نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

گچ، آهک، سیمان، شن، ماسه از جمله مصالح اصلی هستند که در هر ساختمان سازی بدون شک از آنها استفاده می کنند. 

بسته بندی کردن هر یک از این محصولات از این نظر اهمیت دارد که محصول کاملا به درستی و با کیفیت کامل به دست مشتری برسد و در بین راه یا در مواقع حمل و نقل دچار نقص و پارگی نشود. 

تولید پاکت سیمان نیز یکی از همین محصولاتی است که همیشه مورد استفاده قرار میگیرد و تقاضا برای آن زیاد است. 

بسته بندی محصولات مختلف یکی از نکاتی است که مشتری به آن اهمیت می دهد و ترجیح می دهد محصولی را خریداری کند که اگر در دراز مدت نیز از آن استفاده نکرد عیبی به آن وارد نشود. 

به همین دلیل بسیاری از افراد هستند که کارخانه تولید پاکت سیمان را راه اندازی کرده اند و از این طریق سرمایه گذاری میکنند. 

این افراد با راه اندازی این خط تولید اقدام به تولید پاکت های سیمانی میکنند و با فروش پاکت خالی سیمان به صورت جداگانه به دست کارخانه های تولید سیمان می فرستند تا برای بسته بندی سیمان ها استفاده کنند. 

سیمان های تولید شده را به دو روش فله ای و روش بسته بندی می توان به دست مشتری رساند اما از لحاظ بسته بندی این موضوع اهمیت بیشتری دارد و افراد زیادی هستند که سیمان ها را به صورت بسته بندی شده درخواست میدهند. 

اما همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد سیمان در کشور یکی از محصولاتی که به مقدار بسیار زیادی وجود دارد و مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد. 

در مقابل کارخانجات تولید پاکت سیمان نیز وجود دارند که برای بسته بندی محصولات اقدام به تولید پاکت های کاغذی میکنند. 

سود در خط تولید پاکت سیمان چشمگیر نمی باشد که افراد بخواهند در این راه سرمایه گذاری کنند به همین دلیل پیشنهاد می شود برای امر سرمایه گذاری حتما از روش ها و کسب وکارهای دیگری استفاده شود. 

مشاوره کسب و کار برای خط تولید پاکت سیمان و همچنین خطوط تولیدی دیگر به شما تمامی چالش ها و مشکلاتی که ممکن است در این راه برای شما به وجود بیاید را صادقانه بیان میکند. 

با شرکت سارگن استون می توانید در مورد خطوط تولیدی پرسود و بی رقیبی اطلاعات بسیار مفیدی را به دست آورید به صفحه اصلی سارگن استون مراجعه کنید و با برقراری تماس با شماره هایی که در انتهای سایت ذکر شده است ارتباط برقرار کنید. 

این خطوط تولیدی بسیار پرسود و پردرآمد هستند و اطمینان خاطر به شما می دهند که در کمترین زمان ممکن به بیشترین سود خواهید رسید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

طراحی دکوراسیون های داخلی با استفاده از چوب های طبیعی و مصنوعی جزء تکنولوژی های جدیدی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد زیادی به این موضوع تمایل زیادی نشان می دهند. 

طراحی ام دی اف  این روزها نقش بسیار پررنگی را در دکوراسیون های داخلی ایفا می کند. تولید پروفیل MDF یکی از روش هایی است که به عنوان ابزاری برای پوشش دهی برش ام دی اف ها کاربرد دارد. 

بهتر است بدانید خود محصول ام دی اف MDF یکی ا زمصنوعات چوبی است که ذرات چوب به دست می آید که با کمک گرفتن از چسب، واکس و یا رزین تهیه و تولید می شود که به صورت ورق های فشرده شده و حرارت دیده می باشد. 

انواع پروفیل mdf عبارتند از مواردی مانند: پروفیل های درب، پروفیل های تاج و زیر چراغی، پروفیل های کرکره، نبشی، لبه، روکوب، قرنیزهای حاشیه دیوار که در رنگ ها و سایزبندی های مختلفی وجود دارند و کاملا ابعاد پروفیل ام دی اف قابل تنظیم است و به درخواست و نیاز مشتری برش داده می شود. 

افراد سرمایه گذار که قصد دارند به عنوان تولید کننده پروفیل ام دی اف در این راه سرمایه گذاری کنند بهتر است بدانند سرمایه مورد نیاز برای اینکار چند میلیاردی می باشد و قطعا برای خرید تجهیزات و دستگاهها و ازهمه مهمتر مواد اولیه نیاز است تا همگی آنها خریداری شوند که البته بخش زیادی از این سرمایه صرف خرید این موارد خواهد شد. 

بازگشت سرمایه در این خط تولید بسیار زمانبر است و از همه مهمتر افرادیکه قصد دارند زودتر به سوددهی برسند ممکن است نتوانند این خط تولید را مدیریت کنند چرا که در این مسیر رقابت و کارخانجات تولیدی زیاد است. 

بهتر است قبل از اقدام به سرمایه گذاری در مورد انواع خطوط تولیدی که به آنها علاقمند هستید تحقیقات و بررسی های زیادی را انجام دهید. 

پیشنهاد می شود با فردی با تجربه و کاردان مشورت کرده تا شما را از تمامی چالش های خطوط تولیدی که در بازار هستند آگاه کنند و به نسبت سرمایه شما بهترین شغل و کسب و کار را به شما معرفی کنند. 

شرکت سارگن استون از بین صدها کار تولیدی بیش از ده کار را گلچین کرده است که از تمامی زوایا نیز بررسی شده اند. 

با برقراری تماس با مدیریت این مجموعه و دریافت مشاوره های بسیار مفید و ارزشمند این اطمینان خاطر را داشته باشید که بهترین خط تولید را انتخاب خواهید کرد و به بیشترین سود نیز خواهید رسید. 

به سایت اصلی سارگن استون که در انتهای مطلب ذکر شده است مراجعه کنید و با برقراری تماس با شماره های که قرار داده شده است مشاوره های لازم را دریافت کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 448
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آیا تا به حال شنیده اید که میگویند فلانی در بین مردم بسیار محبوب است به طوری که انگار مهره مار دارد و چقدر افراد بسیاری هستند که در تلاش هستند تا بتوانند مهره مار اصلی را به همراه داشته باشند. 

سنگ مهره مار جزء سنگ هایی است که هنوز هیچ منبع مورد اطمینانی در مورد آن ثابت نکرده است که خواص مهره مار واقعیت داشته باشد و چیزی که تا به امروز نسل به نسل منتقل شده است فقط بر اساس شایعه است. 

مهره مار از زمان های بسیار دوری وجود داشته است و در کشورهایی مانند: افغانستان، هند، آفریقا، پاکستان هم چنین صحیت های وجود داشته و در حال حاضر وجود دارد. 

یکی از سنگ هایی که جایگزین بسیار مناسبی برای مهره مار است سنگ مولتی و سنگ مگنا می باشد. سنگ مولتی از ترکیب بیش از 10 نوع سنگ معدنی اصل تشکیل شده است که همگی دارای خواص ارزشمندی هستند. 

سنگ مولتی به سنگ محبت و سنگ شانس نیز معروف است. اگر میخواهید از سنگی با خواص مغناطیسی برخوردار شوید پیشنهاد جواهر سایت این است که از سنگ مگنا استفاده کنید که خاصیت مغناطیسی دارد و علاوه بر آن از خواص ارزشمند زیادی نیز برخوردار است. 

برای خرید این سنگ ها می توانید به سایت جواهر مراجعه کنید ضمن اینکه قبل از خرید می توانید از مشاوره های سنگ درمانی استفاده کرده و بهترین نوع سنگ با خصوصیات مورد نظر خود را دریافت کنید. 

WWW.JAVAHER.SITE



:: بازدید از این مطلب : 441
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در صنعت ساختمان سازی یکی از مواد و مصالحی که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد قطعات بتنی پیش ساخته است که افراد برای سهولت در امر ساختمان سازی و اتمام پروژه ها از این قطعات پیش ساخته بتنی استفاده میکنند. 

اگر بخواهیم تاریخچه قطعات بتنی پیش ساخته نما را بگوییم برمیگردد به سالهای 1950 تا 1960 که این صنعت با پیشرفت های بسیار زیادی روبه رو بوده است و بیشترین کاربردی که دارد در مواردی مانند: بناهای اداری، هتل ها، سدها، ساختمان های مسکونی، متروها، فرودگاهها و غیره است. 

انواع قطعات پیش ساخته ساختمانی به موارد مختلفی شامل: سقف، ستون، دیوار، تیر، قطعات بتنی سفارش داده شده تقسیم بندی می شود.

استفاده از این قطعات پیش ساخته بتنی یکی از راههایی است که در کشورهای دیگر خیلی مورد استفاده قرار میگیرد و تقاضا در این مورد نیز زیاد است اما در ایران به دلیل اینکه بیشتر افراد هنوز به روش قدیمی اقدام به بناکردن ساختمان های خود می کنند هنوز این مسئله به صورت جدی جا نیفتاده است. 

ضمن اینکه این قطعات در اندازه های مختلفی وجود دارند و جابجایی آنها ممکن است پرهزینه و با ریسک بالا باشد به همین خاطر است که افراد نمی توانند از آن به عنوان یک روش سریع و قابل اطمینان استفاده کنند. 

اما دلایلی که ذکر شد به این خاطر بوده است که افراد قصد دارند در تولید قطعات بتنی پیش ساخته سرمایه گذاری کنند. سود سرمایه گذاری در این روش ممکن است زود بازده نباشد و  افراد در صورت سرمایه گذاری تا مدت ها منتظر برگشت سرمایه و سپس سود آن باشند. 

بهتر است اگر سرمایه گذار هستید و می خواهید از سرمایه خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید با یک مشاوره کسب و کار مشورت کنید تا تصمیم درست تری در این زمینه بگیرید. 

شرکت سارگن از بین صدها کار تولیدی بهترین نوع کسب و کارها را به شما معرفی میکند با مشاورین این شرکت در ارتباط باشید تا بتوانید با این خطوط تولیدی پرسود و پردرآمد بیشتر آشنا شوید. 

WWW.SARGONSTONE.COM



:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

بهتر است ابتدا شرح دهیم که مهره مار چگونه به وجود می آید؟!!!

برای بدست آوردن مهره مار افراد محقق زحمات و تلاش های زیادی را انجام می دهند به این دلیل که اعتقاد دارند خواص مهره مار بسیار زیاد است و افراد زیادی از خاصیت آن بهره گرفته اند. 

اما در این مطلب به این موضوع پرداخته می شود که مهره مار واقعیت است یا خیر؟ 

سنگ مهره مار به این صورت تشکیل می شود که می گویند این مهره حاصل از جفت گیری مارها است و در زمانی که مارها مشغول جفت گیری هستند از سر مار نر ماده ای ترشح می شود که پس از گذشت زمانی این ماده کم کم شکلی سفت به خودش میگیرد و زمانی که عملیات آنها به پایان میرسد این ماده به زمین می افتد و به سرعت خشک شده که سفتی به مانند سنگ دارد. 

گفته شده این سنگ از خاصیت مغناطیسی بالایی برخوردار است و می تواند بین افراد علاقه و محبت بسیار زیادی را ایجاد کند. 

اما هیچ کجا این موارد به طور علمی تحقیق و ثابت نشده است و فقط بر اساس گفته های اطرافیان است که نسل به نسل در میان مردم چرخیده و به یک باور عمومی رسیده است. 

بهتر است اگر میخواهید از چنین سنگ ها و با چنین خواصی استفاده کنید بررسی های مورد نظر در این زمینه را انجام دهید. 

سایت جواهر با ارائه یکی از سنگ های انحصاری خود که به سنگ مولتی معروف است و از ترکیب بیش از ده نوع سنگ معدنی اصل تشکیل شده است نشان می دهد که سنگی بسیار باارزش و پرخواص تر از مهره مار نیز وجود دارد. 

ترکیب سنگ مولتی تماما از سنگ های معدنی اصل مانند: فیروزه، یشم، عقیق، زبرجد، لاجورد و غیره می باشد که همگی اصل هستند و از شناسنامه بین المللی اصالت کالا برخوردار هستند. 

سنگ مولتی به سنگ شانس و سنگ محبت بسیار معروف است. در ادامه افرادی که میخواهند از سنگ های با قابلیت مغناطیسی استفاده کنند پیشنهاد می شود که از سنگ مگنا استفاده کنند. این سنگ از خواص مغناطیسی بسیاری برخوردار است و افراد زیادی را به خود جذب کرده که به سنگ شانس و سنگ جذب معروف است. 

برای مطالعه دقیقتر در مورد انواع خواص اینگونه سنگ ها به سایت اصلی جواهر سایت مراجعه کنید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شاید افراد زیادی بهانه های مختلفی از جمله: گرانی، تورم، بیکاری، ورشکست شدن بسیاری از کسب و کارها و دهها دلایل دیگر را ذکر کنند که بهانه ای باشد برای اینکه ریسک سرمایه گذاری را نداشته باشند. اما واقعا در ایران و یا در کشورهای دیگر راههای سرمایه گذاری پرسود چه می تواند باشد؟!!!

آیا شما موفقیت را در این میبنید که یک کار را برای چندمین بار دوباره راه اندازی کنید؟ با اینکه می دانید کسب و کاری که انتخاب کرده اید قبلا توسط افراد زیادی راه اندازی شده است و شما در این راه تنها نیستید و رقیبان زیادی دارید. اما برای راههای سرمایه گذاری پول همانطور که می دانید روش های مختلف زیادی وجود دارد و این موضوع کاملا بستگی به این دارد که شما کدام سرمایه گذاری را انتخاب کرده و به عنوان شغل برگزینید. 

بهتر است قبل از اقدام به سرمایه گذاری با یک مشاوره کسب و کار صحبت کرده و راهنمایی لازم را بخواهید. مشاوره با افرادی که کسب و کارهای مختلف را از جهات مختلف بررسی کرده اند باعث می شود که در تصمیم گیری به نتیجه بهتری برسید و همین موضوع باعث می شود که با انتخاب یک روش مطمئن در ابتدا سرمایه خودتان را حفظ کنید و سپس با کمی تلاش و کوشش به سود بسیار بالایی دست پیدا کنید. اما راههای سرمایه گذاری کوچک بسیاری هم وجود دارند که باعث می شوند شما به سود بسیار بالایی برسید ضمن اینکه این کارها از تمامی جوانب مورد بررسی قرار گرفته اند و چالش های آنان برطرف شده است. 

سایت جواهر به مدیریت با تجربه و با سابقه آقای محمدی در خصوص انواع سرمایه گذاری های کوچ و بزرگ شما را به طور دقیق راهنمایی میکند. 

اگر به صفحه اصلی سایت جواهر مراجعه کنید متوجه خواهید شد که این سایت در زمینه فروش نقره جات و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی فعالیت میکند. 

سرمایه گذاری با خرید نقره و سنگ های قیمتی یکی از راههایی است که شما می توانید آن را انتخاب کنید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اصلی جواهر مراجعه کنید و با برقراری تماس در مورد این روش سرمایه گذاری اطلاعات بسیار مفیدی کسب کنید. 

WWW.JAVAHER.SITE



:: بازدید از این مطلب : 452
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر بخواهیم در مورد شکل گیری سنگ خرمهره توضیحاتی ارائه دهیم و چگونگی شکل گیری این سنگ را بیان کنیم به این صورت است که الاغ پس از غذا خوردن که معمولا غذای این حیوان جو یا گندم می باشد، در اثر خوردن این مواد غذایی به مرور زمان تبدیل به یک لخته خونی می شود که به مرور این لخته بزرگتر شده و به شکل یک غده در می آید. 

برای درآوردن این غده از روش های مختلفی استفاده میکنند که حیوان ممکن است بسیار آزار ببیند و اذیت شود و ضمن اینکه خرمهره هم بسیار کم است و یافتن آن کار ساده ای نیست. 

از آنجائیکه این سنگ یا همان خرمهره بسیار کمیاب است ممکن است قیمت سنگ خرمهره هم بالا باشد اما آیا واقعا تمامی صحبت هایی که در مورد خواص سنگ خرمهره می شود درست است؟!

طبق گفته ها و تحقیقاتی که انجام شده است هیچ منبعی مورد اطمینان و دقیقی وجود ندارد که این ادعاها را ثابت کند. 

تمامی صحبت هایی که در مورد سنگ خرمهره می شود شایعاتی بیش نیست و بهتر است به جای استفاده از این سنگ که در اصل یا مهره هم نمی باشد بلکه فقط یک غده است که در بدن یک حیوان شکل گرفته است، از سنگ های معدنی اصلی استفاده کنید که هم در شرایط جوی بسیار سختی تشکیل می شود و هم جذاب و خیره کننده هستند و ضمن اینکه از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. 

تمامی سنگ های معدنی خود به تنهایی از خواص معنوی و درمانی بسیار بالایی برخوردار هستند و اگر میخواهید سنگی را در اختیار داشته باشید که ترکیبی از بهترین و اصیل ترین سنگ ها باشد و هم اینکه خواص همه سنگ ها را در خود داشته باشد بهتر است از سنگ مولتی استفاده کنید. 

سنگ مولتی ترکیب شده از بیش از ده نوع سنگ اصلی و معدنی است و ارزش بسیار بالایی نیز دارد، ضمن اینکه این سنگ انحصاری جواهر سایت می باشد که می توانید فقط و فقط از طریق همین سایت دریافت کنید. 

خواص سنگ مولتی بسیار زیاد است چرا که از ترکیب چند سنگ ساخته شده اند و همین باعث خاص شدن این سنگ شده است. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

راه اندازی یک کسب و کار و ایجاد یک خط تولید نیازمند تلاش های بسیار زیادی است که همگی این تلاش ها کاملا بستگی به سرمایه بالایی است. 

به عنوان مثال برای راه اندازی یک خط تولید: 

  • خرید تجهیزات و دستگاهها که ممکن است در کشور موجود نباشند و یا اینکه قیمت بسیار بالایی دارند. 
  • گرفتن مجوز از سازمان ها و نهادهای مربوطه بسیار زمانبر است. 
  • گرفتن نیرو و افراد متخصص که قطعا برای راه اندازی این خط تولید نیازمند است. 
  • تولید محصول با کیفیت و تایید شده که بتواند نظر مصرف کننده را جلب کند. 
  • هزینه تبلیغات و معرفی محصول به بازار و مردم که نیازمند هزینه و صرف زمان است. 

به این صورت راه اندازی یک خط تولید نیازمند این است که تمامی مراحل گام به گام انجام شود. اما فرصت سرمایه گذاری در ایران به چه صورت می تواند باشد. سرمایه گذاری در زمان تورم کمی با ریسک همراه است و این بستگی به این دارد که شما چه شغلی را انتخاب میکنید و مشاور شما در این زمینه چه کسی است؟!

اگر شما بر اساس تعاریف و صرفا سوددهی برخی کسب وکارها میخواهید شغلی که در جامعه به اندازه کافی وجود دارد را مجددا راه اندازی کنید، قطعا راه سختی را پیش رو دارید و برای اینکه به موفقیت کسب وکارهایی که سالیان زیادی از کارکردن آنها میگذرد، برسید باید تلاش دو برابری انجام دهید. 

فرصت سرمایه گذاری زودبازده زیاد است به شرطی که فرد سرمایه گذار بداند با درایت کامل از فرصت مناسب به موقع استفاده کند. بهترین سرمایه گذاری با پول کم پیشنهاداتی است که توسط جواهر سایت ارائه می شود یکی از این پیشنهادات این است که سرمایه گذاری با خرید نقره را انجام دهید و از این بابت اطمینان خاطر داشته باشید که می توانید در مدت کوتاهی به سود بالایی برسید. 

همچنین با خرید انواع سنگ های معدنی اصل که به عنوان جواهرات در انواع طلا و نقره به کار برده می شود هم میتوانید سرمایه گذاری کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت جواهر مراجعه کنید که مدیریت این مجموعه به شما در خصوص سرمایه گذاری راه حل های بسیار پولسازی ارائه میدهد. 

WWW.JAVAHER.SITE 



:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در سال 98-99 با وجود بیماری کرونا که کل دنیا را در بر گرفته است همگی شاهد بودیم که اقتصاد کل دنیا چطور با شکست روبه رو شد و برای مدت زیادی افراد نتوانستند از کسب و کارهای خود درآمدی به دست آورند. کشور ایران نیز طبیعتا جزء این کشورها بوده و بسیاری از مشاغل دچار رکود و شکست شدند. 

هنوز هم با وجود چنین مشکلی و شروع مجدد کسب وکارها و خارج شدن افراد از قرنطینه باز هم تعداد زیادی از شغل ها نتوانستند به شرایط سابق خود برگردند و درآمد زایی کنند. اما واقعا بهترین سرمایه گذاری در این اوضاع چه می تواند باشد.؟!

با وجود تورم، نبودن حقوق کافی، گرانی هر نوع محصولی، نبود امکانات، نداشتن سرمایه های کلان، حمایت نشدن از سوی دولت و دهها موارد دیگر که ممکن است خیلی از افراد را دچار ناامیدی کند و از سرمایه گذاری منصرف کند، بهترین راه سرمایه گذاری این است که کسب وکاری انتخاب شود که افراد بتوانند در همه شرایط و در همه زمان ها فروش خود را داشته باشند.

مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری در ابتدا مشورت گرفتن از یک فرد باسابقه و با تجربه در زمینه انواع کسب وکارها است که بتواند مشاوره خوبی به شما ارائه دهد. 

اینکه شما بخواهید به اهداف و آرزوهایتان برسید نیازمند این است که به درستی برنامه ریزی کنید و بهترین جا برای سرمایه گذاری را انتخاب کنید. صرفا داشتن سرمایه کافی نمی باشد و نیازمند این است که از یک مدیریت قوی برای حفظ سرمایه برخوردار باشید. 

سایت جواهر در خصوص ارائه و راهنمایی های لازم برای امر سرمایه گذاری می تواند به شما بهترین راه حل ها را ارائه دهد و این پیشنهادات جزء پیشنهاداتی است که بسیار پرسود بوده و در مدت کوتاهی سرمایه شما را چندین برابر میکند. 

در خصوص خرید نقره و جواهرات سنگی معدنی می تواند سرمایه گذاری کنید و به بهترین شکل ممکن نتیجه سرمایه گذاری خود را ببینید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به جواهر سایت مراجعه کنید. 

WWW.JAVAHER.SITE



:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در وضعیت کنونی یکی از راههای که بتوان به سود بالایی رسید و بهترین سرمایه گذاری را انجام داد این است که در مورد انواع کسب و کارها اطلاعات بسیار زیادی داشته باشید و به این موضوع اطمینان داشته باشید که لزوما موفقیت در یک کسب و کار ادامه دادن راه دیگران نمی باشد و شما باید با توجه به نیاز جامعه کسب وکارهای جدید را اجرا کنید. 

شاید اگر جزء افراد سرمایه دار هستید و اهل ریسک کردن نیز نمی باشید بهتر است در مورد فرصت سرمایه گذاری که بارها و بارها در اختیارتان قرار گرفته است بی تفاوت رد شده اید و ترجیح داده اید پول خود را در بانک نگهداری کرده و سود آن را دریافت کنید. اما این نکته را مدنظر قرار دهید که برای به دست آوردن سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا ابتدا باید موضوع را با افراد تجربه در میان گذاشته و از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

این روزها افراد از راه و روش های متفاوتی میخواهند به سوددهی برسند و راههای زیادی را هم امتحان میکنند که البته برای برخی افراد با موفقیت همراه بوده و برای برخی دیگر نیز کاملا با شکست روبه رو شده است که همان سرمایه اولیه را نیز از آنها گرفته است. 

سرمایه گذاری آسان به این منظور نیست که شما کاری را شروع کنید و بدون هیچ زحمتی به سود بسیار بالا برسید بلکه به این معنی است باید بهترین کار را از بین صدها کار انتخاب کرده و علاوه بر تلاش، صبر، روابط اجتماعی، فروش و بازاریابی محصول خود را هم به خوبی بشناسید. 

در چنین شرایطی که تورم، گرانی محصولات، نرخ بالای بیکاری، شکست خوردن کسب و کارها به شدت رو به افزایش است. سایت جواهر با مدیریت با تجربه آقای محمدی پیشنهاداتی را برای سرمایه گذاری به شما ارائه می دهد که بسیار سودده و بازدهی بالایی دارند. 

دو مورد از پیشنهاداتی که به طور خلاصه می توان مطرح کرد: 

خرید نقره و زیورآلات نقره: خرید نقره همانند طلا یکی از روش های سرمایه گذاری پرسود است و هیچگونه ضرری در این میان وجود ندارد چرا که روز به روز به ارزش آن افزوده می شود. 

خرید جواهرات سنگی معدنی اصل (سنگ درمانی): جواهرات یا سنگ های معدنی اصل که از دل طبیعت استخراج می شوند و همگی از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند، ضمن اینکه بسیار پرطرفدار می باشند. 

برای ارتباط با مدیریت و دریافت مشاوره های تخصصی تر به سایت جواهر مراجعه کنید. 

WWW.JAVAHER.SITE



:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آجر از خاک رس تشکیل می شود و حتما تا به حال اسم کوره های آجرپزی را هم شنیده اید که آجر ممکن است به صورت لعاب دار و یا بدون لعاب ساخته شود. 

سرامیک های صنعتی نیز به همین روش ساخته می شوند و در مدل سرامیک هایی که لعاب ندارند از طریق اکتروژن یا همان روش پرس کردن تولید می شوند که باید برای تولی نهایی وارد کوره پخت شود. 

رنگ سرامیک ها بعد از اینکه از کوره پخت بیرون آورده شد به رنگ قهوه ای، قرمز و یا نخودی می باشد که البته بهتر است بدانید نوعی از سرامیک ها وجود دارند که معروف به سرامیک های پرسلانی هستند و در این طیف رنگی ذکر شده قرار نمیگیرند. موادی در تهیه سرامیک لازم و ضروری هستند عبارتند از: خاک رس، ماسه، فلدسپات ها 

انواع مختلف سرامیک صنعتی 

افرادی که به عنوان تولید کننده سرامیک صنعتی هستند می توانند سرامیک ها را در انواع مختلفی برای مصارف مختلفی تولید کنند که یکی از این مدل ها قطعات سرامیکی نسوز می باشد و کاربردهای بسیار زیادی دارد.

  • سرامیک های مورد استفاده برای پایگاههای برق به دلیل وجود عایق مقاوم 
  • سرامیک مغناطیسی تشکیل شده از اکسید آهن 
  • سرامیک های استفاده شده در تهیه حافظه های کامپیوتری 
  • سرامیک های شیشه ای 

 فروش سرامیک صنعتی از دید بسیاری ازافراد با سود نسبتا بالایی است و همین موضوع شده است تا افراد زیادی بخواهند در این مسیر سرمایه گذاری کنند. ضمن اینکه می دانند این خط تولید به اندازه کافی تولید کننده و فروشنده دارد و نیازی نیست تا خط تولید جدیدی برای آن ارائه شود. 

لذا عجله کردن در امر سرمایه گذاری و برای شروع کسب و کار می تواند شما را نه تنها به هدف نرساند بلکه باعث شود سرمایه اولیه شما نیز از دست برود. 

شرکت سارگن استون در این زمینه بسیار می تواند به شما کمک کند و با خطوط تولیدی پرسودی که ارائه می دهد این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید خطوط تولیدی ارائه شده این شرکت را بشناسید و یکی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. 

به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید و برای انتخاب هر یک از این خطوط تولیدی مفید ترین و کاملترین اطلاعات را دریافت کنید. 

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این صفحات روکش دار گچی هستند که به همراه سازه های فلزی خمیر ساخته می شود. از این صفحات گچی بر روی تمامی دیوارهای داخلی مکان های مختلف می توان استفاده کرد. 

گچ برگ در ابعاد مختلفی وجود دارد و در زمانی این صفحات گچی پیش ساخته تولید می شوند و از ترکیب کردن گچ و هوا به شکل کاملا فشرده وجود دارند. 

انواع مختلف صفحات گچی پیش ساخته (گچ برگ)

  • صفحات روکش دار گچی
  • صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر آتش
  • صفحات روکش دار گچی مقاوم در برابر آتش و رطوبت

تولید صفحات گچی (گچ برگ) مدت زیادی است که رواج پیدا کرده است و افراد زیادی در این زمینه تولیدات بسیار زیادی نیز انجام داده اند به همین دلیل برای سرمایه گذاری در این حوزه با وجود تولیدکنندگان و رقیبان نمی توان در این حوزه به امید موفقیت و دستیابی به سود بسیار بالا ورود کرد چرا که هم هزینه شما صرف می شود و هم زمان شما.

مهمتر از همه اینها تلاش شما بسیار زیادتر می شود به دلیل اینکه باید محصول خود را به جامعه و مردم معرفی کرده ضمن اینکه رقیبان بسیار زیادی نیز در این راه وجود دارد. 

پیشنهاد می شود در مورد کسب وکاری که می خواهید سرمایه گذاری کنید بسیار زیاد تحقیق کرده و بررسی های لازم را انجام دهید. 

شرکت سارگن استون مجموعه ای بسیار با تجربه و با سابقه در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی می باشد که می تواند به شما این امکان را بدهد که با سرمایه های خود یکی از خطوط تولیدی متناسب شما را معرفی می کند. 

با شماره هایی که در انتهای سایت اصلی سارگن استون قرار داده شده تماس برقرار کنید و همچنین می توانید با دریافت مشاوره از مدیریت اصلی این مجموعه به بهترین تصمیم گیری برسید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این محصولات از فولاد کم کربن ساخته می شوند و محصولات مفتولی با روکش پلاستیک همان کابل ها و سیم هایی هستند که برای عبور دادن جریان برق مورد استفاده قرار میگیرند. 

مفتول در دو نوع مختلف هم به صورت خام و هم به صورت مفتول سیاه مورد استفاده قرار بگیرد. محصولات مفتولی فولادی برای مصارف خاصی به کار می روند که به صورت آنیل شده در بازار به فروش می رسد. 

انواع محصولات مفتولی پرکاربرد عبارتنداز: 

  • توری مرغی 
  • توری حصاری 
  • توری گابیون 
  • توری سرند رولی 

در سایت شرکت سارگن استون تمامی محصولات و کاربرد آنها به طور کامل ذکر شده است. این روزه خط تولید مفتول با روکش پلاستیک شاید به نظر برسد که با سود بالایی همراه است و افراد سرمایه دار می توانند در این حوزه ورود کنند و آن را به عنوان کسب وکار خود انتخاب کنند. 

اما در واقعیت چنین نیست بلکه این محصولات همیشه در دسترس افراد قرار دارند و هیچ موقع کمبودی برای آن احساس نشده است. 

ضمن اینکه وجود رقیبان کار را برای افراد تازه کار بسیار سخت میکند. از این رو پیشنهاد می شود در مورد خطوط تولیدی پرسود و پردرآمدی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد فکر کرده و متوجه خواهید شد که این خطوط تولیدی بسیار کارآمد و پولساز هستند. 

سیم مفتولی روکش دار درست است که مصرف زیادی دارد اما همین نکته نیز مدنظر قرار بگیرد که به همان نسبت نیز تولید کننده وجوددارد. 

با مراجعه به سایت سارگن استون و آشنایی با این خطوط تولیدی می توانید درست ترین انتخاب را برای سرمایه گذاری خود انجام دهید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

 این ماده جامد سفید رنگ مدت زیادی است که در بسیاری از مواد کاربرد دارد. کربنات کلسیم در بیشتر مناطق به راحتی یافت می شود و از جمله مهمترین موادی که در خود دارد عبارتند از: 

  • آراگونیک 
  • سنگ آهک
  • ماربل تراورتن 

برای تولید کربنات کلسیم باید آن را در آب حاوی co2 حل کرده تا بتوان ماده کربنات کلسیم را به وجود آورد. البته اگر مقدار کربنات کلسیم به مقدار بسیار زیادی در آب های جاری وجود داشته باشد به اصطلاح گفته می شود که سختی آب بسیار بالا است که میتوان برای از بین بردن سختی آب، آن را جوشاند و استفاده کرد. 

دو نوع کربنات کلسیم وجود دارد که به شکل پودری و به شکل رسوبی می باشد. از جمله کاربردهایی که این ماده در صنایع مختلف دارد عبارتند از:

  • کربنات کلسیم خوراکی 
  • کربنات کلسیم دارویی 
  • کربنات کلسیم در تولید گچ تحریر
  • تولید پلاستیک 
  • جوهر برای مصارف چاپی
  • مجسمه سازی  
  • تولید چسب کاشی 
  • تولید موکت 
  • خوراک دام و طیور 
  • تولید کاغذ از کربنات کلسیم
  • و  غیره 

شاید این طور به نظر برسد که با اجرا کردن طرح توجیهی کربنات کلسیم می توان به سود بسیار بالایی رسید چرا که این محصول مصارف بسیار زیادی دارد اما در واقعیت این طور نمی باشد و همین موضوع باعث می شود که افراد گمان می کنند با سرمایه گذاری کردن برای احداث کارخانه کربنات کلسیم می توان به سود بالایی رسید. 

تولید کربنات کلسیم همیشه به مقدار زیادی انجام می شود و کمبودی در این زمینه احساس نمی شود ضمن اینکه رقیبان بسیار قدرتمندی نیز در این زمینه وجود دارند. 

بهتر است در مورد نحوه سرمایه گذاری خود روش دیگری را بررسی کنید و در حوزه ای قدم بگذارید که رقیبان کمتری وجود داشته باشند و چالش های آن هم کاملا برطرف شده باشد. 

شرکت سارگن استون مجموعه ای بزرگ در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی است از سابقه بسیار بالایی نیز برخوردار است. 

برای آشنایی با انواع خطوط تولیدی پردرآمد و پرسودی که شرکت سارگن استون ارائه می دهد می توانید به سایت اصلی سارگن استون مراجعه کنید و از طریق شماره  های درج شده با مدیریت ارتباط برقرار کنید. 

www.sargonstone.com 



:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

تولید کنندگان فرنچ فرایز این روزها بسیار رو به افزایش هستند و از آنجائیکه مردم وقت کافی برای غذا درست کردن ندارند ترجیح می دهند از غذاهای اماده استفاده کنند. 

سیب زمینی سوخاری یا سرخ کرده یکی از مواد غذایی است که افراد زیادی در کنار فست فودها به آن علاقه دارند و همیشه مصرف کنندگانی زیادی داشته است. 

اما این موضوع سبب نمی شود که به همان نسبت نیز کارخانه تولید فرنچ فرایز نیز افزایش داشته باشد. سیب زمینی به تنهایی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است اما به محض اینکه وارد کارخانجات و خط تولید فرنچ فرایز می شود بیشتر ارزش غذایی خود را از دست می دهد. 

چرا که در مرحله سرخ کردن با استفاده از روغن های فراوان و نمک بسیار زیاد باعث می شود ارزش آن کاسته شود و علاوه بر آن بسیار چاق کننده می باشد که مقدار زیاد روغن و نمک باعث افزایش چربی خون و گرفتگی عروق می شود. 

برای راه اندازی خط تولید فرنچ فرایز سیب زمینی نیمه آماده، سوخاری و یا سایر فرآورده های سیب زمینی ابتدا سرمایه بسیار زیادی نیاز است و تقریبا بیشتر این سرمایه باید صرف خرید دستگاهها و تجهیزات شود. 

اما خوب موضوع اصلی این است که به اندازه کافی و حتی بیشتر این خط تولید در بسته بندی های مختلف وجود دارد که به راحتی از جامعه و مردم رفع نیاز میکند. 

پس لزومی ندارد فردی دوباره در این راه سرمایه گذاری کند. بهتر است در مورد کسب و کار خود اطلاعات بیشتری به دست آورید و چنانچه قصد سرمایه گذاری دارید با مشاوره کسب و کار حتما مشورت کرده و راهنمایی های لازم را بگیرید. 

شرکت سارگن استون در این راستا به شما بهترین خطوط تولیدی را معرفی میکند و همین موضوع باعث می شود که شما در کمترین زمان به بیشترین سود برسید. 

با برقراری تماس توسط شماره هایی که در سایت اصلی سارگن قرار داده شده می توانید در مورد انواع خطوط تولیدی و نحوه کارهریک از آنها اطلاعات مفیدی به دست آورید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماده گلوتن یکی از موادی است که به مقدار مشخصی مانند: در جو، گندم و چاودار وجود دارد. گندم از جمله پر مصرف ترین ماده غذایی در این بین است. 

خط تولید گلوتن که به این صورت است و از سیلوی گندم شروع شده و بر اساس ویژگی های موردنظر انتخاب می شود که در این قسمت بسیار مهم است که گندمی تهیه شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. 

اما ممکن است برای تولید نشاسته از گندم، گندمی با کیفیت انتخاب نشود چرا که فقط هدف نشاسته است و مدنظر می باشد. 

برای خط تولید فروکتوز مانند تمامی خطوط تولیدی باید بهترین و با کیفیت ترین دستگاهها انتخاب شود که محصولی با کیفیت نیز روانه بازار شود. 

فروکتوز در واقع یک شیرین کننده طبیعی است که در انواع میوه ها و همچنین عسل یافت میشود. حال تولیدکنندگان فروکتوز این ماده را در کارخانجات انجام می دهند و این ماده را به شکل شربت در صنایع غذایی و دارویی تولید کرده که جایگزین بسیار مناسبی برای ساکارز است. 

در روش تولید دکستروز که یک ماده به صورت خشک و آبدار از قند حاصل از ذرت تهیه می شود که اما این ماده در روش صنعتی به وسیله حرارت دادن، آنزیم ها و اسیدها بر روی نشاسته و هیدرولیز تولید می شود. 

این ماده را می توان در نان، آدامس، آبنبات، ترشیجات و ... پیدا کرد. برای خط تولید نشاسته سیب زمینی و اسامی دستگاههای مورد نظر در مورد هر یک خطوط تولیدی که در این مطلب توضیح داده شد می توانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید که لینک آن در انتهای مطلب قرار داده شده است. 

اما اجرا و راه اندازی محصولاتی که ذکر شد نیازمند خرید دستگاهها و پرداخت  با سرمایه ای بسیار بالا است که ممکن است حتی قدم گذاشتن در این راه شما را به سود بالایی نیز نرساند چرا که اولا تولید چنین محصولاتی نیاز اصلی جامعه نمی باشد و دوما از این گونه محصولات به مقدار بسیار زیاد در بازار وجود دارد. 

در نتیجه برای سرمایه گذاری در این خطوط تولیدی بهتر است تمامی جوانب بررسی شود و چه بسا انواع خطوط تولیدی پرسودی نیز وجود دارد که می توانید آنها را انتخاب کرده و شروع کنید و در کمترین مدت زمان به بیشترین سود و بازدهی برسید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع خطوط تولیدی که شرکت سارگن ارائه می دهد می توانید با شماره هایی که در سایت سارگن قرار داده شده است ارتباط برقرار کرده و از خطوط تولیدی که شرکت ارائه می دهد اطلاعات مفیدی به دست آورید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر شما هم جزء افراد شاغل باشید حتما میدانید که رسیدگی به امور خانه و فرزندان و یا هر موضوعی که وقت زیادی از شما بگیرد چقدر سخت است. 

یکی از این موضوعات آشپزی کردن است که این روزها با توجه به اینکه هم خانما و هم آقایان شاغل هستند امری بسیار مهم است که البته به دغدغه هم تبدیل شده است. 

بهترین جایگزین برای مواقعی که افراد نمی توانند آشپزی کنند استفاده از محصولات غذایی نیمه آماده می باشد که کار را برای افراد آسان کرده و تبدیل به عادت شده است که بیشتر از غذاهای نیمه اماده فریزری و یا غذاهای آماده استفاده کنند. 

از جمله این گونه غذاها میتوان به: الویه مرغ، پیراشکی، سالادها، شامی ها، پیتزا، فلافل، کتلت، محصولات سوخاری، ناگت مرغ، همبرگر و غیره می باشد که این روزها مصرف کنندگان این محصولات نیز بسیار روبه افزایش می باشند. 

اما دلیل زیاد شدن مصرف کنندگان دلیل بر این نمی باشد که به همان نسبت نیز خط تولید غذاهای آماده و نیمه آماده نیز افزایش پیدا کند که این موضوع در چندین سال اخیر به اندازه کافی رشد داشته است و امروزه زیاد شدن آن بی کیفیتی محصول را به دنبال خواهد داشت و افراد در حین خرید با برندهای زیادی مواجه می شوند که واقعا نمی دانند کدام یک می تواند نیاز آنها را پاسخگو باشد. 

سرمایه لازم برای راه اندازی خط تولید غذاهای نیمه آماده و آماده قطعا سرمایه بسیار بالا نیاز دارد و در صنایع غذایی نیمه آماده شما با انواع دستگاهها و تجهیزات روبه رو خواهید شد که تهیه کردن این تجهیزات قطعا نیاز به سرمایه زیاد دارد. 

اما چرا باید در زمینه ای سرمایه گذاری کنید که میدانید قبل از شما دهها نفر وارد آن شده اند و فروش محصول شما در بازار کار بسیار سختی خواهد بود؟؟؟؟

بهترین ایده برای سرمایه گذاری افرادی هستند که واقعیت جامعه و بازار کار امروزی را به شما شرح دهند. شرکت سارگن استون مجموعه بزرگ در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی می باشد که به شما این فرصت را میدهد تا با سرمایه خود بهترین کسب و کار را راه اندازی کنید. 

این خطوط تولیدی بسیار پردرآمد، بدون رقیب، بدون چالش است که از تمامی جوانب بررسی شده و شما را به سود بسیار بالایی می رساند. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب جهانی است که در سالهای اخیر میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. 

اما این نوشیدنی خاص و پرطرفدار نیز باید طبق اصولی خاص آماده شود تا مصرف شود. هر کسی دارای این ادعا نمی باشد که می تواند قهوه خوبی آماده کند. 

قهوه برای سرو شدن نیازمند یک سری اصول خاصی است که حتما باید رعایت شود وگرنه تلخی آن دو برابر شده و هیچ سودی ندارد بلکه ممکن است ضرر هم داشته باشد. 

اما طبق معمول برای افرادی که مشغله های کاری دارند و نمی توانند وقتی برای درست کردن قهوه داشته باشند همیشه راه حلی وجود دارد. 

مانند چای کیسه ای که با حل شدن در آب جوش سریعا می توان یک لیوان چایی را نوشید قهوه هم توسط بسته بندی هایی با عنوان قهوه فوری وجود دارد که کار را برای علاقه مندان به قهوه بسیار راحت کرده است. 

به همین دلیل خط تولید قهوه فوری یکی از مشاغلی است که این روزها بسیار پرسروصدا شده و افراد زیادی در این راه سرمایه گذاری کرده اند. 

خط تولید کافی میکس نیز یکی از نمونه نوشیدنی های گرم آماده می باشد که می توان به صورت سریع آماده کرده و مصرف کرد. 

اما این پودرهای آماده معایبی نیز دارند از جمله اینکه برای اینکه بتوانند سریعا در آب جوش حل شده و آماده نوشیدن باشد از مراحلی عبور کرده و بسیاری از خواص آن حین انجام این مراحل از بین می رود. 

و ضمن اینکه در کارخانه خط تولید قهوه فوری عوامل تولید کننده برای پایداری بیشتر این محصولات باید افزودنی هایی به آن اضافه کرده تا در دراز مدت نیز قابل استفاده باشد که البته خواص چندانی نیز در خود ندارند. 

اما برای انجام و راه اندازی خط تولید قهوه فوری و کافی میکس بهتر است در مورد این خط تولید تمامی تحقیقات انجام شده تا بعدا بتوان به چالش های آن نیز به موقع پاسخ داد. 

طرح توجیهی تولید و بسته بندی قهوه می تواند در این زمینه به شما اطلاعاتی بدهد اما این موضوع را در نظر داشته باشید که راه اندازی این خط تولید نیازمند سرمایه های بسیار بالا می باشد و ضمن اینکه رقیبان بسیار زیادی در این راه با برندهای متفاوت وجود دارند که خیلی قبل تر از شما کار را شروع کرده و اعتماد مردم و جامعه را کسب کرده اند.

شما نه تنها در این راه باید محصولی با کیفیت بالا ارائه دهید بلکه باید تمامی تلاش خود را بکنید و محصولتان را به جامعه معرفی کنید. 

قیمت دستگاه تولید قهوه فوری بسیار گران قیمت می باشد و دلیل آن این است که خود نوشیدنی قهوه یکی از لوکس ترین کالاهاست و باید در امر تولید و بسته بندی آن بهترین نوع و بالاترین کیفیت را در نظر گرفت. 

بهتر است و همچنین پیشنهاد می شود در کاری که میدانید قبل از شما جندین نفر آن را شروع کرده و تمامی مشکلات و مراحل را با هر سختی و آسانی رد کرده اند وارد نشوید. 

چرا که بسیاری از مشاغل هستند نیازمند این می باشند که کسی آنها را شروع کند و بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کند. 

شرکت سارگن استون در زمینه انواع کسب و کار بهترین خطوط تولیدی را به شما معرفی میکند که از تمامی جوانب مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته اند. 

مدیریت با تجربه این مجموعه به شما در مورد این خطوط تولیدی اطلاعات و مشاوره های بسیار خوبی ارائه می دهد برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اصلی سارگن استون و نحوه کار در مورد هر یک از خطوط تولیدی به لینک انتهای مطلب رفته و وارد سایت شوید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب جهانی است که در سالهای اخیر میان ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار شده است. 

اما این نوشیدنی خاص و پرطرفدار نیز باید طبق اصولی خاص آماده شود تا مصرف شود. هر کسی دارای این ادعا نمی باشد که می تواند قهوه خوبی آماده کند. 

قهوه برای سرو شدن نیازمند یک سری اصول خاصی است که حتما باید رعایت شود وگرنه تلخی آن دو برابر شده و هیچ سودی ندارد بلکه ممکن است ضرر هم داشته باشد. 

اما طبق معمول برای افرادی که مشغله های کاری دارند و نمی توانند وقتی برای درست کردن قهوه داشته باشند همیشه راه حلی وجود دارد. 

مانند چای کیسه ای که با حل شدن در آب جوش سریعا می توان یک لیوان چایی را نوشید قهوه هم توسط بسته بندی هایی با عنوان قهوه فوری وجود دارد که کار را برای علاقه مندان به قهوه بسیار راحت کرده است. 

به همین دلیل خط تولید قهوه فوری یکی از مشاغلی است که این روزها بسیار پرسروصدا شده و افراد زیادی در این راه سرمایه گذاری کرده اند. 

خط تولید کافی میکس نیز یکی از نمونه نوشیدنی های گرم آماده می باشد که می توان به صورت سریع آماده کرده و مصرف کرد. 

اما این پودرهای آماده معایبی نیز دارند از جمله اینکه برای اینکه بتوانند سریعا در آب جوش حل شده و آماده نوشیدن باشد از مراحلی عبور کرده و بسیاری از خواص آن حین انجام این مراحل از بین می رود. 

و ضمن اینکه در کارخانه خط تولید قهوه فوری عوامل تولید کننده برای پایداری بیشتر این محصولات باید افزودنی هایی به آن اضافه کرده تا در دراز مدت نیز قابل استفاده باشد که البته خواص چندانی نیز در خود ندارند. 

اما برای انجام و راه اندازی خط تولید قهوه فوری و کافی میکس بهتر است در مورد این خط تولید تمامی تحقیقات انجام شده تا بعدا بتوان به چالش های آن نیز به موقع پاسخ داد. 

طرح توجیهی تولید و بسته بندی قهوه می تواند در این زمینه به شما اطلاعاتی بدهد اما این موضوع را در نظر داشته باشید که راه اندازی این خط تولید نیازمند سرمایه های بسیار بالا می باشد و ضمن اینکه رقیبان بسیار زیادی در این راه با برندهای متفاوت وجود دارند که خیلی قبل تر از شما کار را شروع کرده و اعتماد مردم و جامعه را کسب کرده اند.

شما نه تنها در این راه باید محصولی با کیفیت بالا ارائه دهید بلکه باید تمامی تلاش خود را بکنید و محصولتان را به جامعه معرفی کنید. 

قیمت دستگاه تولید قهوه فوری بسیار گران قیمت می باشد و دلیل آن این است که خود نوشیدنی قهوه یکی از لوکس ترین کالاهاست و باید در امر تولید و بسته بندی آن بهترین نوع و بالاترین کیفیت را در نظر گرفت. 

بهتر است و همچنین پیشنهاد می شود در کاری که میدانید قبل از شما جندین نفر آن را شروع کرده و تمامی مشکلات و مراحل را با هر سختی و آسانی رد کرده اند وارد نشوید. 

چرا که بسیاری از مشاغل هستند نیازمند این می باشند که کسی آنها را شروع کند و بخشی از نیازهای جامعه را برطرف کند. 

شرکت سارگن استون در زمینه انواع کسب و کار بهترین خطوط تولیدی را به شما معرفی میکند که از تمامی جوانب مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته اند. 

مدیریت با تجربه این مجموعه به شما در مورد این خطوط تولیدی اطلاعات و مشاوره های بسیار خوبی ارائه می دهد برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت اصلی سارگن استون و نحوه کار در مورد هر یک از خطوط تولیدی به لینک انتهای مطلب رفته و وارد سایت شوید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 563
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در مورد گیاهان دارویی می توان به این موضوع اشاره کرد که برای نتیجه گرفتن از آنها باید مدت زمان زیادی را صبر کرد و از این رو شاید افراد قدرت تحمل و صبر بالایی را در زمینه درمان مشکلات خود نداشته باشند و بیشتر به دنبال این باشند که هر راهی را امتحان کنند تا سلامتی شان را به دست آورند. 

از همین رو خط تولید عرقیات گیاهی شاید کاری مفید به شمار رود اما مسئله مهم اینجاست که فرد سرمایه گذاری که میخواهد در این راه سرمایه گذاری کند باید این واقعیت را بداند که هدف از سرمایه گذاری چیست و چرا میخواهد کسب وکاری را شروع کند؟!!

مسلما افراد سرمایه گذار میخواهند علاوه بر اینکه کسب وکاری را شروع کنند میخواهند از این راه به درآمد بیشتری رسیده و در مدت زمان اشتغال سود بالایی به دست آورند. 

ضمن اینکه در طرح توجیهی تولید عرقیات گیاهی موارد بسیاری ذکر شده است اما در این مطلب به چندین مورد مهم آن اشاره می شود. 

در ایران بیشتر از 2300 نوع گیاه مختلف وجود دارد که ثابت شده تعداد بسیار زیادی از آنها خاصیت های درمانی بالایی دارند و می توانند بر روی سلامت انسان ها تاثیر مثبت بسیاری بگذارند. 

در روش تولید عرقیات گیاهی ابتدا باید از سازمان ها و ادارات مربوطه تاییدیه های لازم را برای دریافت مجوز صورت گیرد و این موضوع بسیار مهمی است چرا که باید در نحوه تولید عرقیات گیاهی تمامی اصول آنها رعایت شده و خواص گیاهان از بین نرود تا به دست مصرف کننده برسد. 

سپس باید کلاسهای آموزشی در مورد گیاهان دارویی رفته و اطلاعات کلی در مورد هر نوع گیاهی به دست آورد که این خود پروسه زیادی به طول می انجامد. 

قیمت دستگاه تولید عرقیات گیاهی یکی دیگر از مواردی است که شما باید با آگاهی کامل خریداری کنید و قطعا از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. 

اما اصلی ترین موضوعی که حتما باید در مورد آن تحقیقات زیادی انجام شود بازار فروش عرقیات گیاهی است که باعث می شود افراد کمی دیر به این موضوع پی ببرند. 

تبلیغات در این حوزه بسیار مهم است و بعد از تولید باید به خوبی خود را به مردم و بازار معرفی کنید. 

اما در این میان خطوط تولیدی پرسودی هم هستند که توسط شرکت سارگن استون ارائه می شوند. این خطوط تولیدی جزء بهترین مشاغلی هستند که هر فرد سرمایه گذاری می تواند انتخاب کند  چرا که تمامی چالش های هر یک از این خطوط تولیدی برطرف شده است. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به شرکت سارگن استون مراجعه کنید و با برقراری تماس با مدیریت این مجموعه اطلاعات بسیار سودمندی دریافت کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در مورد گیاهان دارویی می توان به این موضوع اشاره کرد که برای نتیجه گرفتن از آنها باید مدت زمان زیادی را صبر کرد و از این رو شاید افراد قدرت تحمل و صبر بالایی را در زمینه درمان مشکلات خود نداشته باشند و بیشتر به دنبال این باشند که هر راهی را امتحان کنند تا سلامتی شان را به دست آورند. 

از همین رو خط تولید عرقیات گیاهی شاید کاری مفید به شمار رود اما مسئله مهم اینجاست که فرد سرمایه گذاری که میخواهد در این راه سرمایه گذاری کند باید این واقعیت را بداند که هدف از سرمایه گذاری چیست و چرا میخواهد کسب وکاری را شروع کند؟!!

مسلما افراد سرمایه گذار میخواهند علاوه بر اینکه کسب وکاری را شروع کنند میخواهند از این راه به درآمد بیشتری رسیده و در مدت زمان اشتغال سود بالایی به دست آورند. 

ضمن اینکه در طرح توجیهی تولید عرقیات گیاهی موارد بسیاری ذکر شده است اما در این مطلب به چندین مورد مهم آن اشاره می شود. 

در ایران بیشتر از 2300 نوع گیاه مختلف وجود دارد که ثابت شده تعداد بسیار زیادی از آنها خاصیت های درمانی بالایی دارند و می توانند بر روی سلامت انسان ها تاثیر مثبت بسیاری بگذارند. 

در روش تولید عرقیات گیاهی ابتدا باید از سازمان ها و ادارات مربوطه تاییدیه های لازم را برای دریافت مجوز صورت گیرد و این موضوع بسیار مهمی است چرا که باید در نحوه تولید عرقیات گیاهی تمامی اصول آنها رعایت شده و خواص گیاهان از بین نرود تا به دست مصرف کننده برسد. 

سپس باید کلاسهای آموزشی در مورد گیاهان دارویی رفته و اطلاعات کلی در مورد هر نوع گیاهی به دست آورد که این خود پروسه زیادی به طول می انجامد. 

قیمت دستگاه تولید عرقیات گیاهی یکی دیگر از مواردی است که شما باید با آگاهی کامل خریداری کنید و قطعا از قیمت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. 

اما اصلی ترین موضوعی که حتما باید در مورد آن تحقیقات زیادی انجام شود بازار فروش عرقیات گیاهی است که باعث می شود افراد کمی دیر به این موضوع پی ببرند. 

تبلیغات در این حوزه بسیار مهم است و بعد از تولید باید به خوبی خود را به مردم و بازار معرفی کنید. 

اما در این میان خطوط تولیدی پرسودی هم هستند که توسط شرکت سارگن استون ارائه می شوند. این خطوط تولیدی جزء بهترین مشاغلی هستند که هر فرد سرمایه گذاری می تواند انتخاب کند  چرا که تمامی چالش های هر یک از این خطوط تولیدی برطرف شده است. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر به شرکت سارگن استون مراجعه کنید و با برقراری تماس با مدیریت این مجموعه اطلاعات بسیار سودمندی دریافت کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 587
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آبلیمو یکی از مرکباتی است که از خواص بسیاری برخوردار است در این مطلب قصد بر این است در مورد سوددهی و نحوه تولید آبلیمو صنعتی پرداخته شود. 

جالب است بدانید که کارخانه تولید آبلیمو هیچ آبلیموی طبیعی پیدا نمی شود و تمامی مراحلی که در ترکیبات آبلیموی صنعتی به کار می رود کاملا مواد غیرطبیعی هستند که عبارتند از: آب، اسید، اسانس لیمو و نمک که ممکن است در استفاده طولانی مدت از این آبلیموی صنعتی آسیب جدی به سلامت مصرف کنندگان وارد شود که البته تعداد زیادی از تولید کنندگان توجهی به این موضوع ندارند. 

اما چرا باید کارخانجات از مواد مصنوعی و غیرطبیعی استفاده کنند؟؟!!

این موضوع به دلیل این است که تهیه لیموی طبیعی از قیمت بالایی برخوردار است و توجیح اقتصادی برای کارخانجات تولید آبلیمو ندارد و باعث می شود قیمت نهایی محصول نیز بالا برود و با توجه به نیاز مردم و سطح درآمد آنها شاید نتوانند این محصول را تهیه کنند که صد در صد طبیعی باشد. 

جدای از این مسئله امروزه بیشتر مردم به سلامت خود و سبد غذایی خود اهمیت بیشتری می دهند و از سبزیجات و مرکبات بیشتر استفاده میکنند. 

محل هایی که لیموی طبیعی را به فروش می رسانند امروزه به جایی تبدیل شده است که در همان جا و در حضور مشتری اقدام به گرفتن لیموی طبیعی کرده و به مشتری ارائه میدهند. 

این روش که مدت زیادی نیز از آن نمی گذرد باعث شده تا افراد دیگر مانند سابق به آبلیموهای صنعتی توجهی نشان ندهند و در عوض آبلیمو را به روش طبیعی تهیه کنند. 

همچنین این روزها افراد سرمایه دار زیادی هستند که می خواهند در این راه سرمایه گذاری کنند و از این راه کسب درآمد کنند. 

ضمن اینکه باید گفته شود وزارت بهداشت در این حوزه ها به شدت سختگیری میکند و در مورد تغذیه و خط تولید مواد غذایی تمامی مراحل را بررسی و بازرسی قرار می دهد ممکن است به راحتی مجوز خط تولید آبلیمو را دریافت نکنید و زمان زیادی صرف شود تا تاییدیه آنها را دریافت کنید. 

همچنین یکی از مسائل مهمی که در ابتدای امر ممکن است میزان زیادی از سرمایه  شما را درگیر کند خرید دستگاه ها و تجهیزات می باشد که قیمت دستگاه خط تولید آبلیمو یکی از موارد مهمی است که هم از قیمت بالایی برخوردار هستند و هم اینکه ممکن است نیاز باشد از کشورهای دیگر وارد شود. 

تمامی این مسائل به صورت کاملا واقع بینانه بیان شده است تا شما بتوانیددر راهی که قصد دارید سرمایه گذاری کنید با اصلی ترین مسائل روبه رو باشید. 

در این حوزه علاوه بر مشکلات ذکر شده مسئله مهم دیگری نیز وجود دارد که وجود رقبای شما در بازار است که خیلی قبل تر از شما بازار را به دست گرفته اند و کار برای سختتر خواهد شد. 

بنابراین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انواع خطوط تولیدی پرسود به شرکت سارگن استون مراجعه کنید که لینک آن در انتهای سایت قرار داده شده است و از پرسودترین خطوط تولیدی و نجوه کار هریک اطلاعات بسیار مفیدی به دست آورید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از این رنگ برای به دست آوردن موفقیت، پیروزی استفاده میکنند. همچنین رنگ طلایی نشان دهنده فضیلت و آگاهی و به اصطلاح بهترین هر چیزی است. 

نماد رنگ طلایی ثروت و زیاده خواهی است که باعث می شود افراد به پیشرفت های زیادی برسند. این رنگ یک رنگ ذاتی و بنیادی است و همین دلیل باعث می شود که به آن رنگ خورشید بگویند و آن را با خورشید ارتباط دهند. 

از خواص رنگ طلایی این است که به فرد اعتماد به نفس بالایی می دهد و باعث می شود که فرد بتواند با درونیات خودش ارتباط برقرار کرده و به بهترین های هر هدفی برسد. 

این رنگ به حدی در مرحله بالا و با ارزشی قرار دارد که باعث می شود افراد آن را به فردی که در رتبه ای و یا مسابقه ای مقام اول را کسب کرده اند اعطا شود. 

رنگ درمانی با رنگ طلایی جزء کارهایی است که افراد زیادی از آن نتیجه گرفته و آن را استفاده میکنند. حال مدت زیادی است که علم سنگ درمانی نیز باعث شده تا افراد بتوانند از این سنگ های معدنی به جهت درمان بیماری های روحی و جسمی خود کمک بگیرند و نتایج بسیار مثبتی نیز دریافت کنند. 

سنگ های معدنی در رنگ های متنوعی وجود دارند که هر یک خواص مختص به خود را دارند و از جمله سنگ هایی که به رنگ طلایی وجود دارد می توان به توپاز، یاقوت، کهربا و غیره اشاره کرد که در جواهر سایت به طور کامل شرح داده است. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر به دنبال قدرت و شفابخشی بالایی هستید تا بتوانید بر خیلی از مشکلات خود غلبه کنید رنگ نارنجی می تواند یکی از بهترین پیشنهادات باشد. 

از خواص رنگ نارنجی غافل نباشید و رنگ درمانی با رنگ نارنجی را بسیار مورد استفاده قرار دهید تا از تاثیرات این رنگ کاملا آگاه شوید. 

این رنگ از طیف رنگی قرمز و زرد برخوردار است و احساسات شدید را به فرد منتقل میکند. این رنگ به معنای نیروی جاودانگی و شکیبایی است. 

از جمله خصوصیاتی که طرفداران رنگ نارنجی دارند این است که این گونه افراد بی ریا و متفکر هستند. این رنگ بسیار موثر در زمینه تغییر دادن در بیشتر امور می باشد و اعتماد به نفس را در میان افراد بالا می برد. 

در علم سنگ درمانی از سنگ های طبیعی و معدنی استفاده میکنند که باعث می شود بسیاری از مشکلات جسمی و روحی افراد درمان شود و همین موضوع سبب می شود تا افراد زیادی خواهان استفاده از سنگ های معدنی اصل باشند. 

حال اگر این سنگ های معدنی از رنگ بندی متنوعی برخوردار باشند که خواص آنها دوبرابر میشود و از جمله سنگ هایی که در رنگ نارنجی وجود دارد می توان به سنگ الماسِ، یاقوت، توپاز، فلوریت، اوپال، عقیق، کهربا، سیترین و غیره می باشد که باعث می شود که سنگ های دیگری نیز وجود دارند و شرح کامل آنها در سایت جواهر وجود دارد. 

در این سایت به همراه مشاورین سنگ درمانی می توانید اطلاعات مفیدی راجع به سنگ ها دریافت کنید که تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت کالا ارائه می شوند. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

رنگ سبز به شکل قابل توجهی در طبیعت وجود دارد و نماد رنگ سبز سرزندگی، شادی و نشاط است. از ویژگی رنگ سبز این است که بدن دارای هماهنگی می شود و بسیار می تواند به یادگیری و رشد بسیار کمک کند. 

این رنگ می تواند آرامش و امنیت را به همراه می آورد که همچنین باعث می شود احترام و عزت را به فرد می دهد. 

ضمن اینکه رنگ سبز باعث می شود که شفای بدن و نیروی بخش در زندگی بالا برود که البته این رنگ در فرهنگ کشورهای مختلفی نماد ثروت و پول می باشد. 

بعضی از اقوام هم این عقیده را دارند که از جمله خواص رنگ سبز و نگاه کردن به رنگ سبز باعث می شود چشم ها شفا پیدا کنند. گفته شده است که مصری ها از رنگ سبز برای خط چشم استفاده میکنند. 

افرادی که به این رنگ علاقه مند هستند دوست دارند به دیگران کمک کنند و خودشان می توانند بهترین تصمیمات را بگیرند.

این رنگ انرژی بدن را بالا نگه میدارد و افرادی که از این رنگ استفاده میکنند می توانند به راحتی درست و غلط را از یکدیگر تشخیص دهند. 

از دیگر خواص رنگ سبز در سایت جواهر ذکر شده است که با کلیک بر روی لینک می توانید وارد سایت شده  و مطالب مفیدی در مورد رنگ سبز و دیگر رنگ ها بخوانید. 

همچنین این سایت دارای مجموعه و کلکسیونی جذاب از سنگ های معدنی با انواع رنگ بندی ها می باشد که می تواند در درمان بیماریهای روحی و جسمی کمک زیادی بکند. 

با مشاورین جواهر سایت در ارتباط باشید تا بتوانید اطلاعات مفیدی را راجع به خواص سنگ ها به دست آورید. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ارتعاشات رنگ ارغوانی بسیار بالا است و به راحتی می تواند به افراد منتقل می کند. از جمله ویژگی رنگ ارغوانی این است که قدرت زیادی به فرد در ارتباط با دیگران می دهد. 

این رنگ از رنگ آبی و قرمز تشکیل شده است. نماد رنگ ارغوانی لوکس بودن، شکوه، وفاداری، جاه طلبی، قدرت می باشد. 

رنگ درمانی رنگ ارغوانی 

  • این رنگ می تواند قوه تخیل را فعال کند. 
  • در تجارت می توان از این برای موفقیت امور استفاده کرد. 
  • استفاده از این رنگ می تواند رویاها را به واقعیت تبدیل کند چون قدرت زیادی به فرد می دهد. 

سنگ درمانی با سنگ های ارغوانی رنگ 

سنگ آمیتیست جزء سنگ هایی است که به رنگ ارغوانی بسیار زیبا و پرطرفدار وجود دارد و از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. 

از این سنگ می توانید در انواع جواهرات نقره زنانه، مردانه و دخترانه وجود دارد. در سایت جواهر انواع سنگ های معدنی وجود دارد که کاملا اصیل هستند و شناسنامه بین المللی ضمانت کالا را هم ارائه می دهد. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

رنگ فیروزه ای از جمله رنگ های بسیار پرطرفدار است که از ترکیب رنگ آبی و سبز می باشد. ویژگی های رنگ فیروزه ای عبارتند از مواردی: 

  • این رنگ احساسات درونی را متعادل میکند. 
  • این رنگ مانع از داشتن هوای نفسانی است. 
  • این رنگ باعث می شود بی هم ریختگی های زندگی شما درست شود. 
  • رنگ فیروزه ای با مرکزیت درونی انسان در ارتباط است. 
  • فیروزه ای رنگی است که ارتباط بین قلب و زبان گفتار را به درستی نمایش می دهد. 

نماد رنگ فیروزه ای 

رنگ فیروزه ای نماد این است که احساسات فرد را کنترل میکند و می تواند درون افراد را تقویت کند، این رنگ تعادل درونی را ایجاد میکند و آرامش را به فرد منتقل میکند. 

در سایت جواهر می توانید انگشتر فیروزه را به رنگ فیروزه ای است و جزء جواهرات پرطرفدار است. همچنین از سنگ فیروزه در تمامی مدل های جواهرات نقره استفاده شده و در جواهر سایت به فروش می رسد. 

ضمن اینکه تمامی سنگ ها و جواهرات نقره زنانه و مردانه به همراه شناسنامه بین المللی ارائه می شود که با راهنمایی و مشاوره گرفتن از افراد متخصص که در حوزه سنگ درمانی و رنگ درمانی به شما می دهند و از جمله مشاوران باتجربه در جواهر سایت هستند، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهند. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 556
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این سنگ یکی از سنگ هایی است که به تازگی کشف شده است و نمی توان گفت که قدمت آن هزاران ساله است. 

سنگ کونزیت از سختی نسبتا بالایی برخوردار است و در مقیاس 6.5 تا 7 است. این سنگ به دلیل رنگ بندی آن است که بسیار پرطرفدار می باشد. 

نحوه تشکیل سنگ کونزیت 

این سنگ نوعی از سنگ اسپودومن است و جزء سنگ های معدنی سیلیکاتی می باشد. این سنگ در نتیجه مذاب شدن یا ماگمایی شدن مواد دیگر به وجود می آید که به مرور زمان به شکل سنگ در روی سطح زمین پدیدار می شود. 

رنگ سنگ کونزیت به علت اینکه در این سنگ ماده منگنز وجود دارد و ممکن است در رنگ های دیگری نیز یافت شود که عبارتنداز: 

کونزیت بنفش، کونزیت صورتی، کونزیت یاسی جز رنگ های این سنگ می باشد. معدن سنگ کونزیت در کشورهایی مانند: کالیفرنیا، افغانستان، ماداگاسکار، برزیل، ایالات متحده، روسیه، مکزیک، استرالیا، کانادا 

خواص سنگ کونزیت مواردی همچون: مناسب برای چاکرای قلب، فرد را از تنش ها و اضطراب ها رها میکند، باعث مهربانی و ایجاد محبت بین افراد می شود. 

در سایت جواهر می توانید انواع سنگ های معدنی اصل را به همراه شناسنامه بین المللی دریافت کنید. تمامی جواهرات به همراه نقره با کیفیت می باشد که بسیار باکیفیت هستند. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 535
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

در این مطلب قصد داریم در مورد مشخصات سنگ کیانیت و نحوه شکل گیری آن توضیحاتی ارائه دهیم. این سنگ برگرفته از یک کلمه یونانی می باشد که در سال 1789 توسط فردی پیدا شد. این سنگ به دلیل اینکه از آن به مقدار زیادی وجود دارد به صورت خیلی زیاد در جواهرات و زیورآلات استفاده می شود. قیمت سنگ کیانیت پایین است و رنگ سنگ کیانیت آبی تیره می باشد. 

نحوه شکل گیری سنگ کیانیت این است که از ترکیب شیمیایی سیلیکات آلومینیوم بی آب ساخته می شود و تقریبا می توان گفت 63 درصد آلومینیوم و 37 درصد سیلیکات دارد. 

این سنگ جزء جواهرات پلی مورف با فشار بسیار بالا است . این سنگ جزء سنگ های مات هستند و بسیار کمیاب می باشد. 

سنگ کیانیت از جمله سنگ هایی است که چسبندگی بالایی دارد و بسیار شکننده است که ممکن است در برخی مواقع ممکن است خاصیت های مغناطیسی مانند تورمالین داشته باشد. 

از این سنگ می توان در رنگ های دیگری مانند: خاکستری، سبز، زرد، نارنجی، سفید هم مشاهده می شود. اما رنگ آبی این سنگ بسیار پرطرفدار تر از رنگ های دیگری است. 

معدن سنگ کیانیت اتریش، برمه، برزیل، هند، کلمبیا، نپال، کنیا، میانمار، صربستان، سوئیس، تانزانیا، جورجیا، پنسیلوانیا، زیمباوه می باشد. 

خواص سنگ کیانیت به این صورت است که در متعادل کردن چاکرای چهارم بسیار کاربرد دارد و سنگی است که برای ریلکس کردن و مدیتیشن هم بسیار استفاده می شود. 

این سنگ یک پاکساز بسیار قوی است و می تواند به مانند یک آرامش بخش عمل کند و اثر پاکسازی بسیار بالایی دارد. این سنگ در درمان افسردگی و اضطراب بسیار کاربرد دارد. 

این سنگ از خواص بسیار زیادی برخوردار است که در سایت جواهر می توانید این خواص را به صورت کاملتری مطالعه کنید. 

در جواهر سایت می توانید تمامی سنگ های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی اصل را که به صورت طبیعی هستند خریداری کنید. 

این سنگ ها در انواع زیورآلات نقره تزئین شده است و به همراه شناسنامه بین المللی به خریداران ارائه شده است. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

این سنگ جزء خانواده های کوارتز است و سختی سنگ کوارتز دودی نزدیک به 7 است که از سختی نسبتا خوبی برخوردار است. 

در بعضی نمونه های این سنگ می توان مواد رادیواکتیو وجود دارد و همچنین این سنگ در سایزهای بزرگ کریستالی یوهدرال شفاف و بدون ناخالصی هم موجود است. 

بلورهایی که در این سنگ وجود دارد این است که به صورت رگه های کوارتز هستند و به شکل توده های ورقه های پگماتیک که از سنگ های آذرین درونی و دگرگونی است که یافت می شود. 

تشخیص سنگ کوارتز دودی بدین شکل است که معمولا دانه های کوارتزی که در این گونه سنگ های گرانیت و در این مدل از  سنگ مشاهده می شود به صورت دودی رنگ است. 

معدن سنگ کوارتز دودی در اکثر نقاط دنیا وجود دارد و اما بیشترین مقداری که از این سنگ در کشور برزیل وجود دارد علاوه بر آن در ماداگاسکار، آمریکا، روسیه، اوکراین، سوئیس وجود دارد. 

خواص سنگ کوارتز دودی 

از جمله خواص این سنگ می توان به این موارد اشاره کرد که بسیار مناسب و مفید برای چاکرای اول است و می تواند به خوبی از فرد محافظت کند. 

همچنین این سنگ می تواند از انرژی های منفی فرد را دور کند و به رویاهای فرد تحقق می بخشد. از جمله خواص سنگ کوارتز دودی این است که به فرد نیروی زیادی می دهد و ضمن اینکه می توان از این سنگ در درمان آفتاب سوختگی استفاده کرد. 

در سایت جواهر می توان این سنگ و دیگر سنگ های طبیعی که کاملا اصلی و معدنی هستند خریداری کنید. 

این سنگ ها در قالب انواع جواهرات مردانه و زنانه وجود دارد که از نقره با کیفیت ساخته شده اند. با اطمینان خاطر می توان این سنگ ها و جواهرات را خریداری کنید و ضمن اینکه تمامی محصولات به همراه شناسنامه بین المللی به خریداران ارائه می شود.

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

از مشخصات سنگ رز کوارتز می توان به این موضوع اشاره کرد که این نوعی از سنگ کوارتز است و جزء این خانواده به شمار می رود. 

رنگ سنگ رز کوارتز بین صورتی پررنگ و کمرنگ می باشد. این سنگ دارای سیستم کریستالی هگزاگونال است و معمولا منشوری است. 

معمولا می توان این سنگ را به شکل توده های فشرده ای دید که در رگه های هیدروترمال و پگماتیک است نتیجه این توده ها به همان ترک ها و ناخالصی ها در زمان شکل گیری این نوع سنگ برمیگردد. 

دارای شکنندگی و شکستگی صدفی بدون کلیواژ است و در اثر ساییدگی بر روی خط سفید رنگی به جا میگذارد. معدن سنگ رز کوارتز در بیشتر نقاط دنیا یافت می شود و به طور مقدار زیادی در کشورهایی مانند: آفریقای جنوبی، ماداگاسکار، سریلانکا، داکوتای جنوبیف ایالات متحده، موزامبیک وجوددارد. 

خواص رز کوارتز 

این سنگ برای جلب محبت و ایجاد عشق بسیار کاربرد دارد و برای چاکرای چهارم و سوم مناسب است. از سنگ رز کوارتز برای دور کردن ترس و استرس استفاده می شود. 

از این سنگ می توان برای رها شدن از کشمکش های روزانه استفاده کرد. بسیار این سنگ در از بین بردن چین و چروک های صورت و پوست مفید است. 

برای ترمیم کردن زخم های پس از جراحت می توان از این سنگ استفاده کرد. از این سنگ می توان برای درمان های روحی و جسمی استفاده کرد. 

در سایت جواهر می توان تمامی نمونه سنگ های معدنی اصل که از دل طبیعت استخراج می شوند را یافت. مشاورین سنگ درمانی که در این سایت هستند و به صورت تلفنی می توانند در مورد تمامی سنگ های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی به شما اطلاعات و راهنمایی های مفیدی ارائه دهند. 

این سنگ ها به همراه نقره با کیفیت تزئین شده اند و می توانید آن را به صورت انگشتر رز کوارتز، گردنبند رز کوارتز به همراه شناسنامه بین المللی ارائه می شود که اطمینان خاطر شما را فراهم میکند. 

www.javaher.site



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 مرداد 1399 | نظرات ()