بهترین سنگ برای خانم ها

حتماً شما هم در بین طلا و زیورآلات مختلف و جذاب پشت ویترین مغازه محو تماشای آن ها می شوید و از همه مهم تر به تماشای نگین های رنگارنگ می نشینید.

ترکیب جادویی آلیاژ طلا با سنگ های قیمتی در هر حالتی فرد را به خود جذب می کند، اما در حالت کلی از نگین های متفاوت و بسیار زیبا برای نگین انگشتری بانوان استفاده می شود.

سنگ عقیق

یکی از سنگ هایی که از آن به عنوان بهترین سنگ برای انگشتر خانم ها استفاده می شود، سنگ عقیق است. عقیق سنگی است که از آن به عنوان نماد حامی بودن و پشتیبانی و حمایتگری استفاده می شود.

سنگ برلیان

در بین انگشترهای برلیان زنانه و در حالت کلی نگین الماس با برش برلیان در تمام دوره ها قابل توجه همه بوده است. همان طور که می دانیم الماس در بین سنگ ها و جواهرات خیلی با ارزش و گران قیمت است و برش های مختلفی دارد.

سنگ فیروزه

فیروزه یکی دیگر از سنگ های پر طرفدار است که در رنگ های آبی و سبز آبی رنگ که بسیار محبوب است پیدا می شود، این سنگ بسیار قدیمی و پر طرفدار است و در طیف تیره تا روشن پیدا می شود.

سنگ الماس

همان طور که همه می دانیم بهترین سنگ از نظر خانم ها سنگ الماس است. سنگ الماس علاوه بر اینکه بسیار چشمگیر است خواص زیادی هم دارد. سیاره حاکم سنگ الماس زهره است که نشان از زیبایی و جذابیت زیادی دارد.

سنگ یاقوت کبود

سنگ یاقوت کبود را سنگی با ارزش و با اصالت می دانند که از کیفیت بالایی برخوردار است و مزیت های زیادی دارد، این سنگ به نوعی بهترین سنگ برای انگشتر خانم ها به حساب می آید و عاشقان و طرفداران خود را دارد و این سنگ طیف های گوناگون رنگ آبی را نشان می دهد. خوب است بدانید که 2 نوع سنگ یاقوت هیچ وقت شبیه به هم نیستند.

سنگ زمرد

همیشه زمرد انتخاب افراد خاص بوده است و در دسته بهترین سنگ ها برای خانم ها قرار داشته است. سنگ سبز زمرد خیلی گرانبها است و در بین ادیان مختلف مقدس شمرده می شده است.