صاف و یکدست کردن قطعات به دستگاهها کف رنده و گندگی نیاز است که در بسیاری از کارگاههای تولید مبل از رنده دستی استفاده می شود تا سطح را صاف و یکدست کنند.

در روش سنتی منبت کاری به صورت دستی و رویه کوبی نیز کاملا به شکل دستی انجام می شود و دقت و توجه بسیار زیادی را نیز لازم دارد.

از وسایل و ابزارآلاتی مانند رنگ کاری و روکوبی استفاده می کنند که از یک پمپ باد برای پاشیدن رنگ و سمباده های دستی یا برقی استفاده می کنند.

اما در تولید مبل به روش صنعتی دیگر نیازی به این زحمت و تلاش نمی باشد چرا که افراد بسیاری در این زمینه فعالیت داشته و زمان های زیادی را برای ساخت مبلمان قرار داده اند که اگر اینکار به وسیله دستگاههاو تجهیزات برقی انجام می شد کار بسیار سریعتر انجام می شد.

برای راه اندازی یک کارگاه تولید مبل یا کارخانه ساخت مبلمان بهتر است بدانید که در درجه اول ایمن سازی محیط و دستگاهها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و افراد باید در این محیط ها و کار با دستگاهها بسیار ایمن و تحت محافظت باشند.

برای ساخت و تهیه مبلمان باید حتما آموزش های لازم یا مدارک تخصصی در این زمینه را داشته باشید چرا که این کار یکی از حساس ترین و پر ریسک ترین کارهایی است که شما در این کار با انواع ابزارآلات تیز و برنده سرو کار دارید به همین دلیل اهمت بسیار زیادی دارد که آشنایی کامل با این خط تولید را داشته و  سرمایه گذاری در این مسیر را انجام دهید. 

از طرفی دیگر این خط تولید نیازمند سرمایه گذاری های بسیار زیادی است و نیاز است تا از سرمایه میلیاردی برخوردار باشید که تمامی وسایل، ماشین آلات و ابزارآلات را تهیه کنید. 

اما اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید که شما را زودتر به هدفتان برساند و البته کاری بسیار راحت و ایمن، جذاب و پرسود باشد پیشنهاد می شود در مورد خطوط تولیدی شرکت سارگن استون اطلاعاتی را به دست آورید و با برقراری تماس با مدیریت این مجموعه نسبت به خطوط تولیدی که امکان سرمایه گذاری با مبالغ میلیونی و میلیاردی نیز وجود دارد کسب و کاری پردرآمد را انتخاب کنید. 

جهت ورود به سایت اصلی سارگن استون به لینک مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

نخ ابریشم جزء الیاف طبیعی می باشد که جنس آن پروتئین بوده و بیشترین استفاده آن برای تولید انواع پارچه می شود که این پارچه ها بسیار نرم و جزء بهترین پارچه ها است. 

در خط تولید نخ ابریشم کارهای بسیار زیادی باید انجام شود تا تبدیل به نخ ابریشم شده و راه اندازی خط تولید نخ ابریشم در سالهای اخیر بسیار رشد داشته و سرمایه گذاران زیادی در این مسیر سرمایه گذاری کرده اند. 

اگر چه این خط تولید با رشد بسیار زیادی مواجه بوده است اما به دلیل اینکه زمان و هزینه زیادی برای خط تولید آن نیاز است پیشنهاد نمی شود که برای سرمایه گذاری این مسیر انتخاب شود و سرمایه لازم برای تولید نخ ابریشم با توجه به نوسانات بازار بسیار زیاد است و ممکن است تهیه دستگاهها و تجهیزات مربوط به این خط تولید با دشواریهای زیاد و سختگیری های زیادی مواجه شود. 

دستگاههای تولید نخ ابریشم باید از بهترین و با کیفیت ترین دستگاهها باشد تا بتوان بهترین نخ را به مرحله تولید در آورد تا ارزش واقعی نخ به طور کامل مشخص شود. ابریشم یکی از الیاف حیوانی است که برای تولید پارچه های دستباف و فرش ها بسیار مورد  استفاده قرار می گیرد. 

در گذشته برای تولید نخ ابریشم کرم را بعد از اینکه پیله را ساخت با درجه حرارتی نزدیک به 60 درجه بخار می کنند تا کرم کشته شود و سپس پیله های موجود را بر اساس درجه بندی هر یک از آنها انتخاب می کنند و ممکن است هر پیله کیفیت یکسانی نداشته باشد. 

ترکیباتی که هر مولکول ابریشم در خود دارد از کربن، هیدروژن، اکسیژن و ازت می باشد که در آب قابلیت حل شدن را دارد و در آب جوشیده نیز مقاومت نسبتا بهتری نسبت به پشم دیگر حیوانات دارد اما اگر به مقدار زیادتری بجوشد مقاومت و استحکامش را از دست می دهد. 

در حال حاضر اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است نسبت به خط تولید نخ ابریشم با دقت بیشتری برخورد کنید و توصیه می شود که این را موضوع را مدنظر قرار دهید که این خط تولید بسیار پرزحمت می باشد و نخ به دست آمده از تلاش ما ممکن است کمتر از حد انتظار باشد که سود بسیار زیادی را نیز در پی ندارد چرا که شما نسبت به سرمایه گذاری خود انتظار سود بیشتری را نیز دارید. 

بنابراین پیشنهاد می شود به جای اینکه خط تولیدی راه اندازی کنید تا دردسرهای زیادی برای شما نداشته باشد و در مدت زمان کوتاه نیز سود بسیار زیادی حاصل شود. 

شرکت سارگن استون یکی از مجموعه های بسیار قوی در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی می باشد که به شما این اطمینان را می دهد در صورت سرمایه گذاری در هریک از این خطوط تولیدی که سارگن ارائه می دهد به بیشترین سود برسید. 

برای دریافت شماره تماس می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با مدیریت مجموعه در مورد هر یک از این خطوط تولیدی مشورت کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 514
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از پرمصرف ترین محصولات شکلات است و بسیاری از افراد به شکلات علاقه بسیار زیادی دارند و مصرف آن در کشورهای مختلف نیز متفاوت است البته که با حجم بسیار زیادی نیز تولید می شود و در اصل یک نوع سیستم کلوئیدی است که از دو فاز کره کاکائو و پودر کاکائو به همراه شکر ساخته می شود. 

این محصول لذیذ و دوست داشتنی به علت داشتن سه ماده کافئین، تئوبرمین، فیتل استیل آمین یکی از ملایم ترین محرک ها می باشد که شادی آور است و احساس آرامش و شادی را به فرد می بخشد. 

از این محصول در صنایع شیرینی و تنقلات بسیار زیاد استفاده می شود و همچنین سالهای زیادی است که از آن در نوشیدنی های گرم و سرد نیز استفاده می کنند. 

در خط تولید شکلات طعم ها و شکل های مختلفی تولید می شود شکلات در دمای اتاق که خیلی گرم هم نباشد به صورت جامد است و بعداز اینکه در دهان قرار داده شده ذوب می شود. 

بیشترین مقدار از کاکائو را می توان در آفریقای جنوبی، آسیای جنوب غربی، آمریکای جنوبی دریافت کرد و البته ممکن است در مناطق دیگر نیز یافت شود اما در مناطقی که ذکر شد حجم بیشتری وجود دارد. 

دستگاههای تولید شکلات می توانند در انواع مختلف با درجه کیفی مختلفی باشند و می توان با آنها خط تولید شکلات تخته ای، خط تولید شکلات صبحانه را در کارخانه تولید شکلات راه اندازی  کرد. 

ماشین آلات و دستگاههای تولید شکلات عبارتند از: 

  1. دستگاه کنج
  2.  بال میل
  3. دستگاه میکسر
  4. دستگاه مخلوط کن
  5. لوله های دو جداره
  6. پمپهای مختلف شکلات
  7. مخزن نگهدارنده شکلات
  8. مخزن ذوب روغن
  9. دستگاه آسیاب شکر

برای اینکه بتوان خط تولید شکلات را راه اندازی کرد نیاز است تا در ابتدا از میزان سرمایه اولیه خود اطمینان داشته و بدانید که سرمایه لازم برای تولید شکلات باید در حدی باشد که بتوان به راحتی دستگاهها و تجهیزات را خریداری کرده و مکان مناسب برای احداث را هم در نظر گرفت ضمن اینکه مجوز موردنیاز برای این خط تولید و تعداد نیروی لازم هم جزء کارهایی است که حتما در مراحل اولیه انجام شود. 

از آنجائیکه در تمامی سوپرمارکتها و فروشگاههای مواد غذایی دهها مدل شکلات در برندهای مختلف می توان یافت پیشنهاد می شود با انتخابی دقیق تر در مورد خط تولید، بهترین تصمیم را در سرمایه گذاری خود انجام دهید چرا که با سرمایه گذاری کردن در این مسیر و داشتن رقیبان قدرتمند سوددهی با زمان بسیار طولانی تری اتفاق خواهد افتاد و ممکن است حتی بازگشت سرمایه شما هم زمان زیادی طول بکشد. 

اما شرکت سارگن استون با ارائه انواع خطوط تولیدی پرسود این اطمینان را به شما می دهد که در صورت سرمایه گذاری می توانید به بیشترین سود برسید و سرمایه خود را چندین برابر کنید. 

با ورود به سایت اصلی شرکت سارگن استون و اطلاع از خطوط تولیدی پردرآمدی که دارد می توانید به نتایج بهتری برسید ضمن اینکه تماس با مدیریت این مجموعه به شما کمک می کند تا بتوانید در مورد سرمایه گذاری خود با هریک از این خطوط تولیدی پرسود درست ترین تصمیم را گرفته و اقدام کنید. 

WWW.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

امروزه از الیاف نانو در موارد بسیار زیادی استفاده می کنند و به رشته هایی گفته می شود که نسبت طول به قطر آنها در درجه متفاوتی قرار دارد و در اصل رشته های باریکی هستند که طول بلندتری دارند و در دوسته طبیعی و مصنوعی قرار میگیرند اما برای تولید الیافهای طبیعی محدودیت هایی وجود دارد که باعث شده بیشتر از الیاف مصنوعی استفاده شود که کاربرد نانو الیاف ها بسیار زیاد است و روش های تولید نانو الیاف نیز به همان نسبت متفاوت است. 

برای تولید نانوالیاف از روشهایی مانند: کشش، تولید از قالب، جدایش فازی، خودآرایی، الکتروریسی استفاده می شود که در سایت سارگن استون روش های آن توضیح داده شده است. 

فروش نانو الیاف در صنایع مختلف می تواند انجام شود و قیمت دستگاه الکتروریسی صنعتی نیز بر اساس کیفیت و درجه هریک متفاوت است اما خط تولید الیاف نانو جزء آن دسته از محصولاتی شده است که با توجه به میزان نو بودن این کسب و کار به سرعت نیز رشد کرده است و افراد زیادی در این مسیر سرمایه گذاری کرده اند. 

اگر جزء افرادی هستید که قصد دارید در این حوزه سرمایه گذاری کنید بهتر است بدانید که این خط تولید دارای رقیبان قدرتمندی است که شما برای معرفی محصول خود نیازمند تلاش بسیار زیادی هستید و در این راستا باید صبر زیادی را هم داشته باشید. 

لذا پیشنهاد می شود برای سرمایه گذاری خطوط تولیدی پرسود دیگری را نیز مورد بررسی قرار دهید  تا بتوانید تصمیم درست تری بگیرید. 

سارگن استون از بین دهها کار تولیدی تعدادی از پرسود ترین  و پردرآمدترین خطوط تولیدی را ارائه می دهد و این اطمینان را به شما می دهد که در صورت سرمایه گذاری در مدت زمان کوتاهی به بیشترین سرمایه برسید. 

با کلیک بر روی لینک زیر و ورود به سایت اصلی سارگن استون می توانید با شماره هایی که در انتهای سایت درج شده است ارتباط برقرار کرده و با مدیریت با تجربه این مجموعه مشورت کرده و با توجه به میزان سرمایه و علاقه مندی خود یکی از خطوط تولیدی را انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از فرآورده های پلی وینل کلراید، پروفیل UPVC است که به شکل پروفیل است و توسط دستگاههای اکسترود تولید می شود که مقاومت بسیار خوبی نیز دارد. سطح خارجی در خط تولید پروفیل UPVC را سفید می کنند و در صنایع نیز می تواند کاربرد بسیار زیادی داشته باشد 

تولید پروفیل پی وی سی از جمله موادی است که به نور و گرما حساسیت دارد و با اکسیژن ترکیب می شود و نیاز دارد تا یک پایدار کننده نیز در آن به کار برود. 

نحوه تولید پروفیل یو پی وی سی و دیگر موارد آن مانند PVC به گونه ای است که در کاربردهای مختلف مثل: پنجره، کرکره، کف پوش، سقف های کاذب، کابلهای ایزوله استفاده می شود. 

هزینه راه اندازی خط تولید پروفیل UPVC با خرید تجهیزات و ماشین آلات نسبت به حجم تولیدی متفاوت است و البته این موضوع را باید مدنظر قرار داد که با توجه به تورم و فشار اقتصادی ممکن است خرید دستگاهها نیاز بسیار گران قیمت بوده و بخش زیادی از سرمایه شما را به خود اختصاص دهد و با علم بر اینکه این خط تولید دارای رقیبان بسیار زیادی است و ممکن است کار برای شما به عنوان تولید کننده جدید بسیار سخت شده و فروش محصولات با دشواری همراه باشد. 

به همین دلیل توصیه می شود از خط تولیدات پرسودی استقبال کنید که می دانید شما را زودتر به هدف و سود مدنظر رسانده و کار تولید بسیار جذاب تری نیز داشته باشد. 

شرکت سارگن استون مجموعه بسیار با سابقه در زمینه خطوط تولیدی می باشد که از بین صدها کار بهترین آنها را انتخاب کرده و به سرمایه گذاران ارائه می دهد. 

باشماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون که لینک آن در انتهای مطلب قرار داده شده است می توانید ارتباط برقرار کرده و ضمن دریافت مشاوره از مدیریت با تجربه این مجموعه یکی از خطوط تولیدی را نسبت به سرمایه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنعت شیرآلات کار بسیار راحتتر شده است و با استفاده از کامپیوتر و نرم افزارهای موجود می توان بیشتر ماشین ها را کنترل کرده و برای بهره بردن و کارایی مونتاژ بسیار دقیقی از محصولات را تولید کرد. 

در خط تولید شیرآلات صنعتی با اعمال عملیات ماشین کاری فرم دادن بدنه و اندازه و ابعاد آنها موردنیاز است و همین باعث می شود که میله ها بریده شده و تغذیه مناسب آنها در درون هریک قرار داده شود و بعد از انجام این مراحل شیرآلات باید با آب در تماس باشند که سرب موجود در آنها از بین برود و عملیات شستشو به راحتی انجام شود. 

مونتاژ شیرآلات به وسیله نرم افزارهای طراحی به دستگاهها منتقل شده و سپس مرحله برش نهایی آنها انجام می شود دستگاه تولید شیرآلات متنوع می باشد که برای اطلاع از نوع دستگاهها می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید. 

برای راه اندازی خط تولید شیرآلات صنعتی مانند هر خط تولید دیگری ابتدا باید سرمایه اولیه مشخص شود و سپس برای تعیین محل و خرید تجهیزات و همچنین تعداد نیروی موردنظر کار اقدام شود. 

اما خط تولید شیرآلات صنعتی از سالهای بسیار زیادی است که راه اندازی شده و تولیدکنندگان بسیاری در این زمینه مشغول فعالیت می باشند به همین دلیل برای فرد تازه ای که قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارد کار بسیار سخت تر و فروش محصولات دشوارتر خواهد شد. 

به همین دلیل پیشنهاد می شود اگر جزء افراد سرمایه گذار هستید از دیگر خطوط تولیدی پرسود آگاهی پیدا کرده تا بتوانید روش های پردرآمد دیگر را نیز بشناسید. 

شرکت سارگن استون ارائه دهنده انواع خطوط تولیدی می باشد که می تواند به شما مشاوره کسب و کار بسیار خوب و مثبتی ارائه دهد و تماس با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون که لینک آن در انتهای مطلب قرار داده شده می تواند راهنمای عالی باشد تا بتوانید با مدیریت این مجموعه و اطلاع از هریک از این خطوط تولیدی را دریافت کنید. 

خطوط تولیدی که شرکت سارگن ارائه می دهد بسیار متنوع و پرسود هستند و با انواع سرمایه گذاریهای میلیونی و میلیاردی می توانید بهترین کسب و کار را راه اندازی کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

روغن های صنعتی همانطور که از نامشان پیداست کاربرد بسیار زیادی در صنعت و در حوزه های مختلف دارند به همین دلیل سالیان سال است که خط تولید روغن های صنعتی راه اندازی شده است و انواع روغن های صنعتی هم به مرحله تولید وتوزیع می رسند. 

از نمونه روغن صنعتی می توان به روغن های انتقال قدرت، روغن روانکاو، روغن خنک کننده، روغن فرآیندی اشاره کرد که ممکن است هم بر پایه نفتی تولید شوند و هم بر پایه غیر نفتی که به روغن های غیر نفتی همان روغن صنعتی یا روغن سنتتیک می گویند. 

دستگاه های لازم برای تولید روغن های صنعتی که شامل: بال ولو، ماشین شرینک، تانکر در حجم های مختلف،پمپ های رفت و برگشتی موتوژن مارلی و سیستم بسته بندی هستند که برای تولید روغن های صنعتی حتما نیاز است تا تمامی تجهیزات آن خریداری شود و مکان موردنظر نیز از هر لحاظ مناسب بوده تا بتوان روغنی با کیفیت را تولید کرد. 

اما روغن های صنعتی نیز مانند هر محصول دیگری دهها تولید کننده با سابقه دارند که سالیان زیادی است در این حوزه فعالیت میکنند و جزء کسانی هستند که محصول آنها در بازار شناخته شده است . 

اگر قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارید جدای از راه اندازی و خرید تجهیزات باید بدانید که رقابت کردن با تولیدکنندگان با سابقه  سخت است و اینکه محصول شما به بازار معرفی شود تا فروش بیشتری داشته و به سوددهی برسید کمی زمانبر است. 

به همین دلیل می توانید در مورد راه اندازی کسب و کار و نحوه سرمایه گذاری خود با جزئیات بیشتری اقدام کنید و از یک مشاوره کسب و کار اطلاعات دقیق تری را به دست آورید. 

انواع خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد جزء بهترین و پرسود ترین خطوط تولیدی می باشد که شما می توانید یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و سرمایه گذاری کنید. 

با ورود به لینک اصلی سایت سارگن و برقراری تماس با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون در مورد نحوه کار و میزان سرمایه هریک از این خطوط تولیدی اطلاعات زیادی به دست آورید تا بتوانید سریع تر تصمیم گیری کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM

 



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شیشه در نتیجه سردکردن در حرارت های بسیار پایین تشکیل می شود که البته موارد دیگری نیز در این مسیر دخیل هستند و از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است. 

شیشه جزء اجسامی می باشد که اشیاه در پشت آن به راحتی دیده می شوند و البته امروزه با نماهای شیشه ای بسیار زیبایی مواجه هستیم که حتی در طول شب و روز نیز از نمای داخلی چیزی مشاهده نمی شود. 

خط تولید شیشه های نشکن از جمله خط تولیداتی است که در چندین سال اخیر با تولید بسیار زیادی مواجه شده است و کاربرد آن نیز بسیار متنوع است. 

در کارخانه تولید شیشه می توان انواع شیشه شفاف، نیمه شفاف، نیمه شفاف رنگی، شیشه جاذب حرارتی، شیشه ایمنی، دوجداره، سکوریت را تولید کرد و خط تولید شیشه سکوریت مانند هر خط تولید دیگر کاملا بستگی به قیمت کوره شیشه سکوریت و دیگر تجهیزات، محل مناسب برای احداث کارخانه تولید شیشه، تعداد موردنظر نیروی کار و ... دارد. 

برای اینکه بدانید شیشه نشکن از چه موادی ساخته می شود و نحوه تولید شیشه نشکن به چه صورت است می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کرده و یا با کلیک بر روی هر یک از لینک های قرار داده شده به مطلب شیشه های نشکن مراجعه کنید. 

خطوط تولیدی پرسود دیگری نیز در سایت سارگن استون معرفی شده اند که جزء بهترین خطوط تولیدی می باشند و افراد سرمایه گذار می توانند به جای انتخاب خط تولید شیشه های نشکن یکی از این خط تولیدات را انتخاب کرده و با مشورت و نحوه کار هریک کسب و کار خود را شروع کنند. 

با ورود به سایت اصلی سارگن استون از طریق لینک قرار داده شده در انتهای مطلب مشاوره دریافت کرده و هرچه سریعتر تصمیم نهایی خود را قطعی کنید تا بتوانید از طریق کسب و کارهای معرفی شده به سوددهی برسید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

امروزه برای ساختن مصنوعات مختلف از روش های بسیار جدیدی استفاده می کنند که مشکلاتی که در گذشته وجود داشته را کاملا برطرف کرده و از ترکیبات مختلف فلزی، پلاستیکی، چوبی بهره می گیرند البته لازم است ذکر شود که ترکیبات چوبی قیمت های بسیار بالایی دارد و به محیط زیست نیز آسیب نمی زند. 

برای ساختن این مصنوعات مدتی است که خط تولید صفحه کامپوزیت به روی کار آمده است و از ترکیب کردن چندین مواد ساخته می شود. برای تولید ورق کامپوزیت از موادی استفاده می کنند که اجزای مختلفی دارد. 

انواع ورق کامپوزیت در کارخانجات تولیدی متنوع است و همانطور که گفته شد ممکن است از جنس های مختلفی نیز باشد برای خرید دستگاه ورق کامپوزیت ابتدا باید نوع ورق کامپوزیت مشخص شود. 

اما ورق کامپوزیت نیز مانند هر محصول دیگری همیشه در چرخه تولید  می باشد و کمبودی از آن در جامعه احساس نمی شود که فردی جدید بخواهد در آن سرمایه گذاری کند با سختی های زیادی همراه است به همین دلیل بهتر است از خط تولیدهای پرسود دیگری استقبال شود که اطمینان وجود دارد در مدت زمان کمتر به سود بیشتر خواهند رسید. 

شرکت سارگن استون در همین راستا و در زمینه انواع خطوط تولیدی تجربیات بسیار زیادی به دست آورده است و از بین صدها کار تولیدی چندین کار پردرآمد را معرفی کرده و به سرمایه گذاران پیشنهاد می دهد. 

برای آگاهی از این خطوط تولیدی می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

امروزه نیاز افراد مخصوصا کودکان و نوجوانان یا حتی در مهمانی ها تنقلات نقش زیادی دارند و البته طرفداران بیشماری هم دارند که می توان انواع تنقلات در بسته بندی و طعم های مختلف در تمامی فروشگاههای مواد غذایی مشاهده کرد. 

مراحل تولید پفک نمکی کمی پیچیده است و هزینه راه اندازی خط تولید پفک نیز بالا می باشد چرا که بخش زیادی از سرمایه فرد درگیر خرید مواد اولیه و تجهیزات خواهد شد. 

به همین دلیل بهتر است قبل از راه اندازی آن، قیمت دستگاه تولید چیپس و پفک را بدانید تا اطمینان داشته باشید که سرمایه شما مناسب این کار خواهد بود یا خیر!؟

سرمایه لازم برای خط تولید پفک میلیاردی می باشد چرا که پفک جزء محصولاتی می باشد که طی چندین مرحله باید ساخته شود و همه این مراحل نیازمند خرید دستگاهها و تجهیزات می باشد. 

برای اطلاع از نحوه تولید پفک می توانید با هر یک از لینک های قرار داده شده مطلب مورد نظر را مطالعه کنید. اما همانطور که می دانید تنقلات از جمله پفک در تنوع و برندهای بسیار زیادی وجود دارند که در بازار مشاهده می شود و راه اندازی مجدد این خط تولید فقط باعث می شود سختی شما در این مسیر بیشتر شده و تلاش بیشتری داشته باشید تا محصول خود را راه اندازی کنید. 

لذا توصیه می شود از دیگر خط تولیدات پرسودی که شرکت سارگن استون ارائه میدهد اطلاعاتی به دست آورید و با برقراری تماس از طریق شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون در مورد نحوه کار هریک از کسب و کارهای پیشنهاد شده با میزان سرمایه خود یکی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مدل سازی کردن امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیار موفقیت آمیز بوده است و صد البته کار را بسیار راحتتر کرده است به همین دلیل یکی از نیازهای اساسی هر جامعه ای می باشد و علاوه بر صرفه جویی در زمان های طراحی به شکل سیستمی و هوشمند در نهایت کار بسیار دقیق تر نیز خواهد بود. 

قالب سازی شاخه ای است که در گذشته بسیار سخت تر از زمان حال انجام می شده است و طراحی قالب های صنعتی امروزه به وسیله نرم افزارهای طراحی انجام می شود که در کارخانه تولید قالب صنعتی عمدتا برای کاربردهای بسیار زیاد مانند: خودروسازی، صنایع نظامی، بتون، پلاستیک، مواد غذایی، ماشین سازی، قطعات صنعتی و ... می باشد به همین دلیل این موضوع که قالب ها حتما به صورت دقیق ساخته شوند بسیار اهمیت دارد. 

در کارگاه قالب سازی و تزریق پلاستیک دقیقا مانند کارخانجات عمل می شود و تنها تفاوت آن در مقیاس و تولیدات کمتر است که به نسبت مساحت کارگاه و تعداد دستگاهها می باشد.

طبیعتا منطقی به نظر می رسد که ساخت قالب صنعتی یک کسب  و کار به حساب می آید اما باید این موضوع مدنظر قرار بگیرد که این کسب و کار توسط تولیدکنندگان در سراسر کشور در حال انجام است و اگر فردی قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارد باید بداند که رقیبان قدرتمندتر از او بسیار قبل تر این خط تولید را راه اندازی کرده اند. 

اما بهتر است از خط تولیدات پرسود دیگری استقبال شود که می دانید شما را زودتر به هدفتان رسانده و سود بسیاری برای شما خواهد داشت چرا که این خطوط تولیدی باعث می شوند با چالش و رقیبان بسیار کمتری مواجه شوید. 

شرکت سارگن استون ارائه دهنده پرسودترین خطوط تولیدی می باشد و در صورت سرمایه گذاری شما را با صفر تا صد هریک از این خطوط تولیدی که انتخاب کرده اید همراهی خواهد کرد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این خطوط تولیدی به سایت اصلی سارگن مراجعه کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

نوع مواد به کار رفته در قطعات پلاستیکی باعث می شود که جنس قطعات پلاستیکی نیز مقاوم یا نیمه مقاوم باشند. برای ساخت قطعات پلاستیکی تخصص بالایی مورد نیاز است چرا که این قطعات در دستگاهها و تجهیزات مختلفی به کار می روند و باید به صورت دقیق ساخته شوند. 

در کارخانه قطعات پلاستیکی مواردی که مدنظر می باشند عبارتنداز: جنس قطعه پلاستیکی، تعداد سوراخ ها، شکل هندسه قطعه پلاستیکی، تعداد دریچه ها، اندازه، پیچیدگی قطعه، خمیدگی و قوس ها، تعداد تیراژ قطعه پلاستیکی، نوع دستگاه تزریق پلاستیک و... سپس به وسیله نرم افزار ابتدا قالب طراحی می شود و بعد وارد دستگاه تزریق پلاستیک شده تا به مرحله تولید برسد. 

قطعات بسیار زیاد پلاستیکی نشان از آن دارد که تولیدکنندگان زیادی نیز در این زمینه وجود دارند و به همین دلیل موضوعی است که اگر فردی قصد سرمایه گذاری در آن را داشته باشد باید تمامی جوانب را بررسی کرده چرا که بعد از راه اندازی فروش محصولاتش بسیار مشکل خواهد بود. 

پس بهتر است در مورد نحوه سرمایه گذاری و انتخاب یک کسب و کار مناسب دقت بسیار زیادی انجام شود و در همین راستا سارگن استون از بین صدها کار تولیدی چندین خط تولید را انتخاب کرده و چالش های آنان برطرف شده و جزء پرسودترین مشاغل می باشند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اصلی سارگن مراجعه کرده تا بتوانید در مورد نحوه هریک از این خطوط تولیدی پرسود آگاهی پیدا کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خط تولید یونولیت یا همان پلاستوفوم یکی از انواع پلیمرهای سفید رنگ است که جزء عایق های رطوبتی، صدا و حرارت می باشد. این عایق کاربردهای مختلف دیگری نیز دارد و به این صورت است که با ریخته شدن مواد پلی استایرن در داخل قالب ها و منبسط شدن آنها ساخته می شود که در مقابل حرارت و صدا یک عایق بسیار خوبی است و عملکرد بسیار خوبی دارد. 

برای اطلاع از نحوه تولید پلاستوفوم و ماشین آلات این نوع شغل به سایت سارگن استون مراجعه کرده و یا بر روی لینک های قرار داده شده کلیک کنید. 

هزینه راه اندازی کارگاه یونولیت مانند هر کسب و کار دیگری به عوامل بسیاری بستگی دارد و به همین دلیل می توان با خریداری ماشین آلات خط تولید یونولیت که البته بخش زیادی از سرمایه شما را نیز درگیر می کند می توانید این خط تولید را راه اندازی کرده و پلاستوفوم را تولید کنید. 

اما این خط تولید سود بسیار زیادی ندارد چرا که تولید در این راستا نیز آنچنان که یک فرد می کند پرتقاضا نمی باشد لذا در صورت سرمایه گذاری باید با صبر و تلاش بسیار منتظر برگشت سرمایه و سوددهی باشید. 

چنانچه قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارید بهتر است با مشاوره کسب و کار مشورت کرده  تا راههای بهتری نیز پیش پای شما گذاشته و بتواند با معرفی دیگر خطوط تولیدی که بسیار پرسود هستند به شما کمک کند. 

خطوط تولیدی که در شرکت سارگن استون ارائه می شوند بسیار پردرآمد بوده و بسیار مورد بررسی قرار گرفته تا چالش های آنان برطرف شود به همین دلیل انواع کسب و کارهایی که در این مجموعه معرفی می شوند ایده ای بسیار مناسب برای سرمایه گذاران می باشند تا به سود بالایی برسند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این خطوط تولیدی با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون تماس بگیرید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

غذای کودک و محصولات این چنینی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند هر چند که تاکنون بسیاری از تولیدکنندگان غذای کودک تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا بتوانند بهترین و با کیفیت ترین غذا را تولید کنند اما بازهم با ذائقه بسیاری از کودکان هماهنگ نبوده و محصولاتشان بسیار کمتر به فروش رفته است. 

ایده غذای کودک در زمان هایی که مادران نمی توانند غذای دیگری تهیه کنند بسیار کارساز است اما به دلیل اینکه هر کودک ذائقه ای بسیار متفاوت دارد سرمایه گذاری در غذای کودک جزء ریسک های بزرگ می باشد چرا که بسیار باید در خط تولید غذای کودک تلاش کرد تا بتوان غذایی را تولید کرد که بتواند سازگاری با ذائقه همه کودکان داشته باشد. 

اما غذای کودک جزء حساس ترین و البته باید کامل ترین غذاها باشد که مواد اولیه به کار رفته در آن بسیار اهمیت دارد. سویا یکی از محصولاتی است که از آن برای تهیه غذای کودک استفاده می کنند. 

اما به دلیل حساسیت بسیار زیاد در این حوزه و صد البته نوع غذای تولیدی پیشنهاد می شود از دیگر خطوط تولیدی پرسود اطلاعاتی به دست آورید و در حوزه های دیگر سرمایه گذاری کنید چرا که این خط تولید ممکن است شما را با شکست مواجه کند و غذای تولید شده توسط افراد کمتری درخواست شود. 

شرکت سارگن استون خطوط تولیدی پرسودی را معرفی و ارائه می کند که جزء بهترین خطوط تولیدی می باشند و شما می توانید با سرمایه گذاری در هریک از این خطوط تولیدی دیگر نگران فروش محصول و میزان تقاضا یا هر مشکل دیگری نباشید. 

این خطوط تولیدی که نحوه کار هریک در سایت اصلی سارگن وجود دارد به شما کمک می کند تا هم انتخاب بهتری داشته باشد  و هم اینکه با توجه به میزان سرمایه خود یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آب اکسیژنه در اصل یک ترکیب اکسید کننده می باشد به این منظور که در کوتاهترین زمان توانایی این را دارد که ناخالصی ها و آلاینده ها نابود کند.

از آب اکسیژنه می توان به عنوان یک ضدعفونی کننده، اکسید کننده و گندزدا استفاده کرد، هیدروژن پراکسید ناپایدار می باشد و به آرامی در مقابل نور تجزیه می شود.

آب اکسیژنه یک ترکیب شیمیایی هیدروژن پراکسید می باشد که یک ترکیب خاص، پرکاربرد و دارای خواص ویژه است و این ماده در شکل ظاهری به آب شباهت دارد اما مقدار ویسکوزیته آن کمتر

می باشد، این ماده یک اتم اکسیژن اضافه تر از مولکول آب دارد اما به وسیله همین یک  اتم، دنیای متفاوتی از کاربردهای صنعتی را تحت پوشش قرار می دهد.

به دو شکل گرید صنعتی و خوراکی می توان خط تولید آب اکسیژنه را راه اندازی کرد.

از جمله مهمترین موارد کاربردی برای آب اکسیژنه می توان در رنگ کردن الیاف، تولید و سنتز ترکیبات آلی، از بین بردن لکه ها، ساخت انواع دارو و استفاده در ترکیبات شیمیایی استفاده کرد.

دستگاه آب اکسیژنه در مدل و طرح های متفاوت وجود دارد که هر فرد تولید کننده بسته به نیاز و تولید خود آن را خریداری می کند. سرمایه لازم برای خط تولید آب اکسیژنه نیاز است تا در ابتدا مشخص شود که چه مقدار آب اکسیزنه در سال و چه تعداد دستگاه ها و نیروی کاری قرار است راه اندازی شود. 

هرچند که خط تولید آب معدنی و آب اکسیژنه جزء خطوطی هستند که افراد زیادی آن را راه اندازی کرده اند و اگر قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارید در درجه اول کیفیت و نوع بسته بندی محصول شما میتواند کمک کند تا با رقیبان قدرتمند به رقابت بپردازید. 

اما در کل پیشنهاد می شود به جای اینکه کارهای بسیار سختی انجام داده تا به سوددهی برسید روش های دیگر سرمایه گذاری را امتحان کنید. 

خط تولیدات شرکت سارگن استون جزء طلایی ترین ایده ها برای سرمایه گذاری است و بسیاری از چالش های آنان برطرف شده است و با خیال راحت می توانید یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و سرمایه گذاری کنید. 

با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون می توانید یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و در مورد نحوه کار هریک اطلاعات زیادی به دست آورید تا بتوانید تصمیم نهایی خود را بگیرید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 428
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این سنگ جزء کانی های معدنی خانواده سیلیکات زیرکنیوم است و از جمله ترکیبات شیمیایی و ساختار بلوری چهار وجهی می باشد. این سنگ ممکن است در نوع های دیگر خود هم وجود داشته باشد. 

این سنگ در رنگ های بسیار متنوعی وجود دارد که معمولا بیشترین رنگ های یافته شده از سنگ زیرکن زرد، قهوه ای، قرمز است. از جمله مشخصات سنگ زیرکن این است که درخشندگی بسیار بالایی دارد و می تواند با الماس به رقابت بپردازد. 

همچنین مقاومت این سنگ در مقابل تغییرات و سایش بسیار بالا می باشد و در خاک ها، رسوبات، صخره های رسوبی به مدت سالیان بسیار طولانی سالم بماند و دچار تغییر شکل و یا از بین رفتن خواص نشود. 

 

معدن سنگ زیرکن در بیشتر ذخایر زیرزمینی مناطق مختلف مانند:

  • ویرجینیا
  • جورجیا
  • کارولینای شمالی
  • فلوریدا 
  • استرالیا 
  • هند
  • برزیل
  • آفریقای جنوبی 

یکی از کاربردهای سنگ زیرکن به عنوان یک سفید کننده در لعاب ها و رنگیزه ها استفاده می کنند که در سرامیک و سفال هم مورد استفاده قرار می گیرد. 

تمامی سنگ های معدنی خواص بسیار زیادی دارند که از آنها می توان برای درمان دردهای فیزیکی، روحی استفاده کرد خواص سنگ زیرکن در سایت جواهر به طور کامل شرح داده است. 

جواهر سایت یک مجموعه بی نظیر در زمینه فروش انواع زیورآلات نقره زنانه و مردانه می باشد که تمامی محصولات به همراه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به فروش می رسند. 

همچنین برای اطمینان از اصالت سنگ ها و نقره ای که در زیورآلات به کار می رود تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی کالا ارائه می شوند. 

برای دیدن تمامی محصولات و خواص سنگ ها می توانید به سایت اصلی جواهر سایت مراجعه کرده و همچنین با مشاورین سنگ درمانی که شماره آنها در سایت درج شده است می توانید ارتباط برقرار کرده و در مورد سنگ ها اطلاعات بسیاری را به دست آورید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این سنگ به تازگی کشف شده است و تقریبا در سال 2010 این سنگ شناخته شد و بسیار در همین مدت زمان نیز طرفدار پیدا کرده است و در آن سیلیکات آلومینیوم بریلیوم با مقاومت بالایی می باشد. رنگ سنگ مورگانیت که صورتی آن بسیار محبوب تر از رنگ های دیگر است و در جواهرات نقره و طلا کاربرد زیادی دارد که از آن بیشتر در حلقه های نامزدی استفاده می شود. 

سنگ مورگانیت می تواند در گروه سنگ های زمرد و آکوامارین نیز قرار بگیرد و رنگ های دیگر این سنگ نارنجی، زرد، ارغوانی است که در طیف های رنگی متنوعی مشاهده می شود. 

از دیگر مشخصات سنگ مورگانیت می توان سختی این سنگ اشاره کرد که سختی بین 7.5 تا 8 دارد که تقریبا سختی آن بالا است و سنگ های این چنینی نباید با سنگ هایی که سختی بیشتر از خودشان کنار هم قرار بگیرند به دلیل اینکه ممکن است بر روی آنها خش بیفتد. 

معدن سنگ مورگانیت در کشورهایی مانند: 

  • برزیل
  • روسیه 
  • نامیبیا
  • کالیفرنیا 
  • موزامبیک 
  • افغانستان 

خواص سنگ مورگانیت و دیگر سنگ های معدنی را می توانید در سایت اصلی جواهر سایت مطالعه کنید. تمامی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی که در سایت جواهر وجود دارند به همراه شناسنامه بین المللی کالا ارائه می شوند. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در سال 1868 برای اولین بار توسط هنری هو سنگ هولیت شناخته شد نشانه شناسایی این سنگ مقاومت بالاتر آن نسبت به گچ بود که سختی آن 3.5 معرفی شد. 

مشخصات سنگ هولیت این است که ظاهری مانند سنگ مرمر دارد و رگه هایی خاکستری، سیاه یا قهوه ای نیز در خود دارد. رنگ سنگ هولیت بیشتر در رنگ های آبی، سبز و یا ترکیب هر دو سبز آبی نیز مشاهده می شود که البته این سنگ را بیشتر با سنگ فیروزه اشتباه می گیرند که آن را بدل فیروزه می گویند ضمن اینکه شباهت این دو سنگ در برخی مواقع بسیاری شبیه به یکدیگر هستند و خود جواهرشناسان نیز به سختی می توانند تفاوت آنها را تشخیص دهند. 

خواص سنگ هولیت مواردی همچون: افزایش تمرکز ذهن، آرامش دهنده به فرد، بالا بردن صبر و استقامت، دور کردن خشم، دور کردن انرژی های منفی و... می باشد که برای اطلاع از دیگر خواص این سنگ می توانید به مطلب کاملتر راجع به این سنگ مراجعه کرده و خواص، معادن، نحوه شکل گیری این سنگ را مطالعه کنید. 

در جواهر سایت می توانید انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را به همراه تمامی نوع های زیورآلات نقره زنانه و مردانه که از نقره بسیار با کیفیتی ساخته شده اند را خریداری کنید و برای اطمینان از اصالت کالا تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی ارائه می شود. 



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این سنگ را بیشتر در شرق روسیه کشف کرده اند و نام آن از رودخانه ای که این سنگ را پیدا کرده اند، انتخاب کردند. سنگ چاروئیت در رنگ های بنفش با طیف رنگی مختلف وجود دارد. 

مشخصات سنگ چاروئیت به گونه ای است که با سنگ های دیگر اشتباه گرفته نمی شود و این به دلیل ظاهر و رنگ بسیار زیبایی است که دارد. بنفش رنگ سنگ چاروئیت می باشد. 

خواص سنگ چاروئیت

  • مفید برای چاکرای چشم ششم، هفتم، هشتم
  • دریافت انرژی مثبت بسیار از چاروئیت
  • دفع استرس و انرژی های منفی
  • و... 

می باشد که برای اطلاع از دیگر خواص سنگ چاروئیت و معدن این سنگ می توانید به مطلب جواهر سایت مراجعه کرده و آن را مطالعه کنید. همچنین می توانید در این سایت تمامی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را به همراه شناسنامه بین المللی کالا خریداری کنید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کادو دادن در مناسبت های مختلف برای هر فردی لذت بخش است مخصوصا اگر آن هدیه را از فرد عزیزی دریافت کنید که بسیار احساس خوبی را تجربه خواهید کرد. 

کادوی روز ولنتاین یکی از موضوعاتی است که هرساله افراد زیادی از این موضوع به شدت استقبال می کنند و آن را می توان به عنوان کادوی روز زن، کادوی روز مرد و به طور کلی بهترین کادو برای هر مناسبتی در نظر گرفت. 

در اصل کادو دادن در هر مناسبتی حتی کادوی روز مادر و کادوی روز پدر نشان از علاقه و احترام بسیار بین افراد است که در مناسبت های مختلف می توان آن را به افراد هدیه داد. 

در زمانی که با محبت و علاقه با فردی در ارتباط خواهیم بود و یا به یکی از اعضای خانواده هدیه ای می دهیم در حقیقت این نشان می دهد که آن فرد برای ما بسیار با ارزش است و همین موضوع باعث می شود که آن فرد احساس بسیار خوبی نیز داشته باشد.

برای کادوی ولنتاین 2020 می توانید ایده ای بسیار جذاب را در نظر بگیرید که نظر هر فردی را جلب کند و بهترین کادویی باشد که می توانسته تا به حال دریافت کند. 

کادوی ولنتاین 99 یکی از رسوماتی است که هرساله افراد بسیاری از این روز خاص استقبال می کنند و به عزیزان خود کادو می دهند. 

در جواهر سایت میتوانید با خرید انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به همراه زیورآلات زنانه و دخترانه و جواهرات لوکس مردانه ولنتاین را به خاص ترین روز تبدیل کنید. 

تمامی محصولاتی که در سایت جواهر به فروش می رسد دارای اصالت هستند و به همراه با کیفیت ترین نقره به فروش رسیده و با شناسنامه بین المللی جواهرات ارائه می شوند. 

برای دیدن تمامی نمونه کارها و خواص هریک از این سنگ های قیمتی و نیمه می توانید به سایت اصلی جواهر سایت مراجعه کنید. 

www.javaher.site

 



:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

عقیق یمنی اصل

عقیق یمنی از جمله سنگ هایی است که در خانواده عقیق ها وجود دارد و به رنگ سرخ آن بسیار معروف می باشد. 

رنگ عقیق در رنگ های دیگری مانند:

  • عقیق یاسی
  • عقیق کبود
  • عقیق سیاه 
  • عقیق پرتقالی 
  • عقیق قهوه ای 

وجود داد که برای دریافت عقیق یمنی اصل باید از کارشناسان و جواهرشناسان کمک گرفت تا بتوان نوع اصل آن را تهیه کرد. 

همانطور که از نام این سنگ مشخص است معدن عقیق یمنی در کشور یمن می باشد که ممکن است مقداری از آن نیز در کشور برزیل یافت شود. 

در ایران نیز از عقیق برای جواهرات نقره و طلا استفاده های زیادی میکنند و از خواص بیشماری نیز برخوردار است.

سختی سنگ عقیق یمنی 6.7 تا 7 می باشد و عقیق اصل یمنی رنگی پرتقالی، قرمز، قرمز مایل به قهوه ای، جگری، کرمی

مایل به زرد، سوسنی، عسلی و سیاه می باشد.

این سنگ از درجه شفافیت های مختلفی تشکیل شده است و گوهری بسیار مقدس و با ارزشی دارد.

عقیق یمنی از ترکیبات شیمیایی مختلفی تشکیل شده است و سنگی درخشان است که بهترین رنگ عقیق زرد، قرمز، سفید است.

راه تشخیص عقیق یمنی اصل از چند طریق امکان پذیر است که در سایت جواهر به طور کامل شرح داده شده است و ضمن اینکه تمامی انواع عقیق در رنگ های مختلف آن را به همراه دیگر سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی که با بهترین نوع نقره تزیین شده اند می توانید خریداری کنید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ عقیق تاریخچه بسیار قدیمی دارد و از ارزش بالایی نیز برخوردار است که حتی در خانواده های سلطنتی از این سنگ بسیار استفاده می شده است  و یکی از مورد علاقه های پادشاهان می باشد. 

سنگ عقیق با کیفیت بسیار بالایی ساخته می شود و موادی که باعث به وجود آمدن این سنگ می شود  باعث ایجاد خطوط دایره ای شکل هستند که این سنگ ترکیب شده از سنگ های آذرین سیلیکا می باشد که در آب های زیرزمینی یافت می شوند.

سنگ عقیق به خانواده کوارتزها تعلق دارد و همین باعث می شود که یک کریستال بسیار معروف برای علم سنگ درمانی به شمار برود به ویژه اینکه ترکیباتی از دی اکسید سیلیکون ک یک ماده معدنی است به شمار می رود.

متنوع بودن گروههایی از کلسدونی باعث می شود  افراد در احساسات خود ثبات داشته باشند و انرژی فوق العاده ای را به فرد منتقل میکند. این سنگ ارتباط را با ارتعاشات زمین فراهم میکند و به همین دلیل از این سنگ استفاده های بسیار زیادی میکنند.

سنگ عقیق اصلی باید توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و اصالت آن نیز تایید شود چرا که تنوع بالایی دارد و افراد سودجو نیز مشابه صنعتی را بسیار شبیه به خود این سنگ می سازند. 

انواع مختلف سنگ عقیق عبارتند از:

  • عقیق اونیکس 
  • عقیق خزه ای
  • عقیق یمنی 
  • عقیق سلیمانی 
  • عقیق بابا غوری
  • چشم عقاب 
  • عقیق درختی 
  • عقیق آتشین 
  • و... 

که انواع دیگر آن به همراه مشخصات در سایت جواهر ذکر شده است. این مجموعه بی نظیر در زمینه فروش انواع زیورآلات نقره زنانه و مردانه فعالیت می کند که تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی ارائه می شوند و نشان از اصل بودن کالاها می باشد. 

www.javaher,site



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همیشه در مناسبت های خاص افراد برای کادو تولد لاکچری و یا بهترین هدیه برای عشقم، همسر، فرزند، مادر و یا پدر خود با چالش های روبه رو هستند که باعث می شود افراد در زمینه های مختلف به دنبال کادوی روز تولد یا کادو تولد برای خانم ها باشند. 

در زندگی همه ما افرادی هستند که برای ما عزیز و قابل احترام هستند و حضور آنها در زندگی ما بسیار ارزشمند است و با وجود چنین افرادی است که امید به زندگی ما زیاد شده و شور و شوق ادام زندگی وجود دارد.

این افراد همیشه و هر لحظه در کنار ما حضور دارند و همین باعث می شود که به زندگی دلگرم باشیم و در مناسبت های مختلف مانند: روز تولد، روز عشق، روز دختر، روز مادر، روز مرد در تلاش باشیم تا با گرفتن هدیه ای از بودن آنها قدردانی کرده و مهرو محبت را افزایش دهیم.

کادوی روز تولد که جزء مناسبت های بسیار مهم می باشد و یادآور حضور عزیزان ما در کنارمان است و گرفتن هدیه در این روز همیشه دغدغه ذهن افراد بسیار زیادی است به طوریکه همیشه چندین روز یا ماه قبل به فکر گرفتن هدیه می باشند تا بتوانند هدیه ای بسیار خاص و شیک را به فرد موردنظر هدیه دهند.

در سایت جواهر می توانید انواع زیورآلات را به عنوان یک کادو لاکچری که با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی تزئین شده اند کادو دهید و اطمینان داشته باشید که سنگ های به کار رفته در زیورآلات نقره کاملا اصل و معدنی هستند که به همراه شناسنامه بین المللی کالا ارائه می شوند. 

همچنین برای سنگ ماه تولد افراد نیز می توانید سنگ به خصوص آنها را هدیه دهید تا بیشتر با روحیات و خصوصیات آنها نزدیک باشد و بتوانند از آن به عنوان بهترین کادو در همه جا استفاده کنند و همیشه همراه خود داشته باشند. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

بر اساس تقویم میلادی هر سال در 14 فوریه عشاق به یکدیگر با کادو دادن عشق خود را ابراز می کنند و  تاریخچه این روز بر میگردد به شخصی به نام قدیس والنتین در کلیساهای کاتولیک که داستان از این قرار است:

یک کشیش معبدی در نزدکی رم در سال 269 میلادی به فرمان امپراطور کلادیوس دوم و به دلیل کمک به زوج های جوان برای ازدواج کردن باعث مرگ خود شد و گردنش را زدند. به همین دلیل این روز را روز عشاق می نامند و البته هدایای روز ولنتاین در آن زمان گل و یک کارت پستال بوده که این سنت رفته رفته جایش را با هدایای دیگری نیز پر کرده است. بعد از کشته شدن کشیش معروف یک کلیسا به نام این کشیش نیز ساخته شد که به یاد این فرد می باشد.

روز ولنتاین یکی از روزهایی است که در روز موعود خود در بسیاری از کشورها رسم آن را به جا می آورند و افراد با کادوی ولنتاین این روز را خاص تر می کنند تا خالصانه عشق خود را به همدیگر نشان دهند. 

خرید کادوی ولنتاین همیشه یک هدیه خاص بوده و افراد طی سالها آن را تغییر داده اند و هدایای مختلفی به یکدیگر می دهند. ولنتاین 2021 هم در راه است و افرادی هستند که به دنبال خاص ترین کادو ولنتاین برای دختر یا پسر هستند  و همیشه با این سوال که کادوی ولنتاین چی بخرم مواجه می شوند. 

سنگ های قیمتی همیشه توسط بسیاری از پادشاهان و ملکه ها مورد استفاده قرار می گرفته است و ارزش بسیار بالایی دارند از این رو بهترین کادو برای ولنتاین سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی می باشند که خواص فیزیکی و درمانی بسیار زیادی نیز دارند. در سایت جواهر می توانید انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را به همراه شناسنامه بین المللی کالا خریداری کرده و به عنوان کادوی ولنتاین، کادوی روز تولد، هدیه برای سنگ ماه تولد به عزیزان خود هدیه بدهید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

رنگ سنگ یاقوت پادپاراچا بین قرمز و زرد می باشد و معدن سنگ پادپاراشا یا پادپاراچا در سریلانکا و سیلان وجود داد که نام این سنگ در اصل از نیلوفر آبی گرفته شده است و در مناطق مختلفی نیز یافت می شود و تغییر رنگ های متفاوتی را نیز شامل می شود که از نارنجی مایل به صورتی و تن رنگ خفیف و درجه اشباع کم تا متوسط می باشد.

سال ها بعد برخی جواهر شناسان این سنگ را بر اساس فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار دادند که اگر جزء موارد زیر باشد از دسته سنگ های یاقوت پادپاراچا نمی باشد، مانند اینکه:

  • چنانچه سنگ تغییر رنگی به غیر از صورتی یا نارنجی داشته باشد.
  • اگر با چشم غیر مسلح و در زاویه 30 درجه به سنگ نگاه کرد رنگ های غیر یکنواخت به صورت واضح مشاهده می شود.
  • رنگ های دیگری که در شکاف های سنگ باشند و بر روی کلیت سنگ تاثیر گذاشته باشد.
  • چنانچه سنگ بهسازی شده باشد.
  • اگر سنگ را رنگ زده باشند و یا با لایه ای آن را پوشش داده باشند.
  • تغییر رنگ یا ظاهر کلی سنگ قابل مشاهده باشد.

مجموعه جواهر سایت از جمله بهترین سایت هایی می باشد که در زمینه فروش انواع زیورآلات نقره و سنگ های درمانی اصلی فعالیت می کند و از تجربه بسیار بالایی برخوردار است. 

تمامی سنگ های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی در این سایت اصلی می باشند و به همراه شناسنامه بین المللی کالا به فروش می رسند. برای اطلاع از خواص هریک از این سنگ های معدنی می توانید به سایت جواهر مراجعه کرده و با شماره هایی که در انتهای سایت درج شده است تماس گرفته تا مشاوره سنگ درمانی را دریافت کنید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای اولین بار این سنگ را از تانزانیا استخراج کردند و جزء خانواده کرندوم می باشد که گاها این سنگ را به اشتباه به نام سنگ سونچیا تلفظ می کنند. 

این سنگ زیبا و خیره کننده در بیشتر موارد همراه با سنگ پادپاراچا نام برده می شود که این هم کاری اشتباه می باشد به دلیل اینکه این نوع از یاقوت ها با روش بهسازی به رنگ سنگ پادپاراچا در می آیند در صورتیکه یاقوت پادپاراچا رنگی کاملا طبیعی دارد. سفایر سونگیا در اصل پایتخت استان روووما در تانزانیا می باشد که در ارتفاعی بیشتر از 1000 متر می باشد و همانند بقیه کشورها، تاریخچه مخصوص به خود را دارد. در اصل تانزانیا به خاطر سافایرهای متنوعی که در دل خود دارد شناخته شده می باشد و منطقه کوچکی می باشد.

سنگ یاقوت سونگیا که در ابتدای دهه 1990 برای بار اول مشاهده شد و رنگ های بسیار زیبایی را در درون خود داشت که در مسیر رودخانه رووما، سنگ های سبز، بنفش، صورتی، نارنجی و زرد دارد و به وسیله معدن کاران استخراج می شود.

رنگ های مختلف سفایر سونگیا به دلیل وجود مقدار زیادی منیزیم می باشد و به همراه آهن وتیتانیوم که سبب می شود رنگ بندی این یاقوت متنوع شود. در سایت جواهر دیگر سنگ های قیمتی و اصلی که به همراه شناسنامه بین المللی کالا به فروش می رسند نیز وجود دارند که عبارتند از: 

  • الماس 
  • زمرد 
  • یشم 
  • زبرجد
  • فیروزه 
  • یاقوت 
  • عقیق 
  • مروارید 

و ترکیب چندین سنگ معدنی اصل که خواص هریک از سنگ ها را نیز محفوظ کرده است به نام سنگ مولتی وجود دارد. شماره تماس مشاوره سنگ درمانی در سایت جواهر درج شده است برای اطلاع از خواص هریک از این سنگ ها می توانید با ورود به سایت جواهر اطلاعات مفیدی دریافت کنید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ یولیت

این سنگ کمیاب از بدنه سرامیکی برخی سنگ ها قابل پیدا شدن می باشد و از ترکیبات شیمیایی اکسید منیزیم، اکسید آلومینیوم، اکسید سیلیسیم تشکیل شده است و سنگ یولیت یا سنگ کوردیریت از جمله سنگ هایی می باشد که خواص بسیار زیادی دارند. 

برای انجام عمل سنتز بر روی سنگ کوردیریت استفاده کردن از مواد اولیه مناسب و زینتر نمودن آنها می باشد که باعث تشکیل بدنه ای حاوی کوردیریت، فاز شیشه و مولایت می شود.

در اصل مواد اولیه برای تشکیل واکنش های مانند سنتز، باید دسته مواد اولیه مختلفی باشد مانند: رس، شاموت، کلریت باشد. روش های دیگری برای عملیات سنتز وجود دارد که با پخته شدن ترکیبی از پودر کوردیریت و چسب که اغلب از خاک رس استفاده می شود و در این روش پودر کوردیریت از قبل آماده شده و البته این روش گران تر نیز می باشد ضمن اینکه مزیت های زیادی نیز دارد که می تواند باعث انقباض بدنه سرامیکی شود هر چند که در این روش انقباض آن کمتر است.

خصوصیات سنگ یولیت (کوردیریت)

کوردیریت ساختار کریستالی ارتورمبیک دارد و این سنگ در دمای بسیار بالایی مانند دمای 1465 درجه ذوب شده و به مولایت و مایع تبدیل می شود.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که این سنگ دارد و باعث شده کاربرد وسیعی داشته باشد این است که ضریب انبساط

حرارتی پایینی دارد و این ویژگی سبب می شود که بدنه های سرامیکی ساخته شوند که دارای کوردیریت هستند و درجه شوک پذیری حرارتی آن نیز بالا است.

معدن سنگ یولیت

  •  انگلستان
  • هند
  • برمه
  • ماداگاسکار
  • سریلانکا
  • ایالات متحده
  • روسیه
  • کانادا

نیز یافت می شود.

برای دریافت مشاوره سنگ درمانی و خواص هریک از این سنگ های معدنی می توانید از طریق شماره هایی که در سایت جواهر درج است اقدام کنید. ضمن اینکه این سنگ ها به همراه شناسنامه بین المللی به خریداران ارائه می شوند و تماما اصل و معدنی می باشد. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

هبهاب خونی چیست

انرژی بسیار سنگ هبهاب باعث شده تا آن را به سنگ هبهاب موکل دار بشناسند و افراد بسیاری از این سنگ استفاده می کنند چرا که ارزش بسیار بالایی از نظر آنها دارد. 

این سنگ معمولا به صورت خام استفاده می شود و از آن در انگشتر و گردنبند استفاده میکنند.  این سنگ در مناطق آفریقا مشاهده شده و انرژی های بسیار زیادی را در درون خود دارد که در برخی کشورهای عربی به دلیل وجود این انرژی ها طرفداران بسیار زیادی دارد و ارزش بالایی نیز برخوردار است.

از این سنگ معمولا به صورت خام استفاده می کنند و برای نشان دادن قدرت بالای این سنگ بر روی آن حکاکی هایی انجام می شود که نقش حیوان را برای آن انتخاب می کنند.

خواص سنگ هبهاب

سنگ های معدنی اصل دارای خواص بی شماری هستند و به دلیل نحوه شکل گیری هریک از آنها این سنگ ها می توانند انرژی های مثبت بسیاری را به فرد منتقل کرده و البته تعداد بسیار زیادی از این سنگ ها نیز خواص درمانی نیز دارند و می توانند بسیاری از بیماری های جسمی و روحی را درمان کرده و نیرویی تازه به فرد ببخشند.

سنگ هبهاب اصل نیز مانند تمامی سنگ های معدنی دارای خواص بی شماری است و افراد می توانند برای تهیه این سنگ از طریق جواهر سایت اقدام کرده چرا که این مجموعه تمامی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی خود را به همراه شناسنامه بین المللی کالا در اختیار خریداران قرار می دهد تا افراد از اصالت کالا اطمینان داشته باشند.

برای دریافت این سنگ می توانید از طریق سایت جواهر اقدام کرده و این سنگ را به صورت اصلی و طبیعی دریافت کنید. در مجموعه جواهر سایت تمامی زیورآلات نقره مردانه و زنانه به همراه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به فروش می رسد. 

سنگ هبهاب به همراه دیگر سنگ های معدنی اصل در اختیار خریداران قرار دارد و این سنگ از ترکیب سنگ های اصلی مانند: فیروزه، یشم، زبرجد، عقیق، یاقوت و ... ساخته شده است که انحصاری سایت جواهر می باشد و با نام سنگ مولتی در اخیتار خریداران است. 

سنگ مولتی که از ترکیب سنگ های اصلی و قیمتی ساخته می شود و سنگ هبهاب نیز درون آن قرار دارد از ارزش و خواص بسیار بالایی برخوردار است و بسیار مفید در درمان بیماری های روحی و جسمی می باشد. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

وکیوم فرمینگ را از مراحل مختلف پلاستیکی تولید میکنند که به اندازه ایی نرم و انعطاف پذیر می باشد که بتواند به قالب و فرم های دلخواه نیز در بیاید. 

پلاستیکی که در اثر حرارت به وسیله هیتر فرم میگیرد با فشاور از طریق هوا بر روی قالب سردی قرار گرفته و در نهایت ورق پلاستیکی سرد شده مانند قالب موردنظر است. 

روش وکیوم فرمینگ در واقع همان پردازش بر روی پلاستیک ها می باشد که از وکیوم فرمینگ برای بسته بندی محصولات استفاده می کردند  که شامل:

  • لوازم آرایشی و بهداشتی 
  • مواد غذایی
  • شیرینی و شکلات 
  • محصولات الکترونیکی
  • اسباب بازی 
  • قطعات جانبی خودرو 

قالب وکیوم فرمینگ این روزها بسیار به صرفه می باشد و وکیوم فرمینگ abs جزء روش های ساخت قالب وکیوم فرمینگ است که این روزها بسیار کاربرد داشته و استفاده می شود. 

ویژگی های وکیوم فرمینگ

  • صرفه جویی در زمان
  • طراحی دقیق تر
  • انعطاف پذیر
  • توان تولید با حجم بالا
  • جنبه مثبت اقتصادی

بسته بندی های مختلف وکیوم فرمینگ

  • بسته بندی کارتنی
  • بسته بندی صدفی یا تاشو
  • استند ها

برای سفارش وکیوم فرمینگ ها و یا سرمایه گذاری در این خط تولید میتوانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با شماره هایی که در انتهای سایت درج شده است ارتباط برقرار کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

وکیوم فرمینگ را با فرم دهی ورقه های پلاستیکی می سازند که با حرارت دادن به قالب و وکیوم پلاستیک شکل میگیرد و کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد. 

ورق هایی که قابلیت شکل پذیری دارند عبارتند از:

  • ورق PET
  • ورق PVC
  • ورق ABS
  • ورق هایمپکت
  • ورق کریستال
  • و…

دستگاه وکیوم فرمینگ که کار فرم دهی به این نوع محصولات را انجام میدهند می توانند در نوع ساده و یا پیچیده باشند. دستگاههای ساده تر از یک هیتر و ورق گیر به همراه بخش قالب بند هستند که کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا ورق در قسمت ورق گیر قرار گرفته و سپس هیتر ورق را گرم کرده و بعد از آن قالب با ورق تماس پیدا می کند و در همان زمان هوایی که بین قالب و ورق تخلیه شده، ورق شکل قالب را به خود می گیرد.

اما تولیدکنندگان ورق های abs که از دستگاههای پیچده وکیوم فرمینگ استفاده می کنند و شامل نیمه اتوماتیک و اتوماتیک می باشد و دستگاههای تولید ظروف یکبار مصرف می باشند؛ نیمی از کارها به وسیله اپراتور و تجهیزات به خصوص انجام می شود. بسیاری از وسایل پلاستیکی مخصوصا ظروف پلاستیکی به وسیله دستگاههای وکیوم فرمینگ انجام می شوند.

روش ترموفرمینگ

در این روش یا شکل دهی حرارتی که یکی از روش های پرکاربرد شکل دهی پلاستیک ها می باشد و در این فرآیند در ابتدا ورق پلاستیکی گرما نرم (ترموپلاست) تا حدی حرارت می بیند که تا نرم و قابلیت انعطاف پذیری پیدا کند.

مرحله ترموفرمینگ به دو صورت است:

  • گرمادهی
    • در این مرحله ورق پلاستیکی گرمانرم یا منظور همان ترموپلاست تا حدی حرارت می بیند که نرم شود و عمل گرمادهی به وسیله المنت های حرارتی انجام می شود.
  • شکل دهی
    • در این روش با استفاده از سه نوع عملیات متفاوت می توان تولید ورق وکیوم فرمینگ را انجام داد که عبارتنداز:
      • شکل دهی با فشار هوا
      • شکل دهی میکانیکی
      • شکل دهی با خلاء

تولیدکنندگان ورق abs در کشور با ساخت انواع قالب های سفارشی فعالیت می کنند و شما می توانید برای ثبت سفارشهای خود به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و درخواست خود را اعلام کنید. 

چنانچه جزء افراد سرمایه گذار هستید و قصد دارید در این خط تولید یا هریک از خطوط تولیدی پرسودی که توسط سارگن استون به سرمایه گذاران ارائه می شود اقدام کنید می توانید با شماره هایی که در انتهای سایت درج شده است ارتباط برقرار کرده و هریک از این خطوط تولیدی را به نسبت سرمایه خود انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

تقریبا با تهیه و تولید بسیاری از مواد غذایی همه افراد می دانند که خط تولید آرد یک خط تولید سخت می باشد و البته تنها آرد از گندم نمی باشد بلکه از دانه های غلات بوده و بیشترین حجم تولید آرد از گندم است که کاربردهای بسیار زیادی نیز دارد. 

آرد گندم به عنوان یکی از اصلی ترین مواد غذایی که در سبد غذایی هریک از افراد وجود دارد که البته آرد انواع مختلفی دارد که از دانه غلات ساخته می شود و مهمترین آنها گندم است.

پایه گندم از نشاسته می باشد و یکی از پیچیده ترین گونه های هیدرات کربن می باشد، زمانی که آرد را با آب مخلوط می کنند پروتئینی به نام گلوتن در آن ساخته می شود.

وجود این ماده در خمیر باعث می شود که حالت کششی پیدا کند و می توان آن را به هر شکل دلخواهی نیز درآورد.

به دلیل وجود گلوتن گازهای فراور در داخل خمیر می مانند و وجود این گازها باعث تردی و حالت اسفنجی می باشد که اهمیت آرد در برخی از مواد غذایی به این دلیل بسیار اهمیت دارد.

انواع مختلف آرد گندم

  •  آرد سفید که از بخش های داخلی گندم تهیه می شود
  • آرد کامل گندم از تمامی بخش های گندم است.
  • آردجوانه گندم که از قسمت نشاسته و جوانه بدون سبوس می باشد.

برای اطلاع از نحوه تولید آرد می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و توضیحات مربوطه را مطالعه کنید. 

از آنجائیکه مراحل تولید آرد مختلف می باشد و دستگاههای کارخانه آرد بسیار متنوع هستند لذا باید تمامی دستگاهها خریداری شده تا بتوان آرد را تولید کرد پس بنابراین سرمایه خط تولید آرد نیز سرمایه ای میلیاردی نیاز دارد تا همه دستگاهها خریداری شده و محصول نهایی تولید شود. 

پیشنهاد می شود به جای سرمایه گذاری در خط تولید آرد که بسیار پرزحمت می باشد و افراد زیادی در این خط تولید فعالیت دارند از خطوط تولیداتی استفاده کنید در مدت زمان کوتاه شما را به سود بسیار بالایی می رسانند. 

شرکت سارگن استون در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی سالهای زیاد تجربه های موفق به دست آورده است و فرصتی طلایی در اختیار سرمایه گذارانی قرار میدهد که با سرمایه های مختلف قصد دارند کسب و کاری را راه اندازی کنند. 

برای برقراری تماس با مدیریت مجموعه سارگن استون و اطلاع از نحوه کارهریک از این خطوط تولیدی می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()