آویز چیست؟

آویز نوعی مدال یا پلاک است که قطعه ای به آن آویزان است که می تواند از جنس طلا و نقره و بدلیجات باشد که حال فرد با طرح و مدل دلخواه خود آن را سفارش می دهد و استفاده می کند.

گردنبند چیست؟

گردنبند طلا به زیور آلاتی می گویند که معمولاً از یک زنجیر بلند به همراه یک قفل یا حلقه برای بستن آن به دور گردن تشکیل شده است

معمولاً گردنبند یک مدل با طراحی خاص در میانش دارا است که آن را از یک زنجیر صاف و مجزا می کند. گردنبند ها همانطور که از نامشان مشخص است مخصوص گردن می باشد و گردن قرار می گیرند.

فرق آویز و گردنبند چیست؟
باید بگوییم چندین فرق بین آویز و گردنبند وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

از لحاظ شکل ظاهری

گردنبند مخصوص گردن

زنجیری بودن گردنبند

تفاوت در کاربرد و استفاده

این که گردنبند و آویز را بخواهید در کجا استفاده کنید بستگی به مکان و زمان به عوامل گوناگونی مثل شکل اندازه بلندی و کوتاهی و ضخامت آن بستگی دارد.

گردنبند ها و آویز های ساده و ظریف مناسب برای کارهای روزمره و دورهمی های دوستانه و محافل خانوادگی مناسب می باشند و آن هایی که دارای طراحی و یا سنگ های قیمتی دارند و اغلب برای محافل رسمی و تشریفاتی مناسب است.

گردنبند آبشاری

گردنبند آبشاری نوعی سبک گردنبند پر رزق و برق می باشد که دارای چندین رشته الماس و سنگ های قیمتی می باشد. یک گردنبند از سنگ های قیمتی آبشاری می تواند زیبایی لباس را چند برابر کند.

گردنبند الماس تک

افرادی که دوست دارند گردنبندی به سبک پیچیده تری به گردن خود داشته باشند گردنبند الماس تک بهترین گزینه است. این سبک از گردنبند دارای یک الماس برش گرد است که بر روی یک زنجیر سوار شده است حالا می خواهید طلای زرد یا طلای سفید و یا رزگلد و یا پلاتین را انتخاب کنید می دانید که این جواهرات زیبا با هر چیزی که می پوشید دیدنی می شود.