نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در گذشته خط تولید شیشه را به صورت دستی و به وسیله کوره های کوچک می سازند که فقط قابلیت ساخت یک شیشه را داشتند. در حال حاضر با گذشت زمان شیشه به روش های متفاوت تری نیز ساخته می شود که به یک صنعت کاملا جدا تبدیل شده است. شیشه امروزه در کارخانه تولید شیشه ساخته و برای فروش به بازار می رود.

شیشه از جمله مواردی است که بسیار مفید و پرکاربرد است که در ابتدا از آتش فشان ها مواد آن پدید آمد و بر اثر ترکیب شدن با مواد پایه سیلیس و گرمای بسیار زیادی که به آن واردمی شود و بر اثر سرد شدن و تغییر دمای مواد شیشه ای ساخته می شود که به دلیل ساختار شیشه و شکل پذیر بودن آن با گذشت زمان و پیشرفت علم انواع و اقسام مختلفی ازآن نیز ساخته شد.

خصوصیات شیشه

شیشه یکی از ماده های شفاف است که به راحتی نور را از خود عبور می دهد و باعث می شود تا تصاویر پشت آن به وضوح قابل مشاهده باشند. در زمانی که شیشه ذوب می شودو مانند هر مایع دیگری گرانروی دارد و با کاهش دمای آن به مرور این خاصیت گرانروی خود را از دست می دهد که به شکل کریستالی شکل میگیرد. به همین علت از نظر ساختار مولکولی مثل مایعات نامنظم و مانند جامدات سخت و غیر متحرک می باشد که شیشه برای اینکه به این خاصیت برسد باید دمای بسیار بالایی به آن وارد شود.

برای تولید شیشه سکوریت بر خلاف دمای ذوب شده معمولی باید دمای بسیار بالاتری به آن وارد شود تا خمیر شیشه به حالت مایع در بیاید و دمایی نزدیک به 700 درجهسانتی گراد داشته باشد که در تولید شیشه سکوریت باعث می شود تا مقاومت میکانیکی شیشه بالاتر برود.

دستگاههای تولید شیشه تعداد زیادی دارد و برای اینکه تولید شیشه با دقت بسیار ودر عین حال کیفیت بالایی انجام شود لازم است تا هزینه های زیادی برای آن پرداخت شود. 

با سرمایه های میلیاردی می توان این خط تولید را راه اندازی کرد اما چرا باید در خط تولیدی اقدام کنید که اطمینان دارید با رقیبان بسیار زیادی در این حوزه رو به رو خواهی شد. 

به پیشنهاد شرکت سارگن استون که دارای پرسودترین خطوط تولیدی می باشد می توانید سرمایه گذاری های پرسودی را انجام دهید و این نیازمند این است که قبل از آن با این خط تولیدات آشنا شده و از نحوه کارهریک آگاهی پیدا کنید. 

به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های قرار داده تماس گرفته تا با میزان سرمایه های متفاوتی که دارید بتوانید یکی را انتخاب کرده و ضمن اینکه مشاوره های بسیار خوبی را نیز دریافت میکند. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

گرانول ساختاری است که در پلیمرها وجود دارد و به شکل دانه دانه بوده که در تهیه و تولید بسیاری از مواد پلاستیکی به کار می رود. در اصل گرانول ها به صورتدانه های گلوله ای شکل هستند که برای تولید مواد مختلف به اشکال مختلف در می آیند.

در اصل جنس مولکولی گرانول ها هر نوع پلاستیکی می تواند باشد اما ساختار گرانول تنها به نوع خاصی از آنها گفته می شود که شکل گلوله ای دارند. یکی ازکاربردهای اصلی گرانول سازی در صنعت ضایعات پلاستیکی می باشد که برای تهیه محصول جدید از آن استفاده میکنند.

پلاستیک ها هرساله مقدار بسیار زیادی از زباله ها را به خود اختصاص می دهند که لاستیک های فرسوده خودرو یکی از مهمترین ضایعات پلاستیکی می باشد

که اگر به صورت مجدددوباره تولید شوند مشکلات زیست محیطی بسیاری را حل میکنند.

از گرانول میتوان برای تولید بخش های پلاستیکی تعدادی از دستگاهها مثل: تلفن و لوازم التحریر استفاده کرد که برای تولید محصولات پلاستیکی و تعداد خاصی از آنها لزوما نباید از پلاستیک های درجه یک استفاده کرد می توان گرانول را جایگزین آن کرد. گرانول در اصل اسم پلیمر خاصی نمی باشد و در پتروشیمی به صورت دانه های ریزی بوده که برای مصارف مختلف ذوب شده و فرم دهی می شود که آن گرانول میگویند. یا به تعبیری دیگر پلیمر در زمانی خط تولید گرانول انجام می شود که در دستگاه اکسترودر مانند چرخ گوشت ذوب شده و در سر اکسترودر یک کاتر یه هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی رابه طور مرتب قطع میکند و گرانول تولید می شود.همه مواد پلیمری بسته به کاربرد و میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر می توانند به گرانول تبدیل شده و اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگری نیز باشد به صورت پودر یا محلول تولید می شود.

در کارخانه تولید گرانول در ابتدا ممکن است گرانول ها در درجه بندی های مختلفی تهیه و تولید شوند که بستگی به تولید کننده دارد همچنین قیمت دستگاه تولید گرانول که تعداد زیادی هستند و همگی باید تهیه شوند نیز بالا می باشد و قسمت بزرگی از سرمایه شما صرف خرید تجهیزات می شود. 

به طور کلی سود تولید گرانول با توجه به اینکه تولیدکنندگان زیادی در این حوزه وجود دارند پایین است و شما در این بازار با رقیبان زیادی روبه رو خواهید بود. 

لذا پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی پرسودی سرمایه گذاری کنید که این دغدغه ها را نداشته باشید. سارگن استون در زمینه انواع خطوط تولیدی به شم این امکان را می دهد که بتوانید با سرمایه گذاری در خطوط تولیدی که معرفی کرده به سود بالایی برسید. 

برای آشنایی با این خط تولیدات ودریافت مشاوره به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از سری محصولات روشنایی می توان به لامپ ها اشاره کرد که لامپهای ال ای دی جزء لامپ های کم مصرف هستند و برای اینکه تولید روشنایی را انجام دهند از دیود نور افشان استفاده میکنند. عمر مفید لامپ ها بسیار بهتر از لامپ های رشته ای می باشد و کارآمدتر نیز می باشد.

این لامپ ها به سلامت چشم ها آسیبی وارد نمی کنند و در انواع رنگ ها قابل تولید هستند که فرآیند تولید لامپ های ال ای دی به طور کامل توسط دستگاهها و تجهیزات انجام می شود که البته به کمک این دستگاهها می توان لامپ های دایره ای، حبابی، پانلی تولید کرد.

تولید لامپ LED

در خط تولید لامپ بدین صورت عمل می شود که ابتدا بدنه لامپ را به وسیله دستگاههای تزریق پلاستیک تولید میکنند و بعد از آن مطابق با شکل لامپ PCB آنرا تولید کردهو در مرحله بعدی نوبت به مونتاژ قطعات می رسد.

به ترتیب قطعات منبع تغذیه لامپ و دیودهای نوری بر روی PCB مونتاژ می شود و در مرحله آخر کنترل کیفیت را تست کرده و بسته بندی محصول را انجام می دهند. برای تولید لامپ نهایی در ابتدا التراسونیک PCB یا LED را تمیز و خشک میکنند که بعد در چراغ تراشه که در قسمت پایینی الکترود قرار دارد برای چسب نقره انتقال می دهند و به وسیله لوله اصلی قرار داده شده در مرحله تراشه (ویفر) در زیر میکروسکوپ با کریستال های خاردار قلم لوله اصلی که بر روی یک PCB یا چراغ Stent متعلق به جوشکاری می باشد، نصب میکنند.در مرحله فشار، جوشکاری الکترود به هسته LED با آلومینیوم سیم یا طلا متصل می شوند که تزریق انجام می گیرد.

سپس LED به صورت مستقیم بر روی PCB نصب می شود و به صورت کلی با دستکش کار سیم آلومینیوم استفاده می شود. نور سفیدی که در قسمت بالایچراغ پلاسما قرار دارد به سیم طلا نیز داشته که در نهایت بسته بندی از اپوکسی برای نگهداری از LED لوله اصلی و خط جوش استفاده می شود.در مراحل جوش اگر منبع نور پس زمینه SMD مهر شده باشد LED نیاز به PCB از قبل مونتاژ شده دارد که به آن جوش داده می شود. در نهایت کار نیز نیاز به بررسی و تست روشنایی لامپ می رسد که به وسیله پارامترهای فوتوالکتریک منبع نور تست می شود.

لامپ ها به طور کلی جزء مواردی هستند که عمر تقریبا مفید دارند و نیاز آن هر روزه نمی باشد و یا اینکه افراد ممکن است در طول سال نهایت دو الی سه بار خواهند لامپ را عوض کنند به همین منظور راه اندازی این خط تولید باعث می شود شما دیرتر به سود برسید و حتی بازگشت سرمایه شما بسیار دیر اتفاق بیفتد. 

لذا پیشنهاد می شود اگر قصد سرمایه گذاری دارید در مسیری قدم بگذارید که اولا بازگشت سرمایه شما سریعا اتفاق بیفتد ثانیا شما بتوانید به سود بالا برسید و در نهایت رقیبان بسیار کمتری در راهی که انتخاب کرده اید داشته باشید. 

شرکت سارگن استون در همین راستا فعالیت میکند و با انتخاب هریک از این خطوط تولیدی می توانید سرمایه گذاری بسیار سوددمندی را انجام دهید. برای آگاهی از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی و دریافت مشاوره به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

غذا یکی از موارد مهم برای ادامه زندگی می باشد و یکی از اصلی ترین منابع برای تامین انرژی است که افراد از آن تغذیه میکنند و به صورت های مختلف غذا، میوه، گوشت، سبزیجات و مایعات می باشد که افراد از آنها استفاده میکنند. یکی از فرآورده های گندم، ماکارانی است که تولید آن ابتدا توسط چینی ها انجام می شده است و تولید آن هم کاملا تصادفی بوده و توسط یک خانم چینی انجام شده است.در کشور ایران اولین کارگاهی که در آن ماکارانی ساخته شد در سال 1313 با دستگاهی ساده و ابتدایی بوده که البته از ماکارانی با نام رشته فرنگی نیز یاد می شود.

خط تولید ماکارانی بعد از اولین فعالیت کم کم گسترش پیدا کرد و در حال حاضر بیشتر از 400 خط تولید بزرگ و کوچ مشغول فعالیت هستند. تکنولوژی های پیشرفته تولید ماکارانی فرآورده های زیادی دارد که شامل: اسپاگتی، ورمیشل، نودل، لازانیا و راویولی است.تنها اختلافی که این نوع فرآورده ها با یکدیگر دارند در شکل و فرم آنها می باشد که از جمله راحتترین و رایج ترین غذا در کشورهاست. ماکارانی جزء غذاهایی است که افراد بسیار زیادی به آن علاقه دارند و در تمام سنین طرفداران بسیاری دارد.

مراحل تولید ماکارانی به این شکل است که در ابتدا باید آرد گندم تهیه شود و بدین ترتیب مراحل: سیلوی ذخیره آرد، الک، میکسر، میکروفیدر، سیستم انتقال مواد اولیه، دستگاههای پرس، پلی ماکتیک، سیستم های خشک کن، دستگاههای سردکن، سیلوی محصول، انبار محصول، بسته بندی می باشد. 

خط تولید ماکارانی فرمی جزء مورادی است که فقط در مرحله فرم دهی از قالب های متفاوتی استفاده می شود و بقیه مراحل تقریبا یکی می باشد. افراد سرمایه گذار برای راه اندازی این خط تولید و اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید ماکارانی میلیاردی می باشد چرا که لازم است  برای احداث کارخانه ماکارانی و خرید دستگاهها و تجهیزات سرمایه بالایی در اختیار باشد که دغدغه ای برای راه اندازی آن وجود نداشته باشد. 

اما این خط تولید که قبلا توسط افراد بسیار زیادی راه اندازی شده سبب شده تا شما اگر قصد سرمایه گذاری را دارید بدانید رقیبان بسیار زیادی در این مسیر هستند. 

لذا پیشنهاد می شود از خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد آگاهی پیدا کنید و از نحوه کار هریک اطلاعاتی که در سایت سارگن قرار داده شده اطلاعاتی به دست آورید. 

این خطوط تولیدی پرسود بسیار کم رقیب و زود بازده هستند برای دریافت اطلاعات بیشتر  و مشاوره های سودمند به سایت سارگن مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای تولید اسانس های صنعتی از روش و دستگاههای که این امر را به راحتی انجام می دهند استفاده میکنند. دستگاه تولید اسانس در انواع و اقسام مختلفی هستند که نیاز است در صورت راه اندازی خط تولید اسانس سرمایه بسیار خوبی را نیز داشته باشید. 

اسانس ها یکی از محصولاتی هستند که معطر بوده و کاربردهای بسیار زیادی دارند.اسانس ها را می توان از اندام های گیاهان تهیه کرد که از برگ، گل، میوه، دانه و ریشه آنها استفاده کرد.بیشتر از 90 نوع گیاه وجود دارد که می توان از آنها اسانس را استخراج کرد که به دلیل تبخیر اسانس ها بر اثر مجاورت هوا و در حرارت عادی، آنها را در روغن های فرار یا عطری یا اسانس های روغنی نیز می نامند.به طور کلی اسانس ها بی رنگ هستند و مخصوصا در زمانی که تازه تهیه می شوند ولی به مرور زمان به دلیل اکسیداسیون و مواد رزینی شدن رنگ آنها تیره می شوند برای جلوگیری از این تغییرات باید اسانس ها را در مکان خنک، خشک و ظرف های سر بسته از جنس شیشه نگه داری کرد.

تولید اسانس پرتقال، تولید اسانس لیمو ترش، تولید اساسن گل محمدی،  تولید اسانس میوه، تولید اسانس انواع سبزیجات، تولید اسانس انواع عطر از جمله مواردی هستند که می توان در این خط تولید از آنها استفاده کرد. 

نحوه تولید و نام دستگاههایی که برای راه اندازی این خط تولید مورد نیاز است به طور کامل در سایت اصلی شرکت سارگن استون قرار داده است و افرادی سرمایه گذاری که قصد دارند در این خط تولید سرمایه گذاری کنند ابتدا نیاز است سرمایه ای بین 2 الی 4 میلیارد موردنیاز است که قطعا بیشتر از این مبلغ هم برای آن صرف می شود به دلیل اینکه نوسانات قیمتی بر روی موارد بسیاری تاثیر میگذارند. 

خط تولید اسانس گیری صنعتی در کشور به تعداد کارگاهها و کارخانه ها بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می شود که شما بدانید در این راه رقیبان زیادی دارید و زمان زیادی طول میکشد در ابتدا بازگشت سرمایه و سپس سوددهی را به دست آورید. 

بهتر است در کسب و کارهایی سرمایه گذاری کنید که میدانید با چالش بسیار بسیار کمی روبه رو هستید و شما را در مدت زمان کوتاه به هدفتان میرساند. از بین دهها و صدها خط تولید شرکت سارگن استون خطوط تولیدی پرسودی را ارائه می دهد که بهترین فرصت برای سرمایه گذاران می باشد و شما می توانید با دریافت راهنمایی و مشاوره های بسیار خوب از مدیریت این مجموعه بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

موارد مصرف پودر ژله و ژلاتین در صنعت غذا، دارویی و شیمیایی که در هریک از این سه صنعت طرفداران بسیار زیادی دارد و از این رو نسبت به این تقاضا تولیدکنندگان آن نیز زیاد می باشند. برای خط تولید پودر ژله نیاز است که حتما از افراد متخصص کمک گرفته شود و دستگاههای تولید پودر ژله نیز حتما تهیه که البته بهتر است بدانید سرمایه زیادی برای آن نیز مورد نیاز است. 

خط تولید پودر ژلاتین نیز مانند پودر ژله می باشد و تعداد دستگاههای بسیار زیادی برای این خط تولید نیاز است. سرمایه لازم خط تولید پودر ژله باید رقم های میلیاردی باشد تا بتوان تمامی تجهیزات و دستگاههای آن را خریداری کرد. 

ضمن اینکه اگر به عنوان فرد سرمایه گذار می خواهید این خط تولید را راه اندازی کنید باید بدانید تعداد رقیبان شما نیز بسیار زیاد هستند و لازم است تا تبلیغات بسیار زیادی با هزینه های بالا انجام دهید تا بتوانید محصول خود را به مردم معرفی کنید. 

تقریبا می توان در حدود پنج درصد از صنعت غذا و محصولات غذایی را ژلاتین تشکیل می شدهد که یکی از مواد غذایی ایمن می باشد و پرمصرف نیز می باشد که البته کارخانجات تولیدی در این زمینه نیز کم نیستند که پودر ژله را با طعم و برندهای مختلف تهیه و تولید میکنند.در صنعت غذا می توان از آن برای تهیه انواع شیرینی ها، دسرها، بستنی ها استفاده کرد که همچنین به عنوان قوام دهنده برخی مایعات غذایی، پایدار کننده بعضی از محصولات کاربرد دارد.در صنایع شیمیایی می توان از آن برای صنایع عکاسی، صنایع داروسازی به شکل کپسول های ژلاتینی استفاده کرد.از جمله کاربردهای دیگر ژلاتین و پودر ژله در داروسازی و صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده میکنند، ژلاتین یکی از گونه های تغییر ناپذیر می باشد که برای مصارف مختلف طبقه بندی می شود و ضمن اینکه این محصول در ساخت برخی آبنبات ها و ماست های کم چرب نیز کاربرد دارد.

در روش های نوین از آنزیم برای سرعت دادن به فرآیند تولید ژلاتین استفاده میکنند. به صورت کلی اگر ژلاتین را بخواهند تولید کنند به سه روش: خالص سازی، تغلیظ، خشک کردندر صورتی که فرآیند تولید ژلاتین با اسید شروع میکنند که در روش اسیدی و ژلاتین حاصل را نوع A و در صورتی که فرآیند با قلیایی تهیه شود و روش ژلاتینی تولیدی را روش B  می نامند. برای اینکه از استخوان گاو و گوسفند تولید ژلاتین و پودر ژله را انجام دهند از همان فرآیند قلیایی استفاده می کنند.

پودر ژله و ژلاتین همیشه در فروشگاهها به مقدار بسیار زیاد وجود داشته و هیچ گاه کمبودی در این زمینه احساس نشده و با وجود رقیبان و شرکت های قدرتمند کار برای یک فرد تازه کار بسیار سخت می شود و سوددهی شما نیز به سختی و زمانی طولانی انجام می شود. 

شرکت سارگن استون با خطوط تولیدی که ارائه می دهد به سرمایه گذاران فرصتی طلایی می دهد تا بتوانند سرمایه گذاری خود را در بهترین شکل ممکن انجام دهند. 

برای دریافت اطلاعات از این خطوط تولیدی و نحوه کار هریک از آنها به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کرده و با شماره های درج شده که ارتباط مستقیم با مدیریت را برقرار میکنند تماس گرفته تا مشاوره های مفیدی را دریافت کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

تولید رنگدانه های طبیعی از گیاهان و بخش های مختلف گیاه به دست می آید که این روزها روش تولید رنگ طبیعی نیز بسیار رونق گرفته است و رنگ خوراکی طبیعی در صنایع غذایی و شیرینی ها استفاده می شود. تولید رنگ دانه های طبیعی از چغندر، اسفناج، زردچوبه و دیگر گیاهانی که قابلیت رنگ گیری آنها بالا است استفاده میکنند. 

با راه افتادن این صنعت که  تولید رنگ طبیعی انجام می شود افراد زیادی با سرمایه گذاری در خط تولید رنگ طبیعی کسب و کاری را برای خود راه اندازی کردند و از این راه به پیشرفت های بسیار زیادی رسیدند.

اما رنگ دانه هایی که در صنعت غذا مورد استفاده قرار می گیرد به سه بخش متفاوت تقسیم بندی می شود:

  • رنگ دانه های طبیعی 
  • رنگ دانه های مشابه طبیعی 
  • رنگ های صنعتی 

رنگ های خوراکی از منابع طبیعی که در سه دسته قرار میگیرند ساخته می شوند، منبع گیاهی، حیوانی یا معدنی. دستگاههای تولید رنگ خوراکی شامل: سیستم سورتینگ، برج های تقطیر و جداکننده، آسیاب ها، مخزن های نگهدارنده رنگ مورد نظر و دستگاههای بسته بندی. 

 برای راه اندازی این خط تولید نیاز است که سرمایه ای بین 4 الی 7 میلیارد در نظر گرفته شود که دستگاهها آن خریداری شود. اما این خط تولید بازدهی بسیار خوبی نخواهد داشت چرا که نیازهای اصلی و حساس جامعه نمی باشند و متقاضی های خاص خود را دارد که هر فردی به تنهایی همیشه مصرف کننده رنگ های طبیعی نمی باشد. 

رنگ های طبیعی بیشتر در صنایع غذایی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار میگیرد و به همین دلیل تعداد تولید کنندگانی که در خط تولید رنگ طبیعی فعالیت دارند آنقدر زیاد هستند که دیگر نیازی به خط تولید جدید نمی باشد و از این رو بهتر است در راهی قدم نگذارید که با رقیبان و چالش های آنان مواجه شوید و سوددهی شما بسیار دیر اتفاق می افتد. 

شرکت سارگن استون مجموعه بسیار بزرگ در زمینه ارائه خطوط تولیدی می باشد که به شما این فرصت می دهد تا با سرمایه هایی که در اختیار دارید یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

روغن گیری از سویا مانند تمام دانه های روغنی نیازمند مراحل سخت و پیچیده ای است که فرد تولید کننده باید از تمامی مراحل آن آگاهی کامل داشته باشد. 

برای تولید روغن سویا ابتدا نیازمند این هستید که بدانید در کشور چه مقدار روغن سویا موردنظر است و ضمن اینکه چه تعداد تولید کننده در کشور وجود دارند که جزء رقیبان شما به شمار می روند. 

Soybean یا همان سویا که از خانواده نخود می باشد و بیشتر در نواحی شمالی و مرکزی کشور چین یافت می شود که رفته رفته کاشت وبرداشت آن در کشورهای دیگر نیز انجام می شده است.

از جمله تولیدکنندگان اصلی این محصول کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، برزیل، چین، آرژانتین و هند هستند که البته در کشور ایران تقریبا از سال 1330 وارد شده و علاوه بر کاشت این محصول در صنایع مختلفی نیز از آن فرآورده های زیادی مانند: شیر سویا، پودر سویا، روغن سویا، پروتئین سویا تهیه می شود.

دانه سویا در بین حبوبات و غلات ها بیشترین پروتئین را دارد و به طوریکه 40 درصد دانه سویا را پروتئین آن تشکیل می دهد و این دانه از توانایی هضم خوبی برخوردار است و ضمن اینکه جزء دانه های روغنی به شمار می رود که نزدیک به 20-18 درصد آن را روغن سویا تشکیل می دهد.

روغن به دست آمده از سویا از جمله پرمصرف ترین روغن ها می باشد که میزان درصد روغن سویا نسبت به بادام زمینی کمتر است اما دارای پروتئین بیشتری نیز می باشد. برای تولید روغن سویا صنعتی نیازمند دستگاهها و تجهیزات بسیار زیادی است که برای خرید آنها نیازمند سرمایه های بالا می باشد و همین امر باعث می شود که سرمایه لازم برای تولید روغن سویا حداقل 1 الی 4 میلیارد در نظر گرفت که صد در صد به دلیل نوسانات قیمتی ممکن است خرید تجهیزات بیشتر از این مبالغ نیز هزینه بردارد. 

اما با وجود رقیبانی که در این صنعت وجود دارد پیشنهاد می شود از خط تولیداتی حمایت کنید که دردسر و مشکلات دیگر خطوط را نداشته باشد. این خطوط تولیدی که شرکت سارگن ارائه می دهد بسیار پرسود و پردرآمد هستند و ضمن معرفی نحوه کارهریک از آنها می تواند با میزان سرمایه ای که در اختیار دارید یکی از آنها را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

برای آگاهی از این خطوط تولیدی ودریافت راهنمایی های بیشتر با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون ارتباط برقرار کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 454
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ساخت و تولید اسباب بازی یکی از کارهایی است که افراد باید بسیار خلاق و ایده پرداز باشند تا بتوانند آن را به خط تولیدی سودمند و زودبازده تبدیل کنند. اسباب بازی بیشتر مورد علاقه کودکان بوده و حتما باید به صورتی تولید شود که بتواند با روحیات آنها سازگاری داشته باشد برای راه اندازی خط تولید اسباب بازی بهتر است در ابتدا سرمایه لازم برای تولید اسباب بازی سرمایه خوبی باشد تا بتوان ابزارها و دستگاههای لازم آن را تهیه کرد. 

جنس های مختلف اسباب بازی

  • تولید اسباب بازی پلاستیکی 
  • تولید اسباب بازی چوبی 
  • تولید اسباب بازی با ضایعات 
  • تولید اسباب بازی فلزی

تولید اسباب بازی پلاستیکی

برای ساختن اسباب بازی های پلاستیکی، مواد اولیه را در قالب های آماده می ریزند و ایده های متفاوتی را با این قالب ها می توانند پیاده سازی کرده و به مرحله تولید برسانند.برای ساخت اسباب بازی بهتر است تمامی مواردی که برای راه اندازی این کسب وکار مورد نیاز است. اما این روزها ساخت اسباب بازی بسیار رونق گرفته است و افراد زیادی در این صنعت مشغول به کار هستند. 

به طوریکه وقتی وارد فروشگاههای اسباب بازی فروشی می شوید تنوع کالایی بسیار زیادی را می بینید که خریدار در انتخاب نوع اسباب بازی سردرگم شده و نمی داند چه چیزی را انتخاب کند. 

این خط تولید سوددهی و بازدهی پایینی دارد به دلیل اینکه تولید کننده در این صنعت بسیار زیاد هستند و اگر قصد سرمایه گذاری در این خط تولید را دارید با رقیبان بسیار زیادی روبه رو است. 

برای اینکه بتوانید با میزان سرمایه های مختلف خود وارد کسب و کار های پردرآمد بشوید از ایده ها و پیشنهادات سارگن استون استفاده کنید. این مجموعه با ارائه انواع خطوط تولیدی پرسود به شما این امکان را می دهد که در صورت سرمایه گذاری در مدت زمان کوتاهی به سوددهی برسید. 

با ورود به سایت اصلی سارگن استون و برقراری تماس با شماره هایی که در انتهای سایت درج شده است می توانید به صورت مستقیم با مدیریت و مشاوره این مجموعه در ارتباط باشید و از خطوط تولیدی که ارائه داده شده بهترین اطلاعات را به دست آورید تا بتوانید تصمیم گیری نهایی را انجام دهید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کشمش از آن دسته میوه های خشک شده می باشد که از خواص بسیار زیادی برخوردار است و بسیار مناسب برای افرادی است که می خواهند چاقی خود را کنترل کنند و همچنین افراد دیابتی جایگزین بسیار مناسبی برای قند می باشد. 

در قدیم کشمش را به روش های سنتی که البته امروزه هنوز هم این روش مشاهده می شود، تهیه میکردند به این صورت که آن را در مقابل خورشید قرار می دادند. 

به میوه خشک شده از انواع انگشور کشمش گفته می شود و این روش قبلا و البته هنوز هم توسط برخیافراد به صورت دستی انجام می شود که با زیاد شدن تقاضا این محصول به تولید صنعتی نیز راه پیدا کرده استکه البته با تولیدات خوبی نیز انجام می شده که در حال حاضر احساس نیازی در این زمینه نمی باشد.کشمشی که در نهایت بسته بندی می شود و به بازار تزریق می شود یکی از کالاهای نهایی مصرفیدر دسته خشکبار است که به عنوان تنقلات مصرف می شود و در برخی نمونه ها البته با اسم کشمش پلویی در مصرف غذایی به فروش می رسد.

مواد اولیه برای تهیه کشمش

  • انگور تنها چند مدل انگور برای تهیه کشمش وجود دارد. 
  • روغن
  • گوگرد

روش های مختلف تهیه کشمش

از جمله روش هایی که برای تولید کشمش می توان از آن استفاده کرد:

  • تهیه کشمش با آفتاب
  • تهیه کشمش با سایه خشک
  • تولید کشمش به روش استرالیایی
  • تولید کشمش به روش کالیفرنیایی

در خط تولید کشمش صنعتی با استفاده از دستگاهها و تجهیزات مخصوص کشمش را تهیه می کنند. اتفاقی که در کارخانه تولید کشمش روی می دهد این است که ابتدا انگورها به طور کامل شسته شده و بسته به انتخاب تولید کننده کشمش به یکی از روش های بالا آن را به مرحله تولید می رسانند. 

در کارخانه ها موضوعی که بسیار مهم است این است که کشمش باید از بافتی نرم و طهم خوب در کنار سایز و اندازه آن تولید شود که در نهایت با یک بسته بندی مناسب آن را به بازار منتقل میکنند. 

هزینه احداث کارخانه کشمش را نمی توان به طور قطعی بیان کرد چرا که خرید تجهیزات، محل احداث، نیروهای کارگر، نیروهای متخصص  و دهها موارد دیگر وجود دارد که ممکن است هر کدام سرمایه های مختلف را بخواهد. 

اما بهتر است اگر قصد سرمایه گذاری دارید در مسیری قدم بگذارید که میدانید به سوددهی زیادی می رسید. کارخانه تولید کشمش آنچنان سود قابل توجهی را به شما نمی دهد و جدای از آن خط تولید پر زحمتی نیز می باشد. 

برای آشنایی با خطوط تولیدی پرسود و دریافت مشاورههای ارزشمند حوزه های کسب و کار به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید تا از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی آگاهی پیدا کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 467
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در خط تولید اسباب بازی چه اتفاقی می افتد و اسباب بازی هایی که حتی در اندازه، طرح و ایده های بسیار خاص طراحی می شوند، چگونه به این شکل در می آیند؟!!

اینکه در راه اندازی تولید اسباب بازی چه روندی اتفاق می افتد و چه میزان سود برای تولیدکنندگان اسباب بازی دارد یکی از موضوعاتی است که افراد سرمایه دار میخواهند از آن مطلع شوند. 

انواع مختلف اسباب بازی در جنس های مختلف 

  • اسباب بازی چوبی 
  • اسباب بازی پلاستیکی 
  • اسباب بازی ساخته شده از ضایعات 
  • اسباب بازی فلزی 

تولید اسباب بازی پلاستیکی با استفاده از قالب ها در طرح و سایزهای بسیار متنوع انجام می شود که البته از مواد شیمیایی ساخته شده است و سالیان سال است که مورد استفاده قرار میگیرد و شاید برای کسی هم سوال نبوده که آیا پلاستیک استفاده شده در آن مرغوب است یا خیر؟!!!

در کارگاه ساخت اسباب بازی چوبی نیز با استفاده از ابزارآلات چوب بری طرح دلخواه را به چوب میدهند البته در این روش با استفاده از دستگاههای لیزری اینکار را انجام می دهند. 

برای تولید اسباب بازی های فلزی نیز از قالب ها استفاده کرده که البته در کل می توان گفت در خط تولید اسباب بازی زحمت، دقت و تلاش بسیار زیادی لازم است. ضمن اینکه سرمایه لازم برای تولید اسباب بازی نیز باید در حدی باشد که توانایی خرید تجهیزات ودستگاههای مورد نظر وجود داشته باشد. 

اما همانطور که میدانید در هر شهر، شهرستان دنیای بزرگی از اسباب بازی ها وجود دارد که تنوع در آنها همیشه باعث سردرگمی کودکان و والدین آنها می شود. 

پس چه ضرورتی دارد که در خط تولیدی سرمایه گذاری کنید که هیچ احساس نیازی در آن وجود ندارد. اگر قصد سرمایه گذاری دارید بهتر است با کمک یک مشاوره کسب و کار از خط تولیدی پرسود و پردرآمد آگاهی کسب  کنید. 

شرکت سارگن استون که سایت اصلی آن در انتهای مطلب لینک شده است به شما کمک میکند تا بتوانید با سرمایه های مختلف خود یکی از خطوط تولیدی به پیشنهاد سارگن را انتخاب کنید و در مدت کوتاهی به سود بسیار بالایی برسید. 

www.sargonestone.com



:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

معمولا برای داشتن یه درآمد بالا نیاز است یا خودتان دست به کار شوید یا اینکه سمت مهمی را داشته باشید تا بتوانید از درآمدهای خوب نیز برخوردار شوید. 

مشاغل خاص و پردرآمد از ابتدا که پردرآمد نبوده اند بلکه افراد تولید کننده تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا این مشاغل را راه اندازی کنند. 

کسب و کارهایی که سود و درآمد بسیار بالایی دارند کم نیستند و البته شرایط اقتصادی و تحریم های حالحاضر نیز باید در نظر گرفته شود که چطور برخی کسب و کارها با وجود چنین مشکلاتیهنوز هم در سود بالایی قرار دارند.اگر جزء افرادی هستید که سرمایه دار هستید و میخواهید کسب و کار خودتانرا راه اندازی کنید.

بهتر است که از یک فرد یا موسسه ای که میدانید در حوزه های کسب و کار فعالیت می کنند؛ کمک بگیرید. قطعا برای کسب و کارهای جدید و پرسود داشتن سرمایه کافی نمی باشد و شما به کسی نیاز دارید که بدانید شما را راهنمایی میکند و از میان صدها کار تولیدی کسب و کاری خوب و پرسود را به شما معرفی می کند. 

 بهترین کسب و کارها در ایران قابل شمارش نیستند چرا که هر فردی می تواند حتی با شروع یک کسب و کار تکراری  موفق شود و این کاملا بستگی به هنر، اراده، توانایی فروش و پشتکار فرد دارد.

همچنین خیلی از افراد بوده اند که با راه اندازی کار تولیدی با سرمایه کم توانسته اند در مدت زمان کوتاهی  شغل خود را رونق ببخشند و به درآمد بالا برسند. 

اما چطور می توان با داشتن سرمایه های متفاوت یک کسب و کار مطمئن را شروع کرد؟ 

با شرکت سارگن استون می توانید زودتر از حد تصورتان کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به سوددهی بالا برسید. کسب و کار و انواع خطوط تولیدی که در این شرکت ارائه می شود بسیار پرسود و پردرآمد هستند. پس برای دریافت مشاوره و آشنایی با هریک از این خطوط تولیدی به سایت شرکت سارگن مراجعه کنید و با شماره هایی که در سایت قرار داده شده است تماس گرفته تا در مورد نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی اطلاعاتی مفیدی بدست آورید و تصمیم گیری خود را قطعی کنید. 

WWW.SARGONESTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ممکن است فردی که این مطلب را می خواند یک فرد سرمایه گذار باشد و به دنبال راه اندازی یک کسب و کار باشد یا حتی یک کارمند باشد که از زندگی کارمندی خسته شده و می خواهد با سرمایه خود کسب و کار خود را راه اندازی کند. اما بهتر است قبل از اقدام و راه اندازی بدانید که کسب و کارهای پرسود چه مشاغلی هستند 

کسب و کارهای کوچک پرسود به مشاغلی گفته می شود که فرد خودش تولید کننده می باشد و از نیروی افراد کمتری نیز برخوردار است.این افراد با سرمایه های مختلف کسب و کار خود را شروع کرده اند و با هدف بازددهی و سوددهی بالا اقدام به تولیدیک محصولی که قبلا هم توسط افراد دیگری تولید شده یا در حال تولید شدن است و یا اینکه محصول با ایده ای جدید استو از رقیبان بسیار کمی در این حوزه برخوردار است.کسب و کارهای کوچک در ایران بسیار زیاد هستند و ممکن است صدها کار تولیدی وجود داشته باشدکه افراد بخواهند یکی را از میان آنها انتخاب کنند.معرفی کسب وکارهای کوچک اما پرسود کار تولیدی پرسود باعث می شود شما با راه اندازی آن به شرط اینکه انتخاب درست داشته باشیدبتوانید به سرمایه خود اضافه کنید و در مدت کوتاهی تاثیر تصمیم گیری مناسب خود را مشاهده کنید.

قطعا به دنبال این هستید که کسب و کاری را راه اندازی کنید که مطمئن باشید سود زیادی در آن وجود دارد. پیشنهاد می شود با مدیریت شرکت سارگن استون به عنوان یک مشاوره کسب و کار در تماس باشید تا از انواع خطوط تولیدی که این شرکت ارائه می دهد استفاده کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در حاضر فشار اقتصادی بسیار زیادی بر روی تمامی افراد جامعه، کسب و کارها و دولت می باشد. افزایش قیمتی که اخیرا اتفاق افتاده است بر روی کسب و کارها و محصولات باعث شده تا خیلی از افراد در کسب و کارهایشان با شکست مواجه شوند. ضمن اینکه ترجیح میدهند که با سرمایه خود در روشهای پرسودتری اقدام کنند تا به موفقیت برسند. 

اگر بخواهیم خود کلمه سرمایه گذاری را توضیح دهیم به این صورت است که از مجموعه فعالیت هامی توان به سود و پول رسید.این روش ها برای هر فرد و به انتخاب آنها ممکن است متفاوت باشد به عنوان مثال می تواند سرمایه گذاری سپرده، اوراق قرضه، سهام عادی، خرید ارز، خرید طلا و خرید نقره باشد که هرکس بسته به میزان سرمایه و توانایی خود در امر سرمایه گذاری یکی  از این روش ها را انتخاب میکند. 

در واقع این روزها بسیاری از افراد با روش های مختلف سرمایه گذاری به سود بالایی می رسنداما در مقابل کسانی نیز هستند که در این راه با شکست مواجه می شوند و همان مقدار اندوخته اولیه خود را نیز از دست می دهند.

خرید نقره یکی از روش هایی است که به شما کمک میکند در هر زمان و هر مکان به سود برسید.سرمایه گذاری با خرید نقره به پیشنهاد مدیریت مجموعه جواهر سایت یکی از فرصت های طلاییاست که شما می توانید در حوزه سرمایه گذاری با بهترین روش از آن استفاده کنید.شما می توانید با خرید نقره با کیفیت و اصل به همراه جواهرات سنگی معدنیو فروش آنها به سود بسیار بالایی برسید.در این روزهایی که افزایش قیمت بر همه چیز تاثیر گذاشته است، افراد دیگر توانایی خرید طلارا ندارند و ترجیح می دهند از زیورآلات نقره استفاده کنند.

با شماره هایی که در جواهر سایت درج شده است تماس بگیرید و از نحوه سرمایه گذاریبا خرید نقره در این مجموعه ودریافت مشاوره در رابطه با سنگ ها و سنگ درمانی اطلاعات بسیار زیادی به دست آورید.

WWW.JAVAHER.SITE 



:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماه محرم یا محرم الحرام اولین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) است که از ماههای حرام است.سال قمری که همه می دانند دوازده ماه دارد و هر یک از این ماهها اسامی خاص خود را دارند. ماه محرم یادآور واقعه بزرگی است که مدت بسیار زیادی است این ماه را با شکوه و عظمتبسیار بالایی برگزار میکنند و عزاداریهایمخصوص به خود را دارند. طبیعتا همه افراد با سنین مختلف می دانند که در این ماه چه اتفاقی افتاده است.

محرم ماهی است که در آن امام حسین به همراه فرزندان و یارانش به شهادت رسیده اند. در این ماه برگزاری مجالس عزاداری، پوشیدن لباس های سیاه، راه انداختندسته های عزاداری و … غم و اندوه آن زمان را زنده نگه می دارند.سنگ مگنا یکی از سنگ هایی است که از خواص بسیار زیادی برخوردار است واز جمله خاصیت بسیار مهم آن خواص مغناطیسی آن است که انرژی های مثبت و معنوی بسیار زیادی دارد. 

انگشتر مذهبی مگنا که قابلیت حکاکی شدن را دارد و می توان بر روی آن اسامی معصومین را نوشت مورد علاقه افرادی است که می خواهند در این ماه اصول معنوی آن را رعایت کنند. 

فروش سنگ مگناانگشتر ماه محرم

در سایت جواهر شما می توانید سنگ مذهبی، نگین مشکی، انگشتر حکاکی، انگشتر خطی را به همراه شناسنامه بین المللی دریافت کنید. 

سنگ مگنا که خاصیت هایی مانند: 

  • جلب محبت های معنوی و دنیوی
  • سنگ شانس 
  • جذب انرژی های مثبت 
  • رفع استرس 
  • دور کردن انرژی های منفی 
  • افزایش رزق و روزی 
  • و غیره 

برای دریافت سنگ مگنا و یا هر سنگ قیمتی دیگری مانند: انگشتر عقیق، انگشتر یاقوت،انگشتر زمرد، انگشتر دُر نجف و دهها سنگ قیمتی دیگر از طریق همین سایت می توانید اقدام کنید. تمامی سنگ ها و زیورآلات زنانه، جواهرات مردانه طبیعی و اصل هستند که از خواص بسیار زیادی برخوردارند. 

WWW.JAVAHER.SITE



:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که کسب و کار انتخابی شما چیست؟ 

آیا با سرمایه های خود نمی دانید چه کاری را شروع کنید تا به سوددهی بالایی برسید؟

طبیعتا اگر جزء افراد سرمایه دار هستید در تلاشید تا بتوانید سودآورترین کارهای تولیدی را بدانید و از میان آنها یکی را انتخاب کنید. 

تمای افراد جامعه برای به دست آوردن سود و ثروت اقدام به راه اندازی و کسب و کارهای مختلف میکنند تااز این طریق بتوانند به هدف های خود برسند. در این میان افرادی نیز هستند که از سرمایه های بسیار بالایی نیز برخوردار نیستند و برای راه اندازی کارهای تولیدی زود بازده به دنبال ایده ها و سودآورترین کارهای تولیدی هستند.

راه اندازی تولیدی های پررونق نیازمند این است که بتوانید از ایده های زیادی که پیش رو داریدیکی را به عنوان بهترین آنها انتخاب کنید. بسیاری از افراد ثروتمندی را که در حال حاضر میبینید ابتدا از قدم های کوچک اما استوار شروع کرده اند. و اگر بخواهیم لیست کارگاه های تولیدی را نشان دهیم شاید از صدها تولیدی هم رد شود که همگی با سرمایه های مختلف اما اراده های بسیار قوی کار خود را شروع کرده اند.

اما شرکت سارگن استون با پیشنهادات فوق العاده ای که دارد کمک می کند تا بتوانید از سرمایه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. 

داشتن یک مشاوره کسب وکار در امر سرمایه گذاری یکی از اصولی ترین کارهایی است که باید انجام دهید تا به موفقیت برسید. 

مدیریت و مشاوره مجموعه سارگن که شماره تماس برای برقراری در سایت اصلی سارگن درج شده است به شما در مورد نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی توضیحاتی ارائه می دهد و این اطمینان خاطر را به شما می دهد تا بتوانید از هر یک از این خطوط تولیدی آگاهی کسب کنید و یکی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماهی یکی از آبزیانی است که از بیشتر اجزای آن استفاده می شود و بسیاری از افراد هستند که در حوزه خط تولید و تصفیه روغن ماهی کار میکنند و این خط تولید جزء کسب وکارهای اصلی آن می باشد. 

 روغنی که در ماهی وجود دارد تنها قسمتی از آن را شامل می شود و بسیاری از بخش های بدن ماهی را استخوان گوشت تشکیل می دهد. 

به طور میانگین می توان بعد از روغن گیری ماهی  در حدود ده برابر روغن گوشت و استخوان باقی می ماند که البته این مواد به صورت پودر برای خوراک دام و طیور مورد استفاده قرار میگیرد.

در بیشتر کارخانجات تولید روغن ماهی  مواد جامدی که باقی می ماند به پودر تبدیل می شود و به طور کلی می توان گفت در بسیاری از کارخانجات روغن گیری ماهی و تولید پودر ماهی همزمان با یکدیگر صورت میگیرد.

روغن ماهی یکی از مواد غذایی با ارزش است که یا به طور مستقیم و یا به شکل دارویی مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع ماهی هایی که از امگا 3 بیشتری برخوردار هستند و می توان از آنها پودر و روغن ماهی تولید کرد عبارتند از:  ماهی قزل آلا، ماهی تن، ماهی ماکرل، شاه ماهی، ماهی آزاد 

نحوه تولید روغن ماهی

تمیز کردن ماهی، سورت کردن ماهی، خرد کردن ماهیان، پخت ماهی، جداسازی قطعات پخته شده، تبدیل مواد به کنسانتره، خشک کردن ماهی برای تهیه پودر، گرفتن روغن ماهی، جدا کردن روغن از آب به وسیله دستگاه سانتریفیوژ، خنثی سازی، رنگ بری، بسته بندی محصول 

اما در خط تولید روغن ماهی زحمت و تلاش بسیار زیادی باید زحمت و تلاش بسیار زیادی انجام داد به این صورت که گرفتن روغن ماهی از شرایط بسیار خاصی برخوردار است و ضمن اینکه از مراحل بسیار زیادی باید عبور کند تا بتوان روغن ماهی را تولید کرد. 

به جای این خطوط تولیدی که هم زحمت بسیاری دارد و هم قیمت دستگاههای آن بسیار بالا می باشد می توان از روش های کسب وکار دیگری نیز استفاده کرد. 

در شرکت سارگن می توانید از خط تولیداتی که ارائه می دهد بهترین تصمیم گیری را انجام  دهید با شماره هایی که در سایت اصلی سارگن درج شده است تماس برقرار کرده تا از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی مطمئن شده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

چرم در ابتدا یک محصول طبیعی می باشد که از پوست حیوانات ساخته می شود و برای استفاده از پوست آنها بسیاری از حیوانات بی گناه کشته می شوند تا بتوانند از پوست آنها استفاده کنند. اما برای حل این مشکل خط تولید چرم مصنوعی راه اندازی شده است که می توان از آن چرم تولید کرد  و موارد کاربرد زیادی دارد. این محصول، یک ورق است که از چندین لایه نازک ساخته شده است و تشکیل شده از پارچه های آستری، لایه چسب، فوم و اسکین می باشد.

تمامی لایه ها به جزء آستری که معمولا از جنس تریکو می باشد و دارای مواد شیمیایی بر پایه پلی وینیل کلراید و یا پلی یورتان است. ممکن است در بعضی از مواقع به دلیل درخواست مشتری و نوع کاربرد این لایه ها ضخیم ترشوند. در کارخانجات چرم مصنوعی به دو روش خشک و تر چرم را تهیه و تولید می کنند. 

مواد اولیه برای تولید چرم مصنوعی

  • پلی وینیل کلراید
  • روغن DOP
  • کربنات کلسیم

اما لازم است ذکر شود که پلی وینیل کلراید در داخل کشور هم تولید می شود اما تکنولوژی موردنیاز برای تولید نوع Emulsion در داخل کشور وجود ندارد و در حال حاضر گفته شده که پتروشیمی الغدیر این خط تولید را می خواهد راه اندازی کند. (منظور همان خط تولید (PVC(e). به همین دلیل افرادی که قصد دارند راه اندازی خط تولید چرم مصنوعی را انجام دهند باید مواد اولیه مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر مانند: کره، روسیه خریداری کرده و وارد کنند.

کاربردهای مختلف چرم مصنوعی

از چرم مصنوعی در تولید کفش، کیف، مبل، صندلی خانگی، اداری، تولید پوشاک، کفپوش های ورزشی استفاده میکنند. 

دستگاهها و ماشین آلات تولید چرم مصنوعی

انواع دستگاههایی که برای تولید سنگ به کار می رود مخزن ذخیره مواد، میز برش و کنترل پارچه، میکسر پروانه ای، دستگاه تزریق مواد، سیستم هوشمند نقش زنی، ذخیره محصول برای بسته بندی، دستگاه برش، بسته بندی نهایی

خرید این تجهیزات نیازمند سرمایه بالایی می باشد که افراد سرمایه دار باید بدانند برای راه اندازی خط تولید چرم مصنوعی باید بخش زیادی از سرمایه خود را صرف خرید تجهیزات، محل احداث، به کارگیری نیروهای متخصص و نیمه متخصص کنند.

 اما کارخانجات چرم مصنوعی نیز به تعداد موردنیاز و حتی بیشتر از آن نیز وجود دارد و این موضوع باعث می شود که شما طبیعتا رقیبان بسیار زیادی نیز داشته باشید. 

برای اینکار بهتر است به جای راه اندازی خط تولیدی که مطمئن هستید قبلا توسط افراد دیگری راه اندازی شده است، از خط تولیدی پرسودی استفاده کنید که اطمینان داشته باشید می توانید در مدت زمان کوتاهی بدون رقابت و هزینه برای تبلیغات بسیار زیاد، به سود بسیار بالایی می رسید. 

شرکت سارگن استون با ارائه کردن خطوط تولیدی پردرآمد فرصت طلایی در اختیار سرمایه داران قرار می دهد و با مشاوره هایی بسیار مفید در زمینه هریک از این خطوط تولیدی در تصمیم گیری نهایی شما اثر بسیار مثبتی بر روی آن می گذارد. 

با مدیریت مجموعه سارگن در تماس باشید تا بتوانید مشاوره ها را دریافت کرده و کسب وکار خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

معمولا تنقلاتی که شما در فروشگاهها و سوپرمارکت ها می بینید که در اندازه های مختلف و طعم های مختلفی هستند از مراحل مختلفی تشکیل شده اند. 

راه اندازی خط تولید بیسکوئیت نیز یکی از همین تنقلاتی است که این روزها تولیددر این محصول به شدت بالا رفته است و انواع و اقسام بیسکوئیت ها در قفسه ها به چشم میخورد. 

برای  خط تولید بیسکویئت مراحل زیادی باید طی شود و بسیار مهم است که در تک تک این مراحل اصول نکات رعایت شود تا در نهایت محصولی با کیفیت و مناسب را ارائه دهد.

برای اینکه بیسکوئیت را بتوان به درستی تهیه کرد بهتر است آردی که یکی از مواد اصلی این محصول است را به درستی انتخاب کرد. در مراحل آماده سازی آرد باید این موارد را رعایت کرد:

آرد را بر مبنای خاکستر بسته بندی می کنند که بر این اساس می توان آرد را روی خاکستر آن درجه بندی کرد و به تیره یا روشن بودن آرد نیز پی برد.

آرد را باید در شرایطی نگهداری کرد که بتواند از رطوبت و گردو غبار، حشرات دور باشد.

دستگاه بیسکوئیت سازی 

  1. الک آرد
  2. آسیاب شکر
  3. دستگاه چاپ فرم دهنده بیسکوئیت 
  4. نوار سرد کننده بیسکوئیت
  5. نوار نقاله ردیف کن
  6. دستگاه بسته بندی
  7. دستگاه چاپ روکش بسته بندی
  8. میکسر قنادی
  9. دستگاه میکسر خمیر بسکوئیت
  10. دستگاههای فر تونلی
  11. دستگاه کرم زن (مخصوص بیسکوئیت های کرم دار)

نحوه تولید در کارخانه تولید بیسکوئیت

  • ترکیب کردن مواد اولیه و آماده کردن خمیر بیسکوئیت در داخل دستگاههای میکسر و خمیر گیر
  • ورود خمیر به دستگاه چاپ بیسکوئیت (شکل دادن های مختلف به بیسکوئیت)
  • شکل گرفتن بیسکوئیت طبق قالب موردنظر
  • انتقال خودکار بیسکوئیت بر روی نوار دستگاه فر تونلی
  • عبور خمیر بیسکوئیت از تونل حرارت فر تونلی و نوار سرد کن
  • عبور از دستگاه رج کن به جهت ردیف شدن بیسکوئیت ها در یک طول مشخص
  • انتقال پیدا کردن از نوار نقاله ردیف کن
  • انتقال به دستگاه کرم مالی (در صورت لزوم)
  • دستگاههای بسته بندی
  • قرار گرفتن در داخل کارتن

اما آیا با وجود این همه تنوع در خط تولید بیسکوئیت باز هم ضرورتی دارد که افراددر این راه سرمایه گذاری کنند؟؟؟

بهتر نیست در راهی قدم گذاشته شود که بتوانند به سود بسیار بالایی برسند ضمن اینکه نیاز نباشد نگران  رقیبان قدرتمند و تبلیغات بالا باشند؟؟؟

پیشنهاد می شود با سارگن استون همراه باشید تا بتوانید از خطوط تولیدی پرسودی که ارائه می دهد اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید. 

این اطمینان به شما داده می شود که خطوط تولیدی این مجموعه از بین صدها خط تولید انتخاب شده اند و بازدهی بالایی دارند. 

با شماره های درج شده در سایت اصلی سارگن استون تماس بگیرید و بعد از اعلام میزان سرمایه خود یکی از این روش ها را برای شروع کسب وکار خود انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

 کیک و کلوچه صنعتی از جمله تنقلاتی است که مورد علاقه همه سنین است و افراد بیشتر برای رفع گرسنگی زودهنگام در محل کار از این محصولات استفاده میکنند. محصولاتی هستند که بخش بزرگی از صنایع غذایی را تشکیل می دهند و به راحتی قابل دسترس هستند. 

وقتی به سوپرمارکت ها مراجعه میکنید انواع مختلفی از کیک و کلوچه را مشاهده خواهید کرد که تنوع آنها بسیار زیاد است به همین دلیل برای فرد خریدار کمی سخت است که کدام یک را انتخاب کند مگر اینکه سراغ محصول همیشگی خود برود. تنوع این محصولات باعث می شود که افراد برای انتخاب هر یک از آنها مشکلی نداشته باشند و به راحتی بتوانند

انتخاب کنند تا با هر ذائقه ای جور در بیاید. سالهای زیادی است که از تولید این محصولات میگذرد و کارخانجات تولید کیک و کلوچه نیز بسیار زیاد هستند.

دستگاه تولید کلوچه و کیک

  • دستگاه مغز زن
  • فر کابینی
  • اوکس
  • تونل های گرمایشی
  • میکسر عمودی
  • دستگاه کلوچه زن
  • دستگاههای پر کن قالب
  • دستگاه وارونه کردن دیس قالب ها
  • دستگاه دیپازیتور (تزریق کننده مواد اولیه)
  • دستگاه خنک کننده کیک و کلوچه
  • ماشین روغن زن قالب ها
  • دستگاه بسته بندی

نحوه تهیه و تولید کیک و کلوچه صنعتی نیز در سایت سارگن به طور کامل توضیح داده شده است می توانید با کلیک بر روی لینک های قرار داده شده مطالب را به صورت کامل تر مطالعه کنید. 

اما این خط تولید شاید یکی از مورد علاقه های افراد سرمایه دار باشد و تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند تا این خط تولید را راه اندازی کنند.

این خط تولید سرمایه ای بسیار بالایی را لازم دارد و از آنجائیکه افراد زیادی در این خط تولید حضوردارند برای افراد تازه کار، کار بسیار دشوار و سخت خواهد شد 

چرا که باید تلاش مضاعف کرده تا به محبوبیت و فروش تولیدات بزرگ دیگر است. 

اما اگر علاقه مند به کارهای تولیدی هستید پیشنهاد می شود با شرکت سارگن استون و خطوط تولیدی که ارائه می دهد بیشتر آشنا شوید. 

این خطوط تولیدی پرسودو پردرآمد هستند و نحوه کار هریک از آنها به وسیله مدیریت این سایت توضیح داده خواهد شد.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

پودر ماهی یکی از ادویه هایی بوده است که از گذشتگان در کنار غذا استفاده می شده است و البته هنوز هم در بسیاری از رستوران ها از آن استفاده می شود.

از پودر ماهی برای مصرف تغذیه آبزیان و پرورش آنها، از روغن ماهی برای مصارف دارویی استفاده میکنند. کاربرد پودر

ماهی برای منبعی غنی از پروتئین در تغذیه دام و طیور نقش بسیار پررنگی دارد و ضمن اینکه پودر مرغ وارد صنعت

مرغداری نیز شده است و برای تهیه دانه مرغ از پودر ماهی استفاده میکنند.

نحوه تولید پودر ماهی عبارتند از: 

  • آبگیری
  • پختن
  • جداسازی
  • خشک کردن ماهی
  • آسیاب کردن ماهی
  • نحوه فرآیند پودر ماهی

بعد از اینکه ماهیان صید شدند در مخزن های بزرگ آب سرد نگهداری می شوند تا برای آبگیری به کارخانه فرستاده شوند.

سپس ماهیان به دستگاه طبقه بندی شده فرستاده شده تا ماهی های ریز و درشت از یکدیگر جدا شوند.

ماهی هایی که جثه های بزرگتری دارند بعد از خورد کردن در مخزن های موقت برای تقسیم بین دستگاههای پخت به

همراه ماهی های ریزتر نگهداری می شوند.

تمامی ماهی ها به مدت زمان 20 دقیقه به وسیله بخار تولید شده در دستگاههای بویلر پخت می شوند و به

دستگاههای جدا کننده منتقل می شوند.

در کارخانجات تولید پودر ماهی از دستگاهها و تجهیزات بسیاری برای پودر ماهی استفاده میکنند تا کیفیت محصول نهایی بسیار بالا باشد. دستگاه پودر ماهی خشک یکی از دستگاههای اصلی این خط تولید است که باید از نوع با کیفیت آن خریداری شود. 

برای تهیه روغن ماهی نیز از همین روش ها وروال استفاده میکنند با این تفاوت که برای تهیه روغن ماهی ممکن است چندین نوع دستگاه متفاوت وجودداشته باشد. 

این خط تولید به اندازه نیاز در جامعه وجود دارد و برای ان کمبودی احساس نمی شود اگر سرمایه دار هستید و میخواهید در روش های سودده سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می شود با شرکت سارگن استون در تماس باشید تا بتوانید خط تولیدی را در جامعه راه  اندازی کنید که دغدغه های خط تولید پودر ماهی را نداشته باشد. 

شرکت سارگن با ارائه خطوط تولیدی پرسود به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در مدت کوتاهی به سود خوبی برسید. 

با مشاورین و مدیریت این مجموعه در تماس باشید تا بتوانید تصمیم گیری بسیار بهتری در این زمینه داشته باشید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

پوشک مورد استفاده برخی بزرگسالان و سالمندان  هم می باشد و علاوه بر اینکه برای کودکان و نوزدان مورد استفاده قرار بگیرد برای کنترل ادرار و مدفوع است که دست خودشان نیست. پوشک از پنبه یا الیاف قابل جذب ساخته شده است و باعث ادرار سوختگی نمی شود. بعضی از پوشک ها یکبار مصرف هستند و مدل های دیگری نیز وجود دارند که قابل شستشو بوده و قابلیت استفاده فقط برای یکبار دیگر را دارند.

استفاده از پوشک مخصوص نوزادان و کودکان نمی باشد و افراددیگری که سن بالایی دارند، بیمارانی که تحت عمل های جراحی سنگین قرار گرفته اند، فضانوردان، غواصان، معلولان و هر کسی که نمی تواند برای مدتی به دستشویی برود، مورد استفاده قرار میگیرد.

خط تولید پوشک بچه یکی از مشاغلی است که بسیاری از افراد سرمایه دار برای آن هزینه های بسیار بالایی را می پردازند که البته پیشنهاد نمی شود به دلیل اینکه هر جقدر کارخانه تولید پوشک بچه افزایش پیدا کند به همان نسبت نیز به احتمال خیلی زیاد کیفیت محصول تولیدی کاهش پیدا میکند. 

فرآیند تولید پوشک کامل بچه

برای تهیه این محصول ابتدا خمیر پالپ به وسیله دستگاه روتر حلاجی می شود و به واسطه توری

به خصوصی روی گایدهای هدایت کننده منتقل میگردد.

این خمیر سپس به وسیله پودر جاذب به خمیر اضافه می شود و بعد از آن در ابتدا خمیر، پودر روی

لایه تیشو و بعد از آن بر روی لایه بک شیت قرار میگیرد.

بعد از این مرحله به وسیله تسمه های انتقال به سمت جلویی دستگاه هدایت می شود که با یک

لایه ناوون پوشش دهی می شود که به یکدیگر می چسبند و به زیر دستگاه پرس حرارتی و تیغه

های مخصوص به قطعات مناسب و سایزهای مشخص شده برای تهیه پوشاک مورد استفاده قرار می گیرند.

در مرحله بعدی به کمک دستگاهی چسب هایی بر روی قسمت مورد نظر زده می شود که توسط لایه کاغذی سیلیکون چسب ها محافظت می شوند و در قسمت بسته بندی به بسته های 20 تایی تقسیم می شوند.

در مرحله آخر به وسیله یک دستگاه بسته بندی آماده بسته بندی می شوند که بسته بندی ها هم از تعداد مشخصی برخوردار است.

مواد اولیه پوشک بچه عبارتند از: 

  • خمیر پالپ
  • پودر جاذب
  • نوار چسب ویژه پوشک
  • کاغذ تیشو
  • بک شیت
  • مانوون
  • کیسه چاپی

دستگاه خط تولید پوشک بچه

  • دستگاه روتر
  • توری مخصوص
  • تسمه انتقال
  • پرس حرارتی
  • تیغه برش
  • دستگاه چسب ملت
  • دستگاههای بسته بندی
  • دستگاههای چاپ پلاستیک برای بسته بندی
  • و غیره

سرمایه ای را که قرار است برای راه اندازی یک خط تولید تکراری صرف کنید و تلاش بسیار زیادی انجام دهید تا به رقیبان خود برسید و حتی از آنها جلوتر بزنید را در راهی خرج کنید که بدانید هم رقیب کمتری دارید و هم نیازی نباشد به اینکه مدت زیادی صبر کنید تا به سوددهی برسید. 

با پیشنهادات شرکت سارگن استون می توانید کسب و کاری بسیار با کیفیت و پرسود را راه اندازی کنید. توصیه می شود با شماره هایی که در سایت سارگن درج شده تماس بگیرید و در رابطه با هریک از این خطوط تولیدی مشورت بگیرید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

به دلیل اینکه پلاستیک ها تجزیه نمی شوند و با ماندن در زیر زمین به مرور زمان تبدیل به مواد سمی شده و وارد آبهای زیر زمینی می شوند از همین رو ایده خط تولید بازیافت ظروف پلاستیکی بسیار کارساز بوده است. 

مراحل بازیافت مواد پلاستیکی همانند دیگر خط تولیدها بسیار پیچیده است و لازم است تمامی نکات رعایت شود تا محصولی بازیافتی استاندارد و سالمی به افراد ارائه شود. 

انواع پلاستیک

  • پلاستیک پت (PET, PETE)

  • پلاستیک پلی اتیلن سنگین (HDPE)

  • پلاستیک پلی وینیل کلراید (PVC)

  • پلاستیک پلی اتیلن سبک (LDPE)

  • پلاستیک های پلی پروپیلن (PP)

  • پلاستیک های استایرن (PS)

  •  پلاستیک ترکیبی

نحوه تولید و موارد مصرف هر یک از انواع پلاستیک ها در سایت سارگن به طور کامل شرح داده شده است.

دستگاههای بازیافت مواد پلاستیکی

  • دستگاه جداساز و تفکیک زباله
  • دستگاه خرد کن و آسیاب کن ضایعات پلاستیکی
  • دستگاه شستشو
  • دستگاه تولید گرانول بازیافتی

اما چندین سالی است که برای خط تولید پلاستیک روش های مختلفی استفاده می شود و از آن طرف به دلیل اینکه پلاستیک دیر تجزیه می شود افراد به فکر بازیافت مواد پلاستیکی افتاده اند. 

خط تولید بازیافت پلاستیک و ظروف پلاستیکی این روزها بسیار رواج پیدا کرده است و حتی در برخی از نمونه ها اصول بهداشتی نیز کاملا رعایت نمی شود و خود همان مواد بازیافتی نیز برای سلامت افراد بسیار خطرناک هستند. 

اما بهتر است به جای اینکه شما هم برای چندمین بار دوباره و دوباره این خط تولید را راه اندازی کنید از کسب  و کارهایی حمایت کنید که می دانید بار سودی بسیار زیادی برای شما دارند. 

با پیشنهادات شرکت سارگن استون می توانید به درآمد بالایی برسید. به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید و نسبت به نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی آگاهی کسب کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

دستگاه سانتریفیوژ به دستگاهی گفته می شود که انرژی میکانیکی را از یک منبع خارجی دریافت میکند و به کانال مایعی که از آن عبور میکند راه پیدا میکند. 

 انرژی سیال بعد از خارج شدن از پمپ های سانتریفیوژ افزایش پیدا میکند. از این پمپ ها برای منتقل کردن سیال به یک متر ارتفاع و یا جابجایی آن در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می کند.

در کل از پمپ سانتریفیوژ برای انتقال دادن سیال از یک نقطه به نقطه دیگر استفاده میکنند. از جمله کاربرد پمپ سانتریفیوژ انتقال دادن مایعات از یک ناحیه کم فشار به یک ناحیه پر فشار است.

کابرد دستگاه سانتریفیوژ

از این دستگاه برای چرخاندن مواد با سرعت بسیار بالا کمک گرفته می شود و برای جدا کردن مواد جامد از یک یا تقسیم مخلوط مایعات به قطعات مختلف است.

همه مخلوط ها در یک لوله قرار میگیرند و با چرخش دستگاه به سمت خارج از سمت مرکز حرکت میکنند و به شکل افقی قرار میگیرند. 

برخی افراد سرمایه گذار از این راه می خواهند به سرمایه های بسیار بالا برسند و قصد دارند خط تولید دستگاه سانتریفیوژ را راه اندازی کنند. 

دستگاههای لازم برای خط تولید دستگاه سانتریفیوژ

  • سیستم طراحی
  • نورد
  • تراش
  • سنگ
  • دریل
  • سیستم های تست الکترونیک
  • فرز

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید دستگاه سانتریفیوژ

در شرکت سارگن استون انواع خطوط تولیدی جدید ارائه می شود که مطمئنا روشی بسیار پرسود است و بسیار مناسب برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند می باشد. 

اما برای راه اندازی خط تولید دستگاه سانتریفیوژ باید هزینه های میلیاردی بسیار سنگینی اعمال شود که اصلا توجیه اقتصادی ندارد و ممکن است بازگشت سرمایه و حتی سوددهی این کار بسیار زمانبر باشد.

بهتر است برای سرمایه گذاری از فردی با تجربه کمک بگیرید برای آگاهی از نحوه کار هریک از این خطوط تولیدی با مشاوره شرکت سارگن استون در ارتباط باشید و این اطمینان را داشته باشید معرفی این کسب و کارها آنقدر جذاب و پرسود هستند که بتوانید در مدت زمان کوتاه تصمیم بسیار خوبی بگیرید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ضایعات گوشتی که برای انسان ها کاربردی ندارد را با دستگاههای مخصوصی به پودر تولید میکنند و برای غذای ماهیان و طیور آن را استفاده میکنند. 

پودر گوشت دقیقا از باقی مانده گوشت حیوانات به دست می آید و با افزودن مواد دیگر آن را برای غذای آبزیان و طیور آماده می کنند

خط تولید پودر گوشت یکی از مشاغلی است که افراد آن را انتخاب می کنند و در قبال زحمت و تلاشی که می کنند نیز سود قابل توجهی نیز عاید آنها نمی شود. 

از جمله اجزایی که لاشه حیوانات باقی می ماند و آن را برای تولید پودر گوشت استفاده میکنند: 

  • کبد 
  • قلب
  • ریه 
  • معده 
  • روده 

طرز تهیه پودر گوشت به این صورت است که گوشت ها را بعد از شستشو وارد دستگاههای میکنند تا با حرارت بالا پخته شوند و آلودگی های آن هم گرفته شود. 

دستگاه و تجهیزات خط تولید پودر گوشت

دیگ پختن ضایعات گوشتی با حجم 5000 لیتر، سانتریفوژ (چربی گیر)، هوپر کانوایر انتقال دهنده پودر، مخزن 75 لیتر با همزن، پمپ انتقال روغن، مخزن نگهدارنده روغن 1500 لیتری، جرثقیل یک تن سقفی، نقاله کیسه گیری و سیلو، دستگاه آسیاب کن 1 تن در ساعت، سایلکون تمام استیل، کندانسور استیل، پمپ سیرکولاسیون، پمپ وکیوم، مخزن جداکننده، پمپ کندانس، دستگاههای بوگیر، تابلو برق برای تمام دستگاهها

اما چرا خطوط تولیدی دیگری را انتخاب نکنید که به شما اطمینان بدهد به سود بسیار بالایی در مدت زمان کوتاهی برسید!!!

چرا باید روش هایی را انتخاب کنید که بسیار پرزحمت و پردردسر هستند؟ 

شرکت سارگن استون در زمینه های کسب و کار خطوط تولیدی را به شما معرفی میکند که بسیار پولساز هستند این خطوط تولیدی به شما کمک میکند که زحمت کمتری را در این راه داشته باشید و ضمن اینکه می توانید به سود خوب رسیده از رقیبان کمتری نیز برخوردار هستید. 

با شماره های درج شده در سایت سارگن تماس بگیرید تا بتوانید اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه هر یک از خطوط تولیدی دریافت کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

طرح توجیهی پودر سفید کننده که نام دیگر آن بلیچ می باشد یک ماده کلراید آهک به شکل جام کریستالی سفید رنگ ستاین ماده در دمای 100 درجه سیلسیوس به همراه الکل و آب تجزیه و حل می شود.

هنگامی که این محلول در آب حل می شود مایعی بسیار شفافی تولید می شود که این ماده همانند یک اکسید کننده عمل میکند و از خاصیت رنگ زدایی یا رنگ بری برخوردار است. 

کاربردهای پودر سفید کننده

  • نساجی
  • تصفیه آب
  • فاضلاب
  •  تصفیه کردن استخرهای شنا
  • صنایع کاغذ
  • مصارف خانگی
  • از بین بردن باکتری های سبزیجات و میوه ها

بیشترین استفاده ای که از این ماده می شود در صنایع کاغذ سازی است که بعد از به دست آمدن یک خمیر در مجاورت گاز کلر به ورقه های بسیار نازکی تبدیل می شود و کاغذ به دست آید. 

تجهیزات و دستگاههای لازم برای تولید پودر سفید کننده

مخزن همزن آب و آهک، استوانه های افقی، تسمه نقاله، مخزن لازم برای جمع آوری پودر، مخزن نگهداری گاز کلر، مخزن های پرکن، دستگاههای بسته بندی 

سرمایه لازم برای خط تولید پودر سفید کننده

سرمایه ای که لازم است تا در این راه بدون دغدغه بتوان تجهیزات و دستگاهها را خریداری کرد سرمایه های میلیاردی است و برای اطلاع دقیق از قیمت می توان به سایت سارگن استون مراجعه کرد. 

برای اینکه بتوانید با میزان سرمایه ای که دارید کسب و کار خود را راه اندازی کنید بهتر است از یک متخصص در حوزه کسب و کار کمک بگیرید. 

شرکت سارگن استون با ارائه خطوط تولیدی پرسود به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از بین خطوط تولیدی یکی را انتخاب کنید و با مشاوره هایی که از نحوه کار هر یک از آنها می شود یکی را انتخاب کرده و کسب درآمد کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خط تولید آجر نما، نسوز، سفالی، پرسی، پازلی، لگویی یکی از مشاغلی است که از ابتدای ظهورش تا به اکنون مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفته است. 

یکی از موادی که برای تهیه آجر مورد استفاده قرار میگیرد خاک رس می باشد که به علاوه مواد دیگر در کوره های آجرپزی با دمای 1000 درجه سیلیسیون به تولید نهایی می رسد. 

انواع آجر

  • آجر توکار
  • آجر نما

  • آجر مهندسی

  • آجر سبک 

  •  آجر ماسه آهکی

  • آجرهای بتنی 

برای توضیحات دقیق تر در مورد هریک از انواع آجر می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید. در این سایت ضمن شرح کامل درباره خط تولید آجر و دستگاههای ساخت آجر به خطوط تولیدی دیگری نیز پرداخته می شود تا با کسب و کارهای دیگر نیز مقایسه کنید و اگر مدنظر قرار گرفت یکی از این کسب و کارهای پرسود را انتخاب کنید.

دستگاهها و تجهیزات ساخت آجر عبارتند از:

  • دستگاه اکسترود 
  • باکس فیدر 
  • نقاله 
  • مخلوط کن با سرند 
  • دستگاه خردکننده 
  • آسیاب غلطکی 
  • مخلوط کن دو محور 

خط تولید آجر یکی از خطوطی است که بسیار سخت و پرزحمت می باشد و برای راه اندازی چنین کاری نیاز است که فرد سرمایه گذار از تحمل و صبر بالایی برخوردار باشد. 

قیمت خط تولید آجر بالا است چرا که این محصول نیازمند مواد اولیه، دستگاهها و تجیهزات درجه یک می باشد تا در نهایت محصول شما با کیفیت و بدون ترک خوردگی تولید شود. 

از آنحائیکه آجر یکی از مصالح اصلی در ساختمان سازی است و بسیار با اهمیت است باید در نحوه تولید آن نیز نهایت تلاش و پشتکار به کار گرفته شود. 

سرمایه لازم برای راه اندازی این خط تولید باید سرمایه میلیاردی در نظر گرفته شود چرا که در حال حاضر تمامی مواد اولیه، دستگاهها، تعداد نیروی لازم، محل احداث افزایش قیمت زیادی داشته اند. 

اما چرا باید یک فرد سرمایه گذار راهی را انتخاب کند که باید سختی های زیادی را نیز در آن متحمل شود؟؟

هدف این است که با یک هدف و انتخاب درست به بیشترین سود برسید. 

باور غلطی است که اگر فکر میکنید با سخت کارکردن و انتخاب کسب و کارهای بسیار سخت به سوددهی میرسید. 

برای انتخاب یک کسب و کار خوب از یک مشاوره کسب و کار کمک بگیرید. پیشنهادی که به شما می شود این است که به سایت سارگن استون سر بزنید و در مورد خطوط تولیدی که این شرکت ارائه می دهد اطلاعاتی به دست آورید. 

با کمی تحقیق و پرس و جو و همچنین راهنمایی گرفتن از مدیریت با تجربه این مجموعه می توانید تصمیم گیری بسیار مناسبی را با توجه به سرمایه خود انجام دهید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 523
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از کانی های سیلیکات منیزیم آبدار که در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار میگیرد تالک می باشد. این کانی با ارزش در مواردی زیادی مانند: کاغذسازی، لاستیک سازی، پلاستیک سازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کاربرد دارویی، رنگ سازی، نسوزها، سرامیک سازی، مواد پوشانده سقف ها، لعاب سازی، نساجی، مصارف دامداری، داروسازی، دینامیت ها، مواد منفجره، درزگیری، بتونه کاری، فیلتر و تصفیه هوا، واکس، جذب روغن و عمل آوری چرم، تامین کننده منیزیم و دهها موارد دیگر.

کانی تالک جزء کانی های سیلیکات منیزیم آبدار می باشد که خصوصیات زیادی دارد و در صنایع مختلف استفاده می شود. 

کاربرد کانی تالک شامل موارد زیر است:

  • صنعت کاغذسازی 
  • صنایع لاستیک سازی 
  • کارخانه پلاستیک سازی 
  • تهیهلوازم آرایشی و بهداشتی 
  • موارد کاربرد دارویی 
  • صنعت رنگ سازی 
  • نسوزها 
  • سرامیک سازی 
  • مواد پوشانده سقف ها 
  • صنایع نساجی 
  • لعاب سازی 
  • سفال سازی 
  • کود شیمیایی و کاربردهای کشاورزی 
  • مصارف دامداری 
  • ساخت گریس 
  • داروسازی 
  • دینامیت ها 
  • مواد منفجره 
  • درزگیری و بتونه کاری 
  • صیقل دهی ذرات برنج و جو 
  • عوامل رنگ زدا و یا رنگ بر 
  • ماده جاذب بو از غذاها 
  • فیلتر و تصفیه آب 
  • تهیه و  عمل آوری چرم 
  • اسپری و پودرهای حشره کش ها 
  • تهیه واکس کفش 
  • پرکردن کپسول برای آزمایش شتاب موشک ها تا 50 کیلومتر 
  • تامین کننده منیزیم 

تولید کننده پودر تالک عمدتا افراد سرمایه گذاری هستند که احساس میکنند در این حرفه می توانند به جایگاه بالا و سود بسیار بالایی برسند. 

اما از این کانی به مقدار خیلی زیاد وجود دارد و سرمایه گذاری کردن در این راه تلاش زیادی را می خواهد تا به سوددهی و بازدهی برسید. 

بهتر است اگر می خواهید در کسب وکاری سرمایه گذاری کنید با انتخاب یک روش مطمئن و پولساز ایده خود را عملی کنید و به موفقیت برسید. 

شرکت سارگن در این زمینه به شما مشاوره های بسیار مفیدی ارائه می دهد، ضمن اینکه این مشاوره ها بر اساس خطوط تولیدی می باشد که ارائه میکند و انواع خطوط تولیدی پرسود در شرکت سارگن استون همگی با کمترین چالش و بیشترین سود به سرمایه گذاران پیشنهاد می شود. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.co



:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()