انگشتر بند انگشتی چیست؟

بیشتر از یک دهه پیش اروپاییان تصمیم به طراحی نمونه های جدیدی از انگشتر را شروع کردند این طراحی به شکلی بود که تمام ایده های قبلی از انگشترها را کنار می گذاشت که یکی از این ایده های جذاب و ماندگار طراحی انگشتر بند انگشتی بوده است.

انگشتر بند انگشتی نماد چیست؟

اگر بخواهیم از دنیای سمبل و نماد جواهرات نگاهی به انگشترهای بند انگشتی بندازیم باید بگوییم که:

انگشتر بند انگشتی نماد اعتراض و اعتصاب است که البته نوع خاصی از انگشتر های بند انگشتی که پیوسته اند این معنی را می دهند که این نوع انگشتر در برخی از ایالات های آمریکا ممنوع است.

محبوبیت انگشتر بند انگشتی

طراحان جواهرات هر ساله طرح های جدیدی از زیور آلات را طراحی و معرفی می کنند و در سایت ها به اشتراک می گذارند. اما تنها تعداد کمی از آن ها مورد استقبال افراد قرار می گیرد و به مرحله ساخت می رسد و در موقعیت های بسیار نادری است این طرح ها ماندگار و جهانی هستند. طرح ساخت انگشترهای بند انگشتی هم از این دست طراحی ها محسوب می شود.

انگشتر بند انگشتی در قوم لوط

رسول اکرم فرموده اند امتم را از دست کردن انگشتر در انگشت سبابه و وسط نهی می کنم به این دلیل که افراد در قوم لوط دست می کردند.

همچنین امام صادق به نقل از رسول اکرم می فرمایند که انگشتر کردن در انگشت اشاره و انگشت میان پرهیز کنید.

روش های ست کردن انگشتر بند انگشتی با دیگر انگشترها

برای ست کردن انگشتر بند انگشتی با دیگر انگشتر ها سه روش وجود دارد که به شما توضیح خواهیم داد.

البته این سه روش مرسوم ترین روش ها در بین مردم است که به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

انگشتر بند انگشتی را به انگشت حلقه و یا انگشت اشاره خود بیندازید می توانید برای شلوغ تر شدن و جلوه بیشتر یک بند انگشتی را در هم انگشت میانه بیندازید.