معدن سنگ مالاکیت
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

سنگ مالاکیت که با نام های متفاوتی از قبیل: مالاشیت یا مرمر سبز است از جمله سنگ های نیمه قیمتی به شمار می رود و رنگ سبز آن بسیار پرطرفدار و خیره کننده می باشد. 

رنگ سنگ مالاکیت را می توان فقط در رنگ بندی سبز و در درجه های مختلف کمرنگ یا پررنگ مشاهده کرد. ساختار این سنگ بیشتر به شکل خوشه ای می باشد و البته در شکل بلوری خود بسیار کمیاب است و اگر هم به صورت بلوری یافت شود احتمال دارد به صورت سوزنی و تیغه ای باشد. 

این سنگ از سختی 3.5 برخوردار است و تقریبا در برخی موارد به سختی 4 هم می رسد. مکان پیدایش سنگ مالاکیت در اعماق زمین می باشد ضمن اینکه در غارها، فضای خالی بین سنگ ها و شکستگی در سنگ ها یافت می شود. قدیمی ترین نوع سنگ مالاکیت به 4000 سال قبل بر میگردد که کاربرد آن برای تولید مس می باشد. 

معادن سنگ مالاکیت در کشورهایی مثل: استرالیا، آمریکا، آفریقا مشاهده کرد. قیمت سنگ مالاکیت اگر به صورت راف باشد ممکن است از ارزش بالایی برخوردار باشد چرا که سنگ طبیعی و دست نخورده است. 

اما در بعضی از مواقع افراد برای استفاده از این سنگ به عنوان دکوریجات و جلوه نمایشی آن را برش داده و جلا می دهند که ممکن است جزء سنگ های نیمه قیمتی باشد و قیمت بالایی هم برای آن در نظر نگیرند و دلیل این موضوع این است که این سنگ از سختی پایینی برخوردار است و کمتر کسی آن را تراش داده و استفاده میکند. 

خواص سنگ مالاکیت

درمان چاکراهای بدن مخصوصا: چاکرای چهارم و پنجم 

محافظت از کودکان 

ایجاد آرامش در افراد 

کاهش دردهای فیزیکی بدن 

از بین برنده مشکلات قاعدگی 

افزایش دهنده سیستم ایمنی بدن 

این سنگ را می توانید در نمونه اصلی و کاملا طبیعی آن از سایت جواهر سایت مشاهده کرده و خریداری کنید. و لازم به ذکر است که بدانید این سنگ و تمامی محصولات جواهر سایت دارای شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا می باشند. 

www.JAVAHER.SITE





:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: