نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از اصول پرورش اسب این است که به این شغل به چشم صرفا یک کسب وکار نگاه نکنید بلکه موردی که مهم است عشق و علاقه زیاد فرد به این کار باید باشد. 

داشتن علاقه در هر شغلی باعث می شود که سختی های آن به چشم نیاید و متوجه گذر زمان نشوید و به طور کلی خستگی برای شما بی معنا باشد.

کارآفرینی پرورش اسب باید بر اساس هدف فرد پرورش دهنده صورت بگیرد به عنوان مثال:

آیا شما این شغل را می خواهید فقط برای خرید و فروش اسب و کره اسب ها؟

یا اینکه هدف شما از پرورش اسب ساخت یک باشگاه اسب سواری است که افراد بتوانند در آن اوقات فراغت خود را بگذرانند؟؟

ارائه طرح توجیهی پرورش اسب برای هر دو سوالی که در بالا پرسیده شده لازم است چرا که باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید.

سپس برای مجوز پرورش اسب باید اقدام شود که ممکن است در برخی موارد آن مانند: مساحت زمین، مقدار سرمایه لازم برای پرورش اسب، تعداد افراد موردنیاز برای همکاری در این شغل و....

اما از سری مشکلات پرورش اسب، تغذیه با کیفیت آنها، اصول نگهداری از کره اسب ها، نحوه باردار کردن اسب مادیان است که با حساسیت بالایی باید انجام شود. 

شما در شروع کار خود باید بدانید که آیا بازدهی و سوددهی این کسب وکار برای شم به صرفه است یا خیر؟!!

از آنجائیکه این شغل هزینه و سرمایه بسیار بالایی را می طلبد بهتر است آن را با مطالعه دقیق و عملکرد حساب شده ای انجام دهید. 

اما اگر فقط تعاریفی از این شغل شنیده اید بهتر است بگوئیم که این تعاریف توهمی بیش نیست چرا که پرورش اسب بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. 

ضمن اینکه اگر کمی تحقیقات خود را در زمینه راه اندازی مشاغل دیگر بیشتر کنید متوجه خواهید که بیشتر از صدها خطوط تولیدی هستند که شما را با دنیای جدیدی از کسب و کار آشنا می کنند. 

شرکت سارگن استون با تجربه سالیانه چندین خطوط تولیدی را ارائه می دهد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و مزیت این خط تولیدها این است که چالش های آن کاملا شناخته شده و برطرف شده اند. 

برای دریافت مشاوره های رایگان از این خطوط تولیدی به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 985
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مدام افراد از آن در اشکال مختلف باعث شده تا انرژی که مصرف می شود بسیار بیشتر از گذشته باشد. برق یکی از عواملی است که بشر به صورت حیاتی به آن نیاز دارد و نبود باعث نابودی خیلی از چیزها می شود. 

با قابلیت جدیدی که در  چند وقت اخیر به روی کار آمده است و با ساخت پنل خورشیدی بسیاری از مشکلات مصرف انرژی در زمان هایی که برق قطع می شود، شاید بتوان گفت به خوبی این مشکل نبود برق هم حل شده است.

اما آیا در واقعیت هم همینطور است؟!!!

از مضرات انرژی خورشیدی به موضوعاتی همچون: نصب پنل خورشیدی خودش با آلودگی همراه است و در زمان هایی که پنل های خورشیدی منتقل و نصب می شوند بسیار مایل هستند تا گازهای گلخانه ای را انتشار دهند. 

برخی از پدیده ها وجود دارند که در اثر تابش نور خورشید بدون اینکه بخواهند از مکانیزم های محرک استفاده کنند، الکتریسیته تولید می کنند که آن را پدیده فتوولتاییک می نامند و در واقع عاملی که باعث ایجاد این فرآیند می شود را سلول خورشیدی می گویند. 

استفاده از سامانه های فتوولتاییک سمی هستند و بر روی سلامت محیط زیست تاثیر گذار هستند و اصلی ترین معایب انرژی خورشیدی همین می باشد.

از دیگر مشکلات پنل های خورشیدی می توان به هزینه راه اندازی خط تولید پنل خورشیدی اشاره کرد که سرمایه بسیار بالایی برای ساخت این پنل ها مورد نیاز است.

ساخت پنل های خورشیدی شاید توانسته باشد به حل شدن برخی مشکلات کمک کند ولی درآمد نیروگاه خورشیدی سود بالایی ندارد و این به قیمت بالای آن بر میگردد. 

البته استفاده از پنل های خورشیدی در کشورهای توسعه یافته کاملا رواج پیدا کرده است. اما در کشور ایران به دلیل اینکه بودجه لازم برای ساخت این پنل ها وجود ندارد و از فرد تولید کننده شاید به خوبی  حمایت نشود. سرمایه گذاری در این راه بسیار پر ریسک می باشد. 

بسیاری از خطوط تولیدی دیگر هستند که هم اکنون وجود آنها در جامعه احساس می شود و بسیار پردرآمد هستند.

پرسودترین این خطوط تولیدی توسط شرکت سارگن استون ارائه می شود که با مشاوره های رایگان به افراد سرمایه گذار هدف اصلی آنها را به راحتی مشخص میکند.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این روزها صحبت های زیادی در مورد ارزهای دیجیتال، خرید و فروش آنها می شود و سودی که هرازگاهی برای اطرافیان داشته است آنها را مجاب کرده تا در این راه قدم بگذارند و سرمایه گذاری کنند. 

در ابتدای کار بیت کوین احساس می شد که این هم جزء شرکت های هرمی باشد و یا اینکه وابسته به سازمان و ارگان خاصی است. 

اما با تحقیقات گسترده ای تاکنون انجام شده هنوز مشخص نشده است که تاسیس کننده بیت کوین چه کسی می باشد و فقط افرادی هستند که با تمایل خودشان محافظت و پشتیبانی از این سایت را بر عهده گرفته اند. 

نرم افزار استخراج بیت کوین به اینترنت و یا سیستم بسیار پیشرفته ای ندارد و موضوعی که باید همیشه رعایت شود این است که اینترنت بدون هیچ وقفه ای و قطعی اینترنتی باید دائمی در حال کار کردن باشد. 

برای اینک بتوان بیت کوین را استخراج کرد باید خرید دستگاه استخراج بیت کوین را هم انجام داد و مصرف اینترنت ماینینگ را مد نظر قرار داد. 

برای اینکه در این زمینه به سوددهی برسید باید سعی شود که  استخراج بیت کوین سود بالا انجام شود و در زمان کاهش قیمت آن ارز خارج شود تا فرد بیشتر از متضرر نشود. 

برای درآمد استخراج بیت کوین تاکنون کسی توانسته رقم مشخصی تعیین کند و بخواهد آن را در مدت زمان معینی به افراد اعلام کند که می توانند فلان مقدار سود برداشت کنند. 

اما اگر به مشکلات استخراج بیت کوین بخواهیم اشاره کنیم به افزایش و کاهش قیمت ارز بیت کوین باید اشاره کرد که این موضوع از حساسیت بالایی برخوردار است و فردی که در این راه سرمایه گذاری کرده است باید همیشه پیگیر قیمت ارز خود باشد. 

اما چرا باید افراد در زمینه هایی سرمایه گذاری کنند که با ریسک بالایی همراه باشد و ذهن شما را همیشه درگیر کند که ارز شما با سود همراه است یا ضرر؟!!

بهتر است اگر اهل سرمایه گذاری در کسب و کاری هستید و میخواهید به سرمایه اولیه خود سود زیادی اضافه شود در درست راه قدم بردارید تا اگر سودی به زودی عاید شما  نمی شود حداقل کار این باشد که شما را هم دچار ضرر و زیان نکند. 

مشاورین شرکت سارگن استون به شما کمک می کنند تا بتوانید با خطوط تولیدی پرسودی آشنا شوید که از جذابیت بالایی برخوردار است و استرسی هم به شما وارد نمی کند.

برای دریافت مشاوره های رایگان می توانید به لینک انتهای مطلب مراجعه کنید و وارد سایت اصلی شرکت سارگن استون شوید تا با صفر تا صد انواع خطوط تولیدی بیشتر آشنا شوید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 937
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

علاقه به آبزیان خیلی ها را به سمت و سوی پرورش آبزیان میبرد، درحالیکه این افراد غافل از سختی و مشکلات این صنعت هستند.

کرم خونی از آن دسته آبزیانی اس که پرورش دهندگان آن میتوانند از مشکلات پرورش کرم خونی برایتان توضیح دهند.

کرم خونی چیست؟

کرم خونی سرشار از پروتئين بوده از اینرو بسیار مناسب برای تغذیه لارو می باشد. همچنین کرم خونی برای فایتر مناسب می باشد.

دوره رشد این آبزی به این شکل است که کرم خونی تخمهای خود را در آب رها میکند. دوره ی نوزادی این حشره در آب طی می شود و بسته به درجه حرارت آب، شرایط زیست محیطی و گونه، دوره ی نوزادی بصورت کرم خونی ممکن است تا چندماه طول بکشد.

پرورش کرم خونی از حساسیت زیادی برخوردار است مانند میزان اکسیژن، درجه حرارت، میزان نور، تغذیه مناسب و تجهیزات، که اگر این مسائل رعایت نشود به راحتی سرمایه شما از دست میرود.

برای مثال بهترین غذای کرم خونی مکمل مخمر غذایی است که در طول دوره ی پرورشی به میزان 3 تا 5 گرم به ازاء هر کیسه ژلاتینی محتوی تخم در آب ریخته می شود. غذای اضافی به ویژه مخمر غذایی، باعث تخریب آب و مرگ و میر کرمها میگردد. بنابراین بایستی توجه داشت که غذا در حد لازم به کرمها داده شود.

در زمان خرید کرم خونی زنده باید بسیار دقت داشته باشید زیرا دلالان زیادی هستند که از ناآشنا بودن شما سوء استفاده میکنند.

یکی دیگر از مشکلات، فروش کرم خونی زنده نیز می باشد به این علت که اعتماد کردن به کرم خونی که شما پرورش داده اید ازجانب مشتری بسیار سخت می باشد. چرا که اگر کرم خونی به صورت بهداشتی پرورش پیدا نکرده باشد، باعث انگل و بیماری خواهد شد.

تا زمانی که کارهای سودآور و جدیدی هستند چرا پرورش کرم خونی ؟!

خط تولیدهایی بسیار پر درآمد با سرمایه و ریسک کم، البته زودبازده. همکاران ما درسارگن استون هستند تا شما را با این خط تولید ها آشنا کنند.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 889
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در سالهای اخیر غلات زیادی در سبد خانوارها قرار گرفته مانند دانه چیا. این گیاه علی رغم کشت سخت و پردردسر آن، دارای خواص زیادی می باشد. که بی توجهی مسئولان و دولت در این مسئله نقش بسزایی دارد.

بحران آب، شرایط آب و هوایی نامساعد و توجه به خاک کشت بذر چیا، خرید بذر مناسب چیا همگی از اصلی ترین مشکلات کاشت دانه چیا میباشد. همین مسائل باعث میشود تا سرمایه گذاران ریسک نکنند و به سمت کاشت دانه چیا در ایران نروند.

شما برای پیشرفت در بخش کشاورزی باید از ماشین آلات پیشرفته در مراحل کاشت، داشت و برداشت استفاده کنید که این موضوع بسیار هزینه بر می باشد.

وجود دلالان تاثیر بسزایی در قیمت دانه چیا دارد. در واقع در زمان خرید دانه چیا باید به کیفیت و مرغوبیت بذر و یا دانه توجه کرد. در غیر اینصورت محصول شما از کیفیت خوبی برخوردار نیست و این مسئله باعث می شود تا در فروش دانه چیا به مشکل مواجه شوید.

البته ناگفته نماند خاصیت های این دانه زیاد است و دانه چیا برای لاغری بسیار مناسب است. ولی این موضوع نباید شما را از مضرات دانه چیا دور کند، چرا که افراد دارای سوء هاضمه در مصرف آن باید تعادل را رعایت کنند.

همانطور که میدانید بی توجهی مسئولین در بخش کشاورزی کشور باعث میشود تا سرمایه گذاران در بخش کشاورزی متحمل ضررهای هنگفتی بشوند. 

بخش کشاورزی در زمینه تأمین منابع مورد نیاز مالی به علت توسعه نیافتگی بازارهای مالی کشاورزی، مواجه است. که دولت باید به تقویت ساختارهای مالی و توسعه ابزارهای مالی بپردازد. در غیر اینصورت سرمایه گذاری در این بخش با شکسنت قطعی مواجه است.

از اینرو ما در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع خطوط تولیدی نوین با علم روز آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 968
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

وجود لبنیات در هر وعده غذایی حضور پر رنگی دارد و در طعم های مختلفی نیز وجود دارد که تنوع انتخابی را برای افراد فراهم کرده است. 

اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که طرح توجیهی لبنیات سنتی توسط چه کسانی باید تایید شود تا بتوانید برای هزینه احداث کارخانه لبنیات برنامه ریزی کنید و این کسب و کار را شروع کنید.

 اگر می خواهید خط تولید لبنیات را به روش سنتی یا صنعتی کار کنید و هیچ گونه اطلاعاتی در مورد مراحل اخذ مجوز لبنیات سنتی ندارید بهتر است در این مورد تحقیقات گسترده ای انجام دهید. 

گرفتن مجوز از وزارت بهداشت کار بسیار دشواری میباشد چرا که شما باید در انتخاب دستگاهها و تجهیزات همچنین محل احداث کارخانه یا اگر می خواهید به روش سنتی کار کنید مغازه ای که قرار است در آن به کار تولید لبنیات سنتی بپردازید، همگی مورد تایید باشند. 

از دیگر مشکلات خط تولید لبنیات می توان به این موضوع اشاره کرد که قیمت دستگاه تولید لبنیات سنتی و صنعتی بسیار گران می باشد و تولید نهایی محصول شما کاملا بستگی به این دارد که شما چطور لبنیات مانند: دوغ، ماست، شیرهای طعم دار و محصولات دیگر را تولید و با چه کیفیتی بسته بندی می کنید.

در این کسب و کار شما با وجود رقبای پرقدرت باید تمام تلاش خود را بکار بگیرید تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کرده و به فروش برسانید. 

اما اگر میخواهید با کمترین زحمت و مانع به بیشترین سود برسید پیشنهاد می شود که خطوط تولیدی شرکت سارگن استون را نیز مورد مطالعه و بررسی قرار دهید. 

این خطوط تولیدی بسیار پرسود و پردرآمد هستند و قبلا توسط کارشناسان چالش های آن برطرف شده است. 

برای دریافت مشاوره های رایگان می توانید به سایت شرکت سارگن استون مراجعه کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از اصلی ترین مواد غذایی که همیشه موردنیاز هر فردی می باشد نان است و همین موضوع باعث شده تا افراد به کیفیت آن توجه ویژه ای نشان دهند. 

سرمایه برای راه اندازی نان فانتزی باید به میزانی باشد که بتوان تمامی تجهیزات لازم برای پخت نان را خریداری کرد. 

اما جدای از مراحل اخذ مجوز نان فانتزی شما باید هزینه راه اندازی مغازه نان فانتزی را مدنظر داشته باشید تا بتوانید استارت اولیه کار خود را بزنید. 

از مشکلات تولید نان فانتزی می توان به این موضوع اشاره کرد که مصرف آن مانند نان های رایج دیگر نمی باشد و برخلاف اینکه هزینه زیادی را بابت خرید تجهیزات آن می کنید ممکن است سود آن هم قابل توجه نباشد. 

نان فانتزی های تولید شده باید در بالاترین کیفیت خود تولید شوند و نظر مشتری را به راحتی جلب کنند همچنین ماندگاری نان نیز باعث می شود که شما همیشه  مشتری دائمی خود را داشته باشید.

معایب خط تولید نان فانتزی، باگت این است که تولید کنندگان با افزودنی هایی باعث می شوند که نان طعم و کیفیت مطلوب خود را نداشته باشد. 

معمولا ماندگاری این نان ها در همان روز اول جوابگو است و بعد از نان از طعم خوبی برخوردار نمی باشد. لذا همین موضوع باعث شده تا افراد نان های سنتی را به این قبیل نان ها ترجیح دهند.

اگر شما هم قصد دارید که در این راه سرمایه گذاری کنید بهتر است قبل از اقدام به واقعیت های تلخ این کسب و کار آشنا شوید و در کنار آن نیز مطالعاتی در زمینه انواع خطوط تولیدی دیگر داشته باشید.

خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد بهترین فرصت برای افزایش سرمایه شما می باشد. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

راحتی افراد در برگزاری مجالس و مهمانی هایشان باعث شده تا افراد همیشه به دنبال راه حلی باشند که از ظروف کمتری استفاده کنند و زحمت کمتری برایشان داشته باشد. 

با تولید ظروف پلاستیکی این مشکل تا حد زیادی برطرف شد ولی با بررسی هایی که پزشکان و محققان انجام دادند متوجه شدند که استفاده از ظروف پلاستیکی بسیار برای افراد مضرر است و ضمن اینکه تجزیه این ظروف در محیط بسیار زمانبر است و یک خطر جدی برای محیط زیست به شمار می رود. 

چگونگی حل این مشکل با روی کارآمدن ظروف کاغذی و همچنین ظروف گیاهی تا حد زیادی خیال افراد را راحت کرد و خطر جدی برای محیط زیست هم نداشت.

اما در این مطلب در مورد مشکلات تولید لیوان کاغذی صحبت خواهد شد که متفاوت تر از تولید ظروف پلاستیکی می باشد و برخلاف تصور خیلی از افراد در روند تولید آن همیشه موانع و چالش هایی وجود دارد. 

کمبود کاغذ برای تولید یکی از اصلی ترین مشکلاتی است که فرد تولید کننده با آن روبه رو می شود. 

همچنین قیمت مواد اولیه لیوان کاغذی باعث شده تا در قیمت نهایی آن نیز تاثیر بگذارد و خریداران کمتری تمایل داشته باشند از شما خرید عمده داشته باشند. 

گرفتن مجوز تولید لیوان کاغذی و همچنین ارائه طرح توجیهی تولید لیوان کاغذی از دیگر مشکلات این خط تولید می باشد. 

تاییدیه وزارت بهداشت برای اینکه بتوانید به راحتی این خط تولید را راه اندازی کنید الزامی است.

اما بهتر است بدانید که افراد زیادی در این حرفه مشغول به کار هستند و شما با رقبای زیادی در این حرفه روبه رو خواهید شد. 

در مقابل چه خوب است که کسب و کاری را انتخاب کنید که نوآوری به شمار آید و یکی از نیازهای مردم و جامعه باشد که هنوز کسی آن را پاسخ نداده است. 

شرکت سارگن استون از جمله شرکت های نمونه ای در ارائه و معرفی خطوط تولیدی می باشد که تنوع خط تولیدهای آن بالا و پرسود است. 

با مشاورین ما تماس بگیرید تا از راهنمایی های آنها استفاده کرده و استارت خط تولید خود را بر اساس میزان سرمایه خود بزنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 933
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از سری مشکلات خط تولید آبنبات این است که شما در ابتدا باید نسبت به فروش محصول خود در بازار مطمئئن باشید و حتما قبل از شروع کار میزان نیاز مردم به این محصول را بدانید چرا که این روزها نیمی از افراد دیگر از مواد قندی مانند نبات و آبنبات استفاده میکنند و برخلاف گذشته امروزه خیلی بیشتر به سلامت خود اهمیت می دهند و ترجیح می دهند از موادی استفاده کنند که قند کمتری داشته باشد.

از آنجائیکه آبنبات از مواد قندی بالایی استفاده می کند و افزودنی های زیادی به آن اضافه می شود باز هم با سلیقه خیلی از افراد یکی نمی باشد و خواهان زیادی ندارد.

بعد از بررسی میزان سرمایه لازم برای خط تولید آبنبات حتما باید طرح توجیهی تولید آبنبات نیز ارائه شود این طرح باید به صورتی باشد که بتواند نظر افرادی که قرار است مجوز شما را صادر کنند، جلب کند. 

خط تولید آبنبات سازی و  انواع تنقلات به گونه ای شده است که همیشه نیاز مردم به خصوص کودکان می باشد و میزان کیفیت در تهیه آنها موضوعی مهم می باشد که توسط کمتر تولید کننده ای رعایت می شود. 

دستگاههای تولید تنفلات و آبنبات از قیمت بالایی برخوردار هستند و همچنین قیمت دستگاه تولید آبنبات چوبی بستگی به کیفیت و کشور سازنده آن دارد.

اما آیا شما اطمینان دارید که تولید این محصولات هنوز هم طرفداران زیادی دارد؟!

با وجود اینکه باید هزینه زیادی را بابت خریداری کردن تجهیزات آنها بپردازید تا چه مدت بعد از تولید محصولات سرمایه شما با سود بالایی گردش دارد؟؟

بهتر است همیشه در انتخاب های خود و راه اندازی کسب و کار خود مطالعه بالایی انجام دهید تا بتوانید با درست ترین انتخاب به حفظ سرمایه خود کمک بالایی کنید. 

تنها گام برداشتن در مسیر راه اندازی یک خط تولید با احتمال بسیار زیادی شما را با شکست روبه رو میکند. 

مشاورین شرکت سارگن استون این تضمین را به شما میدهند که با دریافت مشاوره های رایگان از این افراد و مطالعه کامل در خصوص خط تولیدهایی که این شرکت ارائه میدهد می توانید با سرمایه خود پرسود ترین خط تولید را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در حال حاضر استفاده از خودکار فقط جنبه نوشتن را ندارد و ظاهر و طراحی آن نیز مهم می باشد تولید جوهر خودکار توسط تولیدکنندگان داخلی انجام نمی شود و از کشورهای دیگر صادر می شود. 

برای اینکه بتوان از تولید خودکار به درآمد و سوددهی بالایی رسید باید تنوع و طراحی آن نیز بسیار بالا باشد تا همیشه نظر خریداران را به خود جلب کند.

هزینه تولید خودکار به دلیل اینکه جوهر آن و نوک خودکار باید از کشورهای دیگر صادر شود مقرون به صرفه نمی باشد و اگر هم وارد شود قیمت نهایی که برای آن در نظر گرفته می شود بالا می باشد. 

تهیه کردن مواد اولیه تولید خودکار به تنهایی توسط کمتر تولید کننده ای انجام می شود و از مشکلات خط تولید خودکار نیز همین می باشد که نمی توان تولید خودکار را به صورت صفر تا صد در داخل انجام داد. 

همچنین این که تولید خودکار وابسته به تجهیزات مختلفی می باشد و دستگاه تولید خودکار و مداد گران قیمت بوده و برای تولید و تهیه محصول حتما باید تهیه شود.

اما پیشنهاد می شود اگر به دنبال راه اندازی خطوط تولیدی هستید و می خواهید از سرمایه خود استفاده کنید به بررسی خطوط تولیدی دیگر نیز بپردازید. 

تعداد زیادی خطوط تولیدی هستند که شما را با زحمت و چالش های بسیار کمتری روبه رو می کنند و این فرصت را به شما میدهند که در مدت کوتاهی جزء کارآفرینان موفقی شوید که نیاز جامعه را به خوبی شناخته اند. 

یکی از شرکت های موفقی که شما را در این امر به صورت رایگان مشاوره می دهد و ضمن اینکه چندین خطوط تولیدی پردرآمد را هم پیشنهاد می دهد شرکت سارگن استون می باشد. 

این شرکت با در اختیار داشتن بیش از 12 خط تولیدی به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید با اطمینان خاطری بیشتری خطوط تولیدی خود را انتخاب کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره های رایگان می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. 

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 939
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خیلی از افراد معتقدند که بذر گیاه کینوا خاویار گیاهی می باشد و از خواص بیشماری تشکیل شده است. این گیاه تاکنون در ایران مورد بررسی و مطالعه قرار نگرفته است و از آن بهره برداری هم نشده است به این دلیل که خاک آن بسیار حائز اهمیت است و پیدا کردن زمین با خاک مناسب یکی از دشوارترین راههای کاشت گیاه کینوا در ایران می باشد.

از آنجا که کینوا را مادر همه غلات ها می دانند و چندصد سال است که در آمریکای جنوبی مورد استفاده قرار می گرفته است که کم کم به دانه  ایی محبوب در میان کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گرفته است.

گیاه کینوا از خواص بیشماری برخوردار است و در آن انواع ویتامین ها و پروتئین ها مانند: فیبر، منگنز، منیزیم، فسفر، اسیدفولیک، ویتامین ب9، روی، پتاسیم و مقداری کلسیم وجود دارد.

از جمله فواید دیگری که مصرف کینوا در بر دارد که عبارتنداز: بهبود سیستم گوارش، دیابت، فشار خون، سلامت قلب، پایین آوردن کلسترول خون و خاصیت ضد التهابی است.

از جمله مضرات مصرف کینوا ماده ای است به نام ساپونین که دانه های کینوا را می پوشاند و در صورت شسته نشدن دانه کینواطعم تلخی به آن بدهد و عوارض دانه کینوا که التهابات معده، آسیب به روده کوچک و درد شکمی را به همراه دارد.

از آنجایی که سرمایه زیادی برای کشت گیاه کینوا لازم است و تجهیزات آن کمیاب می باشند هزینه کاشت کینوا کمی غیرعادی به نظر می رسد و افراد بسیار کمی نیز به دنبال این گیاه می باشند.

از طرفی فروش کینوا آن نیز به سختی انجام می شود و باز هم دلیل آن اطلاع نداشتن افراد از این گیاه می باشد.

همیشه راههای بسیاری وجود دارند که به شما فرصت ثروتمند شدن را می دهد اما وقتی بدون داشتن اطلاعات کافی و برنامه ریزی عمل شود قطعا چیزی جزء ضرر را نخواهد داشت.

در کنار تمامی مشاغلی که درآمدزا هستند، کسب وکارهای دیگری هم وجود دارد که با سرمایه گذاری می توان آنها را به منبع درآمد بسیار پرسود تبدیل کرد.

شرکت سارگن استون با انواع مختلف خطوط تولیدی به شما کسب و کارهای پرسودی را پیشنهاد می دهد فقط کافیست با ورود به صفحه اصلی سایت شرکت با تمامی مراحل این خطوط تولیدی آشنا شوید و برای دریافت مشاوره های رایگان با افراد مشاور این شرکت در تماس باشید تا بتوانید درست ترین تصمیم در مسیر راه اندازی کسب و کار خود را بگیرید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 995
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اردک این عضو کوچک از خانواده ماکیان بسیار پرسرو صدا و پر تحرک می باشد. اما فایده تحرک بالای اردک این است که بدن آن چربی ندارد و گوشت آن بسیار باکیفیت و لذیذ است که منبع کاملی از پروتئین، نیاسین، فسفر، ریبوفلاوین، آهن، روی، ویتامین ب 6 و ب12، سلنیوم، فولات و منیزیوم است.

برای اینکه درآمد پرورش اردک با برنامه ریزی دقیقی نتیجه دهد افراد پرورش دهنده آن را از زمان 20 روزگی نگهداری می کنند تا به اردک بالغ تبدیل شود.

هرچند که غذای اردک و مرغ یکی می باشد اما گوشت اردک از کیفیت بالاتری نسبت به مرغ برخوردار است. گوشت اردک طبعی گرم دارد و خواص بالایی برای افرادی که ناراحتی های کلیه، لاغری، تنگی نفس، خونریزی های شدید بسیار مناسب است.

بیشترین پرورش دهندگان اردک در مناطق شمالی ایران قرار دارند آنها اردک ها را در شالیزار ها پس از جمع آوری برنج قرار میدهند تا هم با جمع کردن آفات و شخم زدن زمین کمک بزرگی به آنها کنند.

اما با گسترش این کسب وکار و سوددهی که برای افراد داشته، برخی دیگر نیز علاقه مند هستند تا آن را به روش خانگی یا صنعتی نیز پرورش دهند و با در نظر گرفتن سالن پرورش اردک و خریداری کردن تجهیزاتی مانند:

  • وسایل گرمایش و سرمایش
  • دستگاههای جوبه کشی
  • ظرف غذای اردک ها
  • سیستم تهویه
  • وسایل روشنایی
  • در نظر گرفتن فضایی باز به غیر از سالن برای تحرک اردک ها

ترکیبات غذای اردک نیز از جمله موارد مهم و حیاتی در رشد بهتر آنها می باشد. اردک از سبزیجات، میوه ها و دانه ها تغذیه می کند. البته برای پروتئین موردنیاز آنها می توان از حلزون، حشرات و کرم ها استفاده کرد که باید حتما از محل معتبری تهیه شود.

پرورش اردک نیز این روزها مانند کسب وکار پرورش مرغ بسیاری از افراد را به خود جذب کرده است اما از آنجائیکه هر شغلی دردسرهای خودش را دارد، معایب پرورش اردک نیز کم نمی باشد.

در ابتدا برای کسانی که مایل اند پرورش اردک را جزء شغل درآمدزا خود انتخاب کنند باید گفت که حتما   طرح توجیهی پرورش اردک گوشتی را ارائه دهند.

این طرح توسط سازمان های مربوطه که میخواهند مجوز آن را صادر کنند باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد تا تمامی جوانب آن از لحاظ فنی، بازار فروش و گردش مالی تایید شود.

اصلی ترین مواردی که ممکن است جزء معایب پرورش اردک شناخته شود این است اردک در سبد غذایی بسیاری از افراد به طور صحیح فرهنگ سازی نشده است و تعداد کمی از افراد هستند که از ارزش غذایی آن اطلاع دارند و همین باعث می شود که فروش اردک با مشکلات زیادی روبه رو شود.

اما شاید بهتر باشد که اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و جز افرادی هستید که از کار کردن برای دیگران خسته شده اید بهتر است بدون تصمیم گیری و برنامه ریزی و فقط بر اساس گفته و تعریف های دیگران هر کسب و کاری را انتخاب نکنید.

خیلی از خط تولیدها هستند که به شما این امکان را می دهند تا بتوانید تصمیم عاقلانه تری اتخاذ کنید. پردرآمدترین خطوط تولیدی را شما می توانید در شرکت سارگن استون مشاهده کنید و با خواندن مقالاتی که در مورد هر یک از این کسب و کارها در سایت قرار دارد به طور کامل با نحوه کار آنها آشنا شوید.

خوبی این خطوط تولیدی این است که وقت زیادی از شما نمی گیرد سرمایه اولیه شما همیشه حفظ می شود و مانند مشاغل دیگر تلفات و یا ضرر را در پی ندارد. مشاورین شرکت سارگن استون همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و با مشاوره های رایگانی که ارائه می دهند می توانند سرنوشت شما را به طرز بسیار مثبتی تغییر دهند تا شما در عرض مدت کوتاهی به فردی ثروتمند تبدیل کنند.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 2515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در این مقاله سعی داریم تا در خصوص مشکلات نگهداری سگ و همچنین معایب پرورش سگ به طور مختصر توضیح دهیم.

همانطور که میدانید سگ ها از اولین حیواناتی بودند که به راحتی توسط انسان آموزش پذیر هستند و اگر از همان زمان توله بودن آنها درست تربیت شوند به بهترین دوست شما تبدیل خواهند شد. محل نگهداری سگ و همچنین تغذیه سگ پرورشی از اهمیت خاصی برخوردار است.

مهمترین عامل و فاکتوری که به رشد و طول عمر سگ کمک می کند این است که تغذیه آن ها کاملا با کیفیت باشد کاملا طبیعی است که سگ از غذاهای مانند: پای مرغ، اضافات گوشت استفاده کند ولی غذای با کیفیت در سلامت او نقش بسیار مهمی نیز ایفا می کند.

واکسن زدن سگ ها باید جزء مواردی باشد که چکاب کلی وی همیشه تایید شود انگل زدایی از سگ ها و درمان آن باعث می شود بیماری های او به انسان منتقل نشود همچنین به مرگ زودرس او نیز ختم نشود.

موارددیگری مانند:

  • سلامت دندان ها
  • برس کشیدن موهای سگ و حمام کردن آن
  • برنامه های اصولی برای ترببت سگ
  • و غیره

همه این مواردی که گفته شد کاملا بسته به نژاد سگ دارد که هر کدام از آنها تربیت و مراقبت های خاص خود را دارند.

نگهداری از یک سگ ممکن است شما را همیشه درگیر خودش کند و وقت به نسبت زیادی را از شما بگیرد.

اما در این برخی از افراد هستند که در کسب و کار پرورش سگ سرمایه گذاری می کنند ولی نگهداری از سگ ها به تعداد زیاد و در نژادهای مختلف بسیار کار را سخت تر می کند و تمام وقت باید به مراقبت از آنها انجام شود.

بهتر است اگر شما جز افراد سرمایه دار هستید و بسیار علاقه دارید تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به اصطلاح صاحب کار خود باشید کمی بیشتر در مورد شغل های دیگر پرس و جو کنید و دامنه انتخابات خود را گسترش دهید.

چه بسا خطوط تولیدی و کارهایی هستند که در عین حال زحمت کمی برای شما دارند بسیار پرسود هستند و از قبل تمامی چالش های آن شناخته و برطرف شده است.

شرکت سارگن استون یکی از شرکت هایی می باشد که با تجربه سالیانه به شما بیش از 12 خط تولیدی را معرفی می کند و به شما این اطمینان را میدهد که این خطوط تولیدی از جذابیت و بازدهی بالایی نیز برخوردار هستند.

با مشاورین شرکت سارگن استون تماس بگیرید تا در مورد نحوه کار هریک از این خط تولیدها اطلاعات کسب کنید و از مشاوره های رایگان این شرکت بهره مند شوید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1049
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همانطو که میدانید راه انداختن هر کسب و کاری نیازمند دانش و توانایی هایی است که هر فرد برای موفق بودن باید آن را کسب گند.

همچنین هر کسب و کاری مزایا و معایب خاص خودش را دارد. که در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب  پرورش کبک را نیز به طور خلاصه بررسی کنیم.

برای شروع اولین مرحله گرفتن مجوز پرورش کبک میباشد. که بسیار مسیر طولانی و پر درد سری دارد. دومین مرحله آماده سازی مکانی برای نگهداری آنها است که اصلی ترین مرحله می باشد. 

لازم به توضیح است که پرورش کبک به دو صورت تخمی و گوشتی امکان پذیر است که درآمد حاصل از پرورش کبک به صورت تخمی نیز بیشتر است. 

مرحله سوم تهیه دان و خرید تجهیزات مخصوص جوجه کشی می باشد و در نهایت شما برای اینکه سود پرورش کبک خود را بالا ببرید باید تجهیزات گرمایش و سرمایش و دیگر امکانات مربوط به نگهداری کبک را خریداری کنید.

نکته ای که در اینجا جالب است اینکه پرورش کبک نیازمند فضای کوچکی است که این موضوع جزء معایب و محاسن پرورش کبک به شمار می آید.

به این علت که تهیه مکان کوچک نیازمند سرمایه کم می باشد ولی از طرفی این فضای کم باعث میشود کار راحت و بدون دردسر دیده و با مدیریت آسان دیده شود.

تمامی این مسائل ریسک بالایی دارد، چرا که پرورش کبک نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی می باشد.

معرفی خطوط تولیدی شرکت سارگن استون

در این مطلب تمامی حقایقی که در مورد پرورش کبک نیاز بود گفته شود، شرح داده شد.

شرکت سارگن استون با تجربه سالیانه در خصوص معرفی خطوط تولیدی به شما این فرصت را می دهد که از سرمایه خود در جای مناسب تری استفاده کنید.

این خطوط تولیدی با جذابیت و زحمت بسیار کمی که دارد شما را در مدت کوتاهی به بالاترین سود می رساند و ضمن اینکه دیگر نگران مدیریت سرمایه خود نخواهید بود.

با مشاورین سارگن استون تماس بگیرید تا به طور دقیق تر با خطوط تولیدی آشنا شوید و نسبت به سرمایه خود یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید.

انواع خط تولید شرکت سارگن استون

  1. خط تولید ویلا و سوله پیش ساخته
  2. خط تولید سنگ گیوتینی و سنگ قیچی و سنگ جوشقان
  3. خط تولید سنگ نورانی و سنگ شبرنگ
  4. خط تولید نرده سنگی و صراحی سنگی و اشکال حجمی
  5. خط تولید سنگ جواهراتی و درمانی
  6. خط تولید سنگ قله و سنگ کوپ
  7. خط تولید سنگ ساب خور
  8. خط تولید دایموندگلس، وودگلس و جواهرات رزینی
  9. خط تولید سنگ طرح گل
  10. خط تولید سنگ اسلب نورانی
  11. خط تولید سنگ آنتیک و ابزار
  12. خط تولید سنگ مصنوعی پلیمری و سمنت پلاست


:: بازدید از این مطلب : 1006
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماهی خاویار یکی از مشاغلی است که خیلی از افراد را وسوسه کرده تا کسب و کار پرورش ماهی خاویار را انجام دهند.

از آنجائیکه ماهی خاویار قبلا صید می شده و هم خاویار آن مورداستفاده قرار میگرفت و هم اینکه گوشت ماهی خاویار به فروشندگان فروخته می شد.

اما امروزه با عمل سزارین تخم ماهی خاویار را از درون شکم او بیرون می کشیدند و دوباره او را به دریا می فرستند.

این عمل را می توان تا 6 بار نیز انجام داد که همین موضوع باعث شده است تا خیلی از افراد بخواهند ماهی خاویار پرورشی را برای کسب و کار خود انتخاب کنند.

اما یکی از معایب پرورش ماهی خاویار این است که هر ماهی خاویاری نمی تواند خاویار با کیفیتی را تولید کند از این نظر بسیار مهم است که نوع نژاد ماهی خاویار با دقت انتخاب شود.

اگر فردی بخواهد از طریق فروش خاویار به سوددهی برسد باید بداند که در تجهیزات پرورش ماهی خاویار بیشترین هزینه صرف می شود.

از طرفی دیگر قیمت بچه ماهی خاویار نیز بخش زیادی از سرمایه شما را در بر میگیرد. از این رو بهتر است بدانید که تخم خاویار خواهان زیادی ندارد به دلیل اینکه قیمت آن بالا می باشد.

بهتر است در کسب و کاری سرمایه گذاری کنید که کمترین دغدغه را برای شما داشته باشد. شرکت سارگن استون با معرفی بیشتر از 12 خطوط تولیدی به شما این فرصت را می دهد که بتوانید سرمایه خود را در مدت کوتاهی افزایش دهید.

با مشاورین سارگن استون تماس بگیرید و برای انتخاب یکی از این خطوط تولیدی از راهنمایی های رایگان آنها استفاده کنید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1064
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

استفاده از نفت خام فرآوری شده در بسیاری از مصارف کاربرد دارد و همین انگیزه ای شده است برای اینکه سرمایه خود را صرف هزینه احداث مینی پالایشگاه کنند.

اما قبل از احداث مینی ریفاینری باید مجوز ساخت مینی پالایشگاه گرفته شود. دریافت مجوز از سوی وزارت نفت نیازمند ارائه طرح توجیهی مینی پالایشگاه می باشد که باید حتما این طرح از نظر فنی، بازاری و مالی توجیح شود.

از سری مشکلات راه اندازی مینی پالایشگاه می توان به اصلی ترین موضوع یعنی سرمایه اولیه بسیار بالای آن اشاره کرد که فرد سرمایه گذار باید مبلغی در حدود چندمیلیاردی را صرف آن کند.

خرید تمامی تجهیزات و منابعی که برای ساخت مینی پالایشگاه در نظر گرفته می شود قسمت بزرگی از سرمایه شما را به خود اختصاص می دهد.

اما خروجی محصول فرآوری شده از نفت خام نیز بسیار مهم است که نیازمند استفاده از متخصصین زیادی می باشد تا در این راه شما را همراهی کنند.

در کنار همه اینها بهتر است به خطوط تولیدی دیگر نیز توجه کنید که قطعا مواردی هستند تا بتواند نظر شما را به خود جلب کنند.

تعدادی از خط تولیدهای پرسود و پردرآمد هستند که توسط شرکت سارگن استون ارائه شده اند. این خطوط تولیدی نیاز به مجوز خاصی ندارد.

برای مطالعه این خطوط تولیدی و دریافت مشاوره رایگان به سایت سارگن استون مراجعه کنید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1030
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در واقع بر خلاف اینکه زهر عقرب در بسیاری از موارد پزشکی و درمانی حائز اهمیت است اما یکی از کارهای خطرناک این حوزه به شمار می رود.

یکی از مشکلات پرورش عقرب این است که شما به سختی می توانید از محیط زیست مجوز دریافت کنید و در واقع دلیل این سختگیری برای نگرانی جان شما می باشد چرا که با تنوع مختلفی از عقرب ها تعدادی از آنها بسیار سمی و کشنده هستند.

عقرب سیاه یکی از گونه های این عقرب ها به شمار می رود که در مناطق جنوبی ایران بیشتر یافت می شود و زهر آن کشنده است.

شاید قیمت زهر عقرب که بسیار بالا می باشد یکی از عواملی است که باعث می شود  افراد وسوسه شده و در این کسب و کار سرمایه گذاری کنند.

دوره پرورش عقرب حتما باید توسط فرد پرورش دهنده گذرانده شود و تمامی مراحل رشد و تکثیر عقرب را یاد گرفته تا بتواند سرمایه خود را به سوددهی برساند.

اما ایجاد کسب و کار و افزایش سرمایه به چه قیمتی؟!

به قیمت اینکه شما ناخواسته جان خود را به خطر بیندازید!

بهتر است قبل از راه اندازی هر کسب و کاری با مشورت و اطلاعات کاملی تصمیم بگیرید تا به درآمدزایی برسید.

با مشاورین شرکت سارگن استون تماس بگیرید و میزان اولیه سرمایه خود را با آنها در میان بگذارید تا بتوانند براساس تنوع خطوط تولیدی، سلیقه شما، میزان سرمایه، توانایی و پشتکار فرد یکی از آنها را به شما معرفی کنند.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 962
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

قطعا از خواص میگو و نقش آن در تغذیه انسان ها همه کم و بیش اطلاعاتی داریم. همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی بخواهند در این راه سرمایه گذاری کنند. یکی از مشکلات تولید میگو پرورشی این است که باید در محیطی کاملا شبیه سازی شده مانند دریا باشد تا بتواند رشد کند.

پرورش میگو در استخر بتنی راه حلی مناسب برای توسعه این کسب و کار است و میتواند به نتایج دلخواهی منجر شود.

البته خرید تجهیزات و تغذیه میگوها نیز یکی از عوامل مهمی است که می تواند بخش زیادی از سرمایه اولیه شما را صرف خود کند.

یکی از معایب پرورش میگو این است که با توجه به قیمت بالای آن نمی توانید فروش عمده میگو را به راحتی در بازار تزریق کنید.

این امر ممکن است یکی از دشواری های پرورش میگو، خرید و فروش آن باشد. بیشتر افراد سرمایه دار که قدم در این راه می گذراند با هزینه های زیادی در حین کار مواجه می شوند که حتی ممکن است مجبور شوند تقاضای وام پرورش میگو کنند.

اما شرکت سارگن استون برای اینکه شما بتوانید به سوددهی بسیار بالایی برسید بیشتر از 12 خطوط تولیدی را معرفی می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت سارگن استون مراجعه کنید و از تمامی مراحل این خطوط تولیدی آگاه شوید ضمن اینکه در صورت داشتن هرگونه سوالی می توانید از مشاورین شرکت نیز راهنمایی های رایگانی دریافت کنید که در تصمیم گیری قطعی شما نیز بسیار تاثیرگذار است.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1037
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین کارها در شروع هر کسب و کار ارائه طرح توجیهی آن می باشد که برای بررسی عوامل مختلف شغل موردنظر باید توسط کارشناسان و افرادی که مجوز را صادر می کنند مورد مطالعه قرار گیرد.

طرح توجیهی پرورش حلزون نیز مانند تمامی مشاغل دیگر قطعا نیازمند این است که طرح آن ارائه شود چرا که یکی از مزیت های اصلی این طرح این است که شما تمامی جوانب کسب و کار موردنظر خود را مورد مطالعه قرار می دهید.

پرورش حلزون طبی این روزها به یکی از پرآوازه ترین مشاغل تبدیل شده است. از آنجائیکه حلزون در مصارف طبی خودش را اثبات کرده است و از آن کرم های آرایشی بهداشتی تولید می شود پرورش حلزون طبی نیز به مراتب سخت تر است.

برای اینکه بتوانید سرمایه خود در پرورش حلزون به سود بالایی برسانید بهتر است بدانید که آنها نیازمند این هستند که در محیط طبیعی رشد کنند و برای پرورش حلزون آرایشی باید شبیه سازی محیط آنها را به صورت طبیعی حتما انجام دهید.

تجهیزات و رعایت بهداشت آنها نیز از درجه بسیار بالایی برخوردار است. پرورش حلزون اسکارگو که یک حلزون خوراکی نیز به شمار می رود هم می تواند در صورت رعایت تمام قواعد نگهداری آن درآمد خوبی را برای شما به وجود آورد.

اما از معایب حلزون سیب که یک حلزون آکواریومی می باشد هم می توان به این موضوع اشاره کرد فقط می توان آنها را برای زیباتر شدن در آکواریوم پرورش داد.

اما آیا سود پرورش حلزون آنقدر می باشد که شما را متقاعد کند که در این راه سرمایه گذاری کنید؟!

آیا شما تمامی خطوط تولیدی دیگر را نیز مورد بررسی و مطالعه قرار داده اید؟!

پردرآمدترین خطوط تولیدی دیگر نیز وجود دارند که شما می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید و چه بسا که دردسر ها و زحمت های زیادی نیز ندارند.

شرکت سارگن استون با معرفی انواع خطوط تولیدی و ارائه مشاوره رایگان در کسب و کارتان حرکت پرسودی را رقم میزند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک سایت سارگن در انتهای مطلب مراجعه کنید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از هزینه های اولیه پرورش شترمرغ این است که ابتدا شما بدانید این کسب و کار چقدر با روحیه و توان شما سازگاری دارد و حتما دوره های پرورش شترمرغ را بگذرانید تا از هرگونه ضرر و زیان به سرمایه و وقت شما جلوگیری شود.

با کمی برنامه ریزی و رعایت اصول نگهداری می توانید از پرورش شترمرغ به سود بالایی برسید اما آیا قبل از اینکه سرمایه خود را در این راه صرف کنید و اقدام به خرید شترمرغ، تجهیزات و انتخاب محلی مناسبی برای نگهداری شترمرغ ها کنید صفرتا صد پرورش شترمرغ را آموزش دیده اید؟

هزینه پرورش شترمرغ به عوامل مختلفی وابسته است که عبارتنداز:

  • دریافت مجوز از سازمان دامپزشکی، معاونت امور دام بخش طیور و وزارت جهاد کشاورزی
  • انتخاب محلی بزرگ و وسیع برای نگهداری شترمرغ ها
  • تجهیزات مربوط به جوجه کشی شترمرغ
  • هزینه خوراک شترمرغ
  • رعایت اصول بهداشتی آنها
  • و غیره

یکی از معایب پرورش شترمرغ این است که در صورت توجه نکردن به کیفیت غذای آن، دچار کمبود شدید وزن شوند و از گوشت و تخم آنها نتایج خوبی حاصل نشود.

بهتر است بدانید شترمرغ ها در حین غذاخوردن به طور مداوم آب می خورند اما همین مسئله باعث می شود که بهداشت محیط آنها نیاز بیشتری برای تمیز شدن داشته باشد و رعایت نکردن این مسئله در طولانی مدت باعث می شود آنها بیمار شوند و همین مسئله باعث تلفات آنها شود که خسارات پرورش شترمرغ را زودتر از تصور شما فراهم می کند.

 در کنار پرورش شترمرغ خط تولیدهای بسیاری هستند که از جذابیت بالایی برخوردارند و ضمن اینکه زحمت زیادی نیز برای شما ندارند.

ارائه بیش از 12 خط تولیدی توسط شرکت سارگن استون باعث شده تا شما با دید وسیع تری به این خطوط نگاه کنید و با مطالعه هریک از آنها به راحتی متوجه خواهید شد که کدام به سلیقه شما نزدیکتر است.

البته این خطوط تولیدی از تمامی چالش ها و موانع عبور کرده است و در زمان کوتاهی سوددهی بسیار بالایی دارند.

با دریافت مشاوره های رایگان از افراد با تجربه شرکت سارگن استون زودتر به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. برای ورود به سایت سارگن استون به لینک انتهای مطلب مراجعه کنید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همانطور که میدانید قارچ ها از خواص بیشماری برخوردار هستند اما در این میان قارچ گانودرما نقش پررنگ تری را ایفا می کند.

قارچ گانودرما با خواص درمانی زیادی که دارد توانسته است به درمان بعضی از بیماری ها کمک کند اما در این باره نظریه علمی وجود ندارد.

یکی از عوارض گانودرما ناراحتی های معده می باشد. ضمن این که سرگیجه، خارش پوست، خون دماغ از جمله عوارض این قارچ می باشد.

حتما این روزها نام گانودرما را بسیار زیاد شنیده اید. بسیاری از افراد سرمایه گذار علاقه مند هستند در این حوزه سرمایه گذاری کرده تا به سوددهی بالایی برسند.

اما هزینه تولید قارچ گانودرما بالا می باشد چرا که بخش زیادی از سرمایه شما به خرید بذر گانودرما اختصاص داده می شود.

اما آیا درامد پرورش قارچ گانودرما نیز به همان اندازه ای که سرمایه شما را هدر میدهد بالا می باشد یا خیر؟

قیمت گانودرما در بازار ایران بالا است و بسیاری از افراد توانایی خرید این محصول را ندارند و از آنجائیکه از نظر علمی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده از گانودرما ثابت نشده است خیلی از افراد نیز ریسک خرید آن را انجام نمی دهند.

ارائه طرح توجیهی پرورش قارچ گانودرما برای بسیاری از افرادی که می خواهند در این راه کسب و کار خود را شروع کنند لازم است.

چرا که باید با تمامی مراحل آن آشنایی داشته باشند و از تجهیزات پرورش قارچ گانودرما نیز اطلاعات زیادی کسب کنند.

بهتر است بدون برنامه ریزی و فکر نسبت به راه اندازی یک خط تولید عجولانه اقدام نکنید. چرا که مهمترین مسئله در اینجا سرمایه شما می باشد.

شرکت سارگن استون خطوط تولیدی را به شما معرفی می کند که می توانید با مطالعه هریک از آنها دید خود را نسبت به انواع خطوط تولیدی وسیع تر کنید.

مشاوران شرکت سارگن استون در این زمینه با راهنمایی و مشاوره های رایگانی که به شما میدهند می توانند از تمامی مراحل آن شما را آگاه کنند.

برای مطالعه دقیق تر این خط تولید ها به شرکت سارگن استون مراجعه کنید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1014
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از مشکلات پرورش بلدرچین این است که نگهداری آنها بسیار باید با دقت و رعایت اصول خاص باشد.

کسب و کار بلدرچین برای افرادی که به این حوزه علاقمند هستند نیازمند این است که با تمامی چالش ها و موانع احتمالی این کسب و کار آشنا شوند.

رعایت این نکته بسیار مهم است که شما انتخاب کنید پرورش بلدرچین تخمگذار را می خواهید یا پرورش بلدرچین گوشتی؟

اما بهتر است بدانید که اگر سود پرورش بلدرچین بخواهد برای شما اتفاق بیفتد بهتر است که بلدرچین تخمگذار را انتخاب کنید.

اما از معایب پرورش بلدرچین می توان به این موضوع اشاره کرد که تغذیه آنها باید کاملا اصولی، استاندارد و با کیفیت باشد.

پرورش دادن بلدرچین نیازمند نیروهای انسانی می باشد که به طور مرتب از آنها مراقبت کنند.

محیط نگهداری آنها باید بسیار تمیز باشد و رعایت نکردن این مسئله باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود.

با بررسی همه جانبه راه اندازی یک خط تولید بهتر است از مشکلات و ضرر و زیان هایی که باعث می شود به سرمایه شما آسیب بزند.

اما شرکت سارگون استون با معرفی انواع خطوط تولیدی به شما شغل های پرسودی را پیشنهاد می دهد.

با شرکت سارگون استون در تماس باشید و با مشاوران میزان سرمایه اولیه خود را مطرح کنید تا بتوانند یک خط تولید پردرآمد را به شما معرفی کنند.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 980
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

حتما شنیده اید که زالو برای درمان بیماری عفونی و بهبود عملکرد سیستم عصبی مفید است و خیلی از افراد امروزه از شیوه زالو درمانی برای درمان استفاده میکنند.

افرادی که سرمایه دار هستند معمولا ایده های خلاقانه بسیاری دارند و همیشه به دنبال راهی هستند تا سرمایه های خود را مرتبا افزایش دهند.

یکی از کسب وکارهایی که نظر خیلی از سرمایه داران را به خود جلب کرده است پرورش زالو می باشد.

اما گفتن حقایقی در مورد معایب پرورش زالو باعث می شود که افرادی که تحمل فشارها و مراقبت های دائمی آن را ندارند به سراغ این کسب وکار نروند.

در ابتدا باید شما محیطی کاملا بهداشتی و ایمن را برای پرورش زالوها در نظر بگیرید که گرفتن مجوز پرورش زالو مراحل زیادی را می طلبد.

اگر به خوبی نتوانید از تغذیه، دمای محیط، نوع نگهداری آنها و وارد نکردن استرس و تنش به زالوها بربیاید قطعا با مرگ و میر تعدادی بالای آنها مواجه خواهید شد.

درآمد پرورش زالو چقدر است؟

زاد و ولد زالو کاملا وابسته به پارامترهایی می باشد که حتما باید اصولی رعایت شود و در آن زمان است که می توانید به درآمدزایی برسید.

بسته بندی زالو برای صادرات تنها در شرایطی ممکن می شود که شما از جایی که زالو ها را نگهداری می کنید اطمینان خاطر داشته باشید.

دلیل این موضوع این است که زالو ها نسبت به جا و مکان خود بسیار حساس هستند و با کوچکترین لرزش و تنشی دچاری استرس می شوند.

در کنار پرورش زالو پیشنهاد می شود خط تولیدهای دیگر را نیز مورد مطالعه و بررسی قرار بدهید.

با کمک گرفتن و مشاوره گرفتن از افراد باتجربه شرکت سارگن استون می توانید در خصوص این خطوط تولیدی به طور کامل با نحوه کار آشنا شوید و شروع به کار کنید.

معرفی این خطوط تولیدی پرسود از جمله کسب و کارهایی است که شما را در کمترین زمان ممکن به بیشترین سود می رساند و متنوع بودن خطوط تولیدی فرصت این را می دهد که بررسی کنید و ببینید با کدام یک از این خطوط می توانید راحت تر کار کنید.

با شرکت سارگن استون تماس بگیرید و میزان درآمد خود را با مشاورین ما در ارتباط بگذارید تا بهترین خط تولید را با توجه به درآمد شما معرفی کنند.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 989
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای بررسی اینکه یک فرد سرمایه گذار کدام خط تولیدی را راه اندازی کند راههای زیادی وجود دارد اما به نظر می رسد که میزان علاقه و پشتکار فرد، درآمد زایی کسب و کار انتخابی، میزان نیاز جامعه و مردم و دهها دلایل دیگر هستند که باید تماما بررسی شوند.

اما در این مطلب قصد بر این است که در مورد درآمد گلخانه صحبت شود. شما به عنوان فردی که در تغذیه روزانه شما قطعا یک نوع سبزیجات و یا صیفی جات وجود خواهد داشت چقدر در مورد مضرات محصولات گلخانه ای اطلاعات دارید؟

از معایب راه اندازی گلخانه می توان به این موضوع اشاره کرد که هزینه اولیه برای راه اندازی آن رقم تقریبا بالایی است و شما علاوه بر اینکه باید مجوز های لازم را از ادارات مختلف دریافت کنید نیاز دارید تا تجهیزات بسیار زیادی نیز برای رشد بهتر محصولات خود خریداری کنید.

نگهداری از محصولات در تمامی روزهای سال نیازمند مراقبت و نگهداری بسیار خاص و حساسی می باشد که شما را شاید ساعتهای زیادی در روز درگیر کند.

برخی از افراد احساس می کنند استفاده از روش های ساخت جدید گلخانه مثل چوبی و یا شیشه ای می تواند موفقیت آمیز باشد اما از معایب گلخانه چوبی شاید کمتر کسی اطلاعات درستی داشته باشد و همانطور که می دانید ممکن است چوب ها و انواع مختلف آن با گرمایش و سرمایش و یا حتی میزان رطوبتی که در محیط گلخانه وجود دارد سازگاری نداشته باشد. 

در ادامه این مطلب با این موضوع که طرح توجیهی گلخانه کوچک شاید نیاز به آنقدر سرمایه گذاری و زمان نداشته باشد و کاری راحت تر باشد.

اما توصیه می شود که این واقعیت را بدانید احداث گلخانه چه به صورت کوچک و یا راه اندازی گلخانه به صورت وسیع دردسرهای خاص خودش را دارد.

شما اگر حتی یک روز از شرایط رشد محصولات خود غافل باشید تمامی محصولات خود را به نابودی می کشانید و ضررهای زیادی را متحمل می شوید.

اگر به دنبال یک خط تولید پرسود هستید تا وقت کمتری نیز از شما بگیرد ضمن اینکه فروش بالایی را برای شما رقم بزند با مشاورین شرکت سارگن استون تماس بگیرید تا در این مسیر بهترین همراه را انتخاب کرده باشید.

چرا که راهنمایان با تجربه ما به شما خط تولیدهایی را معرفی خواهند کرد که علاوه بر متنوع بودن هر کدام جذابیت خود را دارند و شما می توانید با توجه به میزان سرمایه و علاقه هر کدام از آنها را انتخاب کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 960
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کاری که درست تر است را انجام دهید نه کاری که راحت تر است!

حتما بارها برای شما پیش آمده که خیلی از اطرافیان شما بگویند کاری را پیش بگیرید که زحمت کمتری و سود بیشتری نیز داشته باشد.

یکی از کارهایی که این روزها زبانزد افراد شده است تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی می باشد. اما آیا می دانید مشکلات تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی چه چیزهایی هستند؟!!

آیا می دانید قیمت دستگاه تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی چقدر است؟ علاوه بر این خرید این دستگاه به صورت جدید به صرفه است یا دستگاههای استوک نیز می توانند بدون خرابی و مشکل برای شما درآمدزایی کنند؟

حتما این موضوع را می دانید که هر کاری سختی خودش را دارد اما بهتر است عاقلانه تر با این موضوع برخورد کنید که سختی کار تا چه میزان قابل قبول است؟

درآمد تولید سیم ظرفشویی به میزانی که قرار است شما سختی آن را تحمل کنید چشمگیر است یا خیر؟

معایب خط تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی شاید آنقدر پیچیده باشد که ممکن است افراد از بیان واقعیت های آن چشم پوشی کنند.

عواملی مانند:

  • پیچیدگی کار برای ساخت یک اسکاچ و یا سیم ظرفشویی زیاد است و اگر دستگاه در حین بافت خراب شود تمام تولیدات شما و مواد اولیه را خراب میکند که در این قسمت ضرری به شما وارد می شود.
  • بسته بندی محصولات برای جلب مشتری و خریداران ممکن است راضی کننده نباشد.
  • از همه مهمتر فروش این محصول است که خریداران نمی توانند حجم زیادی از محصول را خریداری کنند.

 داشتن سرمایه های میلیونی و میلیاردی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق بسیار مهم است اما نگه داشتن سرمایه اولیه و صرف آن برای یک خط تولید درست، موفق، پرسود از همه مهمتر است.

با مشاورین با تجربه شرکت سارگن استون در تماس باشید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید چرا که این افراد دارای تجربه سالیانه به شما خطوط پردرآمدی را معرفی میکنند که از جذابیت کار بالایی دارد و شما را در حین کار با موانعی روبه رو نمی کند.

ضمن اینکه خطوط معرفی شده توسط شرکت سارگن استون از جمله خط تولیداتی هستند که در بازار و جامعه همچنین بر اساس نیاز مردم می باشند.

برای اینکه در مورد این خطوط تولیدی بیشتر بدانید پیشنهاد می شود با وارد شدن به سایت شرکت سارگون استون پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خط تولید دستمال کاغذی در قسمت رعایت اصول کاملا بهداشتی آن می باشد که بسیار باید با احتیاط انجام شود و بسیار مهم است چرا که تمامی افراد در تمامی سنین از این محصول استفاده میکنند.

برخلاف اینکه امروزه تنوع دستمال کاغذی بسیار بالا می باشد و از نظر کیفیتی نیز در سطح مطلوبی نمی باشند. خیلی از افراد ترجیح می دهند که با توجه به تاثیر افزایش قیمت در هر محصول، از دستمال کاغذی هایی استفاده کنند که قیمت مناسبی دارند.

اما بهتر است به این نکته توجه شود که کیفیت دستمال کاغذی بسیار حائز اهمیت است و از آنجائیکه دقت کرده باشید بعضی از دستمال کاغذی ها به رنگ کدرتری هستند و این کاملا نمایانگر این است که از نظر کیفیتی مطلوب نمی باشند.

مشکلات خط تولید تیشو زیاد هستند و مهمتر از همه در قسمت نظارت بر کیفیت و بهداشت این محصول است که باید دقت و بررسی زیادی روی آن انجام شود.

اگر وسوسه شده اید خط تولید دستمال کاغذی را راه اندازی کنید  و فقط بر این اکتفا کرده اید که این محصول در بازار همیشه خواهان دارد بهتر است بدانید قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک بسیار گران می باشد.

یکی از مشکلات تولید دستمال کاغذی این است که فردی که خط تولید آن را راه اندازی می کند افراد زیادی را نیاز دارد تا در این راه به او کمک کنند.

از جمله مهمترین فردی که برای تولید دستمال کاغذی مورد نیاز است یک فرد کارشناس برای بررسی کردن بهداشت و کیفیت دستمال کاغذی است.

گرفتن مجوز تولید دستمال کاغذی مانند راه اندازی هر خطوط تولیدی دیگر نیاز دارد که شما روزهای زیادی را به ادارات مختلف بروید و تاییدیه های مربوطه را بگیرید.

 معایب خط تولید دستمال کاغذی  می تواند همین به طول انجامیدن گرفتن مجوز راه اندازی باشد.

برای اینکه بتوانید بدون دردسر و زحمت خط تولیدی موردنظر خود را راه اندازی کنید بهتر است بدانید که علاوه بر خط تولید دستمال کاغذی، خطوط تولیدی دیگری نیز هستند که بسیار پردرآمد و پرسود هستند.

برای آشنایی بیشتر با این خطوط تولیدی با مشاورین شرکت سارگن استون در تماس باشید تا با ارائه مشاوره های رایگان در مورد خطوط تولیدی این شرکت راه درست تری را به شما نشان دهند.

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 982
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

معایب تولید ظروف یکبار مصرف را اگر بخواهیم بسیار جزئی تر توضیح بدهیم در این مقاله نمی گنجد لذا قطعا شما می دانید که مشکلات تولید ظروف یکبار مصرف اول از همه برای سلامت انسان می باشد و در ثانی محیط زیست را بسیار آلوده می کند.

درگذشته با تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بسیاری از افراد مخالف بودند و دشمن سرسخت محیط زیست می دانستند. 

اما با تولید این ظروف از نوع کاغذی رفته رفته احساس شد که مشکلات آن برطرف شده است. اما بهتر است بدانید که مضررات ظروف یکبار مصرف کاغذی  نیز مانند نوع پلاستیکی آن کم نیست و ظروف و لیوان کاغذی از ماده پلی اتیلن دار تشکیل می شود که در دراز مدت می تواند مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد.

برای راه اندازی هر خط تولیدی شما نیاز دارید که تاییدیه لازم از صنف مربوطه را دریافت کنید. مجوز تولید لیوان کاغذی و یا همان خط تولید ظروف یکبار مصرف مراحل خاص خودش را دارد که در این امر سختگیریهای بسیاری انجام می شود.

با وجود این همه سختی که  برای راه اندازی این خط تولید وجود دارد آیا به طور دقیق یا حتی تقریبی  میتوانید بگوئید سود تولید لیوان کاغذی چقدر است؟ یا سود تولید انواع ظروف یکبار مصرف!!!

از این رو شرکت سارگن استون برای اینکه به شما کمک کند تا به بهترین سوددهی برسید خطوط تولیدی را معرفی می کند تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید.

این خط تولیدها یکی از پرسود ترین خط تولیدهایی هستند که علاوه بر اینکه نیاز جامعه هستند از جذابیت بالایی برخوردار هستند و در میانه راه شما را دلسرد و ناامید نمی کنند.

مشاورین شرکت سارگن هم جزء افراد باتجربه هستند و مطمئن باشید که از ابتدا تا رسیدن به درآمدزایی بالا و موفقیت صد در صدی، شما را تنها نخواهند گذاشت.

از طریق لینک زیر می توانید وارد وب سایت اصلی شرکت سارگن شوید و اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

وقتی صحبت از خرید یک بطری آب معدنی می شود حتما صحبت هایی مانند:

آب معدنی اصلی دیگر وجود ندارد!

آب معدنی با آب آشامیدنی بسیار فرق دارند؟!

گفته شده بسیاری از کارخانجات تولید آب معدنی با مردم صادق نیستند و آب آشامیدنی را به جای آب معدنی به فروش می رسانند؟!!!!

 به گوشتان خورده است که تولید آب معدنی دیگر مانند سالهای اولیه تولید آن، انجام نمی شود.

اما شما تا چه حد می توانید صحت این اخبار را ثابت کنید.

حتی ممکن است به دلیل اینکه آب معدنی فروش بسیار زیادی نیز دارد وسوسه شده باشید تا شما هم خط تولید آب معدنی را راه اندازی کنید.

در اینجا معایب تولید آب معدنی را به شما یادآور خواهیم شد تا اگر قصد راه اندازی این کسب و کار را دارید تامل بیشتری در مورد آن داشته باشید.

شما برای اینکه بتوانید خط تولیدی موفق داشته باشید ابتدا باید آب معدنی را از معادن آن استخراج کنید.

البته اگر شانس با شما همراه باشد و آب معدنی در حین استخراج به موادی دیگر آلوده نشود.

مشکلات تولید آب معدنی می تواند این گزینه باشد که شما باید حتما آب را به گونه ای تصفیه کنید که املاح معدنی آن حفظ شود و در عین حال نیز از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید.

اگر تمامی مراحل استخراج، تصفیه، فیلتر کردن نهایی آب را با موفقیت بگذرانید مشکلات بسته بندی آب معدنی شما را غافلگیر می کند.

بسته بندی آب معدنی باید اصولی، زیبا و جذاب باشد شاید خیلی از افراد به این موضوع اهمیت ندهند و بخواهنددر ساده ترین بسته بندی، آن را به دست مشتری برسانند.

اما بهتر است بدانید که بسته بندی دقیق و زیبای آب معدنی هم تاثیرگذاری های خاص خودش را دارد.

مشکلات فروش آب معدنی در بازاری که خیلی از افراد به این کار روی آورده اند کمی با ترس همراه است.

بیشتر فروشگاهها، فست فودها، رستوران ها، سوپرمارکت ها و هر جایی که احساس می شود فروش آب معدنی را نیز عهده دار هستند ترجیح می دهند از تولید کنندگانی که خودشان می شناسند خرید کنند.

شما برای فروش آب معدنی نیاز به زمان زیادی دارید تا خودتان را اثبات کنید و این ممکن است صبر زیادی را بطلبد و به این زودی ها برای شما سوددهی را نداشته باشد.

شاید به این فکر بیفتید که اگر زمان زیادی طول کشید تا آب معدنی را در بازار داخلی به فروش برسانم از طریق مکاتبه و برقراری ارتباط با کشورهای دیگر بتوان محصولم را در بازارهای خارجی به فروش برسانم.

اما بهتر است بدانید مشکلات صادرات آب معدنی به دلیل اینکه استانداردهای تولیدکنندگان داخلی بسیار با قوانین کشورهای دیگر فرق می کند با مشکل مواجه است.

از این رو کشورهای دیگر هیچ گونه لزومی نمی بینند که واردات آب معدنی را تایید کنند و اجازه دهند آب معدنی به کشورشان صادر شود.

احساس می شود تا به اینجای کار حقایق مفیدی برای شما گفته شده، تمام مواردی که ممکن است در حین اجرای کار شما را با دردسرهای زیادی روبه رو کند به شما گفته شد.

اما اگر شما از سرمایه کافی برخوردار هستید و بسیار تمایل دارید تا خط تولیدی خود را راه بیندازید بهتر است با مطالعه پردرآمدترین خطوط تولیدی که شرکت سارگن در اختیار شما قرار می دهد تصمیم گیری خود را اصولی تر پیش ببرید.

اطمینان داشته باشید که این خطوط ارائه شده توسط شرکت سارگن از نظر سوددهی بسیار بالا می باشد و از همه مهمتر اینکه تنوع خطوط تولیدی باعث می شود که شما بر اساس میزان علاقه و پشتکار خود یک خط تولیدی را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت سارگن استون می توانید از طریق لینک صفحه اصلی سایت ارتباط برقرار کنید.

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟ سوالی که یک فرد سرمایه گذار بارها و بارها از خودش میپرسد و تنها هدفش این است که تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا در درجه اول سرمایه اولیه خود را ثابت نگه دارد و بعد با سوددهی بتواند مبلغ آن را افزایش دهد.

اما سرمایه گذاری با 5 میلیارد از آنجائیکه مبلغ کمی نمی باشد بسیار باید حساب شده عمل شود چرا که بدون فکر و برنامه ریزی کردن و کمک نگرفتن از مشاورین و افراد با تجربه باعث می شود شما در این راه با شکست مواجه شوید.

کارهای بسیار زیادی در جامعه وجود دارند که به شدت احساس می شود تا خط تولید آنها راه اندازی شود اما خوب شما باید در ابتدا بسنجید کدام یک در اولویت قرار دارند و بهترین کار با 5 میلیارد چه کاری می تواند باشد.

راه اندازی خط تولید با 5 میلیارد نیازمند این است که حتما از افرادی کمک بگیرید که مطمئن باشید تنها نیستید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

سارگون استون یک شرکت با تجربه چندین ساله می باشد که با ارائه مشاوره های رایگانی که در راه اندازی کسب  و کار به شما می دهد همراه بسیار مناسبی می باشد.

شما اطمینان خاطر خواهید داشت که در این راه تنها نیستید و به راحتی می توانید با انواع خطوط تولیدی که در این شرکت به شما معرفی می شود یکی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 989
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

 برخلاف اینکه خیلی از افراد احساس میکنند افراد دارای سرمایه و پولدار دیگر نیازی به کار کردن ندارند و می توانند از پول خود استفاده کنند، اما بهتر است بگوییم این چنین نیست؛ چرا که خیلی از افراد پولدار نیز هنوز سوال با 4 میلیارد چیکار کنم را در ذهن خود بارها مرور میکنند و به دنبال راه حلی مفید برای آن هستند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید یک خط تولید با 4 میلیارد را راه اندازی کنید می توانید در ابتدا به دنبال این باشید که به چه شغلی علاقه مند هستید و احساس خوبی را از آن می گیرید؟!

بهترین کار با 4 میلیارد شاید در ابتدا گزینه های زیادی برای آن مطرح شود اما آیا همه این گزینه ها و پیشنهادات میتوانند در مدت زمان مشخصی شما را به درآمدزایی برسانند؟

راه اندازی کسب و کار با 4 میلیارد تنها در شرایطی با موفقیت و سوددهی نتیجه می دهد که شما از ابتدای کار با یک مشاوره و راهنما در ارتباط باشید.

توصیه می شود با مشاورین و راهنمایان شرکت سارگن استون در ارتباط باشید و از انواع خط تولیدهایی که بسیار پرسود هستند اطلاعات کسب کنید.

متنوع بودن خطوط تولیدی پردرآمد شرکت سارگن به این دلیل است که شما در انتخاب های خود راحت تر باشید و براساس علاقه مندی های خود بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر دیگر در زمان خود را هدر ندهید و با شرکت سارگن تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن شما هم جزء کارآفرینان موفق شوید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 971
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

افرادی که از سرمایه های بزرگ برخوردار هستند قطعا فکرهای بزرگی نیز در سر دارند.

کارآفرینی با 3 میلیارد از آنجائیکه رقم کوچکی به شمار نمی رود قطعا می تواند خط تولید با 3 میلیارد نسبتا بزرگی حساب شود.

برای اینکه بتوانید بهترین سرمایه گذاری با 3 میلیارد را با یک انتخاب مطمئن راه اندازی کنید بهتر است در این راه مسائلی که در زیر ذکر می شود را دقیق و حساب شده بررسی کنید:

1- انتخاب شما باید بر اساس نیازهای جامعه باشد.

2- خط تولید مورد نظر شما به چه تعداد نیروی کار نیاز دارد؟

3- دستگاههای موردنیاز برای راه اندازی کسب و کار شما از چه طریقی باید تامین شود؟

4- علاوه بر سرمایه خود چه کسانی می توانند در این راه شما را حمایت کنند؟

5- و غیره

اینها تنها تعداد سوالات بسیار کمی بود که شما در مواجه با سوال با سه میلیارد چه کنیم مواجه خواهید شد؟

از آنجائیکه تعداد خطوط تولیدی زیادی در بازار وجود دارد و به اندازه کافی برای هر فردی که بخواهد کارآفرینی انجام دهد، کار هست.

شما باید سرمایه گذاری با سه میلیارد را با بهره گیری از تجربیات و اطلاعات مشاورینی که در این راه تجربه های زیادی دارند، انجام دهید.

شرکت سارگن در این راستا به شما کمک می کند بهترین انتخاب را از بین خطوط تولیدی پرسود داشته باشد.

سارگن استون با معرفی بیش از 10 خط تولیدی پردرآمد راه درست را به شما نشان می دهد. با سارگن تماس بگیرید تا بتوانید با مشاوره های رایگان هرچه زودتر کسب و کار خود را راه بیندازید.

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خیلی از افراد ثروتمند و سرمایه دار هستند که هنوز هم به دنبال موفقیت های بیشتری هستند و به شدت در تلاش هستند تا سرمایه خود را افزایش دهند.

معمولا این افراد به دنبال راه اندازی خط تولید با 2 میلیارد و کارآفرینی جدید می باشند. اما راه اندازی هر خط تولیدی ممکن است سوددهی بالایی نداشته باشد و زحمت شما را چندین برابر کند.

در سرمایه گذاری با 2 میلیارد تومان با انتخاب های زیادی روبه رو هستید و ممکن است پیشنهادات زیادی را از اطرافیان دریافت کنید.

اما سارگن استون با معرفی پردرآمدترین خطوط تولیدی به شما می گوید که با دو میلیارد چیکار میشه کرد؟

کسب و کار با دو میلیارد با کمک و مشاوره گرفتن از شرکت سارگون استون می تواند شما را در مدت کوتاهی به ثروت بالایی برساند.

انواع خطوط تولیدی که توسط شرکت سارگن استون به شما معرفی می شود جزء آن دسته از خط تولیدهایی هستند که زحمت و دردسر کمتری دارند و از طرفی سوددهی در آن ها بسیار بالا می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با سارگن استون تماس بگیرید و میزان سرمایه اولیه خود را با مشاورین در میان بگذارید تا بتوانند بهترین خط تولید به شما معرفی کنند.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1732
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

افراد سرمایه دار بسیاری وجود دارند که میخواهند از طریق سرمایه گذاری، علاوه بر حفظ سرمایه خود قصد دارند که سرمایه خود را چندین برابر کنند و همیشه به دنبال مشاورینی هستند تا بتوانند کسب و کار خود را شروع کنند.
در این میان مدت زمانی است که در بین افراد سرمایه دار صحبت از صنعت مرغداری شده است. برخلاف تمامی تعاریفی که از این خط تولید می شود باید حتما از یکسری حقایق آگاه شوید.
بسیار مهم است که تمامی مراحل و یا به طور عامیانه از صفر تا صد کار خود اطلاعات زیادی داشته باشید و بدون در نظر گرفتن معایب و مزایا و در نهایت سوددهی کار مورد نظر به هیچ عنوان دست به اقدام راه اندازی کسب وکار خود نکنید.
یکی از معایب مرغداری با آن روبه رو است محل احداث آن و نگهداری مرغ ها می باشد. مشکلات مرغداری یکی دو تا نمی باشد و قطعا قدم گذاشتن در این راه شما را با دردسرهای زیادی مواجه می کند.
به دلیل عدم رعایت بهداشت ممکن است مرغ ها زودتر از حد تصور دچار بیماری شوند و به راحتی به دیگر مرغ ها نیز منتقل کنند و در این میان شما فقط با تلفات در مرغداری روبه رو می شوید.

معایب پرورش مرغ بومی نیز به نوبه خود با دردسرهای زیادی همراه است این نوع پرورش مرغ را خیلی از افراد احساس می کنند که هزینه و زحمت کمتری داشته باشد اما بدون تحقیق و بررسی فقط ممکن است شما دیرتر به سوددهی برسید یا حتی اصلا به سوددهی نرسیده و ضررهای زیادی را متحمل شوید.
چرا که انجام واکسن و تزریق دارو به آنها بعد از دچار شدن به بیماری فقط هزینه بیشتری به شما تحمیل می کند و فقط درصد تلفات مرغ گوشتی افزایش پیدا میکند.
در میان مشکلات مرغداری موضوعی که شاید بیشتر از همه به چشم بیاید این است که دولت از شما نمی تواند حمایت زیادی داشته باشد و به خط تولید مرغداری شما آنگونه که فکر می کنید رسیدگی نمی شود.
نوسانات قیمت هم باعث شده است که افراد به فکر وارد کردن مرغ گوشتی به بازار نیفتند.
اگر بخواهیم در مورد مشکلات مرغداری صحبت کنیم شاید در این مطلب گنجانده نشود، تنها توصیه ای که به شما می شود این است که در مورد راه اندازی کسب و کار خود بسیار تحقیق و بررسی کنید.
در این راه میتوانید از مشاورین شرکت سارگون راهنمایی لازم را در خصوص خط تولید های پردرآمد دریافت کنید و با کمی بررسی و پرس و جو متوجه خواهید شد که چه خطوط تولیدی در جامعه امروزی پرسود و پردرآمد هستند.
با ما تماس بگیرید تا بر اساس بودجه شما، بهترین مشاوره در مورد راه اندازی خط تولید خود را در اختیار شما قرار دهیم و اطمینان داشته باشید که در این راه شما را تنها نخواهیم گذاشت.


www.sargomstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 947
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

زعفران از آن دسته محصولاتی است بسیاری از افراد فکر می کنند مشکلات کمتری برای بهره برداری از آن وجود دارد و بدون تحقیق و بررسی اقدام به کاشت زعفران میکنند.
اما بهتر است بدانید یکی از معایب کاشت زعفران این است که شما در هر شهری نمی توانید اقدام به کاشت این محصول کنید.
مخصوصا اگر محل سکونت شما جز مناطقی باشد که سطح پایین است یا آبی شور دارد.
اگر می خواهید این مشکل را با کشت به صورت گلخانه ایی برطرف کنید بهتر است بدانید که معایب کشت زعفران گلخانه ای نیز کم نیستند و شما به این خیال نباشید که از راه دیگری می توانید سریعا به سود بالایی برسید.
بسیاری از زعفران کاران که در این راه قدم گذاشته اند و چندین سال متوالی نیز از این محصول بهره برداری کرده اند در حال حاضر به خاطر این که افراد زیادی در این موضوع دخیل هستند بازار رقابتی سنگینی را نیز به وجود آورده است.
مشکلات بسته بندی زعفران در این به طور کلی مبحثی جدا است و جای صحبت بسیاری دارد فقط بهتر است بدانید که به دلیل وجود سلایق مختلف به نظر می رسد هر بسته بندی نتواند رضایت فروشنده را جلب کند تا محصول را از شما خریداری کند و در اختیار مصرف کننده قرار بدهد.
این مشکل بسته بندی نیز باعث شده است که کشورهای دیگر نیز از این موضوع استقبال نکنند که مشکلات صادرات زعفران را چندین برابر می کند.
در کنار این موضوع بهتر است دید خود را نسبت به خطوط تولیدی دیگر نیز وسیع تر کنید و در مورد انواع خطوط تولیدی تحقیق کنید تا سریعتر به این نتیجه برسید که کدام خط تولید پردرآمد و پرسود می باشد.
شرکت سارگن با در اختیار داشتن پرسودترین خطوط تولید به شما در زمینه راه اندازی کسب وکار موردعلاقه شما، مشاوره های رایگانی را ارائه می دهد.
با مشاورین شرکت سارگون استون در تماس باشید تا بتوانید از ابتدایی ترین مراحل راه اندازی یک خط تولید آگاه شوید و تمامی سوالات خود را با توضیحات کاملا دقیق و به روز در اختیار داشته باشید.


www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 903
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

حتما تا به حال با انواع آکواریوم های کوچک و بزرگ روبه رو شده اید و پی به این موضوع برده اید که نگهداری از ماهی کار چندان سختی هم به نظر نمی رسد. حتی به این موضوع هم فکر کرده اید که با وسعت بیشتری پرورش ماهی را انجام دهید.

اما اگر جز افرادی هستید که بسیار علاقمند هستند تا در یک شغل مانند پرورش ماهی قزل الا سرمایه گذاری کنند و به سوددهی برسند بهتر است با معایب پرورش ماهی نیز آشنا شوید.
راه اندازی این شغل چندان آسان به نظر نمی رسد. و ریسک پرورش ماهی قزل الا بسیار بالا است. از مضررات پرورش ماهی می توان به این موضوع اشاره کرد که احداث استخر بسیار دقیق و حساس می باشد و در صورت رعایت نکردن موارد اصولی احداث و همچنین مراقبتهای بهداشتی ماهیان در استخر می تواند به رشد قارچ ها منجر شود که برای ماهیان بسیار خطرناک است و تلفات بسیاری را به بار می آورد.
جدای از پیدا کردن محیطی مناسب لازم به ذکر است که بدانید که این شغل نیاز به مراقبت های ویژه ای دارد شما باید به طور مرتب دمای آب را بررسی کنید و به این نکته دقت زیادی داشته باشید که غذای ماهی ها به طور مرتب به آنها داده شده باشد.
از ورود تخم ماهی هایی که ناقل بیماری هستند جلوگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که ماهی ها برای رشد سریع نیاز به آب بسیار شفاف و تمیز دارند که باید در این زمینه صبر و حوصله زیادی داشته باشید و ممکن است هر کسی نتواند با این قضیه کنار بیاید که یکی از مشکلات پرورش ماهی همین می باشد.
در صورت رعایت نکردن هر کدام از این موارد شما با ضررهای بالایی مواجه خواهید شد. تمامی موارد گفته شده تنها نگاهی کلی به معایب پرورش ماهی قزل الا است. با نگاهی بسیار جزئی تر متوجه خواهید شد که این صنعت در قبال زحمت هایی که به شما تحمیل می کند سوددهی چندانی نیز برای شما ندارد.
در کنار تحقیقاتی که در مورد مزایا و معایب پرورش ماهی انجام می دهید به شما توصیه میکنیم که از دیگر خطوط تولیدی نیز اطلاعات کسب کنید تا بهتر متوجه شوید که پردرآمدترین خطوط تولیدی کدام موارد هستند.
معرفی انواع خطوط تولیدی که با نگاهی دقیق و کارشناسانه توسط مشاورین شرکت سارگون استون به شما ارائه می شود جزء خطوطی هستند که نیاز جامعه بوده و بازار خوبی و پرسودی دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت شرکت سارگون استون مراجعه کنید و اطلاعات دقیق تری راجع به خطوط تولیدی دریافت کنید.


www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 1043
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()