انواع ساندویچ پانل
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای ساخت وسایل نقلیه مانند هواپیما، قطار از پنل هایی استفاده می شد که امروزه به آنها خط تولید پنل ساندویچی گفته می شود و در شکل های منحتی، خم و مسطح وجود دارد. 

خط تولید ساندویچ پانل پلی یورتان بسیار بادوام و مقاوم می باشد که وزن پایینی نیز دارد در اصل یک متریال ساختمانی می باشد که از قبل آماده شده و قابل نصب می باشد. 

از پانل های ساندویچی به عنوان پانل های کامپوزیت یا پانل های عایق بندی ساختاری نیز نام می برند که برای ساختن دیوار یا سقف از آنها استفاده می شود. در لایه میانی این صفحه از ماده ای به نام عایق و سبک وزنی ساخته شده که جنس میانی  آن مانند پلی استایرن، پشم سبک، پشم شیشه، پلی اورتان و XPS است.

در دو سمت این لایه را ورق های فلزی پوشانده اند که جنس ورق های فلزی معمولا از ورق گالوانیزه یا ورق رنگی یا آلومینیوم از قبل رنگ شده، ورق آلوزینگ رنگ شده است. به طور کلی پانل ساندویچی نوعی از مصالح ساختمانی پیش ساخته می باشد که نقش آن عایق حرارتی می باشد.

انواع ساندویچ پنل

  • دیواری
  • سقفی

از پنل های ساندویچی به عنوان یک روکش برای ساختمان های تک و چند طبقه ای استفاده می کنند که به عنوان پانل سقف، نما، اتاق های یخچال نیز استفاده می کنند.

این نوع مصالح به دلیل راحتی نصب و گرینه های جانبی دیگر یک جایگزین مناسب برای مصالح قدیمی می باشد که از ورق های فولادی مانند گالوانیزه درسطح بالایی و پایینی استفاده می کنند که رنگ بندی متنوعی نیز دارد.

خط تولیدهای این چنینی بسیار پرزحمت می باشند و افرادی که قصد سرمایه گذاری در این مسیر را دارند باید از دانش ومهارت کافی برای راه اندازی این خط تولید بهره مند باشند. 

سارگن استون از بین صدها کار تولیدی پرزحمت و گران قیمت خطوط تولیدی را معرفی می کند که می توانید با سرمایه هایی که در اختیار دارید یکی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید. 

www.sargonstone.com





:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: