خط تولید ژل آتش زا
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خط تولید ژل آتش زا راه اندازی خط تولید ژل آتش زا  |  مشکلات راه اندازی خط تولید ژل آتش زا |  نحوه ی تولید ژل آتش زا  |  فرمول ژل آتش زا

  خط تولید ژل آتش زا 

به علت رواج بالای استفاده از انواع ژل های آتش زا، امروزه بسیاری از افراد در صدد راه اندازی خط تولید ژل آتش زا می باشند.

همان طور که می دانید ژل های آتش زا، کار را برای درست کردن آتش بسیار آسان کرده است. این ژل علاوه بر استفاده ی آسان، برای افراد و محیط زیست نیز خطری ندارد و جایگزین مناسبی در برابر انواع سوخت های دیگر مانند نفت، بنزین، گازوئیل و ... می باشد.

فرمولاسیون ژل های آتش زا به چه صورت می باشد؟

برای ساخت ژل آتش زا به 5درصد اتانول، 0.5 درصد کارباپول، 5 درصد تری اتانول و 85 تا 90 درصد آب نیاز دارید.

مشکلات در خط تولید ژل آتش زا چیست؟

اتانول موجود در ژل های آتش زا جز افزودنی های سمی می باشد و خوردن آن باعث مرگ می شود.

اتانول از رنگ های سمی ساخته شده که برای سلامت انسان بسیار مضر می باشد. برای نگهداری ژل های آتش زا باید نهایت دقت را داشت، زیرا این ژل در دمای بالای 40 درجه مشتعل شده و باعث آتش سوزی می شود.

اتاق و یا خانه ای که برای ساخت ژل آتش زا در نظر گرفته اید، نباید در معرض مستقیم نور آفتاب باشد. گزارشات زیادی مبنی بر مشکلاتی که ژل های آتش زا بر پوست انسان گذاشته است گزارش شده است.

برای تولید ژل های آتش زا نیاز به جواز تاسیس و پروانه بهره برداری نیز داریم. به علت تماس با ترکیبات سمی در ژل های آتش زا، خطرات جانبی زیادی افراد را در بر خواهد گرفت.

راه اندازی خطوط تولیدی با در آمد بالا توسط تیم سارگن استون

سارگن استون با داشتن سابقه ی بالا می تواند به شما این تضمین را بدهد تا با داشتن یک کسب و کار بی خطر و پر سود بتوانید به موفقیت در کسب و کار خود برسید.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در زمینه ی خطوط تولیدی مجموعه ی ما  می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از راهنمایی های ایشان به صورت کاملا رایگان بهره ببرید.





:: برچسب‌ها: خط تولید ژل آتش زا | راه اندازی خط تولید ژل آتش زا , مشکلات راه اندازی خط تولید ژل آتش زا , نحوه ی تولید ژل آتش زا , فرمول ژل آتش زا ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: