نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

مزاج سودا چیست و درمان آن . خلط سودا چیستانواع خلط سوداچرا دچار غلبه سودا می شویمعوارض سودا بر اندام های بدن چیستدرمان سودا با دمنوش

خلط سودا چیست؟

در بین خلط ها خلط سودا معادل خاک و نشانگر فصل پاییز است و طبع سرد و خشکی دارد و در واقع رسوبات خون است که ته نشین می شود.

این خلط از سایر خلط ها سنگین تر و غلیظ ار است و بخش عمده این خلط در طحال ذخیره می شود و مقدار کمی از آن به همراه خون جریان پیدا می کند تا به اعضایی مثل استخوان که برای تغذیه نیاز به سودا دارند غذا برساند.

انواع خلط سودا

خلط سودا بر دو می باشد: طبیعی و غیر طبیعی

سودای طبیعی دٌرد و رسوبات و تیرگی خون بوده است و در واقع گوهری است که نسبت به مابقی خون غلظت بیشتری دارد مزه آن بین شیرین و گس و ترش است.

بخشی از سوداویی در کبد بیرون می رود، همراه گلبول های قرمز و سفید از کار افتاده و به طحال سپرز، اسپیلین و لین رفته و باقی با خون جریان پیدا می کند و به مصارف بدن مثل تغذیه استخوان و مو و ناخن می رسد.

چرا دچار غلبه سودا می شویم؟

سودا به دلیل اقداماتی که در زیر برای شما آورده ایم در بدنتان بالا می رود و امکان دارد غلبه کند، متأسفانه سبک امروزی هم می تواند به گونه ای می باشد که کاملاً به غلبه اخلاط از جمله سودا دامن می زند و همین امر باعث افزایش بیماری های غلبه سودا و کک و مک و واریس و سرطان می شود.

عوارض سودا بر اندام های بدن چیست؟

  • سر و مغز
  • مو خشک و مجعد
  • در واقع فر موی سر یک علامت تشخیص مزاج است. صفراوی های هم فر موی سر دارند اما بلغمی ها ندارند.
  • اگر در یک شخص سواوی ریزش مو پدید آید این فراگیر نیست و مو فقط خالی می شود. اگر اینطور باشد شدت سردی در این شخص سوادوی زیاد می باشد و درمانش در مصرف گرمی هاست.
  • سر سوداوی ریزش مو به وجوطاس نمی شود و اگر طاسی در زنن سوداوی به وجود می آید این ناشی از شدت سردی است.


:: برچسب‌ها: مزاج سودا چیست و درمان آن , خلط سودا چیست , انواع خلط سودا , چرا دچار غلبه سودا می شویم , عوارض سودا بر اندام های بدن چیست , درمان سودا با دمنوش ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

عیار طلا در کشورهای مختلف را می دانید؟ .عیار طلای کشورهای مختلفطلای سفید و رزگلدعیار سکه طلا، طلای 18 عیارطلای 22 عیارطلای 24 عیارعیار طلای کشورهای اروپایی

عیار طلای کشورهای مختلف

کشورهای آسیایی

برای بررسی عیار طلای کشورهای مختلف بهتر است بدانید که هر چه بیشتر به سمت کشورهای آسیایی سفر کنید شاهد عیار بالاتری از طلا خواهید بود به این دلیل که در زمان برگزاری عروسی در صد خرید طلا افزایش پیدا می کند و عیارهای بالا علاقه مندان زیادی را در کشورهای آسیایی دارد.

  • هند: در بین عیار طلای کشورهای مختلف هندی ها اغلب طلای 22 عیار را مناسب می دانند و از آنجایی که بار کردن حساب

آن ها فقط طلای 22 عیار را برای مراسمات عروسی خود انتخاب می کنند و خرید آن نشان می دهد که عمق عشق و علاقه به طرف مقابل چقدر است.

  • چین: در کشور چین به خصوص برای برگزاری مراسمی مثل عقد یا تولد طلای 24 عیار قابل قبول است و برای خرید حلقه ازدواج تنها فقط به این میزان عیار راضی می شوند.
  • ترکیه: در بررسی عیار طلای کشورهای مختلف باید بگوییم ترکیه استاندارد 22 تا 14 عیار را دارا است و در عروسی های خود طلای زرد رنگ را خیلی مناسب و زیبا می دانند.

طلای سفید و رزگلد

در بررسی عیار های مختلف و عیارهای طلای کشورهای مختلف باید به ببرسی طلای سفید و رزگلد اشاره کنیم. بسیاری از مردم در کشورهای مختلف به این رنگ ها علاقه زیادی نشان نمی دهند اما باید گفت فرق آن ها با طلای زرد در دصد فلزات سفید و مسی رنگی است که استفاده می شود.

این فلزات شامل نقره و مس است و اغلب طلاهای سفید و رزگلد با عیار 18 الی 14 در صد ارائه می شوند و بعد از ترکیب طلا با فلزات سفید به دلیل زردی بیش از حد طلای خالص باید از رنگ رادیوم برای نهایی کردن کار استفاده شود.

عیار طلای کشورهای اروپایی

در بین عیار طلای کشورهای مختلف باید این نکته را بیان کردکه کشورهای اروپایی اغلب داشتن طلا را راهی برای نشان دادن ثروت خود می دانند. در خیلی از این کشورها جهت کمک به استقلال عروس و داماد به آن ها طلا کادو می دهند.

برای فهمیدن عیار طلای کشورهای مختلف خوب است بدانید که در بسیاری از کشورهای اروپایی عیار 18 تا 14 قابل قبول است

اما در انگلستان و آلمان عیار 9 و 8 نیز مورد استاندارد می باشند.

  • ایتالیا: ایتالیا در مدت زمان طولانی به عنوان بزرگرین تولید کننده جواهرات خاص و با کیفیت در جهان شناخته می شود. ایتالیا همچنین مقدار زیادی از تولیدات خود را صادر می کند. اکثر کشورهای تولید جواهراتدر والنزا ویچنزا و آرتزو و باسانو دل گراپا مستقر هستند.
  • آلمان: آلمان کشوری است که به طلاکاری مشهور است و همچنین میزبان بعضی از برندهای جواهرات مثل Wellendorff ، Bucherer ، Wempe می باشد.
  • فرانسه: فرانسه مهد پرورش برندهایی مثل: Chanel ، Dior ، Louis Vuitton ، Asrpel ، Cartier می باشد که قابل افتخار است.
  • استرالیا: استرالیا با تولید 295 تن در سال 2017 یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده طلا در جهان است. مواد معدنی تقریباً نیمی از صادرات استرالیا را تشکیل می دهد.
  • روسیه: بزرگ ترین کشورهای جهان است که سال هاست که استخراج طلا را افزایش داده و در نظر دارد همین روند را دهه آینده نیز ادامه دهد.


:: برچسب‌ها: عیار طلا در کشورهای مختلف را می دانید؟ , عیار طلای کشورهای مختلف , طلای سفید و رزگلد , عیار سکه طلا، طلای 18 عیار , طلای 22 عیار , طلای 24 عیار , عیار طلای کشورهای اروپایی ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

جواهرات هندی سلطنتی . تاریخچه جواهرات سلطنتی هندوستانجواهرات سلطنتی هندوستان بازمانده سلسله گوکانیان.جواهرات هند در موزه های سراسر دنیامعرفی انواع مختلف جواهرات سلطنتی هندوستان

تاریخچه جواهرات سلطنتی هندوستان

در طول تاریخ پادشاهان هندی علاقه زیادی به طلا و جواهرات داشته اند و هر یک از آن ها با توجه به علاقه مندی های خود تغییراتی در طراحی جواهرات آن دوره به وجود آوردند.

از این پادشاهان می شود به تیپو سلطان و شاه جهان اشاره کرد که تخت و جواهرات سلطنتی آن مخصوصاً گردنبند سلطنتی منقش با ببر زبانزد خاص و عام بود.

جواهرات سلطنتی هندوستان بازمانده سلسله گورکانیان

گورکانیان از خاندان های مغول از سال 1852 تا 1526 در کشور هند فرمانروایی می کردند. اغلب جواهرات سلطنتی هندوستان در واقع باز مانده آن زمان می باشد به این دلیل که گورکانیان داشتن الماس و زمرد و یاقوت کبود را یک نوع سلاح و قدرت برای سلسله خود می شود.

جواهرات هند در موزه های سراسر دنیا

در بین 600 نمونه گفته شده ممکن است برخی از آن ها برای شما آشنا باشد به این دلیل قسمت عظیمی از آن ها در حدود 5 سال قبل در برخی از موزه های مهم دنیا به نمایش گذاشته شده می شوند.

موزه هایی مثل موزه ویکتوریا و موزه هنر متروپولیتن در شهر نیویورک و موزه آلبرت و همچنین موزه قصر دارای جواهرات سلطنتی هندوستان

در بین اجزای قدیمی خود می باشند و طبق خبرهای جدید قسمت دیگری از این جواهرات نیز در هتل دلا مارین واقع در پاریس قرار است در سال های آینده به نمایش گذاشته شوند.

معرفی انواع مختلف جواهرات سلطنتی هندوستان

  1. گردنبند پاتیالای
  2. تخت طلای شاه جهان
  3. خنجر شاه جهان
  4. گردنبند مروارید بارودا
  5. گردنبند زمرد سلطنتی مهاراجه
  6. گردنبند ملکه بارودا
  7. گوشواره های طلا
  8. سرپوش نوعی تاج الماس مهاراجه
  9. شمشیرهای سلطنتی
  10. بطری با جواهراتی استادانه
  11. کاسه های جواهر نشان


:: برچسب‌ها: جواهرات هندی سلطنتی , تاریخچه جواهرات سلطنتی هندوستان , جواهرات سلطنتی هندوستان بازمانده سلسله گوکانیان , جواهرات هند در موزه های سراسر دنیا , معرفی انواع مختلف جواهرات سلطنتی هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

بلغم چیست . بغلم چه علائمی داردراه های درمان بلغم.عوارض ناشی از بلغم در اندام های دیگر

بلغم چیست؟

از دیدگاه طب سنتی، بدن انسان عناصر اربعه را مثل ( آب، هوا، خاک، آتش ) را دارد و از آن ساخته شده است و با اخلاط اربعه ( صفرا، بلغم، دم، سودا ) کنترل می شود.

زمانی که غذا در بدن هضم و جذب می شود، اخلاط اربعه را تولید می کند که باعث رشد اندام ها و بازسازی اعضای آسیب دیده می شود

و ممکن است حرکت کردن را برای انسان فراهم کند.

اخلاط اربعه از نظر سردی، گرمی، رطوبت، خشکی با هم فرق دارند، به طوری که دم گرم و تر و صفرا گرم و خشک و سودا سرد و خشک و بلغم سرد

و تر است. ترکیب این اخلاط با هم در بدن باعث به وجود آمدن مزاج های مختلف می شود.

بلغم چه علائمی دارد؟

معایب مزاج بلغمی می تواند بسته به اندامی باشد که میزان این خلط در آن زیاد شده باشد متفاوت است، این خلط در سراسر بدنجریان دار

د و اغلب افزایش آن روی کل بدن تأثیر می گذارد، اما اگر در اندام خاصی تجمع کند فقط همان بخش از بدن را در گیر خود می کند.

مثلاً اگر غلبه بلغم در مغز اتفاق بیفتد می تواند باعث کاهش حافظه و فراموشی می شود و اگر به طور کلی مزاج فرد را تغییر دهد امکان دارد به چاقی شکمی منجر شود.

راه های درمان بلغم

درمان طب سنتی بلغم نیازمند تغییر سبک زندگی است و افرادی که عوارض ناشی از غلبه این خلط رنج می برند؛ بهتر است در صورت امکان در مناطقی

که آب و هوای گرم و شک دارد زندگی می کنند. چرا که رطوبت محیط باعث می شود علائم آن تشدید شود. همچنین لازم است رژیم غذایی خود

را اصلاح کند و از مصرف غذاهایی که مزاج آن سازگار نیست بپرهیزید.

عوارض ناشی از بلغم در اندام های دیگر

همان طور که گفتیم غلبه بلغم در هر یک از اندام های بدن میتواند به علائم و عوارض خاصی منجر شود که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد:

  • مو
  • پوست
  • چشم
  • دهان و حلق
  • گوش
  • دستگاه گوارش
  • سر
  • دستگاه ادراری
  • قلب


:: برچسب‌ها: بلغم چیست , بغلم چه علائمی دارد , راه های درمان بلغم , عوارض ناشی از بلغم در اندام های دیگر ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

رازهای انتخاب طلای مناسب با رنگ پوستطلای مناسب با رنگ پوست چگونه باید انتخاب شودنکاتی درباره انتخاب زیور آلات بر اساس رنگ پوست.طلای مناسب با پوست سفید و روشن.طلای مناسب پوست سبزهرنگ طلای مناسب با پوست گندمی

طلای مناسب با رنگ پوست چگونه باید انتخاب شود؟

قدم اول برای تشخیص رنگ طلای مناسب با پوست این است که نوع پوست را تشخیص دهید و بر اساس آن خرید انجام دهید.

این کار به آسانی قابل انجام است و فقط کافی است که نگاهی به رگ های دست خود بیندازید، اگر رگ های شما آبی مایل به بنفش است

پوست شما سرد می باشد و اگر رگ های سبزی دارید پوست شما گرم است و اگر به راحتی رنگ رگ خود را تشخیص ندادید و یا بی رنگ و نامرئی بود پوست شما خنثی است.

نکاتی درباره انتخاب زیور آلات بر اساس رنگ پوست

نکته اولی که در انتخاب رنگ طلا مناسب رنگ پوست باید به آن اشاره کرد همان رنگ طلایی است که آیا به پوست فرد می آید یا نه؟

باید بگوییم خیر محدودیتی برای استفاده وجود ندارد اگر افراد دوست دارند به غیر از رنگ طلا مناسب پوست خود رنگ های دیگری از طلا را استفاده کنند می توانند انتخاب کنند.

طلای مناسب با پوست سفید و روشن

افرادی که رنگ پوست سرد سفید و روشن دارند باید زیور آلات خود مثل پلاک های زنانه که به رنگ های سرد و روشن انتخاب می شوند.

در بین رنگ های طلای سفید بهترین انتخاب برای افرادی که پوست روشن دارند و طلای زرد و رز گلد در مقایسه با طلای سفید برای این رنگ پوست خیلی مناسب به نظر نمی رسد.

طلای مناسب پوست سبزه

رنگ پوست سبزه با توجه تناژ گرمی که دارد با طلای زرد خیلی زیبا به نظر می رسد و استفاده از این رنگ طلا به افرادی که رنگ پوست سبزه و غیر روشن دارند توصیه می شود.

علاوه بر این طلای سفید و رزگلد مناسب با رنگ پوست سبزه هستند، البته هر چند زمان انتخاب طلا علاوه بر توجه به رنگ پوست به رنگ مو هم باید توجه کرد

و افرادی پوست سبزه دارند اکثراً با سنگ های قیمتی مثل الماس همخوانی دارند.

رنگ طلای مناسب با پوست گندمی

اغلب افراد فکر می کنند طلای زرد مناسب افرادی با پوست گندمی می باشد به این دلیل که با رنگ پوست آن ها هماهنگی دارد،

اما باید گفت طلای سفید و رزگلد هم برازنده پوست های گندمی می باشد.



:: برچسب‌ها: رازهای انتخاب طلای مناسب با رنگ پوست , طلای مناسب با رنگ پوست چگونه باید انتخاب شود , نکاتی درباره انتخاب زیور آلات بر اساس رنگ پوست , طلای مناسب با پوست سفید و روشن , طلای مناسب پوست سبزه , رنگ طلای مناسب با پوست گندمی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری با 35 میلیارد در سال 1402 .سرمایه گذاری با سود روزانه. بهترین سرمایه گذاری در سال 1402. با 35 میلیارد در کجا سرمایه گذاری کنم. سرمایه گذاری با 35 میلیارد

در چند سال اخیر با توجه به کم شدن ارزش پول ملی، افراد زیادی به سرمایه گذاری با سود روزانه فکر می کنند.

کسب درآمد عالی در بازارهای مالی یکی از دغدغه های ذهنی افراد می باشد.

سرمایه گذاری مطمئن در بازارهای تولیدی

اگر به دنبال پاسخ به سوال با 35 میلیارد در کجا سرمایه گذاری کنم هستید؟ یکی از بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 ، وارد شدن در کارهای تولیدی می باشد.

ایجاد یک کارگاه و یا یک کارخانه تولیدی می تواند باعث سوددهی غیر قابل تصوری برای افراد باشد.

با استفاده از تجربیات و دانش متخصصین و کارشناسان می توانید بهترین محصول را جهت تولید انتخاب کرده که دارای توجیه اقتصادی بالایی باشد.

شرکت سارگن استون با داشتن سابقه بالا در رابطه با خطوط تولیدی، می تواند شما را جهت سرمایه گذاری با 35 میلیارد یاری کند. پس با ما در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین کسب و کار را برای خود راه اندازی نمایید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری با 35 میلیارد در سال 1402 , سرمایه گذاری با سود روزانه , بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 , با 35 میلیارد در کجا سرمایه گذاری کنم , سرمایه گذاری با 35 میلیارد ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری با 30 میلیارد تومان . با 30 میلیارد چه کنیم. سرمایه گذاری با پول زیاد. احداث کارخانه با 30 میلیارد. بهترین سرمایه گذاری با 30 میلیارد

اگر شما هم به دنبال سرمایه گذاری با 30 میلیارد تومان در اینترنت جستجو می کنید، پس به شما توصیه می شود این مقاله را از دست نداده و از پیشنهاد های ما جهت سرمایه گذاری با پول زیاد بهره ببرید.

یکی از راه های مفید جهت سرمایه گذاری وارد شدن به بازارهای تولیدی می باشد.

برای وارد شدن به این بازار یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن سرمایه گذار را به خود درگیر کند این است که تولید چه چیزی باعث رونق درآمد و دارای سود خوبی می باشد؟

احداث کارخانه با 30 میلیارد تومان می تواند یک ایده ی خوب و آینده دار برای راه اندازی یک کسب و کار جدید باشد.

خطوط تولیدی که توسط شرکت سارگن استون معرفی شده اند، دارای آینده ی خوب و اشتغال زایی افراد زیادی شود.

بهترین سرمایه گذاری با 30 میلیارد تومان

سرمایه گذاری با پول زیاد می تواند به عنوان یک عملکرد پر ریسک برای بعضی از افراد به حساب بیاید.

اما هنگامی که قبل از شروع کار با متخصصین و مشاورین در این حوزه مشورت کنید، این افراد با استفاده از امکانات و دارایی شما، بهترین راه را به شما توصیه کرده

و تا انتها همراه شما خواهند بود.

بنابراین به شما پیشنهاد می شود جهت انجام بهترین سرمایه گذاری با 30 میلیارد تومان به سایت سارگن استون سر بزنید و با خطوط تولیدی ما آشنا شوید و در صورت نیاز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری با 30 میلیارد تومان , با 30 میلیارد چه کنیم , سرمایه گذاری با پول زیاد , احداث کارخانه با 30 میلیارد , بهترین سرمایه گذاری با 30 میلیارد ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماساژ درمانی و فواید آن، ماساژ چیست، انواع ماساژ و فواید آن، درمان افسردگی با ماساژ امکان پذیر است، ماساژ برای تنبلی تخمدان، آیا ماساژ برای آرتروز مناسب است

ماساژ چیست؟

ماساژ بدن نوعی ورزش غیر فعال است که به شکل جدیدی پیاده می شود. کلمه ماساژ از واژه یونانی Massierگرفته شده اساساً که به معنی مشت و مال می باشد و شامل ماساژ علمی بافت های نرم بدن است.

انواع ماساژ و فواید آن

خواص ماساژ درمانی هر نوع ماساژ فرق می کند. بسته به هدف ماساژ خود می توانید هر نوع ماساژی را که دوست دارید انتخاب کنید. در ادامه 7 نوع اصلی ماساژ و خواص ماساژ درمانی هر کدام را توضیح می دهیم:

  1. ماساژ سنگ
  2. ماساژ سوئدی
  3. ماساژ لنفاوی
  4. ماساژ تایلندی
  5. ماساژ ورزشی
  6. ماساژ بافت های عمیق
  7. ماساژ آروماتراپی

درمان افسردگی با ماساژ امکان پذیر است؟

افسردگی نوعی اختلال خلقی است که می تواند توانایی افرادی را برای عملکرد طبیعی بدن در انجام کارهای روزمره تحت تأثیر قرار بدهد. این تنها برای انجام کارهای منظم روزمره می باشد که تأثیر دارد.

ماساژ می توان به افسردگی غلبه کرد، در طی ماسا درمانی برای آرامش اعصاب یک درمانگر عضلات و سایر بافت های نرم فرد را لمس می کند تا عملکرد آن ها بهتر شود و باعث آرامش می شود.

ماساژ برای تنبلی تخمدان

ماساژ درمانی تخمدان باعث می شود باروری بهبود پیدا کند و آموزش ماساژ تخمدان شامل مجموعه ای از تکنیک های ساده مانند طب فشاری و

رفلکسولوژی و ارگان آسیایی و ماساژ بافت های عمیق می شود که می تواند موجب بهبود در چرخه قاعدگی شود و به سلامت اندام های تولید مثل کمک می کند.

آیا ماساژ برای آرتروز مناسب است؟

آرتروز نوعی بیماری است که خود را با سفتی مفاصل و درد های مزمن نشان می دهد، این درد دامنه حرکتی مفاصل را کم می کند

درست زمانی است که فرد فکر می کند آیا ماساژ درمانی می تواند او را از شر درد مفاصل خلاص کند یا نه.

امروزه انواع روش های ماساژ درمانی می تواند در کاهش درد آرتروز به فرد کمک بزرگی کند اما نمی تواند بیماری را درمان کند.



:: برچسب‌ها: ماساژ درمانی و فواید آن , ماساژ چیست , انواع ماساژ و فواید آن , درمان افسردگی با ماساژ امکان پذیر است , ماساژ برای تنبلی تخمدان , آیا ماساژ برای آرتروز مناسب است ,
:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

جواهر سازی چیست ، هنر جواهر سازی چیست، تاریخچه جواهر سازی، چگونه جواهر ساز شویم، ابزار جواهر سازی، طلاسازی چیست

تاریخچه جواهر سازی

جواهر سازی از گذشته های دور اهمیت زیادی داشته است و هنرمندانی در سراسر دنیا با استفاده از فلزات و سنگ های با ارزش و قیمتی زیور آلات و اشیاء زینتی می ساختند.

جواهر سازی در گذشته نوعی پیشه خاص به حساب می آمده است که هدف آن در بیشتر موارد ساخت و تأمین زیور آلات پادشاهان و ثروتمندان بوده است.

هنر جواهر سازی چیست؟

منظور از جواهر سازی ساخت زیورآلات و فلزاتی است که نیاز به هنر دارد این فلزات می تواند از طلا و نقره و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است. از طرفی این کار آمیخته ای از هنر و فعالیت های صنعتی می باشد که به آن هنر صنعت و جواهر سازی می گویند.

در جواهر سازی افراد با استفاده از ابزارها و یا تکیه بر دانش و ذوق و مهارت و سلیقه خود از فلزات و سنگ ها جواهر آلاتی زیبا درست می کنند.

چگونه جواهر ساز شویم؟

امروزه خیلی از افراد با توجه به امکان آموزش جواهر سازی و استفاده از این هنر برای کسب در آمد دوست دارند به این حرفه بپردازند.

جواهر سازی در وهله اول نیاز به کسب آموزش و مهارت دارد که هر یک از این موارد با گذراندن دوره های جواهر سازی به صورت حضوری و یا آنلاین امکان دارد.

طلا سازی چیست؟

برای معرفی حرفه طلاسازی باید بگوییم شغلی است که در آن فرد طلاکار بر روی قطعه ای از طلا کار می کند تا آن را در شکل های مختلف به مردم ارائه دهد این کار امکان دارد شامل برش و چکش کاری و سوهان کردن و خم کردن و ریخته گری طلا و دیگر فلزات باشد.

چگونه طلا ساز شویم؟

رشته های طلا سازس در دانشگاه

کار آموزی طلاسازی

دوره های آموزش طلا سازی



:: برچسب‌ها: جواهر سازی چیست , هنر جواهر سازی چیست , تاریخچه جواهر سازی , چگونه جواهر ساز شویم , ابزار جواهر سازی , طلاسازی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماساژ تایلندی چیست؟، ماساژ تایلندی چیست، فواید ماساژ تایلندی، تکنیک های ماساژ تایلندی، انواع ماساژ تایلندی، عوارض ماساژ تایلندی چیست

ماساژ تایلندی چیست؟

ماساژ درمانگر با حرکات کششی یوگا و در عین حال فشار دادن و ورزیدن عضلات در امتداد خطوط انرژی بدن با دست ها و پاها انجام شود.

در آموزش ماساژ تایلندی به درمانگران ترکیبی از اصول طب فشاری آموزش داده می شود که بتواند با استفاده از آن ها سن تحریک شوند و می گویند سیستم انرژی بدن را متعادل کنند.

در زمان آموزش ماساژ تایلندی تکنیک های کشش غیر فعال و همچنین می تواند به باز کردن عضلات منقبض بدن کمک کند که انعطاف پذیری را بالا و تنش خود را کم کند.

فواید ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی نوعی روش درمانی است که هدف آن بهبود اساسی درساختار بدن می باشد که با تحریک گردش خون و لنف همراه است.

خون وظیفه دارد اکسیژن را انتقال دهد و مواد مغذی را به هر اندام برساند و لنف هم مسئول جمع آوری مواد زائد در بدن و فیلتر کردن آن ها

در غدد لنفاوی می باشد. فواید ماساژ تایلندی شامل:

بهبود دامنه حرکت

پایداری تنفس

درمان درد آرتروز

بهبود و پیشگیری از بیماری های مزمن

تنظیم عصب اتونومیک

تکنیک های ماساژ تایلندی

/با انجام فشارهای ملایم به وسیله دست ها و پاها با تنوع گسترده ای از حرکت ها و جنبش های کششی و کنش پذیر با انجام این دو تکنیک

در ماساژ تایلندی که باید در محیطی آرام مرافبه ای باشد انجام می پذیرد و باعث ایجاد فضا در ساختار اسکلتی و ماهیچه ای بدن می شود.

عوارض ماساژ تایلندی چیست؟

همان طور که در بالا تر توضیح دادیم ماساژ تایلندی فواید زیادی دارد؛ اما به تمامی ماساژ درمان گر تازه کار در مراحل اولیه آموزش ماساژ تایلندی

هشدار داده می شود که امکان دارد افرادی با مشکلات زیر در شرایط خاص قرار بگیرند پس این افراد باید از ماساژ تایلندی اجتناب کند:

  • افراد باردار
  • افرادی که پوکی استخوان دارند
  • افراد با فشار خون بالا
  • افرادی که بیماری قلبی دارند
  • افراد مبتلا به دیابت
  • افرادی که سابقه بیماری های عصبی و نخاع دارند
  • افرادی که شیمی درمانی می شوند
  • افراد با بیماری عروق کرونری

انواع ماساژ تایلندی

مهم ترین انواع ماساژ تایلندی شامل:

  • ماساژ صورت تایلندی
  • ماساژ پا تایلندی
  • ماساژ گیاهی و دارویی تایلندی


:: برچسب‌ها: ماساژ تایلندی چیست؟ , ماساژ تایلندی چیست , فواید ماساژ تایلندی , تکنیک های ماساژ تایلندی , انواع ماساژ تایلندی , عوارض ماساژ تایلندی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ماساژ سوئدی چیست؟،تاریخچه ماساژ سوئدی، ماساژ سوئدی چیست، انواع تکنیک های ماساژ سوئدی، تفاوت ماساژ سوئدی و تایلندی، فرق ماساژ سوئدی و ریلکسی

تاریخچه ماساژ سوئدی

ماساژ سوئدی نوعی ماساژ درمانی است که با کل بدن سر و کار دارد و به بافت های نرم و ماهیچه های آن این امکان را می دهد

تا به بازیابی سلامت خود کمک کند، این نوع ماساژ می تواند تأثیر شل کنندگی و توازن دهندگی به سیستم عصبی داشته باشد.

ماساژ سوئدی در حدود سال 1868 به دست یک دکتر هلندی به نام یوهان گئورگ مزگر ابداع شد.

این پزشک هلندی تحقیقات زیادی بر روی تکنیک ماساژ فرانسوی و تأثیر آن بر روی پزشکی انجام داده است و توانسته تکنیک های ماساژ سوئدی را طراحی کند.

ماساژ سوئدی چیست؟

ماساژ سوئدی یکی از تکنیک های ماساژ کلاسیک است که با هدف دستکاری بافت و نسوج نرم برای رسیدن به آرامش و اهداف کلی درمانی استفاده می شود.

البته اکثر روش های ماساژ اروپایی مثل طب فشاری و رفلکسولوژی و آروماتراپی به همین منظور انجام می شوند و تئوری اصلی آن ها رهاسازی بدن

و عضلات از تنش با کمک فشار بر نقاط خاص بدن می باشد.

انواع تکنیک های ماساژ سوئدی

افلوراژ

ورز دادن

پتریساژ

ضربه

تفاوت ماساژ سوئدی و تایلندی

همان گونه که می گویند ماساژ سوئدی و تایلندی هر دو نام های متفاوتی دارند. این به این معنی است که در بعضی از تکنیک ها و شرایط

ماساژ با هم متفاوت هستند.اما تفاوت در بعضی موارد است که به آن می پردازیم:

  1. لباس و پوشش فرد ماساژور
  2. میز یا تشک
  3. تکنیک های ماساژ
  4. مشارکت ماساژ گیرنده
  5. پوزیشن ماساژ گیرنده
  6. زمان جلسات ماساژ
  7. فواید ماساژ تایلندی و سوئدی

فرق ماساژ سوئدی و ریلکسی

ماساژ ریلکسی، ماساژی برای تمام نقاط بدن است که از فشار و نوازش و مالش پوست جهت آرامش و ریلکس شدن استفاده می شود.

ماساژهای ریلکسی سبک های مختلفی دارند که تأثیرات و فواید بخصوصی را برای بدن دارند.



:: برچسب‌ها: ماساژ سوئدی چیست؟ , تاریخچه ماساژ سوئدی , ماساژ سوئدی چیست , انواع تکنیک های ماساژ سوئدی , تفاوت ماساژ سوئدی و تایلندی , فرق ماساژ سوئدی و ریلکسی ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کدهای طلا نشانه چیست؟، کدهای طلای اصل، کدهای طلای خارجی، کد طلای ایتالیایی، کد طلای سفید، شماره طلا، عیار به صورت عدد واحد

کدهای طلای خارجی

همان طور که توضیح دادیم یکی از راه های تشخیص طلا از سایر فلزات اعداد حک شده بر روی آن ها است که مثلاً اگر بر روی

طلا عدد 925 حک شده باشد یعنی برای ساخت این قطعه طلا از 5/92 در صد طلا استفاده شده است.

کد طلا هندی اکثراً 14 K که به معنی 14 عیار است و در نتیجه از طلاهای ایرانی ارزان تر است. امکان دارد برایتان سوال پیش بیاید

که تمام طلاها کد دارند یا طلای بدون شماره داریم.

کدهای طلای اصل

کدهای طلای اصل در اصل نشان دهنده اصالت کالا می باشند. این کدهای درج شده بر روی مصنوعات طلا باعث میشود که فعالیت های

غیر قانونی میزان تقلب و فروش مصنوعات داخلی به جای محصولات وارداتی کاهش پیدا کند.

فروش مصنوعات طلای وارداتی در کشور ممنوع می باشد به همین دلیل است که کدهای طلای اصل ایرانی بر روی محصولات درج می شوند.

کد طلای ایتالیایی

افرادی که دوست دارند طلا خرید و فروش طلا باشند قطعاً نام طلای ایتالیایی به شما رسیده است.

کشور ایتالیا جزء یکی از قدرت ها در زمینه طراحی و تولید جواهرات در دنیا می باشد که به شهرت زیادی رسیده است ی

کی از مهم ترین صنایع دستی این کشور طلا است که علاوه بر زیبایی جنبه رونق اقتصادی را در ایتالیا دارد.

کد طلای سفید

در طبیعت طلای سفید وجود ندارد و طلا فقط به رنگ زرد پیدا می شود، پس بنابراین طلا سفید فقط ساخته دست بشر است

و با اهدافی از جمله تنوع در رنگ فلز طلا برای جلوه دادن به زیور آلات در قرن 19 میلادی به وجود آورده اند.

شماره طلا

برای شناسایی طلا باید حروف طلا که روی آن ها درج شده است بررسی بیشتری کرد که این کد ها علاوه بر عیار و خلوص آن نشانگر

جنس آن هم می باشد. شماره طلا گاهی کاملاً عددی و گاهی ترکیبی از عدد و حروف می باشند. مثل کد زنجیر 18 kgp

عیار به صورت عدد واحد

یکی دیگر از انواع کد روی طلا، عدد کامل بدون حرف K انگلیسی می باشد که به طور مثال عدد 750 نشان دهنده این است که 75 در صد

از جواهر مد نظر از طلا تهیه شده است و یعنی یک طلای 18 عیار است.



:: برچسب‌ها: کدهای طلا نشانه چیست؟ , کدهای طلای اصل , کدهای طلای خارجی , کد طلای ایتالیایی , کد طلای سفید، شماره طلا , عیار به صورت عدد واحد ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری با 20 میلیارد تومان در سال 1402 ، با 20 میلیارد چه کنم، خط تولید با 20 میلیارد، سرمایه گذاری با 20 میلیارد تومان، بهترین سرمایه گذاری در سال 1402

جهت سرمایه گذاری مقدار پول در وهله ی اول در میزان موفقیت و سوددهی تاثیری نخواهد داشت.

بنابراین اگر شما به دنبال این پاسخ به این سوال هستید که با 20 میلیارد چه کنم؟ بهتر است تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

سرمایه گذاری در بازارهای تولیدی

یکی از راه های ، سرمایه گذاری با 20 میلیارد تومان در سال 1402 در این دوره از زمان که با سود فراوانی همراه است، وارد شدن در کارهای تولیدی و کارآفرین شدن است.

این روش سرمایه گذاری دارای کمترین ریسک و بالاترین میزان سوددهی می باشد.

آگاهی از نیاز افراد امروزی و تولید آن می تواند باعث ایجاد یک کسب و کار شده و افراد زیادی نیز در آن شروع به کار کرده و باعث اشتغال زایی بالایی در کشور شود.

ایجاد یک خط تولید با 20 میلیارد می تواند آینده ای بسیار درخشانی برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت سارگن استون با داشتن تجربه بالا در زمینه معرفی

خطوط تولیدی پر بازده می تواند به شما در این راه کمک نماید تا بتوانید بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 را انجام دهید.

مشاورین و متخصصین این شرکت همواره آماده به خدمت رسانی به شما عزیزان بوده و تا پایان راه همراه شما خواهند بود.

پس نگران چیزی نباشید و در اولین فرصت اقدام به سرمایه گذاری نمایید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری با 20 میلیارد تومان در سال 1402 , با 20 میلیارد چه کنم , خط تولید با 20 میلیارد , سرمایه گذاری با 20 میلیارد تومان , بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری با 17 میلیارد تومان در سال 1402، ساخت خانه و ویلاهای پیش ساخته، سرمایه گذاری با 17 میلیارد تومان، خط تولید خانه های پیش ساخته، خط تولید ویلای پیش ساخته

امروزه سرمایه گذاری در زمینه های بسیار زیادی وجود دارد و افراد با توجه به توانایی ها و مقدار پس انداز خود م یتوانند در هر کدام از آن ها سرمایه گذاری موفقی داشته باشند.

اگر شما شخصی با دارای پس انداز میلیاردی هستید و به فکر سرمایه گذاری آن در یک راه خوب هستید، باید تمامی فاکتورهای موجود در سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار داده تا در نهایت به سود خوبی برسید.

اگر به دنبال این هستید که بهترین سرمایه گذاری با 17 میلیارد تومان در سال 1402 کدام است؟ ما به شما ساخت خانه و ویلاهای پیش ساخته را پیشنهاد می دهیم.

خط تولید ویلای پیش ساخته

امروزه با توجه به به مزیت های فراوان خانه و ویلاهای پیش ساخته، کشورهای پیشرفته بسیار در آن خبره شده و به این صنعت روی آوردند.

از مزیت های این نوع سازه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت اجرا
  • دوام مصالح
  • جلوگیری از اتلاف انرژی
  • کاهش پرت مصالح
  • مقاوم بودن ساختمان در برابر سوانح طبیعی

شرکت سارگن استون با معرفی خطوط تولیدی پر بازده می تواند شما را جهت سرمایه گذاری با 17 میلیارد تومان یاری نماید تا بتوانید در یک راه درست اقدام به سرمایه گذاری نمایید.

سرمایه گذاری در خط تولید خانه های پیش ساخته یکی از مواردی است که م یتوانید در آن به موفقیت برسید. برای داشتن اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری با 17 میلیارد تومان در سال 1402 , ساخت خانه و ویلاهای پیش ساخته , سرمایه گذاری با 17 میلیارد تومان , خط تولید خانه های پیش ساخته , خط تولید ویلای پیش ساخته ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یائسگی از چه سنی شروع می شود؟ ، یائسگی چیست، علت مبتلا شدن به یائسگی چیست، پیش از یائسگی، بعد از یائسگی، یائسگی در چه سنی رخ می دهد، علائم یائسگی چیست

یائسگی چیست؟

یائسگی بخشی از بالا رفتن سن است که طبیعی است و در واقع به 12 ماه بعد از آخرین قاعدگی گفته می شود. چند سال قبل از رسیدن به یائسگی، تغییراتی در چرخه قاعدگی مثل گر گرفتگی و علائم دیگر اتفاق بیفتد. به این وضعیت تغییرات یائسگی یا پیش از یائسگی می گویند.

علت مبتلا شدن به یائسگی چیست؟

همه خانم ها زمان تولد تعداد مشخصی تخمک در بدو تولد دارند که این تعداد محدود تخمک در تخمدان ها ذخیره می شود. وظیفه تخمدان ها تولید هورمون های استروژن و پروژسترون می باشد که کار این هومورن ها باعث تنظیم قاعدگی و تخمک گذاری می شود.

پیش از یائسگی

اکثر خانم ها چند سال قبل از یائسگی قطعی دچار پیش از قائدگی می شوند که در این وضعیت تخمدان ها تولید استروژن را کمتر می کنند. این دوره تا زمان یائسگی قطعی ادامه خواهد داشت و در این مرحله زنان علائم یائسگی را تجربه خواهند کرد.

بعد از یائسگی

چند سال بعد از یائسگی قطعی را دوره ی پس از یائسگی خانم ها می گویند. در این دوره علائم های آن کم کم کم می شود و فرد می تواند با مراجعه به پزشک متخصص و با توجه به توصیه های آن ها با علائم خود کنار بیاید و آن را هر چه زودتر کاهش دهد و از پوکی استخوان جلوگیری کند.

یائسگی در چه سنی رخ می دهد؟

در اغلب مواقع یائسگی از سن 55 تا 45 سالگی رخ می دهد که به طور میانگین در 50 سالگی اتفاق می افتد و یکی از عواملی که می تواند بر روی سن یائسگی تأثیر زیادی داشته باشد ژنتیک و یا به اصطلاح ارث می باشد پس بنابراین سن یائسگی شما می تواند نزدیک به مادر یا خواهر باشد و همین طور عادت های زندگی و الگوهای طبیعی سن یائسگی را تغییر می دهد.

علائم یائسگی چیست؟

هر خانمی می تواند از یائسگی تجربه متفاوتی داشته باشد، بعضی از شرایط مثل سرطان و مصرف نیکوتین می تواند بر روی سلامت تخمدان ها تأثیر بگذارد و شدت و مدت علامت ها کم یا زیاد است. رایج ترین علائم قبل از یائسگی شامل:

  • افزایش و کاهش میزان قاعدگی نسبت به گذشته
  • کوتاه شدن دوره قاعدگی
  • گرگرفتگی و عرق کردن و سرخ شدن


:: برچسب‌ها: یائسگی از چه سنی شروع می شود؟ , یائسگی چیست , علت مبتلا شدن به یائسگی چیست , پیش از یائسگی، بعد از یائسگی , یائسگی در چه سنی رخ می دهد , علائم یائسگی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

جواهرات سواروسکی و راز زیبایی آن ، سنگ سواروسکی چیست، قیمت سنگ سواروسکی، سنگ سواروسکی اصل، درباره خرید جواهرات سواروسکی، انگشتر سواروسکی اصل، دستبند سواروسکی اصل

سنگ سواروسکی چیست؟

یکی از ترندترین سنگ های زینتی و گرانبها سنگ سواروسکی است که در دنیای مد و جواهرات بسیار محبوب است.

این برند در ساخت انگشتر و دستبند و گوشواره و غیره فعالیت می کند. این برند بسیار حرفه ای و ظریف کار می کند و به همین دلیل است

که طرفداران زیادی در سراسر دنیا برای خود دارد و سنگ های سوارسکی چک به دلیل کیفیت بالایی که دارند توانسته اند در نزد جواهر فروشان

و جواهرشناسان و افراد ثروتمند ارج بالایی داشته باشند.

قیمت سنگ سواروسکی

سنگ سواروسکی از نظر قیمتی از الماس ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد. کریستال الماس اصل زیباترین و محبوب ترین نوع از سنگ های قیمتی برای ساخت جواهرات می باشد و به خاطر کمیاب بودن این نوع سنگ قیمتی در دنیا شهرت دارد.

درباره خرید جواهرات سواروسکی

پیشنهاد می کنیم برای خرید جواهرات سواروسکی حتماً از برندهای معتبر تولید و فروش جواهر انجام دهید. جواهر فروشی های زیادی هستند که سال ها در ساخت و خرید و فروش و مرمت جواهرات فعالیت دارند و مشتریان خود را بدون هیچ گونه نارضایتی دارند.

سنگ سواروسکی اصل

کریستال سواروسکی اصل، کریستال های شیشه ای سربی دست ساز است که در حال حاضر استانداردی برای ساخت انواع کریستال های شیشه ای محسوب می شوند. برخی از ویژگی های ظاهری این نوع سنگ ها می تواند ما را در تشخیص سنگ سواروسکی اصل کمک کند.

انگشتر سواروسکی اصل

از آنجایی که تقاضای مردم برای تهیه جواهرات کار شده با سنگ های سواروسکی زیاد شده است شرکت های زیادی اقدام به تولید انبوه سنگ های تقلبی کرده اند. پس در نتیجه برای اینکه بهتر بتوانیم تشخیص دهیم یک انگشتر سواروسکی اصل است یا نه باید از تجریبیات و نظرات متخصصین فعال در این زمینه کمک گرفت.

دستبند سواروسکی اصل

در تولید کریستال های سواروسکی در صد بالایی سرب بکار رفته است، به همین دلیل دستبند سواروسکی اصل جلوه و درخشش بیشتری نسبت به نمونه های مشابه خود دارد.

درخشش سنگ های سواروسکی بر روی جواهرات درخششی مشابه اصل خود دارد این در حالی است که از نظر قیمت خیلی ارزان تر از الماس است

و البته همه سنگ های سواروسکی در یک رده از نظر قیمت قرار نمی گیرند.



:: برچسب‌ها: جواهرات سواروسکی و راز زیبایی آن , سنگ سواروسکی چیست , قیمت سنگ سواروسکی، سنگ سواروسکی اصل , درباره خرید جواهرات سواروسکی , انگشتر سواروسکی اصل , دستبند سواروسکی اصل ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

جواهرات مناسب هدیه در مناسبت های گوناگون، طلای سبک چیست، طلای کم اجرت چیست، چرا مردم به خرید طلا علاقه دارند، بهترین هدیه برای فرد مهم زندگی چیست

چرا مردم به خرید طلا علاقه دارند؟

بهتر است قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که جواهرات مناسب برای هدیه چیست و چگونه باید آن را انتخاب کرد بدانیم که اصلاً آیا فرد طلا و جواهر دوست دارد.

خرید جواهر می تواند به دلایل مختلفی توسط افراد خریداری شود که از تحسین و زیبایی آن گرفته تا هدیه ای که در طول نسل ها به هم منتقل می شود تا سرمایه گذاری برای نسل بعدی باشد.

طلای سبک چیست؟
اکسسوری هایی که از جنس طلا هستند ولی درعین حال طرح کاملی از یک جواهر دارند و به شکل تو خالی هستند که با وزن کمتری ساخته می شوند،

طلای سبک نام دارند. در این نوع مصنوعات طلا کل حجم آن زیورآلات یا طلا پر نمی شود بله مقداری از فضای خالی را با ترکیبی از فلزات سبک وزن پر می کنند

طلای کم اجرت چیست؟

بعضی از اکسسوری های طلا طراحی های پیچیده و ظریف کاری زیادی دارند که ساخت آن ها را دشوار می کند.

به همین دلیل است که کارمزد یا مزد ساخت بیشتری به این جواهرات تعلق می گیرد. اما در مقابل بعضی از جواهرات که کارمزد کمتری دارند به آن ها طلای کم اجرت می گویند.

بهترین هدیه برای فرد مهم زندگی چیست؟

همان طور که گفتیم خرید طلا و جواهر یکی از بهترین گزینه های موجود برای خوشحالی عزیزان ما است. اما به دلیل تنوع بالا و قیمت های متفاوت

انتخاب جواهرات مناسب هدیه دادن کار چندان راحتی نیست.

امروزه با پیشرفت علم تنوع جواهرات زیاد شده است و همه افراد می توانند با هر بودجه ای که دارند برای عزیزان خود هدیه با ارزش و ماندگار بخرند.

به عنوان مثال:

حلقه

ساعت

گوشواره

گردنبند

دستبند

سنجاق سینه

النگو



:: برچسب‌ها: جواهرات مناسب هدیه در مناسبت های گوناگون , طلای سبک چیست , طلای کم اجرت چیست , چرا مردم به خرید طلا علاقه دارند , بهترین هدیه برای فرد مهم زندگی چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری با 15 میلیارد تومان در سال 1402 ، سرمایه گذاری با 15 میلیارد تومان، سرمایه گذاری با سود بالا، بهترین سرمایه گذاری در سال1402، با 15 میلیارد چیکار میشه کرد

داشتن یک کار با درآمد بالا و پولساز، هدف همه ی سرمایه گذاران می باشد. سرمایه گذاری با 15 میلیارد تومان پول کمی نیست،

در نتیجه جهت سرمایه گذاری با سود بالا باید مطالعه و تحقیق فراوان انجام شود تا در بهترین بازار مالی بتوان آن را صرف نمود.

سرمایه گذاری در بازارهای تولیدی

بازارهای تولیدی می توانند سرمایه گذاری با سود بالا را تضمین کنند. افراد می توانند با توجه به حرفه و تخصصی که در آن مهارت دارند،

یک خط تولیدی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را در آن زمینه به کار بگیرند.

کارآفرین شدن می تواند بهترین سرمایه گذاری در سال1402 باشد. در این کار شما می توانید علاوه بر به دست آوردن سود خوب، باعث اشتغال زایی افراد زیادی نیز بشوید.

اگر شما هم به دنبال جواب شوال با 15 میلیارد چیکار میشه کرد هستید، کافی است با شرکت سارگن استون در تماس بوده و از خطوطو تولیدی پیشنهادی آن آشنا شوید.

این خطوط بر اساس نیاز مردم جامعه امروز انتخاب شده و می توانند باعث سوددهی خوبی نیز بشوند.

پس فرصت را از دست ندهید و از همین امروز به فکر راه اندازی کسب و کار خود شوید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری با 15 میلیارد تومان در سال 1402 , سرمایه گذاری با 15 میلیارد تومان , سرمایه گذاری با سود بالا , بهترین سرمایه گذاری در سال1402 , با 15 میلیارد چیکار میشه کرد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کارآفرینی با 10 میلیارد، با 10 میلیارد چه کار کنم، بهترین روش سرمایه گذاری با 10 میلیارد، سرمایه گذاری با سود 50 درصد، بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیارد تومان

انتخاب بهترین موقعیت جهت سرمایه گذاری، یکی از دغدغه های افراد سرمایه گذار می باشد.

افراد زیادی به دنبال راهی هستند تا بتوانند بودجه خود را در آن به کار بگیرند تا بتوانند به سود خوبی برسند.

کارآفرینی با 10 میلیارد می تواند یکی از راه های خوب جهت سرمایه گذاری باشد. با توجه به اوضاع کنونی کشور و نوسانات بالای دلار و طلا، باید به فکر یک راه خوب جهت سرمایه گذاری باشیم تا ارزش پول ما از بین نرود.

انتخاب بهترین سرمایه گذاری

همان طور که گفته شد جهت داشتن بهترین روش سرمایه گذاری با 10 میلیارد ، وارد شدن در کارها و خطوط تولیدی می باشد. راه اندازی یک کارخانه تولیدی می تواند علاوه بر سودآوری بالا، باعث اشتغال زایی افراد زیادی شده و باعث موفقیت کسب و کار شود.

خطوط تولیدی می توانند ، سرمایه گذاری با سود 50 درصد را که در فکر بسیاری از افراد سرمایه گذار است را عملی کند.

امروزه با توجه به تنوع بالای خطوطو تولیدی در کشور، هر فرد می تواند با توجه به مهارت و تخصص خود یکی از آن ها را انتخاب نموده و کسب و کار خود را در آن حوزه راه بیاندازد.

شرکت سارگن استون ارائه دهنده ی خطوط تولیدی پر بازده می تواند شما را در این امر یاری نماید.

پس جهت داشتن بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیارد تومان فرصت را از دست نداده و با مشاورین ما در ارتباط باشید.



:: برچسب‌ها: کارآفرینی با 10 میلیارد، با 10 میلیارد چه کار کنم , بهترین روش سرمایه گذاری با 10 میلیارد , سرمایه گذاری با سود 50 درصد , بهترین سرمایه گذاری با 10 میلیارد تومان ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری در سال 1402، بهترین سرمایه گذاری با 9 میلیارد تومان، با 9 میلیارد تومان چه کنیم، سرمایه گذاری با سود 50 درصد

همیشه شنیده اید برای داشتن یک سرمایه گذاری موفق، صبر یک اصل بسیار مهم می باشد.سرمایه گذاران موفق از این اصل آگاه هستند و با صبر و رعایت چند نکته اساسی به سوددهی بسیار خوبی می رسند.

سرمایه گذاری در سال 1402 ، با در نظر داشتن تحریم ها و نوسان بالای ارز و دلار، نیاز به مشاوره با متخصصین و مشاورین فعال در این زمینه دارد.

بسیاری از افراد با تحت تاثیر قرار گرفتن حرف های دیگران، در بازارهای مالی نامناسب سرمایه گذاری کرده و دچار ضرر و زیان های جبران ناپذیری شده اند.

اگر شما دارای سرمایه بالایی هستید، مثلا جهت بهترین سرمایه گذاری با 9 میلیارد تومان دچار تردید و دودلی هستید. این نکته را از یاد نبرید که آینده نگر باشید و به این امید نباشید که تا آخر عمر اوضاع مالی شما همچنان پر رونق خواهد بود.

بنابراین به دنبال راهی جهت سرمایه گذاری باشید تا بتوانید به درآمد خوبی برسید.

سرمایه گذاری در بازارهای تولیدی

اگر به دنبال ، سرمایه گذاری با سود 50 درصد هستید، کارآفرینی و راه اندازی یک خط تولید می تواند شما را به هدفتان برساند.

همچنین اگر به دنبال جواب این سوال که با 9 میلیارد تومان چه کنیم هستید، کافی است وارد سایت سارگن استون شده و از خطوط تولیدی پیشنهادی این شرکت باخبر شوید.

شما بعد از مطالعه هر یک از خطوطو تولیدی پیشنهادی این شرکت می توانید با مشاورین ما در ارتباط بوده تا اطلاعات بیشتری را در خصوص خطوط تولیدی در اختیار شما قرار بدهند.

پس جهت داشتن بهترین سرمایه گذاری با 9 میلیارد تومان در سال 1402 فرصت را از دست ندهید و هر چه زودتر اقدام کنید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری در سال 1402 , بهترین سرمایه گذاری با 9 میلیارد تومان , با 9 میلیارد تومان چه کنیم , سرمایه گذاری با سود 50 درصد ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

ست حلقه عروس و داماد ، فرق حلقه با انگشتر، حلقه ساده یا پر نگین، چرا از حلقه در دست چپ استفاده می شود، جنس حلقه ست، انواع حلقه ازدواج، حلقه ست چیست

حلقه ست چیست؟

در گذشته برای خرید حلقه ازدواج معمولاً برای داماد انگشتر نقره خریداری می شده است و برای عروس خانم یک انگشتر طلا استفاده می شده است.

اما امروزه موضوع برای زوج های جوان فرق کرده است و برای شروع زندگی مشترک خود از حلقه ست استفاده می کنند.

به طور کلی معنی حلقه ست را می شود به یکدست بودن یا هماهنگ و همرنگ بودن تشبیه کرد، پس در نتیجه عروس و داماد ها اولویت

اولشان در خرید حلقه ازدواج هماهنگ بودن و ست بودن انگشتر ها است.

جنس حلقه ست

معمولاً در جوامع مختلف برای ساخت حلقه ست از فلز طلا استفاده می شود. این مسئله به همین دلیل برای افردی که می خواهند

حلقه ست بخرند ارزش زیادی دارد و به عنوان نماد عشق و تعهد از آن یاد می شود.

چرا از حلقه در دست چپ استفاده می شود؟

از قدیم همه می گویند که حلقه ست باید در دست چپ و انگشت چهارم قرار داشته باشد. طبق باورهای قدیمی در این انگشت

رگی وجود دارد که مستقیماً به قلب انسان می رسد و زوج های جوان از گذشته تا به امروز حلقه ازدواج خود در این انگشت نگه می دارند.

انواع حلقه ازدواج:

همان طور که گفته شده است حلقه ست طرح های مختلفی دارد که با آلیاژهای مختلف ساخته می شود پس بنابراین افراد می توانند

با توجه به هر سلیقه ای که دارند می توانند آن را انتخاب کنند. اما به طور کلی حلقه های ست با آلیاژهای نقره و طلا و طلای رزگلد و ست

پلاتین و طلا سفید ساخته می شود. در ادامه کمی بیشتر درباره انواع حلقه توضیح خواهیم داد:

حلقه ساده

حلقه نگین دار

حلقه ساده یا پرنگین

اگر دوست دارید یک حلقه ارزشمند بخرید بهتر است حلقه ای بخرید که نگین های درشت تر و کمتری داشته باشد.

حلقه های تک نگین می توانند یک انتخاب با ارزش باشند.

فرق حلقه با انگشتر

دقت کنید که حلقه با انگشتر فرق دارد، انگشتر های بزرگ و پر نگین حلقه به شمار نمی آیند بلکه حلقه معمولاً ظریف تر است

و گاهی بدون نگین و ساده است و گاهی هم روی ان یک ردیف نگین قرار دارد که می تواند درشت با ظریف باشد.



:: برچسب‌ها: ست حلقه عروس و داماد , فرق حلقه با انگشتر , حلقه ساده یا پر نگین , چرا از حلقه در دست چپ استفاده می شود , جنس حلقه ست , انواع حلقه ازدواج , حلقه ست چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یائسگی مردان چیست؟، علت یائسگی در مردان، علت تأخیر در یائسگی مردان، یائسگی در مردان چه علائمی دارد، روش های درمان یائسگی در مردان، درمان سنتی برای یائسگی مردان

علت یائسگی در مردان

یکی از عوامل مهم که یائسگی در مردان ایجاد می کند، کاهش تولید تستسترون می باشد. تستسترون یک آندروژن یا هورمون مردانه است

که در بیضه ها و غدد فوق کلیوی را تولید می کند. در بدن زنان این هورمون تولید میشود اما غلظت آن کم تر است.

یائسگی در مردان در چه سنی رخ می دهد؟

یائسگی مردان یا تغییرات فیزیولوژیک و هورمونی و شیمیایی که معمولاً درتمام مردان بین سن 55 تا 40 سالگی اتفاق می افتد

گرچه این تغییرات می تواند حتی در 35 سالگی نیز رخ داده و یا تا 65 سالگی به تأخیر بیافتد.

یائسگی در مردان چه علائمی دارد؟

همه می دانیم یائسگی در زنان علائمی دارد همینطور این علائم در مردان هم همراه است که در ادامه یائسگی مردان را توضیح می دهیم:

  • کم شدن اعتماد به نفس
  • ناباروری
  • افسردگی یا احساس غم
  • کاهش انرژی
  • کاهش انگیزه
  • اختلال در نعوظ
  • ژینکوماستی یا رشد سینه ها
  • کاهش میل جنسی
  • بی خوابی یا مشکل در خواب
  • مشکل در تمرکز
  • کاهش حجم عضلانی و احساس ضعف
  • افزایش چربی بدن
  • ریزش مو

علت تأخیر در یائسگی مردان

گاهی امکان دارد یائسگی زودرس به سراغ مردان بیاید و علاوه بر این کاهش تولید تستسترون با افزایش سن اجتناب ناپذیر می باشد.

اما برای تأخیر در یائسگی و کاهش شدت آن می توان اقداماتی انجام داد.

برای همین خاطر باید سبک زندگی تغییر کرده و از استعمال دخانیات و مصرف غذاهای ناسالم و اضافه وزن و مصرف الکل خود داری کند.

روش های درمان یائسگی در مردان

کاهش پیدا کردن میزان تولید تستسترون کاملاً طبیعی است و اجنتاب ناپذیر می باشد. اما این موضوع به این معنا نیست که فرد مجبور باشد

که درد را تحمل و فشار ناشی از کاهش میزان هورمون می باشد و بر این اساس روش هایی برای درمان وکاهش درد ناشی از یائسگی

در مردان وجود دارد که در ادامه کمی بیشتر توضیح خواهیم داد:

  • درمان جایگزین هورمون BHRT
  • هورمون تراپی
  • داشتن رژیم غذایی مناسب

درمان سنتی برای یائسگی مردان

سال های زیادی است که از گیاهان دارویی برای درمان بیماری ها از جمله یائسگی مردان استفاده می شود

در سال 2012 محققان دانشگاه ایتالیایی فدریکو دوم ناپل یک اثر ترکیبی طبیعی حاوی گیاهی در طب سنتی استفاده می شود.terrestris

علاوه بر این در طب سنتی برزیل برای تقویت عملکرد فیزیکی و جنسی استفاده می شود و این گیاه به بدن تحریک و انرژی می دهد

که از ان به عنوان یک ماده تقویت کننده جنسی استفاده می کنند.



:: برچسب‌ها: یائسگی مردان چیست؟ , علت یائسگی در مردان , علت تأخیر در یائسگی مردان , یائسگی در مردان چه علائمی دارد , روش های درمان یائسگی در مردان , درمان سنتی برای یائسگی مردان ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری با 8 میلیارد تومان در سال 1402 ، بهترین سرمایه گذاری در سال 1402، سرمایه گذاری با سود روزانه، با 8 میلیارد تومان در سال 1402 چه میشه کرد، با 8 میلیارد تومان چه میشه کرد

جهت سرمایه گذاری با سود روزانه باید به دنبال روشی باشیم تا بتوان درر زمان کوتاه به سود و سرمایه بالایی برسید.

بسیاری از افرادی که برای اولین بار می خواهند وارد بازار های مالی شوند، این سوال برای آن ها مطرح می شود که بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 کدام است؟

برای پاسخ دادن به این سوال باید بعد از تحقیق و بررسی فراوان بتوان یک جواب درست و منطقی برای آن پیدا نمود.

بهترین سرمایه گذاری با 8 میلیارد تومان

برای داشتن بهترین سرمایه گذاری با 8 میلیارد تومان باید بدانیم با توجه به این که ارزش پول ما روز به روز در حال کاهش می باشد،

باید هر چه سریع تر پول خود را به اصطلاح در جایی بند کنیم تا بتوان به سوددهی خوبی رسید.

جهت پاسخ به این سوال با 8 میلیارد تومان در سال 1402 چه میشه کرد، یک پیشنهاد عالی وارد شدن در کارهای تولیدی و خطوط تولید می باشد.

شرکت سارگن استون

خطوط تولیدی دارای انواع متنوعی در کشور می باشد. سرمایه گذاری در این زمینه یک سرمایه گذاری با سود روزانه می باشد

و از این طریق می توانید مطمئن باشید که در اندک زمانی به مقدار هزینه اولیه خود خواهید رسید.

شرکت سارگن استون دارای متخصصین و مشاورین خبره در این زمینه می باشد که می تواند شما را در زمینه سرمایه گذاری در خطوط تولیدی

پر بازده کمک و یاری نماید.

شما می توانید با مطالعه و بررسی خطوط تولیدی شرکت سارگن استون یکی را انتخاب کرده و از مشاوره های متخصصین ما نیز استفاده کنید.

پس جهت سرمایه گذاری با 8 میلیارد تومان در سال 1402 ، تا دیر نشده جهت راه اندازی کسب و کار خود اقدام کنید و آینده ای درخشان برای خود و خانواده خود رقم بزنید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری با 8 میلیارد تومان در سال 1402 , بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 , سرمایه گذاری با سود روزانه , با 8 میلیارد تومان در سال 1402 چه میشه کرد , با 8 میلیارد تومان چه میشه کرد ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سرمایه گذاری با 7 میلیارد تومان در سال 1402 ،سرمایه گذاری با سود 50 درصد، با 7 میلیارد تومان چیکار میشه کرد، بهترین شغل با سرمایه 7 میلیارد، بهترین سرمایه گذاری در سال 1402

برای راه اندازی یک کسب و کار با 7 میلیارد تومان و سرمایه گذاری با 7 میلیارد تومان در سال 1402 ، افراد بسیاری از آزمون و خطا به عنوان یک روش استفاده می کنند.

اما استفاده از این الگو در مدت زمان طولانی سبب از بین رفتن سرمایه و زمان شما خواهد شد.

برای سرمایه گذاری با سود 50 درصد ، در اولین قدم بهتر است که یک بازار رو به رشد را پیدا کنید. بازارهای سنتی و قدیمی جهت یک سرمایه گذاری موفق پیشنهاد نمی شود،

زیرا بدرآمد شما طی مدت زمانی نه تنها افزایش پیدا نخواهد کرد، بلکه امکان دارد بازارهای جدید آن را شکست داده و باعث ورشکستگی و ضرر بشود.

سرمایه گذاری با 7 میلیارد تومان در سال 1402

امروزه بسیاری افراد جهت بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 به فکر نوشتن یک برنامه برای اجرای آن می باشند.

مهم این نیست که این برنامه ریزی چه مقدار درست باشد، مهم این است که در صورت اشتباه، شما می توانید آن را ویرایش کرده و شروع به نوشتن یک برنامه جدید کنید.

شرکت سارگن استون

برای رسیدن به این سوال که با 7 میلیارد تومان چیکار میشه کرد باید در ابتدای کار با یک گروه متخصص در این زمینه مشورت نمایید

تا با دادن راه های درست سرمایه گذاری، باعث موفقیت شما در این زمینه شوند.

شرکت سارگن استون می تواند شما را جهت پیدا کردن بهترین شغل با سرمایه 7 میلیارد کمک نماید.

این شرکت با داشتن سابقه بالا در امر معرفی خطوط تولیدی پر بازده طی چندین سال، توانسته است باعث اشتغال زایی افراد زیادی بشود.

شما هم می توانید با استفاده از دانش و تجربه افراد متخصص بهترین خطوط تولید را با توجه به سرمایه و سلایق خود انتخاب کرده و کسب و کار جدیدی را برای خود ایجاد کنید.



:: برچسب‌ها: سرمایه گذاری با 7 میلیارد تومان در سال 1402 , سرمایه گذاری با سود 50 درصد , با 7 میلیارد تومان چیکار میشه کرد , بهترین شغل با سرمایه 7 میلیارد , بهترین سرمایه گذاری در سال 1402 ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1402 | نظرات ()