سرمایه گذاری در تایلند
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

اگر بخواهیم از نظر جغرافیایی کشور تایلند را شرح دهیم به این صورت است که کشوری است که در شبه جزیره هند و چین واقع شده و از نام پادشاه این کشور اسم آن انتخاب شده است. کشور تایلند به سرزمین حوری هم معروف می باشد. 

پایتخت کشور تایلند بانکوک می باشد و در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. زبان مردم این کشور تایی می باشد که همان زبان قدیمی این کشور است و البته از نظر گردشگری و توریستی یکی از زیباترین کشورها می باشد و زبان انگلیسی نیز در آنجا رواج دارد. 

هر ساله تعداد بسیار زیادی از گردشگران به این کشور سفر می کنند و همین موجب رونق کسب و کار در تایلند شده است و تقریبا می توان گفت گردش اقتصادی این کشور بالا می باشد بسیار رو به پیشرفت است. همین صنعت توریستی هر کشور باعث می شود که آن کشور زودتر از آنچه قرار است به رشد اقتصادی بالایی برسد. 

شرایط جوی کشور تایلند با تغییرات زیادی همراه است و هر منطقه ای از این کشور از تغییرات بسیار خاصی برخوردار است اما در مجموع  کشوری با آب وهوایی بسیار مطلوب است و مشکلات خاصی برای کار در تایلند وجود ندارد. 

برای مهاجرت کاری به تایلند می توان گفت انتخاب این کشور با موفقیت های بسیاری همراه است و البته باید ذکر شود که تایلند از معادن جواهرات سنگی نیز برخوردار است و فروش جواهر و نگین های قیمتی در این کشور بسیار رواج دارد و با درخواست بالایی نیز همراه است. 

سبک زندگی موفق و رفاه در این کشور بالا است و تنوع شغلی در این کشور نیز بسیار بالا است البته با وجود رفت و آمد توریست های زیاد فروش در هر زمینه شغلی بسیار پرسود و موفقیت آمیز خواهد بود. 

اگر شما جزء  افراد سرمایه دار هستید و قصد دارید در یک کشور دیگر نیز کسب و کار خود را راه اندازی کنید پیشنهاد می شود که به سرمایه گذاری در تایلند با دقت و تامل بیشتری فکر کرده تا بتوانید تصمیم قاطعی بگیرید. 

قبل از اقدام به سرمایه گذاری حتما با افراد با تجربه مشورت کنید تا در مورد کسب وکاری که میخواهید راه اندازی کنید اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. 

شرکت سارگن استون مجموعه بزرگ و بی نظیر در زمینه ارائه انواع خطوط تولیدی سنگ و همچنین ارائه نمایندگی سرتیفیکت می باشد که مشاغلی بسیار پرسود را به شما ارائه می دهد. 

انواع خطوط تولیدی شرکت سارگن استون این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از تنوع شغلی که در این شرکت وجود دارد یکی را متناسب با سرمایه خود انتخاب کنید. 

تولید انواع سنگ که کاربرد آنها در انواع دکوراسیون داخلی، نمای بیرونی ساختمان، به عنوان سنگ اپن و کفپوش مورد استفاده قرار میگیرد از فرمول ساخت بسیار منحصر به فرد استفاده می شود که با اطمینان می توان گفت یکی از زیباترین سنگ ها و جذاب ترین را پدید می آورد که نظر هر فردی را به خود جلب میکند. 

پیشنهاددیگری که شرکت سارگن استون به افراد سرمایه دار ارائه می دهد این است که شما می توانید در زمینه فروش دستگاههای این خطوط تولیدی نیز فعالیت کنید و به عنوان نماینده فروش فعالیت کنید. 

یکی از کارهای پرسود و پردرآمد ارائه شده توسط این شرکت ارائه نمایندگی سرتیفیکیت می باشد که در زمینه زیورآلات نقره و جواهرات سنگی معدنی فعالیت میکند و  نمایندگانی نیز از سراسر دنیا مشغول به فعالیت دارد. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تماس با مشاورین با تجربه میتوانید به سایت سارگن استون مراجعه کنید و با برقراری تماس به صورت تصویری اگر در خارج از کشور هستید و یا به صورت حضوری اطلاعات خود را تکمیل کنید. 

WWW.SARGONSTONE.COM





:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: