نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

Denmark کشوری است که در شمال اروپا قرار دارد و پایتخت این کشور کپنهاگ می باشد. مردم این کشور به زبان دانمارکی صحبت میکنند که علاوه بر آن زبان هایی مثل: گرینلندی، آلمانی، فاروئی نیز مرسوم می باشد. 

واحد پول کشور دانمارک کرون است که این کشور از اقتصاد بسیار خوبی برخوردار است ضمن اینکه از نظر جهانی دانمارک کمترین اختلاف درآمد را در میان مردمانش دارد. 

کشور دانمارک به کشور شادی معروف است و راضی ترین مردم دنیا را دارد که از سبک زندگی، کار و درآمد خود بسیار راضی هستند. 

در این کشور قانون اساسی و بسیار مهمی که وجود دارد این است که حقوق زنان و مردان کاملا برابر است و این موضوع در تمامی جنبه های آن مشاهده می شود. 

از این رو بسیاری از افراد سرمایه گذار تمایل دارند سرمایه گذاری در کشور دانمارک را انجام دهند و راه اندازی کسب و کار در دانمارک را شروع کنند. 

برای مهاجرت کاری به دانمارک ابتدا بهتر است از طریق سرمایه گذاری این کار انجام شود و پس از مشاوره کسب و کار در دانمارک می توان بهترین تصمیم را اتخاذ کرد. 

داشتن شغل پردرآمد در دانمارک یکی از دغدغه هایی می باشد که هر فرد سرمایه گذار در ابتدای امر مهاجرت با آن روبه رو می شود. 

اگر می خواهید در کشوری کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به دنبال شغل پرسود هستید بهتر است ابتدا تمامی جوانب را بررسی کنید و با یک مشاوره مجرب در زمینه کسب و کار مشورت کرده تا بهترین راهنمایی ها را دریافت کنید. 

شرکت سارگن استون مجموعه ای بسیار بزرگ در زمینه ارائه انواع مشاغل پرسود می باشد که خطوط تولیدی پرسود، نمایندگی سرتیفیکت، نمایندگی فروش نقره و زیورآلات، نمایندگی فروش دستگاههای خط تولیدی و غیره می باشد و بهترین مشاغل را به شما معرفی میکند که میتوانید این مشاغل را هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور راه اندازی کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که تمامی این مشاغل بارها و بارها تست و خطا شده اند و چالش های آن بررسی شده است. ضمن اینکه در مورد خطوط تولیدی سنگ که با فرمول بسیار خاص و منحصر به فرد ساخته شده اند محصولی با ارزش و بسیار جذاب را ارائه میدهد. 

در زمینه فروش نقره و جواهرات قیمتی که همگی این کارها به همراه شناسنامه بین المللی ارائه می شود هم پیشنهادی بسیار پردرآمد و پولساز می باشد. 

همچنین در زمینه خطوط تولیدی افراد سرمایه گذار میتوانند با قبول نمایندگی فروش دستگاههای خطوط تولیدی به درآمد بسیار بالایی برسید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این روزها با وجود انواع کسب وکارها بازهم وجود تورم و درآمدهای پایین به شدت مشاهده می شود و افراد سرمایه دار زیادی هستند که قصد دارند در جایی سرمایه گذاری کنند و کسب وکاری راه اندازی کنند که بتواند آنها را به سود بسیار بالایی برساند. 

کار در هلند و شغل های پردرآمد در هلند یکی از پرتقاضاترین جستجوهایی است که افراد این روزها به دنبال آن هستند. البته داشتن سرمایه برای مهاجرت حرف اول را می زند و با وجود سختی هایی که در این مسیر وجود دارد قطعا باید زمان زیادی با صبر و حوصله بگذرد تا بتوان به شرایط جدید عادت کرد. 

سرمایه گذاری در هلند یکی از راههای اصلی برای اقامت گرفتن در یک کشور مانند هلند می باشد و قطعا درآمدزایی از طریق سرمایه گذاری و راه اندازی کار تولیدی در هلند می تواند افراد زودتر از حد تصور به خواسته هایشان برساند. 

برای آگاهی از شرایط کار در هلند حتما باید در ابتدا نسبت به تصمیم خود قاطع باشید و مطمئن از انتخاب خود با یک مشاوره کسب و کار در هلند مشورت کنید تا بتوانید نهایی ترین تصمیم را به درست ترین شکل ممکن بگیرید. 

کشور هلند در اصل کشوری کوچک اما با اقتصاد قوی می باشد که در شمال غربی اروپا قرار دارد و پایتخت این کشور آمستردام می باشد. 

اقتصاد قوی که این شرکت دارد باعث شده تا مردم از رفاه بسیار خوبی در این کشور برخوردار باشند و درصد بیکاری در این کشور بسیار پایین است. 

برای شروع کسب و کار می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. اما اگر در مورد کسب وکار تصمیم درستی گرفته نشود منجر به شکست و ضررهای مالی خواهد شد. 

شرکت سارگن استون در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی پیشنهادات بسیار مناسب و پرسودی را ارائه می دهد که میتواند در عرض مدت بسیار کوتاهی سرمایه شما را چندین برابر کند. 

مشاورین با تجربه این شرکت با معرفی کامل این مشاغل پرسود و نحوه کار هر یک از آنها بهترین مشاوره ها را به شما ارائه میدهند که این مشاغل عبارتند از:

  • ارائه انواع خطوط تولیدی سنگ 
  • اخذ نمایندگی و فروش نقره و جواهرات قیمتی 
  • نمایندگی فروش دستگاههای خط تولیدی

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و با شماره تماس هایی که در انتهای سایت قرار داده شده است ارتباط برقرار کنید تا بتوانید نسبت به سرمایه خود یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

پایتخت کشور مجارستان بوداپست می باشد که در اروپای مرکزی واقع شده است و شامل شهرهایی مانند: دبرتسن، سگد، میشکولتس، پچ و دیور می باشد که همسایگان این کشور اسلواکی، رومانی، اوکراین، صربستان، اسلوونی است. 

مشاوره کسب و کار در مجارستان به شما کمک میکند تا بهترین کار در مجارستان را انتخاب کنید و البته لازم به ذکر است برای راه اندازی کسب و کار در مجارستان ابتدا نسبت به سرمایه ایی که قرار است در این راه صرف کنید اطمینان خاطر داشته باشید چون مهاجرت کردن به هر کشوری در ابتدا نیازمند این است که اندوخته مناسب و قابل قبولی داشته باشید. 

کار در مجارستان با پیشنهادات شرکت سارگن استون به راحتی می تواند شروع شود اگر با برنامه ریزی و مشاوره گرفتن های عقلانی تصمیم گیری شود. 

مهاجرت کاری به مجارستان جدا از اینکه فاکتورهای مهاجرت به یک کشور رعایت شود بهتر است در انتخاب نوع شغل نیز دقت فراوانی انجام شود. 

انواع پیشنهادات شرکت سارگن استون 

  • انواع خطوط تولیدی سنگ ساختمانی 
  • نمایندگی سرتیفیکیت certificate.jewelry
  • فروش نقره و زیورآلات نقره مردانه و زنانه 
  • نمایندگی فروش دستگاههای خط تولیدی

برای تعیین وقت مشاوره و انتخاب کسب و کار خود به سایت سارگن استون مراجعه کنید و اطمینان داشته باشید که مشاورین با تجربه ما در تمامی مراحل همراه شما هستند و تمامی روند کار را به شما آموزش می دهند. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

 

اتریش یکی از کشورهای اروپای مرکزی می باشد که وین پایتخت آن می باشد. همسایگان اتریش اسلواکی، مجارستان، ایتالیا، اسلوونی، سوئیس؛ آلمان می باشد که البته زبان رسمی مردم این کشور آلمانی است. 

 

شرایط آب وهوایی در اتریش معتدل دریایی می باشد که تابستان هایی گرم دارد و فرهنگ مردم این کشور کمی رسمی و خشک است که البته در باطن انسانهایی بسیار مهربان هستند. برای مهاجرت کاری به اتریش ابتدا باید از میزان سرمایه خود اطمینان داشته باشید و برای کار در اتریش نیازمند رعایت برخی فاکتورها هستید که رعایت کردن آنها برای هر فردی که به یک کشور مهاجرت میکند ضروری است. 

 

اتریش در سالهای اخیر رتبه بسیار خوبی از نظر اقتصادی کسب کرده است و همه اینها به چرخه اقتصادی این کشور مرتبط است که از جهات مختلف می چرخد. 

 

صنعت گردشگری در اتریش بسیار پر رونق است و هر ساله افراد بسیار زیادی هستند که در این کشور به قصد دیدن مناطق زیبایی آن سفر میکنند. 

 

کسب و کار در اتریش نیازمند این است که بدانید در ابتدا چه نوع شغلی را می خواهید راه اندازی کنید آیا فقط برای کسب در آمد حاضرید هر نوع شغلی که کوچکترین درآمدی برایتان ندارد را انتخاب کنید و یا اینکه برایتان مهم است شغلی را انتخاب کنید که به آن علاقمند باشید و همچنین سود و فروش شما روز به روز نیز در حال افزایش باشد.

 

شغل پردرآمد در اتریش به پیشنهادات سارگن استون بسیار متنوع می باشد و شما می توانید با دریافت مشاوره در این زمینه بهترین نوع شغل را برای خود انتخاب کنید. 

 

  • ارائه انواع خطوط تولید سنگ ساختمانی 
  • نمایندگی سرتیفیکیت سایت بین المللی صدور شناسنامه جواهرات قیمتی 
  • فروش دستگاههای خط تولیدی 

 

همگی جز مشاغلی هستند که توسط سارگن استون به شما پیشنهاد می شود برای دریافت وقت مشاوره به آدرس زیر مراجعه کنید. 

 

WWW.SARGONSTONE.COM

 



:: بازدید از این مطلب : 526
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مشاوره کسب و کار در آرژانتین یکی از اساسی ترین کارهایی است که هر فرد باید قبل از مهاجرت انجام دهد. اگر می خواهید با سرمایه خود در یک کشور کسب و کاری راه اندازی کنید بهتر است بدانید که بدون برنامه ریزی و انتخاب نادرست شغل موردنظر قطعا با شکست مواجه خواهید شد و این نیازمند زمانی است که باید حتما صرف شود تا تمامی راهها و چالش ها بررسی شوند. 

مهاجرت کاری به آرژانتین به نوبه خود دارای پیچ و خم های بسیاری است و این باعث می شود که نتوانید به تنهایی از عهده این کار بربیاید. کشور آرژانتین که در آمریکای جنوبی واقع است و پایتخت این کشور، یوئنوس آیرس می باشد که مردم این کشور با زبان اسپانیایی صحبت میکنند. 

سطح رضایتمندی مردم در این کشور بسیار بالا است و رفاه و سبک زندگی خوبی در این کشور حاکم است. همچنین وضعیت کار در آرژانتین نیز از رتبه خوبی برخوردار است به طوریکه هر ساله افراد بسیار زیادی هستند که مهاجرت کاری به آرژانتین را دارند و خواهان راه اندازی کسب و کار خود هستند. 

آب وهوای کشور آرژانتین تقریبا میتوان گفت گرم می باشد و زمستان های آن نیز ملایم و خشک است هزینه زندگی افراد در کشور آرژانتین بسیار حساب شده می باشد به طوریکه صنعت حمل و نقل در این کشور از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و مردم بیشتر تمایل دارند تا با وسایل حمل ونقل عمومی رفت و آمد خود را داشته باشند. 

اقتصاد کشور آرژانتین بسیار رتبه خوبی دارد و همین باعث شده تا کار در آرژانتین به وفور یافت شود و ضمن اینکه از کسب وکارهای شخصی هم حمایت می شود. 

 

اما شما اگر جزء افراد سرمایه دار هستید و می خواهید کسب وکار خود را در کشور نروژ شروع کنید بهتر است بدانید بدون مشورت و برنامه ریزی نمیتوانید به سود برسید و یا حتی بازگشت سرمایه داشته باشید. 

شرکت سارگن استون مشاوره کسب وکار در نروژ به شما حق انتخاب میدهد تا از انواع مشاغلی که در این شرکت ارائه می شود با توجه به سرمایه خود استفاده کنید و بهترین نوع کسب و کار را شروع کنید. 

انواع خطوط تولیدی (ساخت سنگ ساختمانی)، نمایندگی سرتیفیکیت certificate.jewelry که شناسنامه بین المللی برای جواهرات قیمتی صادر میکند، نمایندگی فروش دستگاههای تولیدی سنگ؛ همگی جزء مشاغلی هستند که در این شرکت ارائه می شود. 

با مشاورین با تجربه ما از طریق سایت سارگن استون در تماس باشید تا بهترین راهنمایی ها و نحوه کار این خطوط تولیدی و کسب وکارها را به صورت کامل و جامع تری دریافت کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 614
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این روزها تورم باعث شده تا افراد سرمایه دار خیلی پیگیرتر از سالهای قبل به فکر راه اندازی کسب وکار باشند تا بتوانند منبع درآمد خود را همیشه حفظ کنند. 

در این بین همیشه افراددیگری وجود دارند که بسیار علاقمند به مهاجرت کردن از طریق کسب وکار می باشند و شدیدا به دنبال مشاغلی هستند که در همه زمان ها از فروش برخوردار باشد و دغدغه ای بابت انتخاب کسب وکار خود نداشته باشند. 

مهاجرت کاری به بلژیک یا هر کشور دیگری از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. جدای از سختی هایی که در طول مهاجرت وجود دارد و تا رسیدن به مقصد راههای بسیار زیادی باید طی شود اما نکته مثبتی که وجود دارد این است که بازار کار در بلژیک باعث شده تا افراد خواهان سرمایه گذاری در بلژیک باشند و کسب و کار خود را در کشور دیگر شروع کنند. 

مشاوره کسب و کار در بلژیک افرادی هستند که بهترین نوع راهنمایی را در این زمینه به شما میدهند. حتی اگر شما میخواهید با سرمایه های میلیونی و یا میلیاردی خود در داخل کشور هم کسب و کاری راه اندازی کنید این امکان وجود دارد که از پلن های مختلف سارگن استون استفاده کنید و به کشورهای دیگر صادرات انجام دهید. 

بلژیک جزء کشورهایی می باشد که بسیار مهاجرپذیر می باشد و افراد بسیار زیادی را در سراسر دنیا حمایت می کند و در صورت داشتن شرایط مهاجرت استقبال خوبی می شود. 

درکشور بلژیک اقوام و ملل های مختلفی وجود دارند که بیشترین آنها را ایتالیایی تشکیل می دهند. آب وهوای این کشور معندل و شرجی می باشد که کاملا به دریای شمال و اقیانوس اطلس وابسته است. 


انواع کسب و کارهای پیشنهادی شرکت سارگن استون 

شرکت سارگن استون با سابقه ای بسیار طولانی مدت در زمینه انواع خطوط تولیدی این فرصت را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهند تا بتوانند از کسب وکاری پرسود بهره مند شوند و تنوع این کسب وکارها باعث شده تا انتخاب راحتتری در هر یک ازآنها داشته باشند. 

  • انواع خطوط تولیدی سنگ در زمینه تولید و ساخت سنگ های ساختمانی با فرمول منحصر به فرد و مهندسی شده 
  • اخذ و دریافت نمایندگی سرتیفیکیت سایت جهانی صدرو شناسنامه بین المللی جواهرات قیمتی 
  • نمایندگی فروش دستگاههای خطوط تولیدی 

با مراجعه به سایت سارگن استون و تعیین وقت مشاوره با شماره تماس هایی که در انتهای سایت قرار داده شده می توانید هرچه سریعتر کسب وکار خود را راه اندازی کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شرکت سارگن استون در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی به شما این فرصت را می دهد تا از سرمایه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

برای سرمایه گذاری در نیوزلند بهتر است به شرکت سارگن استون مراجعه کنید و در مورد انواع کسب وکارهایی که در این شرکت معرفی شده اند اطلاعات بسیار کاملتری به دست بیاورید. مشاوره کسب و کار در نیوزلند که از افراد بسیار باتجربه و متخصص کمک میگیرد به شما کمک میکند تا مناسبت ترین و پرسود ترین خط تولید را با توجه به سرمایه خود انتخاب کنید. 

شغل پردرآمد در نیوزلند به پیشنهاد سارگن استون عبارتنداز:

  • نمایندگی فروش نقره و سرتیفیکیت 
    • شما می توانید نمایندگی سایت سرتیفیکیت را بر عهده بگیرید که یک سایت جهانی در زمینه صدور شناسنامه بین المللی انواع جواهرات قیمتی می باشد و نمایندگانی در سراسر دنیا دارد. این ایده بسیار خوب و طلایی برای انتخاب کار در نیوزلند می باشد. 
  • ارائه انواع خطوط تولیدی 
    • ​​​​​​​خطوط تولیدی انواع سنگ که در زمینه تولید و ساخت انواع سنگ ساختمانی، سنگ دکوراسیون، نمای داخلی، نمای بیرونی ساختمان ها، کف پوش ها، سنگ اپن و غیره می باشد که بسیار پرسود هستند. 
  • نماینده فروش دستگاههای خطوط تولیدی 
    • ​​​​​​​همچنین شما میتوانید به عنوان نماینده فروش در زمینه این خطوط تولیدی نیز فعالیت کنید و دستگاههای این خطوط تولیدی را به فروش برسانید. 

نیوزلند کشوری است که در جنوب غربی اقیانوس آرام واقع شده است و از دو جزیره بزرگ و تعدادی کوچکتر تشکیل شده که فاصله های تقریبا زیادی با خشکی دارند. کشور استرالیا یکی از نزدیکترین همسایه ها به نیوزلند می باشد و می توان گفت 70 درصد مردم کشور نیوزلند اروپایی هستند.  زبان کشور نیوزلند انگلیسی و مائوری است که جزء زبان های رایج این کشور به شمار می رود شهر ولینگتون پایتخت این کشور می باشد. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

افراد سرمایه دار همیشه به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند کسب وکاری برای خود دست و پا کنند و منبع درآمدی برای آنها باشد. همچنین بسیاری از افراد خواهان سرمایه گذاری هستند این بستگی به انتخاب فرد دارد که سرمایه گذاری در داخل را انتخاب کند و یا سرمایه گذاری در نروژ یا هر کشور دیگری که بتواند در آن شروع به کار کند. 

از این رو همیشه گزینه های بسیار زیادی پیش روی آنهاست تا بتوانند از هریک از آنها استفاده کنند. در این بین همیشه انتخاب هایی که از روی ناآگاهی و بدون برنامه باشد باعث شده تا سرمایه افراد از دست برود و با شکست مواجه شوند. 

به عنوان مثال همیشه افراد سعی میکنند مشاغلی را انتخاب کنند که بر سر زبان ها افتاده و سود بسیاری دارد اما به این نکته توجه ندارند که افراد زیادی این نوع مشاغل را انتخاب کرده اند و بازار رقابتی بسیار سنگینی دارند و انتخاب این گونه مشاغل فقط باعث می شود شما بسیار دیرتر به سوددهی برسید و یا اصلا به مرحله سوددهی نرسید و ممکن است بازگشت سرمایه هم نداشته باشید. 

اما بهتر است قبل از هر اقدامی با کسانی مشورت کنید که بازار کار این روزها را به خوبی می دانند و صادقانه به شما تمامی مسائل مزیت ها  و معایب یک کسب وکار را بگویند.


کشور نروژ که در قسمت شمالی اروپا قرار دارد و آب وهوای نسبتا سردی را هم دارد که تقریبا می توان گفت 70 درصد این کشور به خاطر اینکه سرمای زیادی دارد قابل سکونت نمی باشد اما هر چقدر به سمت جنوبی این کشور حرکت شود آب وهوای بسیار بهتری احساس می شود. 

برای افراد سرمایه دار همیشه گزینه های در دسترس بسیار خوبی وجود دارد و این گونه به نظر می رسد که کار در نروژ هم جزء گزینه های بسیار خوبی می باشد که می توانند در مورد آن بررسی های بیشتری انجام دهند.

مهاجرت کاری به نروژ مانند هر انتخاب بسیار مهم در زندگی شما این فرصت را می دهد که بتوانید زندگی کاملا متفاوتی را در یک کشور دیگر تجربه کنید و ضمن اینکه شما میتوانید شرایط کار در نروژ برای ایرانیان را از جهات مختلفی بررسی کنید و این اطمینان خاطر را داشته باشید که اگر با پیشنهادات سارگن استون کسب وکار خود را شروع کنید به بیشترین سود و درآمد می رسید. 

پیشنهادات شغلی متنوع شرکت سارگن استون عبارتنداز:

  • ارائه انواع خطوط تولیدی (تولید و ساخت سنگ ساختمانی با فرمول منحصر به فرد و مهندسی شده)
  • دریافت نمایندگی فروش نقره 
  • اخذ نمایندگی سایت certificate.jewelry (سایت صدور شناسنامه بین المللی جواهرات قیمتی اصل)
  • نمایندگی فروش دستگاههای خط تولید 

مشاورین با تجربه شرکت سارگن استون در زمینه این کسب وکارها راهنمایی کاملی ارائه میدهند برای تعیین وقت مشاوره و انتخاب کسب وکار خود به آدرس زیر مراجعه کنید.

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از نظر اقتصادی کشور ایتالیا در رتبه هشتم قرار دارد و کشوری است که در اروپای جنوبی قرار دارد. پایتخت این کشور شهر رم می باشد. 

ایتالیا یک کشور کاملا توسعه یافته می باشد پردرآمدترین کار در ایتالیا می تواند جزء مشاغل گوناگون باشد و دلیل اینکه این کشور رتبه اقتصادی بسیار خوبی دارد این است که از تمامی مشاغل پشتیبانی می کند. 

یورو واحد پول کشور ایتالیا می باشد، مذهب مردم ایتالیا مسیحیت است که جزء پرجمعیت ترین کشورهای اروپایی به شمار می رود. آب وهوای ایتالیا بسیار معتدل و دلنشین است که به دلیل وجود مناطق ساحلی شرایطی بسیار متفاوت با مناطق کوهستانی دارد. 

برای مهاجرت کاری به ایتالیا بهتر است از راه سرمایه گذاری در ایتالیا اقدام شود چرا که وجود سرمایه این تضمین را به شما می دهد نگران مالی نداشته باشید و به راحتی کسب و کار در ایتالیا را راه اندازی کنید. 

در سالهای گذشته مهاجرت کردن به ایتالیا بسیار افزایش پیدا کرده است و دلیل آن حمایت دولت از افراد نخبه، کارآفرین و کسب وکارهای جدید است. 

اگر شما جزء افراد سرمایه گذار هستید و قصد دارید در کشور دیگری به کسب وکار خود مشغول شوید و یا اینکه پردرآمدترین کار در ایتالیا را داشته باشید بهتر است وقت را غنیمت شمرده و پیش از اینکه تورم به رشد بالاتری برسد کسب وکار خود را شروع کنید. 

در این راه پر پیچ و خم مهاجرت افراد زیادی هستند که به شما مشاوره های فراوانی بدهند اما آیا همه انها صادقانه شما را در این امر یاری میکنند و یا اینکه به شما در انتخاب نوع کسب وکارتان بهترین گزینه را معرفی میکنند؟

شرکت سارگن استون مجموعه ای بسیار حرفه ای در زمینه معرفی انواع کسب وکار می باشد که پرسودترین و پولسازترین نوع کسب و کارها را به شما معرفی میکند. 


انواع پیشنهادات شغلی پرسود شرکت سارگن استون برای مهاجرت کاری به ایتالیا

  • ارائه انواع خطوط تولیدی:

این خطوط تولیدی در زمینه تولید سنگ که کاربرد آن در طراحی دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی ساختمان، سنگ اپن، کف پوش می باشد، فعالیت میکنند. سنگ های ساخته شده توسط شرکت سارگن استون از زیبایی، مقاومت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این اطمینان را به شما میدهد که برای کار در ایتالیا به عنوان شغلی بسیار پرسود به شمار می رود. 

  • نماینده سرتیفیکیت certificate.jewelry

سایت سرتیفیکت یک سایت بین المللی و جهانی است که شناسنامه های بین المللی انواع جواهرات قیمتی را صادر میکند و نمایندگانی در سراسر دنیا دارد. شما هم اگر می خواهید سرمایه خود را در گزینه مناسب و پولساز سرمایه گذاری کنید استفاده از این گزینه بهترین فرصت است. 

  • فروش دستگاههای خطوط تولیدی 

خطوط تولیدی که در شرکت سارگن استون وجود دارد از تنوع بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل گزینه ای دیگری تحت عنوان نماینده فروش دستگاههای خط تولید هم وجود دارد که افراد سرمایه دار می توانند هم در داخل و هم در خارج از کشور فعالیت کنند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و وقت مشاوره به آدرس سارگن استون مراجعه کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

پایتخت کشور سوئد استکهلم می باشد و چهارمین کشور بزرگ اروپا است که از جهات مختلف با نروژ، بوتنی، دریای بالتیک، فنلاند، دانمارک همسایه است و کشوری بزرگ از نظر مساحتی می باشد. 

مردم در کشور سوئد از رفاه و کیفیت بالای زندگی برخوردار هستند و این کشور دارای اقتصاد قدرتمندی می باشد که خدمات بسیار زیادی را به مردمانش ارائه می دهد. اما آب وهوای کشور سوئد بسیار سردسیر است و از جمله کشورهایی توسعه یافته به شمار می رود که مردم در این کشور به راحتی می توانند بیزینس موفق در سوئد داشته باشند. 

کار در سوئد از مزایای بسیار خوبی برخوردار است و همچنین سرمایه گذاری در سوئد با حمایت مالی دولت همراه است چرا که در این کشور به کسب وکارها اهمیت زیادی می دهند و مهاجرت به سوئد از طریق کار برای بسیاری از اتباع خارجی با موفقیت همراه بوده است. 

مهاجرت کردن به تنهایی به موارد بسیار زیادی وابسته است و نگرانی های خاص خود را دارد اما برای این که این روش به راحتی هر چه بیشتر انجام شود ابتدا باید با کسانی مشورت کنید که تمامی راههای مهاجرت و مشکلات و چالش های آن را برای شما بازگو کنند. سپس انتخاب یک راه برای کسب درآمد در یک کشور دیگر برای شما باید وجود داشته باشد تا بتوانید امرار معاش کنید. 

شرکت سارگن استون مجموعه بسیار بزرگ و بی نظیر در زمینه مهاجرت کاری به سوئد و کشورهای دیگر راهنمایی و مشاوره های بسیار ارزشمندی را به شما ارائه میدهد. 

انواع مختلف مشاغلی که می توانید برای مهاجرت کاری به سوئد انتخاب کنید عبارتنداز:

  • دریافت نمایندگی فروش نقره و زیورآلات نقره زنانه و مردانه با کیفیت و همچنین جواهرات قیمتی به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا در سایت جهانی سرتیفیکیت 
  • انتخاب یکی از خطوط تولیدی سنگ 
  • نماینده فروش دستگاههای تولیدی سنگ 

اطلاعات بیشتر و برقراری تماس با مشاورین با تجربه این شرکت در سایت سارگن استون به آدرس زیر است. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 761
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کشور کانادا یکی از شمالی ترین کشورها در قاره آمریکا می باشد که بهتر است بدانید فاصله شهرها در کانادا به یکدیگر نسبتا زیاد است و بعد از روسیه دومین کشور است که وسعت زیادی دارد. 

در مناطق شمالی کشور کانادا آب وهوای سردتری مشاهده میشود که بارندگی های زیادی هم دارد و البته یکی از مزیت های خوب این کشور است. 

پایتخت کشور کانادا اتاوا می باشد که مردم این کشور با دو زبان انگلیسی و فرانسوی صحبت میکنند و این به دلیل این است که افراد بسیار زیادی هرساله به این کشور مهاجرت می کنند. 

بهترین بیزینس در کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد و اگر شما جزء افراد سرمایه گذار هستید بهتر است بدانید تنها راه کار در کانادا،  سرمایه گذاری در کانادا می باشد چرا که این روش اطمینان و امنیت را هم به شما و هم به دولت این کشور میدهد. 

لازم به ذکر است که بدانید دولت کانادا از اتباع خارجی بسیاری حمایت میکند و جزء کشورهایی است که چه از لحاظ فرهنگی و تحصیلی و چه از لحاظ کاری رتبه بسیار خوبی دارد. 

برای راه اندازی کسب و کار در کانادا ابتدا با افرادی مشورت کنید که تمامی جوانب و چالش هایی کار در خارج از کشور را به خوبی می دانند. 

شرکت سارگن استون در این زمینه بسیار به شما کمک میکند به صورتیکه با ارائه انواع خطوط تولیدی سنگ این امکان را به شما می دهد تا در کشور دیگر به راحتی و به روشی پرسود شغل خود را راه اندازی کنید. 

انواع پیشنهادات شغلی شرکت سارگن استون برای مهاجرت کاری به کانادا

  • انتخاب یکی از خطوط تولیدی سنگ که با فرمول مهندسی شده و منحصر به فرد تولید می شوند. 
  • انتخاب و فروش دستگاههای خطوط تولیدی انواع سنگ به عنوان نماینده فروش شرکت سارگن استون 
  • دریافت و اخذ نمایندگی فروش نقره و نقره جات، جواهرات سنگی اصل معدنی که شناسنامه این کالاها در سایت جهانی سرتیفیکیت انجام می شود و شما می توانید یکی از نمایندگان این قسمت باشید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت سارگن استون مراجعه کنید و اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 649
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

راهنمای کار در قطر پایتخت این کشور دوحه می باشد و از طریق مرز آبی با ایران، کویت، بحرین، امارات متحده عربی، عربستان هم مرز است. کشور قطر بالاترین درآمد را دارد و از جمله زبان رسمی این کشور عربی می باشد که به دلیل وجود اتباع خارجی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند که زبان انگلیسی زبان دوم کشور قطر می باشد. 

کشور قطر نیز صادرات بسیار زیادی انجام می دهد و از اقتصاد قوی برخوردار است که فرصت های سرمایه گذاری در قطر نیز بسیار بالا است و اخذ اقامت کار قطر از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین راهها برای مهاجرت کاری به قطر می باشد. 

آب و هوای کشور قطر گرم و خشک است  که البته در زمستان از آب و هوایی خنکی برخوردار است از آنجائیکه هر ساله افراد بسیار زیادی به این کشور سفر میکنند تا از مناطق دیدنی این کشور استفاده کنند چرخه اقتصادی در این کشور بسیار رونق گرفته است و تجربه کار در قطر برای بسیاری از افراد تا به اکنون خوشایند بوده است برای دریافت راهنمای کار به قطر می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید. 

فرهنگ کشور قطر نیز مانند تمامی کشورهای مسلمان می باشد و بسیار به دین و مذهب خود احترام میگذارند و حتی نوع پوشش در این کشور نیز بسیار مهم است و احترام گذاشتن به مذهب آنها بسیار حائز اهمیت است. 

به همین دلیل برای شروع کسب و کار خود ابتدا تمامی قوانین و چالش های مرتبط با این کشور را بسنجید تا بتوانید به شرایط کلی آنها آشنایی پیدا کنید. 

در همین راستا استفاده از تجربیات و راهنمایی افرادی که در این خصوص تجربه دارند بهترین کار در قدم اول است. افراد سرمایه گذاری که قصد دارند در این کشور سرمایه گذاری کنند و کسب وکاری برای خود انتخاب کنند باید با برنامه ریزی و انتخاب مشاوری حرفه ای اقدام کنند. 

شرکت سارگن استون با خطوط تولیدی متنوعی که دارد به شما حق انتخاب میدهد تا یکی از آنها برای شروع کار در قطر انتخاب کنید همچنین میتوانید با فروش دستگاههای خط تولید به عنوان نماینده در این شرکت کسب و کار خود را شروع کنید. 

یکی از پلن های بسیار موفق در زمینه کسب و کار دریافت نمایندگی سایت سرتیفیکیت می باشد که سایت جهانی در زمینه صدور شناسنامه برای جواهرات سنگی و معدنی اصل و همچنین فروش نقره جات می باشد که بسیار با روحیه مردم قطر سازگاری دارد و جزء کسانی هستند که از جواهرات سنگی و قیمتی استقبال زیادی میکنند و علاقه زیادی به استفاده از آنها دارند. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تعیین وقت مشاوره می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و با شماره تماس هایی که در این سایت قرار داده شده ارتباط خود را برقرار کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

عمان کشوری است که در شبه جزیره عربستان واقع شده است و پایتخت این کشور شهر مسقط می باشد. کشور عمان از شمال به دریای عمان و از جهات دیگر با عربستان سعودی، امارات متحده عربی و همچنین با ایران نیز مرزهای مشترک دارد. 

کشور عمان در سالهای اخیر ثابت کرده است که از اقتصاد بسیار قوی برخوردار است و این اقتصاد قوی را از راههای مختلف صادرات و تولیدات به دست آورده است که البته از اتباع خارجی نیز حمایت میکند و کار در عمان یکی از گزینه هایی است که افراد برای کسب درآمد بیشتر آن را انتخاب میکنند. 

ارز این کشور که واحد آن ریال است و از آنجائیکه اقتصاد آن روز به روز در حال افزایش است یکی از علاقه مندی های افراد سرمایه گذار به سرمایه گذاری در عمان می باشد که بسیار با تقاضای زیاد روبه رو شده است. 

برای دریافت اقامت از طریق کار در عمان از طریق همین سرمایه گذاری می توان اقدام کرد که البته باید تمامی قوانین این کشور نیز رعایت شود و برای مهاجرت کاری به عمان باید تمامی جوانب و چالش های این کشور بررسی شود. 

شرکت سارگن استون در این زمینه به شما بسیار کمک میکند اگر شما جزء افراد سرمایه گذار هستید و می خواهید در کشوری دیگر نیز کسب وکاری راه بیاندازید بهتر است با مشاورین شرکت سارگن استون در تماس باشید تا بتوانید تصمیم عاقلانه و درست تری بگیرید. 

برای دریافت بهترین شغل در عمان بهتر است با کسانی مشورت کنید که مشاغلی به شما پیشنهاد دهند تا در آن با بیشترین سود و کمترین بازار رقابتی روبه رو شوید. 

خطوط تولیدی که در شرکت سارگن استون ارائه می شود و تعداد آنها نیز کم نمی باشد فرصت طلایی است تا با انتخاب یکی از آنها کسب و کار خود در خارج از کشور را راه اندازی کنید و اطمینان داشته باشید که با انتخاب هر یک از آنها به بیشترین سود خواهید رسید. 

این خطوط تولیدی در زمینه تولید انواع سنگ با فرمول مهندسی شده  و منحصر به فرد می باشد که از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است و برای دکوراسیون و نمای داخلی، کف پوش و نمای بیرونی ساختمان کاربرد دارد. 

ضمن اینکه دریافت نمایندگی فروش دستگاههای تولیدی سنگ هم جزء مشاغلی است که میتوانید انتخاب کنید. 

در زمینه فروش نقره و جواهرات سنگی معدنی هم می توانید فعالیت کنید ونمایندگی آن را دریافت کنید که تحت نظارت سایت جهانی سرتیفیکت می باشد و صدور شناسنامه بین المللی ضمانت کالا را به خریداران ارائه می دهد و نمایندگانی نیز از سراسر دنیا دارد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و اطلاعات بسیار کاملتری نیز دریافت کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مهاجرت کاری به استرالیا از جمله دغدغه هایی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند و خواهان این می باشند که بتوانند از طریق کسب درآمد در این کشور زندگی متفاوتی را تجربه کنند. اما اگر بخواهیم بدانیم استرالیا از نظر جغرافیایی در کجا قرار دارد بهتر است بدانید که ششمین کشور بزرگ در دنیا کشور استرالیا می باشد و از راه خاکی با هیچ کشور دیگری هم مرز نمی باشد و فقط از راه دریایی با اقیانوس هند، آرام، اقیانوس منجمد جنوبی در ارتباط میباشد. 

کشور استرالیا از نظر اقتصادی بسیار قوی می باشد و یکی از دلایلی که افراد به دنبال مهاجرت کاری به استرالیا می باشند همین اقتصاد قوی این کشور است که قدرت انتخاب زیادی به افراد از سراسر دنیا می دهد و شغل های پردرآمد استرالیا باعث شده تا افراد زیادی به این کشور مهاجرت کنند. 

کار در استرالیا از تنوع بالایی برخوردار است و به دلیل اینکه جمعیت زیادی نیز در این کشور وجود دارد هر شغل با سود و فروش بسیار خوبی همراه است. 

زبان کشور استرالیا انگلیسی می باشد البته با وجود اقوام مختلف از هر کشور زبان های مختلفی نیز صحبت می شود اما انگلیسی جزء زبان رسمی این کشور است. 

همچنین به دلیل وجود سواحل مختلف در این کشور آب و هوای آن به صورت متغیر می باشد و در کل بسیار دلپذیر و خنک است البته شرایط جوی یکسانی برخوردار نمی باشد. 

اقتصاد کشور استرالیا در رده بسیار بالایی قرار دارد و همین دلیل باعث شده تا رتبه سیزدهم را از آن خود کند و سرمایه گذاری در این کشور یکی از عقلانی ترین کارهایی است که می توان برای شروع کسب و کار در استرالیا انتخاب کرد. 

سرمایه گذاری در استرالیا از قوانین خاص این کشور برخوردار است و البته راه بسیار سختی نیز نمی باشد اگر فرد سرمایه گذار با مشورت و انتخاب برنامه ریزی درست تمامی قوانین این کشور را رعایت کند. 

شرکت سارگن استون برای افراد سرمایه گذاری که قصد دارند کار در خارج از کشور را انتخاب کنند پلنهای متفاوتی دارد و از جمله این خدمات استفاده از خطوط تولیدی سنگ که بیشتر از 12 نوع خط تولید در این شرکت وجود دارد تا افراد سرمایه گذار به نسبت سرمایه خود یکی از آنها را انتخاب کنند. 

خطوط تولیدی سنگ با فرمول بسیار خاص و پیشرفته این امکان را به شما میدهد در مدت کوتاهی به سود بسیار بالایی برسید و یکی از ایده های پولساز برای مهاجرت کاری به استرالیا می باشد و حتی اگر قصد مهاجرت نیز ندارید می توانید با فروش دستگاههای خط تولید سنگ نیز نمایندگی این شرکت را به عهده بگیرید و فقط دستگاهها را به فروش برسانید. 

همچنین پیشنهاد دیگر این شرکت استفاده از نمایندگی سایت جهانی سرتیفیکیت می باشد که شناسنامه های اصالت جواهرات سنگی را صادر می کند و نمایندگان بسیاری در سراسر دنیا دارد. 

شما نیز میتوانید جزء نمایندگان اصلی سایت سرتیفیکیت در داخل و خارج از کشور باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و با دریافت مشاوره تصمیم خود را قطعی کنید و کسب وکار خود را شروع کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 748
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر بخواهیم از نظر جغرافیایی کشور تایلند را شرح دهیم به این صورت است که کشوری است که در شبه جزیره هند و چین واقع شده و از نام پادشاه این کشور اسم آن انتخاب شده است. کشور تایلند به سرزمین حوری هم معروف می باشد. 

پایتخت کشور تایلند بانکوک می باشد و در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. زبان مردم این کشور تایی می باشد که همان زبان قدیمی این کشور است و البته از نظر گردشگری و توریستی یکی از زیباترین کشورها می باشد و زبان انگلیسی نیز در آنجا رواج دارد. 

هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران به این کشور سفر می کنند و همین موجب رونق کسب و کار در تایلند شده است و تقریبا می توان گفت گردش اقتصادی این کشور بالا می باشد بسیار رو به پیشرفت است. همین صنعت توریستی هر کشور باعث می شود که آن کشور زودتر از آنچه قرار است به رشد اقتصادی بالایی برسد. 

شرایط جوی کشور تایلند با تغییرات زیادی همراه است و هر منطقه ای از این کشور از تغییرات بسیار خاصی برخوردار است اما در مجموع  کشوری با آب وهوایی بسیار مطلوب است و مشکلات خاصی برای کار در تایلند وجود ندارد. 

برای مهاجرت کاری به تایلند می توان گفت انتخاب این کشور با موفقیت های بسیاری همراه است و البته باید ذکر شود که تایلند از معادن جواهرات سنگی نیز برخوردار است و فروش جواهر و نگین های قیمتی در این کشور بسیار رواج دارد و با درخواست بالایی نیز همراه است. 

سبک زندگی موفق و رفاه در این کشور بالا است و تنوع شغلی در این کشور نیز بسیار بالا است البته با وجود رفت و آمد توریست های زیاد فروش در هر زمینه شغلی بسیار پرسود و موفقیت آمیز خواهد بود. 

اگر شما جزء  افراد سرمایه دار هستید و قصد دارید در یک کشور دیگر نیز کسب و کار خود را راه اندازی کنید پیشنهاد می شود که به سرمایه گذاری در تایلند با دقت و تامل بیشتری فکر کرده تا بتوانید تصمیم قاطعی بگیرید. 

قبل از اقدام به سرمایه گذاری حتما با افراد با تجربه مشورت کنید تا در مورد کسب وکاری که میخواهید راه اندازی کنید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. 

شرکت سارگن استون مجموعه بزرگ و بی نظیر در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی سنگ و همچنین ارائه نمایندگی سرتیفیکت می باشد که مشاغلی بسیار پرسود را به شما ارائه می دهد. 

انواع خطوط تولیدی شرکت سارگن استون این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از تنوع شغلی که در این شرکت وجود دارد یکی را متناسب با سرمایه خود انتخاب کنید. 

تولید انواع سنگ که کاربرد آنها در انواع دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی ساختمان، به عنوان سنگ اپن و کفپوش مورد استفاده قرار میگیرد از فرمول ساخت بسیار منحصر به فرد استفاده می شود که با اطمینان می توان گفت یکی از زیباترین سنگ ها و جذاب ترین را پدید می آورد که نظر هر فردی را به خود جلب میکند. 

پیشنهاددیگری که شرکت سارگن استون به افراد سرمایه دار ارائه می دهد این است که شما می توانید در زمینه فروش دستگاههای این خطوط تولیدی نیز فعالیت کنید و به عنوان نماینده فروش فعالیت کنید. 

یکی از کارهای پرسود و پردرآمد ارائه شده توسط این شرکت ارائه نمایندگی سرتیفیکیت می باشد که در زمینه زیورآلات نقره و جواهرات سنگی معدنی فعالیت میکند و  نمایندگانی نیز از سراسر دنیا مشغول به فعالیت دارد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تماس با مشاورین با تجربه میتوانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و با برقراری تماس به صورت تصویری اگر در خارج از کشور هستید و یا به صورت حضوری اطلاعات خود را تکمیل کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شروع کسب و کار در ترکیه از این جهت در بین ایرانیان با استقبال زیادی روبه رو است که این کشور از لحاظ فرهنگی بسیار به مردم ایران نزدیک است و این موضوع مهمی است که افراد زیادی آن را مهم می دانند.

ترکیه از جمله کشورهایی است که بسیار در امر ایجاد شغل توانمند می باشد و از اتباع خارجی زیادی حمایت میکند و یکی از کشورهای مهم قاره اروپا و خاورمیانه می باشد. 

پایتخت کشور ترکیه آنکارا است و از جمله شهرهای بسیار مهم آن استانبول می باشد که در این کشور مشاغل بسیار زیادی راه اندازی شده و کسب و کارهای فراوانی نیز رونق گرفته اند از این رو کار در ترکیه زیاد است و هر فردی می تواند با راه اندازی خط تولید در ترکیه نیز به سود بسیار بالایی برسد چرا که فروش آن نیز بالا است و علاوه بر پیشرفت اقتصادی که  در سالهای اخیر داشته به دلیل توریست بودن این کشور افراد بسیار زیادی به این کشور رفت و آمد میکنند. 

 سرمایه گذاری در ترکیه یکی از راههایی است که می توان اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کرد و شاید از این نظر که هزینه ها در این کشور بسیار به ایران نزدیک است و خیلی افراد این کشور را برای مهاجرت کاری به ترکیه انتخاب میکنند تا هم بتوانند راحتتر رفت و آمد کنند و هم اینکه هزینه های زندگی را بتوانند راحتتر پرداخت کنند. 

از جمله مواردی که می توان برای به دست آوردن شغل پردرآمد و دریافت اقامت یک کشور انتخاب کرد پیشنهادات کاری شرکت سارگن استون می باشد که بسیار درآمدزا و پرسود هستند. شرکت سارگن استون سابقه ای بسیار ارزشمند و مفید در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی و همچنین ارائه نمایندگی سرتیفیکت سایت جهانی صدور شناسنامه انواع جواهرات سنگی اصل و نقره دارد. 

این شرکت سالهای بسیار زیادی است که در این زمینه ها مشغول به کار است و فعالیت های بسیار مفیدی نیز انجام داده است. مشاوره و مدیریت محترم این شرکت جناب آقای محمدی در زمینه مشاوره کسب و کار در ترکیه کمک ها و راهنمایی های بسیار مفیدی را ارائه می دهد که برای برقراری تماس می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و شماره تلفن های مدیریت را یادداشت کرده و ارتباط خود را برقرار کنید. 

انواع خطوط تولیدی سارگن استون به شما این امکان را می دهد تا با سرمایه های میلیونی و میلیاردی خود بتوانید کسب و کاری منحصر به فرد راه اندازی کنید.

این خطوط تولیدی ارائه شده در زمینه تولید انواع سنگ دکوراسیون و نمای بیرونی و داخلی ساختمان ساخته می شوند که اطمینان صددرصدی وجود دارد که فرمول ساخت این سنگ ها کاملا منحصر به فرد هستند و با راه اندازی این کسب و کار و منحصر به فرد بودن این نوع سنگ ها می توانید چه در داخل ایران و چه در بازار کار در ترکیه سود بسیار زیادی را به دست می آورید. 

زیبایی، مقاومت، متحصر به فرد بودن این سنگ ها باعث شده تا روز به روز به طرفداران آنها اضافه شود و زیبایی بسیار خاصی را به نمای ساختمان یا طراحی آن در داخل خانه بدهد. همچنین می توانید دستگاههای تولید این سنگ ها را به عنوان یکی از نمایندگان فروش خط تولید سارگن استون به فروش برسانید و اخذ نمایندگی فروش خطوط تولیدی را به عنوان کسب وکار خود انتخاب کنید. 

در هر صورت تنوع شغل در سارگن استون بهترین مزیت آن این است که انتخاباتی محدود نخواهید داشت و می توانید با توجه به میزان سرمایه خود یکی از این خطوط تولیدی را انتخاب کنید. 

از جمله پلن های موفق دیگر دریافت نمایندگی سرتیفیکت می باشد که سایت بین المللی در زمینه صدور شناسنامه ضمانت اصالت جواهر سنگ های معدنی اصل می باشد و نمایندگانی در سراسر دنیا دارد.با دریافت و اخذ نمایندگی certificate.jewelry کسب و کاری بسیار خاص و منحصر به فرد را تجربه کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت سارگن استون که لینک آن در انتهای مطلب قرار داده شده مراجعه کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همانطور که میدانید کشور دبی از جمله کشورهای بسیار پیشرفته می باشد که در مدت بسیار کوتاهی توانسته است قدرت بسیار خوبی را در دست بگیرد و همین موضوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی از کشورهای اروپایی بسیار علاقه مند به مهاجرت به دبی باشند و با کسب و کار در دبی درآمد بسیار خوبی کسب کنند.

سرمایه گذاری در دبی با پیشنهادات سارگن استون 

افراد سرمایه گذاری که قصد دارند با سرمایه های خود در کشورهای دیگر شغلی راه اندازی کنند و با کسب وکار در دبی به درآمد برسند می توانند 

خیلی از افراد به دلیل تورم و مشکلات اقتصادی که دارند تصمیم دارند با کار در دبی به کسب وکار خود رونق متفاوت تری ببخشند از این رو شرکت سارگن استون پلن های بسیار متفاوتی در این زمینه ارائه میکند و به شما این امکان را می دهد تا با این فرصت عالی سود بسیار زیادی را به دست بیاورید. 

دریافت نمایندگی سرتیفیکیت 

سایت certificate.jewelry یک سایت بین المللی است که در زمینه صدور شناسنامه برای انواع زیورآلات نقره و جواهرات سنگی معدنی فعالیت میکند و نمایندگانی نیز از سراسر دنیا دارد. با انتخاب این پلن و اخذ نمایندگی به راحتی می توانید در خارج از کشور به کسب وکار خود بپردازید. 

انواع خطوط تولیدی شرکت سارگن استون

خطوط تولیدی در زمینه تولید انواع سنگ که کاربرد بسیاری در دکوراسیون، نمای ساختمان و غیره دارد می تواند انتخابی بسیار پولساز برای افراد سرمایه گذار باشد. 

با مراجعه به سایت سارگن استون میتوانید در زمینه هر یک از این مشاغل اطلاعات بسیار جامع تری دریافت کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 577
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کار در خارج از کشور نیازمند این است که در درجه اول سرمایه قابل قبولی در اختیار باشد و ثانیا بتوان با افراد با تجربه مشورت کرد تا تصمیم عقلانی و درستی در این مسیر گرفته شود. مهاجرت کاری به گرجستان یا هر کشور دیگری خود به تنهایی راه دشوار و پرپیچ و خمی دارد و این کاملا بستگی به این دارد که چقدر در این زمینه با اراده و توانمند هستید و میتوانید زندگی خوبی در کشور دیگری رو به راه کنید. 

گرجستان از جمله کشورهای آسیایی می باشد که خیلی از ایرانیان به دلیل نزدیک بودن این کشور آن را انتخاب میکنند و سرمایه گذاری در گرجستان از جمله پلن هایی است که بسیاری از افراد سرمایه گذار به هر دلیلی تمایل دارند در خارج از کشور نیز کسب و کاری راه اندازی کنند و زندگی متفاوتی را تجربه کنند. 

یکی از سریع ترین راهها برای اخذ اقامت سرمایه گذاری در یک کشور می باشد و این موضوع می تواند به سریع پیش رفتن کارهای فرد بسیار کمک کند. 

بسیاری از کشورها از جمله گرجستان از افراد زیادی حمایت می کنند تا بتوانند در کشورشان کسب وکار راه اندازی کنند و اقتصاد این کشورها روز به روز در حال افزایش می باشد.

مشاوره کسب وکار در گرجستان از جمله افرادی هستند که به شما در این مسیر بسیار صادقانه کمک خواهند کرد و مشاغلی را به شما پیشنهاد می دهند که بسیار پرسود و پردرآمد می باشند. 

از جمله کارهایی که می توانید به عنوان کار در گرجستان انتخاب کنید این است که از خطوط تولیدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد استفاده کنید و برای راه اندازی کسب و کار خود نسبت به سرمایه ای که دارید یکی از آنها را انتخاب کنید. 

مزیت این خطوط تولیدی این است که شما می توانید در پلن های مختلفی سرمایه گذاری کنید و البته که تمامی این خط تولیدها از سود بسیار بالایی برخوردار هستند و شما را به فردی بسیار ثروتمندتر از قبل تبدیل میکنند و یکی از ایده های خوب برای سرمایه گذاری در خارج به شمار می روند.

علاوه بر این خطوط تولیدی شما می توانید در زمینه فروش نقره و زیورآلات نقره، جواهرات سنگی اصل و معدنی نیز فعالیت کنید. لازم است ذکر شود که تمامی این محصولات نقره همگی دارای شناسنامه بین المللی اصالت کالا هستند که به شما تضمین می دهند کالایی که خریداری کرده اید کاملا اصل و با کیفیت می باشد. شناسنامه این محصولات در سایت certificate.jewelry  ثبت می شود. 

از جمله کارهایی که می توانید انجام دهید به عنوان نماینده فروش دستگاههای خطوط تولیدی فعالیت کنید و دستگاههای که برای این خطوط تولیدی ساخته شده اند را به فروش برسانید. 

برای دریافت اطلاعات کاملتر و راهنمایی های بیشتر می توانید به شرکت سارگن استون مراجعه کرده و با برقراری تماس هایی که در سایت قرار داده با مشاوره و مدیریت با تجربه این شرکت در تماس باشید  تا بتوانید کسب و کار خود را سریع تر راه اندازی کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 695
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ فیروزه یکی از سنگ های محبوب است که افراد زیادی مشتاق هستند تا از آن به صورت های مختلفی استفاده کنند. سنگ فیروزه در انواع مختلفی است که شامل:

فیروزه در طیف رنگی آبی روشن و آبی تیره، سبز تیره و سبز روشن وجود دارد که از بهترین و مرغوب ترین نوع سنگ فیروزه در شهر نیشابور می باشد. 

برای اینکه بتوان کیفیت سنگ فیروزه را مورد بررسی قرار داد به سه عامل مختلف می توان عمل کرد:

رنگ سنگ فیروزه که رنگ محبوب آن رنگ آبی است و به آبی آسمانی معروف است که دلیل وجود عنصر آهن در آن باعث می شود که رنگ آن به آبی یا سبز متغیر شود. 

بافت سنگ فیروزه Texture

فیروزه از مجموع کریستال های بسیار ریزی تشکیل شده است و هر چقدر فاصله بین این کریستال ها نزدیک باشد، نفوذ مواد خارجی و مواد بیرونی کاهش پیدا میکند. 

شجره Matrix

فیروزه در معدن هایی که سنگ آهک دارند بسیار بهتر تشکیل می شود و درون سنگ فیروزه رگه های قهوه ای تیره دارد همچنین اگر در معادن ماسه تشکیل شود دارای شجره های روشن تری می شود. 
البته فیروزه های که شجر نداشته باشند دارای ارزش بسیار بالاتری هستند و خطوط آنها مانند تارعنکبوت می باشد که بسیار ظریف هستند. 

سنگ فیروزه هایی که در جواهر سایت به فروش می رسد همگی اصل بوده و از کیفیت بالایی برخوردارند ضمن اینکه تمامی کارها به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا ارائه می شوند. 



:: بازدید از این مطلب : 741
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ زمرد جزئی از خانواده بریل ها می باشد و سختی بالایی نیز دارد همچنین این سنگ سخت تر از کوارتز می باشد. رنگ سنگ زمرد از سبز مایل به زرد تا سبز مایل به آبی می باشد که رنگ سبز تیره آن بهترین نوع رنگ آن می باشد. دریافت سنگ زمرد اصل در جواهر سایت با ارائه شناسنامه بین المللی انجام می شود.

تشابهات اسمی زمرد

  • Congo Emerald (دیوپتاز و سیلیکات مس)
  • Mascot Emerald (نوعی دوبلت زمرد)
  • Bohemian Emerald (فلوریت سبز)
  • Emeraldite (تورمالین سبز)
  • Zerfass Emerald (زمرد سنتز شده آلمانی معروف به زمرد زرفاس)
  • Urakuab Emerald (نوعی گارنت سبز معروف به زمرد اورالی)
  • Lithia Emerald (کانی هیدنیت)
  • Emeraldine (کالسدونی سبز)
  • Oriental Emerald (یاقوت سبز رنگ)
  • African Emerald (زمرد آفریقایی که در اصل نوعی فلوریت سبز است)
  • Cape Emerald (به زمرد کیپ معروف است و نوعی پرنیت در جنوب آفریقا است)
  • Evening Emerald (در واقع همان زبرجد (پریدوت) می باشد و زمرد شب هم نامیده می شود)
  • Indian Emerald (زمرد هندی یا همان کوارتز سبز رنگ است)
  • Medina Emerald (نوعی شیشه سبز رنگ)
  • Tecla Emerald (نوعی دوبلت زمرد)
  • Scientific Emerald (سنگ یا خمیره سنتز شده)
  • Transvaal Emerald (فلوریت سبز)

در بازار خیلی از افراد به اشتباه این سنگ ها را به عنوان سنگ زمرد خریداری می کنند. 

خواص زمرد

  •  نیروی آرام بخش و انرژی بخش 
  • جلوگیری از بیماری صرع 
  • تاثیر روی چاکرای خورشیدی
  • درمان خونریزی داخلی 
  •  زیاد شدن محبت بین زن و شوهر
  • باعث آسودگی خیال و شادی
  • جهت تسکین ذهن نا آرام 
  • رونق بخشیدن به کسب و کار

معادن زمرد

  • کلمبیایی 
  •  هند
  • افغانستان
  • ماداگاسکار
  • زامبیا
  • پاکستان
  • روسیه 


:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ الکساندریت در زمان امپراطوری کشور روسیه کشف شده است که در این زمان با دو رنگ قرمز و سبز شناخته می شد همچنین این سنگ نماد شانس و خوشبختی می باشد.

رنگ سنگ الکساندریت

در واقع سنگ الکساندریت سنگی است که دارای چندین رنگ می باشد و ممکن است در اثر پدیده ای چندین رنگ دیگر نیز از خود نشان دهد. طیفی رنگی که ممکن است از خود نشان دهد به رنگ های سبز، طوسی، آبی و آبی مایل به سبز است همچنین در زیر نور مصنوعی ممکن است به رنگ قرمز یا بنفش مایل به قرمز نیز مشاهده شود. 

خواص درمانی الکساندریت

  • سنگ الکساندریت بر روی چاکرای چهارم، ششم، هفتم بسیار مثبت عمل می کند. 
  • ناراحتی های قلب را از بین می برد. 
  • از لخته شدن خون جلوگیری میکند. 
  • برای تقویت دستگاه گوارش مفید است.
  • رفع یبوست و سم زدایی را انجام می دهد.
  • تنظیم گلبول های قرمز را انجام می دهد. 
  • درمان اختلالات لوزالمعده و گره های لنفاوی مفید عمل میکند. 
  • رفع غم و افسردگی 
  • رفع نفرت و ایجاد دل پاکی 

جواهر سایت مجموعه بسیار با تجربه در زمینه فروش انواع زیورآلات نقره می باشد که انواع گردنبند نقره، دستبند چرم، گوشواره نقره، انگشتر لوکس مردانه و ... موجود می باشد و تمامی کارها همراه با شناسنامه بین المللی ارائه می شوند. 



:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در گذشته به سنگ هایی که به رنگ آبی هستند یاقوت کبود گفته می شود و یکی از قیمتی ترین سنگ ها به شمار می رود سنگ یاقوت کبود بعد از الماس سخت ترین سنگ می باشد. 

از خواص سنگ یاقوت کبود می توان به مواردی که در زیر ذکر می شود اشاره کرد:

  • خوش اقبالی و خوش شانسی
  • وفاداری
  • ایجاد صلح 
  • سازماندهی افکار 
  • تحقق بخشیدن به آرزوها و اهداف

رنگ یاقوت کبود 

  • آبی
  • آبی مایل به سفید
  • سبز، آبی مایل به سرخ
  • آبی مایل به زرد، آبی تیره
  • صورتی
  • ارغوانی
  • بی رنگ

جواهر سایت در زمینه ارائه انواع زیورآلات و جواهرات نقره مردانه و زنانه بهترین نوع طراحی ها را در این زمینه ارائه می دهد که تمامی کارها و جواهرات دارای شناسنامه بین المللی هستند و از اصالت برخوردار هستند.

 



:: بازدید از این مطلب : 675
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ درمانی مولتی استون سنگی است که از ترکیب سنگ های معدنی خاصی به وجود می آید و  تنها سنگی است که توسط شرکت سارگن استون و مجموعه جواهر سایت ارائه می شود. 

سنگ مولتی شامل دسته بندی های مختلفی است که عبارتند از:

سنگ مولتی استون 

از ترکیب بیش از 10 نوع سنگ تشکیل شده است که شامل:

1.فیروزه
2.یشم
3.حدید
4.گلداستون
5.دو نوع سنگ نمک
6.سنگ مگنا
7.ترکیبات زمرد
8.ترکیبات یاقوت
9.عقیق
10.لاجورد
11.زبرجد

از آنجائیکه بیشتر سنگ ها دارای خواص درمانی هستند ترکیب کردن سنگ هایی که هم از نظر رنگ و هم از نظر خاصیتی به یکدیگر مشابه هستند اثر درمانی آنان را دو چندان می کند و دریافت این سنگ ها فقط در جواهر سایت امکان پذیر است. 



:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ های معدنی مدت بسیار زیادی است که از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و اثرات درمانی و معنوی آنها مدت های زیادی است که به اکثریت افراد اثبات شده است. 

برای به همراه  داشتن سنگ معدنی اصل و یا تزئین شده بر روی انواع زیورآلات به جواهر سایت مراجعه کنید. 

تمامی جواهر سنگ هایی که در مجموعه جواهر سایت به فروش می رسد همگی دارای شناسنامه بین المللی اصالت ضمانت کالا هستند و این موضوع اطمینان کامل از خرید را به مشتریان می دهد. 

 خواص انگشتر عقیق

Angoshtar aghigh یکی از نگین های محبوب بین افراد به خصوص در آقایان است و خاصیت های فراوانی دارد عبارتند از: 

  • سبب خیر و نیکی و افزایش برکت 
  • رفع غم و غصه 
  • باعث از بین رفتن فقر و افزایش رزق و روزی
  • باعث عاقبت به خیری در کارها
  • برآورده شدن حاجات 
  • ایمنی از دشمنان 

انگشتر فیروزه (Angoshtare firoze)

  • برطرف شدن فقر 
  • افزایش فرزند و تقویت قوا
  • بهبود دردها 
  • برآورده شدن حاجات 

خواص انگشتر زمرد

  • باطل کردن سحر و جادو 
  • باعث آسان شدن کارها 
  • افزایش ثروت 
  • دفع چشم زخم 

برای دریافت انواع زیورآلات مانند:

  1. dastband noghre
  2. gardanband noghre zanane 
  3. angoshtar mardane 

می توانید به جواهر سایت مراجعه کنید و خریدی متفاوت و جذابی را انجام دهید. 



:: بازدید از این مطلب : 727
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از آمیتیست در زمان های گذشته بسیار در تاج و تخت استفاده می شده است که جزء باارزش ترین و  زیباترین سنگ های کوارتزی به شمار می رود معادن سنگ آمیتیست در کشورهایی مانند: برزیل، ماداگاسکار، استرالیا، روسیه، آلمان، اوروگوئه، اورال و هند می باشد. بهترین نوع سنگ آمیتیست را می توان در سریلانکا پیدا کرد. 

رنگ سنگ آمیتیست

اگر سنگ آمیتیست اصل باشد دارای پدیده دو رنگی بسیار ضعیفی است و معمولا به صورت بنفش، قرمز متمایل به ارغوانی مشاهده می شود. 

ضمن اینکه این سنگ اگر در سایه قرار بگیرد به رنگ های ارغوانی روشن تا بنفش تیره دیده می شود که اینگونه رنگ ها باعث می شوند سنگ آمیتیست از قیمت بالاتری برخوردار شود. 

بعضی از سنگ های آمیتیست در برابر نور خورشید قسمتی از رنگ خود را از دست می دهند و  با استفاده از اشعه ایکس می توان رنگ اولیه آن را برگرداند. در برخی موارد مشاهده شده است که رنگ آمیتیست به رنگ سبز نیز وجود دارد. 

خواص سنگ آمیتیست

  • درمان دردهای عضلانی مخصوصا در ناحیه گردن و سر
  • درمان میگرن
  • افزایش سوخت و ساز بدن 
  • مفید برای بیماران دیابتی

  • درمان ترس، استرس، افسردگی

  • از بین بردن مشکلات اعصاب 
  • درمان کم خونی
  • تمرکز حواس
  • بهبود روابط افراد 
  • دریافت انرژی های مثبت


:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مواد تشکیل دهنده سنگ حدید از اکسید آهن سیاه می باشد که مدلی از کریستال مات می باشد که البته از این سنگ با نام سنگ خون نیز اسم برده می شود. 

از این جهت به این سنگ حدید صینی سنگ خون هم گفته می شود که رنگ قرمز شفاف آن مورد توجه است. 

هنگامی که این سنگ برش داده میشود حدید خونی رنگ می شود. معدن سنگ حدید در بیشتر نقاط دنیا وجود دارد که می توان در آلمان، ایتالیا، برزیل، سوئیس، روسیه، سوئد، آمریکا، کانادا آن را به مقدار بیشتری پیدا کرد. 

رنگ سنگ حدید به رنگ آبی متمایل به خاکستری می باشد و بعد از اینکه تراش می خورد و برش داده می شود به رنگ نوک مدادی تغییر میکند. 

نحوه تشخیص سنگ حدید اصل

برای اینکه اصالت و معدنی بودن سنگ حدید مشخص شود باید به این صورت عمل کرد که آن را درون یک ظرف کاشی یا از جنس چینی می باشد و لعاب نداشته باشد، بکشید اگر این عمل کشیدن سنگ حدید خط قرمز بر جای بگذارد، نشان دهنده این است که این سنگ، سنگ اصل می باشد. 

خواص سنگ حدید

  • مفید برای قلب
  • تنظیم فشار خون، گردش خون
  • تصفیه کننده برای خون
  • جذب آهن و درمان کم خونی
  •  مفید برای دردهای عضلانی
  • ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای اول
  • تقویت حافظه
  • تمرکز ذهن
  • دفع انرژی های منفی
  • درمان کم خوابی و درمان
  • اضطراب افراد
  • درمان پرخوری
  • کمک کننده به ترک اعتیاد
  • جلوگیری از وسواس
  • کمک به تعادل بدن


:: بازدید از این مطلب : 1199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خرید طلا و نقره یکی از کارهایی است که اگر با دقت انجام نشود ممکن است فرد را دچار ضرر و زیان کند از همین رو پیشنهاد می شود حتی اگر قصد خرید طلای مستعمل را دارید از افرادی معتمد و سرشناس آن را تهیه کنید. 

خرید شمش نقره معمولا به جهت سرمایه گذاری انجام می شود و چه بسا افراد زیادی هستند که از نقره به صورت نقره جات و زیورآلات نقره استفاده میکنند. 

نقره بسیار مهم است که از کجا تهیه می شود چرا که دارای خواص زیادی است و ارزش بالایی نیز برخوردار است و می تواند حتی هم رده با طلا نیز باشد. 

برای دریافت و اعطای نمایندگی فروش نقره، خرید زیورآلات همراه با جواهرات معدنی اصل به جواهر سایت مراجعه کنید. تمامی کارهایی که در این سایت می باشد همگی دارای شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا می باشند و اطمینان خاطر شما را فراهم میکند. 

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری خرید طلای دست دوم یا طلای آب شده می باشد که البته در صورتی سود آور است که از قیمت طلا به صورت لحظه ای اطلاعات کسب شود.



:: بازدید از این مطلب : 759
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ توپاز یک واژه یونانی است که در واقع نام جزیره ای در دریای سرخ می باشد. این سنگ اولین بار در حدود 2000 سال پیش در این جزیره پیدا شد. 

سنگ توپاز در رم، یونان باستان و مصر از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است و آن هم به دلیل خواص جادویی این سنگ می باشد به صورتیکه رومیان این سنگ را خدای خورشید میدانستند. 

توپاز سنگی مقاوم می باشد و سختی آن 8 موس است این سنگ با ظاهری شفاف و نیمه شفاف که دارای مقداری ناخالصی نیز می باشد و غالبا به صورت کوارتز است که گاهی با شیشه اشتباه گرفته می شود. 

معادن توپاز

این سنگ معادن بسیار زیادی دارد که عبارتند از: سریلانکا، برزیل، کوههای اورال در روسیه، استرالیا، آمریکا، انگلستان، ایرلند شمالی، اسکاتلند، ژاپن، سوئیس، مکزیک می باشند. 

انواع رنگ توپاز

  • توپاز آبی
  • توپاز صورتی
  • توپاز سبز
  • سنگ توپاز طلایی 
  • توپاز مایل به قهوه ای، گیلاسی، سفید، قرمز، زرد و بی رنگ

انواع روش های بهسازی سنگ توپاز

  1. حرارت دادن 
  2. پرتو افکنی
  3. منتشر کردن رنگ در سطح سنگ 
  4. پوشش سطحی

خواص سنگ توپاز

  • آرامش بخش 
  • دورکردن انرژی های منفی
  • درمان افسردگی 
  • خاصیت چاکرا درمانی 
  • درمان گلودرد

  • درمان لکنت زبان
  • درمان پرکاری تیروئید


:: بازدید از این مطلب : 596
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ مگنا با خاصیت مغناطیسی که دارد به دریافت انرژی های مثبت بسیاری کمک می کند و در درمان بیماری ها و بهبود عملکرد چاکراهها بسیار مناسب است. این سنگ را با نام مگنتیک استون نیز میشناسند. رنگ سنگ مگنا به رنگ سیاه می باشد.

خواص سنگ مگنا عبارتند از:

  • حفاظت در برابر انرژی های منفی 
  • تنظیم گردش خون 
  • درمان کم خونی 
  • تقویت قلب و تصفیه خون 
  • تنظیم چاکرای اول 
  • درمان دردهای عضلانی 
  • درمان آرتروز
  • افزایش اعتماد به نفس 
  • رفع استرس 
  • درمان بی خوابی
  • درمان وسواس 


:: بازدید از این مطلب : 765
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای خرید جواهرات معدنی اصل بهتر است قبل از خرید نسبت به اصالت نگین و یا جواهر سنگ اطمینان حاصل کنید که راهها و روش های مختلفی برای این کار وجود دارد و تنها افراد جواهر شناس و متخصص این کار را انجام می دهند. 

جواهر سایت یک مجموعه با سابقه در زمینه فروش انواع نقره جات می باشد که از افراد متخصص و جواهر شناس برای شناسای اصالت جواهر کمک میگیرد و آن را به صورت شناسنامه بین المللی به مشتریان ارائه می دهد. برای خرید انواع زیورآلات نقره به جواهر سایت مراجعه کنید. 


سنگ یشم به لاتین JADEITE می شود و جزء سنگ های بسیار قیمتی به شمار می رود. سنگ یشم را با نماد موفقیت، مقاومت، قدرت در برابر شیاطین می دانند و این سنگ در نظر آریایی جزء مقدس ترین سنگ ها می باشد. 

معدن سنگ یشم 

معادن یشم در برمه، نیوزیلند، لهستان، آلاسکا، ژاپن، کالیفرنیا، آمریکا می باشد.

رنگ سنگ یشم

  • سنگ یشم سبز

  • یشم بنفش
  • سنگ یشم سیاه 
  • سنگ یشم سرخ 
  • یشم اسطوخودوسی 

​​​​​​​​​​​​​​خواص سنگ یشم

  • درمان بیماری های پوستی 
  • درمان بیماری های کبد و روده 
  • درمان سردردهای مزمن 
  • افزایش رزق و روزی و برکت 
  • ضد استرس و ضد اضطراب 
  • بهبود بیماری های قلبی
  • درمان فشار خون بالا
  • نیروبخش و افزایش قوای جنسی
  • تقویت باروری


:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

Opal  یا سنگ اوپال جزء سنگ های قیمتی و زینتی می باشد که نوعی از دی اکسید سیلیکون هیدرات آمورف است و در زبان هندی به معنی سنگ می باشد. در زبان لاتین به سنگ چشم گربه نیز معروف است. 

همچنین این سنگ را با نام های دیگری مثل عین الهر یا عین الشمس هم میگویند. اوپال به سنگ خوشبختی هم مشهور است و سنگ ماه تولد مهرماهیا می باشد. 

معدن سنگ اوپال در استرالیا، برزیلف مجارستان، چکسلواکی می باشد و امروزه بیشتر از اوپال های گرانبها جهان در استرالیا استخراج می شود و جزء سنگ های ملی استرالیا می باشد. 

انواع سنگ اوپال

  • اوپال قیمتی 
  • اوپال آتشین
  • اوپال معمولی 

رنگ های سنگ اوپال

سنگ اوپال در دو دسته بندی مختلف با پس زمینه روشن و پس زمینه تیره مشاهده می شود و اوپال هایی که به رنگ تیره هستند رنگی سیاه و نیمه سیاه دارند. 

اوپال هایی با پس زمینه روشن از بازی رنگ های شفاف و نیمه شفاف برخوردار هستند و به شکل کریستالی، نیمه کریستالی، سفید آتشین و آبدار ژلی موجود هستند. اوپال سفید با زمینه سفید که ظاهری کدر مانند دارد در بازار به وفور یافت می شود و سنگ اوپال آبدار ژلی دارای رنگ های بی رنگ، شیری، ارغوانی، آبی و آبی مایل به سبز هستند که از قیمت هم کم ارزش تر هستند. 

اوپال آتشین همان نوع اوپال آبدار با زمینه قرمز رنگ است و بازی رنگ ندارد که کمی به رنگ نارنجی نیز متمایل است به آن آتشین هم گفته می شود.

خواص سنگ اوپال

سنگ اوپال مناسب برای تمامی چاکراهها 

دریافت انرژی های مثبت 

خون سازی و تنظیم گردش خون 

تقویت دستگاه گوارش 

دور کردن انرژی های منفی

درمان افسردگی 

مفید برای سرطان خون 

و...



:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ کریزوکولا در واقع یک سیلیکات مس با کیفیت بالا می باشد که از ترکیبات مس، اکسید آهن و منگنز تشکیل می شود. این سنگ به دلیل داشتن رنگ جذاب و خیره کننده اش بسیار چشم نواز می باشد و نظر هر فردی را به خود جلب میکند. 

برای دریافت بهترین نوع نقره و زیورآلات نقره زنانه و مردانه به جواهر سایت مراجعه کنید. سایت جواهر دارای انواع جواهر سنگ های نیمه قیمتی و قیمتی می باشد که تمامی نقره جات اصلی هستند و جواهرات معدنی که در آن به کار می رود نیز همگی معدنی و از دل طبیعت هستند برای اطمینان داشتن به جواهر سایت تمامی نقره جات به همراه شناسنامه ضمانت اصل کالا ارائه می شود. 

رنگ سنگ کریزوکولا به رنگ آبی روشن و رنگ سبز فیروزه ای است که از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. 

تشخیص سنگ کریزوکولا از فیروزه

وقتی مقدار مس در ساختار تشکیل سنگ زیاد باشد رنگ سنگ به رنگ آبی در می آید و اگر ترکیبات آهن آن بیشتر باشد باعث می شود سنگ، رنگ سبز به خود بگیرد. 

از همین رو باعث می شود تا در بیشتر مواقع سنگ فیروزه با کریزوکولا اشتباه گرفته شود که تشخیص آن به سختی انجام می شود. 

اگر بخواهیم به طور کلی این موضوع را بیان کنیم به این صورت که هر چقدر سیلیکات حاوی مس در شکل کروی و به رنگ آبی تا سبز بیشتر باشد مطمئنا سنگ کریزوکولا می باشد. 

یک راه دیگر از طریق سنجش سختی سنگ می باشد که البته در بعضی مواقع تغییر رنگ آن بر روی سختی سنگ نیز تاثیرگذار خواهد بود. با استفاده از تست خراش هم می توان سنگ کریزوکولا را تشخیص داد ضمن اینکه سنگ کریزوکولا کمی نرم تر از سنگ فیروزه می باشد.

ضمن اینکه سنگ فیروزه یک فسفات آلومینیوم و مس می باشد که بلورین است و در حالیکه کریزوکولا یک سیلیکات آبدار می باشد و عناصر مس را در درون خود دارد و نظم بلورینی نیز ندارد و مولکولها و اتم ها منظم کنار هم چیده نشده اند.

معادن سنگ کریزوکولا

سنگ کریزوکولا بیشتر در مناطقی که حاوی اکسیداسیون کانسار مس وجود داشته باشد، تشکیل می شود و ممکن است ذخایر آن در هر جایی نیز وجود داشته باشد. 

یکی از منابع اصلی سنگ کریزوکولا در اسرائیل می باشد و انگلستان، کلوزی، کاتانگا، مکزیک، آمریکا، آریزونا هم جزئی از معادن سنگ کریزوکولا هستند.



:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

الماس سیاه به نسبت الماس دیگر از ناخالصی های بیشتری برخوردار است و دلیل اینکه رنگ این الماس سیاه می باشد این است که  نوعی ماده به نام گرافیت در آن وجود دارد. 

سنگ الماس سیاه بیشتر در ته نشین های رسوبی یافت می شود و  الماس سفید در مناطق آتشفشانی پیدا می شود. پیدا کردن الماس سیاه به مراتب سخت تر از الماس دیگر می باشد و لازم است ذکر شود که الماس سیاه شکننده تر می باشد از همین رو تراش دادن آن بسیار سخت است و نحوه تشخیص الماس سیاه اصل کمی با سختی همراه است چرا که نمونه های تقلبی آن در بازار بسیار زیادند. 

انواع الماس سیاه

  • کربنادو
  • بورت
  • فرامسایت
  • استوارتایت

نحوه تشخیص الماس سیاه اصل از تقلبی

  • الماس سیاه تقلبی با استفاده از چگالی آن قابل تشخیص است. 
  • با استفاده از میکروسکوپ الکترونی یا طیف سنج می توان آن را بررسی و آنالیز کرد
  • نحوه جلای الماس هم یکی از راههای تشخیص است
  • با استفاده از ذره بین می توان فهمید که الماس سیاه دارای رنگ یکدستی است. 
  • با استفاده از یک نور متمرکز مشخص می شود که در برخی لبه های نازک آن رنگ قهوه ای مشاهده می شود. 

برای دریافت انواع مختلف و متنوع زیورآلات نقره میتوانید به جواهر سایت مراجعه کرده و شناسنامه بین المللی آن را هم دریافت کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

استفاده از نقره روز به روز در حال افزایش است و این یکی از تحولات بزرگ در زمینه استفاده ازنقره می باشد چرا که در گذشته مردم بیشتر از طلا استفاده میکردند و از خواص و کاربردهای نقره به نسبت امروزی اطلاعات زیادی نداشتند. 

جواهرسایت در زمینه ارائه انواع نقره جات مانند: گردنبند نقره زنانه و دخترانه، دستبند نقره، نیم ست نقره دخترانه، انگشتر نقره زنانه، انگشتر لوکس مردانه و ... بهترین نوع نقره را به خریداران عرضه می کند. 

نقره هایی که در این زیورآلات استفاده می شوند همگی با کیفیت و اصل هستند و برای اطمینان خاطر خریداران شناسنامه بین المللی نیز ارائه میکند. 


شناخت عیار نقره 

جواهرات نقره اگر از عیار 925 استفاده کنند نقره ای بسیار مستحکم و با کیفیت هستند که بسیار دیرتر از نقره های دیگر آلوده شده و کمتر نیاز به پاکسازی دارد. 

نقره هایی که با رودیوم آبکاری می شوند هم از همین خاصیت برخوردارند که به پاکسازی کمتری نیاز دارند. 

شرایط نگهداری از نقره 

حدالامکان سعی شود که به نقره آب و رطوبت کمتری برسد.

بهتر است در زمان حمام کردن نقره به همراه نباشد.

در زمان شنا کردن بهتر است نقره به همراه نباشد چرا که کلر موجود در آب استخر ماده شیمیایی بسیار قوی می باشد. 

در هنگام استفاده از عطر و ادکلن بهتر است دور از نقره اسپری شود.

محل نگهداری نقره بهتر است جعبه ای باشد که هوای آزاد به راحتی در آن جریان داشته باشد. 

برای تمیز کردن نقره می توان از روش های زیر استفاده کرد:

  • محلول آب و جوش شیرین
  • محلول آب و مایع ظرفشویی
  • محلول آب و نمک 


:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

حتما تا بحال از خواص نقره اطلاعات زیادی به گوش شما خورده است که کمتر از طلا نمی باشد. انتخاب نقره در زمانی که دیگر مردم قدرت خرید طلا را ندارند می تواند بهترین گزینه باشد اما به شرطی که نقره اصل را خریداری کنند تا بتوانند از مزایای آن نیز بهره مند شوند. 

خواص پزشکی نقره 

مطالعات زیادی تا به حال بر روی فلز نقره انجام شده است که بسیار کاربردی و مفید است. 

  • نقره اصلی مانند داروهای ضدعفونی عمل میکند. 
  • فلز نقره میکروب ها را از بین میبرد. 
  • درمان سرماخوردگی 
  • برطرف کردن جوش های زیرپوستی 
  • درمان سوختگی ها 
  • استفاده از نقره در شرکت های هواپیمایی 
  • رفع بوی بد دهان 
  • درمان وسواس، سنگ مثانه، درد کلیه 
  • درمان بواسیر

معادن نقره اصل

اصلی ترین منبع نقره در کشور مکزیک و پرو می باشد همچنین در کشورهایی مانند: روسیه، کانادا، آمریکاف استرالیا، چین هم وجود دارد. 

جواهر سایت مجموعه بسیار بزرگ در زمینه ارائه انواع زیورآلات نقره اصل می باشد که به شما این امکان را می دهد تا با خرید اینترنتی و دیدن انواع زیورآلات نقره در طرح ها و سلیقه های مختلف آنها را به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا دریافت کنید. 



:: بازدید از این مطلب : 763
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ درمانی مدت هاست که برای رهاکردن افراد از انرژی های منفی، بیماری ها، آفات مورد استفاده قرار می گیرد. در علم سنگ درمانی استفاده کردن از انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بسیار رایج است و برخی از افراد آن را به صورت تزئین شده در انواع زیورآلات نقره و طلا و یا به شکل خود سنگ همراه خود دارند. 

معادن سنگ های معدنی و قیمتی

سنگ درمانی از ریشه 6000 ساله برخوردار است که در گذشته چین، مصر، هند جز اصلی ترین ها در استفاده از این علم بوده اند. سنگ درمانی جزء علومی است که از آن در صنعت، درمان استفاده میکنند و مهمترین ذخایر و معدن هایی که بهترین جواهرات دنیا را داشته باشند عبارتنداز:

  • ایران
  • روسیه
  • آفریقا
  • استرالیا
  • چین
  • برزیل
  • روسیه
  • آمریکا
  • تایلند 

می باشد که از دل معادن این کشورها بهترین راف های معدنی استخراج می شود و به سراسر دنیا صادرات شده تا بتوانند از آن استفاده های مختلفی داشته باشند. 

خواص درمانی برخی از سنگ های قیمتی و اصل

  • یاقوت: خواص درمانی گرم و خشک و نیروبخش، تحریک کننده
  • عقیق: خاصیت خنک کنندگی، ضد آلرژی 
  • زمرد: خاصیت سرد، ترمیم کننده زخم و ضد درد 
  • توپاز: شل کننده عضلات، ضدعفونی کننده و آرامش دهنده
  • الماس: ضد افسردگی، تحریک کننده، نیروبخش

خواص درمانی سنگ های معدنی بسیار بی شمار تر از این موارد ذکر شده هستند که علاوه بر خاصیت فیزیکی خواص معنوی بسیار بالایی نیز دارند. 

برای دریافت نمونه اصلی هر یک از سنگ های قیمتی می توانید به جواهر سایت مراجعه کنید و تمامی جواهرات معدنی را به همراه شناسنامه بین المللی دریافت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خرید جواهرات معدنی اصل همیشه با نگرانی های فراوانی همراه بوده است و گاها نیز برخی از این جواهرات غیر اصل و تقلبی هیچ فرقی با نمونه های اصلی خود ندارند و حتی تعدادی از جواهرشناسان را به اشتباه می اندازد. 

اما برای اینکه از خواص سنگ معدنی انتخابی خود اطمینان داشته باشید بهتر است از افرادی خرید کنید که به شما تضمین میدهند که سنگ معدنی دارای اصالت است یا با انجام برخی تست ها اصل بودن سنگ را به شما نشان دهند. 

جواهر سایت گزینه ای است که اعتماد مشتری را در درجه اولویت کارهای خود قرار می دهد و با ارائه شناسنامه بین المللی اصل بودن محصولات خود را تضمین میکند. 


سنگ یاقوت که یکی از سنگ های بسیار زیبا و قیمتی می باشد از گذشته های دور مورد استفاده بسیاری از پادشاهان بوده است و برای تزئین کردن تاج و تخت خود از این سنگ ها استفاده میکرده اند. 

سنگ یاقوت یکی از جواهرات اصلی سلطنت بریتانیا می باشد و از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. این سنگ به همراه الماس و زمرد می تواند زیباترین طراحی را پدید آورند و بسیار قیمتی نیز هستند. 

یاقوت سرخ جزء زیباترین و گران قیمت ترین جواهرات می باشد که درجه سختی 9 دارد و بعد از الماس جزء سخت ترین سنگ ها به شمار می رود. 

خواص یاقوت سرخ

  • کم کردن استرس
  • دور کردن انرژی های منفی 
  • درمان کم خونی 
  • آرامش بخش
  • درمان بیماریهای معده و کبد 
  • بهبود تب 
  • تقویب بینایی
  • تقویت کننده ذهن
  • درمان سرماخوردگی 
  • درمان ضعف و ناتوانی


:: بازدید از این مطلب : 634
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همیشه برای خرید کادو به مناسبت های مختلف صدها ایده و هدیه های مختلف به ذهن می رسد که شاید ماهها و روزها قبل از روز مخصوص ذهن خیلی از افراد به ویژه خانم ها را درگیر کند. خرید کادویی که هم از نظر ظاهری با کیفیت و با دوام باشد و هم ظاهری بسیار شیک و جذاب باشد کار چندان ساده ای نیست و در هنگام خرید افراد وسواس بسیاری را برای آن صرف میکنند. 

جواهرسایت در زمینه فروش انواع زیورآلات نقره زنانه، دخترانه و جواهرات مردانه تنوع بسیار بالا و طرح های بسیار جذابی دارد که نظر هر کس را به خود جلب میکند. نقره ای که در این زیورآلات به کار رفته است نقره اصل و بسیار با کیفیت می باشد، ضمن اینکه نگین ها و جواهراتی که در این زیورآلات به کار رفته است همگی اصل و معدنی می باشد که از ارزش بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. البته در برخی مواقع به درخواست خود مشتری از نگین های نیمه قیمتی و صنعتی نیز استفاده می شود. 

روز ولنتاین از آن روزهایی است که همه در تکاپوی خرید بهترین کادو برای پارتنر یا معشوق خود هستند. تاریخچه این روز در 14 فوریه می باشد که اولین آغاز آن به سال 269 میلادی بر میگردد. ولنتاین جزء سنت روم باستان و مسیحیت است و به روز عشق نیز معروف است.  

جواهر سایت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید یک هدیه بسیار با ارزش و با کیفیت می باشد انتخاب از جواهر سایت در همه مناسبت ها و روزهای خاص می تواند بهترین ایده برای هر فردی باشد. چرا که خرید زیورآلات نقره با بهترین نقره مرغوب و همچنین تزئین شده با جواهرات سنگی معدنی به شما این اطمینان را میدهد که خرید با ارزشی را انجام داده اید. 

خرید زیور آلات نقره مانند: انگشتر نقره زنانه، انگشتر لوکس مردانه، سرویس نقره زنانه، نیم ست نقره دخترانه و... به همراه شناسنامه بین المللی به خریداران ارائه می شود. 



:: بازدید از این مطلب : 648
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای دریافت زیورآلات با نقره اصل و با کیفیت بالا و  تزئین شده با جواهرات سنگی می توانید به جواهر سایت مراجعه کنید این سایت به شما تضمین می دهد که تمامی محصولات از اصالت برخوردار هستند و خرید اینترنتی امنی را به شما ارائه می دهد. 


به سنگ زبرجد در زبان انگلیسی Pridote می گویند و ابتدای پیدایش این سنگ در کشور مصر بوده است و به سنگ ملی کشور مصر هم مشهور است.

سنگ زبرجد در معرض نور خورشید به حالت بی رنگ و نامرئی تبدیل می شود و مردم اینگونه تصور میکردند که این سنگ نور خورشید را به خود جذب می کند و بر همین اساس به آن سنگ خورشید نیز میگفتند. 

رنگ سنگ زبرجد به طور خالص به رنگ سبز است و بر خلاف جواهرات سنگی دیگر که ممکن است طبف رنگی بیشتری داشته باشند سنگ زبرجد اینگونه نمی باشد. 

سنگ زبرجد از رنگ سبز تیره تا سبز روشن می باشد و این بازه رنگی به مقدار آهنی که درون آن وجود دارد تغییر میکند در برخی مواقع ممکن است این سنگ را با سنگ زمرد سبز اشتباه بگیرند. 

معدن سنگ زبرجد در کشورهایی مانند: پاکستان، چین، برمه، ویتنام، که بهترین و باکیفیت ترین سنگ را می توان در معدن موگوک برمه پیدا کرد. 

نحوه تشخیص سنگ زبرجد اصل

در گذشته به سنگ های رنگ سبز کریستولیت گفته می شد که هنوز هم ممکن است سنگ زبرجد را با نام کریستولیت یاد کنند. این سنگ تقریبا نرم می باشد و در صورت قرار گرفتن با اسید مقاومت بسیار پایینی را از خود نشان می دهد. رنگ این سنگ از درجات تیره و روشنی برخوردار است و به طور قطع نمی توان گفت که رنگ یکدست سبز و مشخصی دارد.

در صورت وجود رگه هایی به رنگ قهوه ایی یا زرد در درون این سنگ می توان گفت که سنگ اصلی و معدنی می باشد و حتی بهترین و با مرغوب ترین نوع سنگ زبرجد رگه های زرد رنگی نیز داشته باشد. 

در واقع میتوان گفت که سنگ های زبرجد اصلی لایه ای از غبار یا شکستگی بر روی خود دارند که در زیر نور خورشید و در معرض نور مصنوعی رنگ یکسانی را از خود نشان می دهد. 

سنگ زبرجد به دلیل اینکه مواد معدنی و خاصی را در درون خود دارد قطعا دارای ظاهری بی نقص و بی عیب نمی باشد و در آخر بهتر است هنگام خرید از جواهرشناسان حرفه ایی و متخصص کمک بگیرید تا بتوانید زبرجد اصل را خریداری نمایید. 



:: بازدید از این مطلب : 684
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این روزها با توجه به افزایش شدید قیمت ها بسیاری از افراد دیگر مانند گذشته توانایی خرید طلا را ندارند و ترجیح می دهند از زیورآلات نقره استفاده کنند. ممکن است تصور شود نقره مانند طلا از ارزش و خواص بالایی برخوردار نمی باشد و کمتر کسی به این نکته توجه داشته باشد، اما چیزی که کاملا واضح و روشن است خواص بی شمار نقره می باشد که دست کمی نیز از طلا ندارد. اصلی ترین خواص نقره از بین بردن میکروب ها می باشد. 

برای تزئین انواع زیورآلات نقره از نگین و جواهرات سنگی معدنی استفاده میکنند که خاصیت آن را دوچندان می کند و سنگ های معدنی اصل نیز به نوبه خود دارای خواص و ارزش بیشماری هستند. البته این موضوع بسیار اهمیت دارد حتما سنگ استفاده شده در زیورآلات اصلی و معدنی باشد که خواص آن به خوبی نیز اثر کند. 

جواهر سایت یک مجموعه فروش انواع جواهرات معدنی و اصلی می باشد که از طراحی های منحصر به فرد و بسیار زیبا برخوردار است که نظر هر فردی را به خود جلب میکند. برای اطمینان خرید اینترنتی از سایت جواهر تمامی محصولات با شناسنامه بین المللی به مشتریان ارائه می شود. 


Gatnet به واژه لاتین و در زبان فارسی به گارنت معروف است که به معنای دانه می باشد و از نظر رنگ آن این اسم برای آن انتخاب شده است.

رنگ سنگ گارنت به رنگ قرمز و در برخی مواقع به رنگ های دیگری مانند: سبز، زرد، نارنجی هم یافت می شود. 

خواص گارنت

  • متعادل کردن چاکرای اول و چاکرای دوم
  • افزایش اعتماد به نفس
  • تقویت سیستم ایمنی بدن 
  • دور کردن انرژی های منفی
  • جذب بالای انرژی های مثبت
  • جلب محبت بین دو زوج 

سنگ تولد دی ماه گارنت می باشد که برای متولدین این ماه خوش شانسی و اعتماد به نفس بالایی را به وجود می آورد. 



:: بازدید از این مطلب : 638
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 خرداد 1399 | نظرات ()