شهاب سنگ های آهن . کمربند سیارک . جواهرات زیبا و جذاب از شهاب سنگ . شهاب سنگ ها قطعات درخشان از خارج جو . درباره رگبارهای شهاب سنگ بیشتر بدانید

شهاب سنگ ها قطعات درخشان از خارج جو

شهاب سنگ ها قطعات درخشان مواد سنگی از خارج جو زمین هستند که با ورود به جو زمین می سوزند و می درخشند، آن ها بیشتر به عنوان ستاره های تیر انداز شناخته می شوند.

درباره رگبارهای شهاب سنگ بیشتر بدانید

خوب است درباره جواهرات زیبا دراینستاگرام از شهاب سنگ ها درباره رگبارهای شهاب سنگ بدانید این گلوله های آتش شهاب های خیلی درخشانی هستند که در بعضی از زمان ها سال مدار زمین از کمربندی با غلظت زیاد از غبار کیهانی احاطه می شود که سایر ذرات نیز از آن ها عبور می کنند و شهاب سنگ های زیادی دیده می شوند.

کمربند سیارک

کمربند سیارک بین مدار مریخ و مشتری قرار می گیرد. این کمربند با انبوهی از حدود 100000جسم به نام سیارک تشکیل شده است. سیارک ها اجسام سنگی کوچکی با اشکال نا منظم هستند.

حدود 4000 عدد از این سیارک ها به طور رسمی طبقه بندی شده اند و مسیرهای مداری آن ها مشخص هستند. به محض طبقه بندی به آن ها نام داده می شود. این سیارک ها یا بقایای سیاره ای هستند که در منطقه ای بین مریخ و مشتری تشکیل شده اند.

جواهرات زیبا و جذاب از شهاب سنگ

در حالی که به نظر می رسد کمربند سیارک به عنوان محتمل ترین منبع شهاب سنگ های به کار رفته در جواهرات زیبای اینستاگرام هستند، اما به نظر می رسد بعضی از شهاب سنگ ها از جاهای دیگر آمده اند.

بعضی از شهاب سنگ ها دارای ترکیبات شیمیایی مشابه نمونه های آورده شده از ماه هستند. تصور می شود که منشأ دیگران از مریخ باشد. این نوع شهاب سنگ ها می توانستند از ماه یا مریخ دراثر برخورد با سیارک های دیگر و یا از مریخ در اثر فوران آتشفشان خارج شوند و جالب است بدانید که در جواهرات استفاده می شوند.

شهاب سنگ های آهن

از آلیاژهای آهن و نیکل تشکیل شده اند. آن ها به راحتی شناخته می شوند زیرا چگالی آن ها بسیار بیشتر از سنگ های پوسته معمولی است. پس بنابراین بیشتر سنگ های پیدا شده توسط مردم به شکل عمومی شهاب سنگ های آهن هستند که در ساخت برخی از جواهرات به کار می روند.