تقویت سیستم ایمنی بدن با طب سنتی

درطب سنتی برای تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از مبتلا شدن به انواع بیماری ها راهکارهای زیادی وجود دارد. طب سنتی توصیه می کند که بعضی از گیاهان ارزش بسیار زیادی برای بالا بردن افزایش ایمنی بدن دارند. این گیاهان برای تشدید سیستم ایمنی و مبارزه با عوامل بیماری زا بسیار مفید هستند.

تقویت سیستم ایمنی بدن کودکان

همیشه یکی از پر چالش ترین دغدغه های والدین تقویت سیستم ایمنی بدن کودک خود می باشد، تقویت سیستم ایمنی کودک در واقع به معنی کمک به سلول ها و مولکول هایی است که در بالا برد ایمنی بدن مسئول هستند.

چگونه سیستم ایمنی بدن را بالا ببریم؟

سیستم ایمنی بدن دارای مجموعه فوق العاده ای است. همچنین باکتری های موجود در روده دارای ارتشی قدرتمند برای مبارزه با عوامل مهاجم خارجی به حساب می آید اما اگر تغذیه مناسبی وجود نداشته باشد می تواند سیستم ایمنی را ضعیف کند.

راه های تقویت بنیه بدن

  • غذاهای دریایی

خوب است بدانید سلنیوم و اسیدهای چرب امگا3 که در ماهی و غذاهای دریایی زیاد وجود دارد و ترکیب های مفیدی برای افزایش سیستم ایمنی بدن به حساب می آید.

  • کنترل استرس

بدون شک یکی یگر از عواملی که می تواند سلامت را تهدید کند استرس است و با بررسی خیلی از موارد استرس مزمن می تواند باعث آزادی هورمون های استرس در بدن شود و به راحتی سیستم ایمنی را در بر می گیرد.