سنگ متولدین هر ماه
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

متولدین فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند هرکدام از افرادی که در این ماهها متولد می شوند ویژگی و خصوصیات رفتاری خاصی دارند. اما به طور قطعی نمی توان گفت که هر یک از متولدین این ماهها تماما دارای خصوصیات رفتاری یکسانی هستند و هیچگونه تفاوتی ندارند. 

بیان کردن این ویژگی ها صرفا جنبه سرگرمی داشته اما از نظر ستاره شناسی هر یک از متولدین ماههای سال با توجه به فصل وماهی که متولد شده اند یک سری خصوصیات کلی دارند که چندان هم بی ربط به آنها نمی باشد و با توجه به خصوصیات و روحیات هریک از این افراد سنگ های مخصوصی نیز وجود دارد. 

سنگ درمانی علمی است که این روزها بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است بدین ترتیب سنگ مخصوص و ویژه هر یک از متولدین این ماهها را در این مطلب ذکر خواهیم کرد. 

سنگ متولدین فروردین 

افراد متولد فروردین دارای روحیه گرم و صمیمی و آتشین هستند و از جمله نکات مثبت این افراد می توان به پشتکار فراوان آنها اشاره کرد. فروردینی ها از دروغ گفتن بیزار هستند و جز< افراد مقرراتی و حساس هم می باشند. 

سنگ متولدین فروردین الماس می باشد و از آنجائیکه الماس در شرایط بسیار سختی به وجود می آید می توان آن را مناسب برای متولدین این ماه در نظر گرفت. 

سنگ متولدین اردیبهشت

عنصذ متولدین اردیبهشت خاک می باشد و افرادی بسیار قابل اعتماد هستند و دنیای واقعی برای این افراد بسیار با ارزش تر از دنیای خیالی است. 

افراد متولد اردیبهشت هنرمند، خلاق و عاشق پیشه هستند. آنها از تنبلی بیزارند و شخصیتی محافظه کار دارند. 

سنگ متولدین اردبیهشت زمرد سبز می باشد و از این رو با خصوصیات رفتاری و روحی آن نزدیک است.

سنگ متولدین خرداد

سنگ متولدین خرداد مروارید می باشد و این افراد با شخصیت دور اندیشی که دارند بسیار می توانند تصمیمات درستی بگیرند. 

افراد متولد خرداد خوش مشرب البته کمی بیخیال و خودخواه هستند آنها مشتاق بحث کردن هستند و از اینکه صحبت را با افراد جدید آغاز کنند ترسی ندارند. 

سنگ متولدین تیر ماه

سنگ مخصوص متولدین تیرماه یاقوت سرخ می باشد که با روحیات آنها بسیار سازگاری دارد. متولدین تیرماه دارای عنصر آب هستند و بسیار باگذشت، مهربان، فداکار هستند که ممکن است قدری دچار غم و اندوه در رابطه با مشکلات دیگران شوند. 

افراد متولدین تیرماه بسیار فداکار هستند و عاشق موسیقی های ملایم، دروهمی های خانوادگی و گذراندن وقت در منزل هستند. 

سنگ متولدین مرداد (عقیق)

آتش، عنصر متولدین مرداد می باشد و این افراد از انرژی بسیار زیاد و با پشتکار بالایی برخوردار هستند. 

افراد متولدین مرداد بسیار علاقه دارند تا در مرکز توجه باشند و از بیکار نشستن نیز بیزارند. 

سنگ متولدین شهریور

شهریوری ها دارای عنصر خاک هستند و انسانهایی محافظه کار، کمی تنبل و ثابت قدم هستند. 

افراد متولد شهریوراگر بخواهند تصمیم به کاری بگیرند هیچ کس جلو دار آنها نیست و حتما هدف خود را انجام می دهند. سنگ متولد شهریور یاقوت کبود می باشد. 

اوپال سنگ متولدین مهر

مهرماهیا افرادی بسیار جذاب و شوخ طبع هستند. اما در مقابل بسیاری از این افراد نیز ناسازگار و دورو هستند. این افرادعاشق پیشه هستند و عاشق چیزهای رمانتیک نیز می باشند. 

سنگ متولدین آبان توپاز

افراد آبان ماهی بسیار مرموز هستند و عاشق داستان های پلیسی نیز می باشند این افراد همچنین بسیار علاقه دارند تا بر سر سفره شام شمع روشن کنند و لحظه های عاشقانه ای را تجربه کنند. 

فیروزه سنگ متولدین آذر

افراد متولد آذر بسیار خلاق و با پشتکار هستند و در انجام امورات روزانه خود با علاقه و با برنامه هستند. 

عنصر متولدین آذرماه آتش است و همین کافی است تا بتوانند در مدت بسیار کوتاهی همه چیز را به آتش بکشند که البته این موضوع بر میگردد به حساس و زود رنج بودن آنها. 

سنگ متولدین دی گارنت 

وفادار بودن را می توان از افراد متولد دی الگو برداری کرد. این افراد با پشتکاری دارند آینده ای روشن را برای خود رقم می زنند و از افرادی که مسئولیت پذیر نیستند دوری می کنند. این افراد بسیار هدفمند، سخت کوش و منظمه هستند. 

سنگ متولدین بهمن آمیتیست

افراد بهمن ماهی در لحظه تصمیم گیری میکنند و می توانند بهترین راهکار را ارائه دهند. عنصر بهمن ماهیا هوا است و جزء افراد بسیار شوخ طبع، جذاب و خوش برخورد هستند.

این افراد دارای روابط عمومی بالایی هستند البته کمی دورو و خودخواه نیز هستند. افراد بهمن ماهی از ماندن در یک جا بسیار بیزارند و عاشق خلق ایده های نو برای دنیایی بهتر هستند.

سنگ حجرالدم و یشم برای متولدین اسفند

این افراد بسیار رویاپرداز و خیالی هستند عنصر آب نیز متعلق به اسفند می باشد و بسیار انسان هایی فداکار، قابل اعتماد هستند که نقطه ضعفشان رک بودن آنها می باشد که بسیار مغرور هستند. 

برای به همراه داشتن تمامی سنگ های ذکر شده می توانید به جواهر سایت مراجعه کنید و اطمینان داشته باشید که تمامی زیورآلات نقره مانند: گوشواره نقره، گردنبند نقره، انگشتر لوکس مردانه و... همگی دارای شناسنامه ضمانت اصل کالا هستند.





:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: