نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

همانطور که میدانید قارچ ها از خواص بیشماری برخوردار هستند اما در این میان قارچ گانودرما نقش پررنگ تری را ایفا می کند.

قارچ گانودرما با خواص درمانی زیادی که دارد توانسته است به درمان بعضی از بیماری ها کمک کند اما در این باره نظریه علمی وجود ندارد.

یکی از عوارض گانودرما ناراحتی های معده می باشد. ضمن این که سرگیجه، خارش پوست، خون دماغ از جمله عوارض این قارچ می باشد.

حتما این روزها نام گانودرما را بسیار زیاد شنیده اید. بسیاری از افراد سرمایه گذار علاقه مند هستند در این حوزه سرمایه گذاری کرده تا به سوددهی بالایی برسند.

اما هزینه تولید قارچ گانودرما بالا می باشد چرا که بخش زیادی از سرمایه شما به خرید بذر گانودرما اختصاص داده می شود.

اما آیا درامد پرورش قارچ گانودرما نیز به همان اندازه ای که سرمایه شما را هدر میدهد بالا می باشد یا خیر؟

قیمت گانودرما در بازار ایران بالا است و بسیاری از افراد توانایی خرید این محصول را ندارند و از آنجائیکه از نظر علمی برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده از گانودرما ثابت نشده است خیلی از افراد نیز ریسک خرید آن را انجام نمی دهند.

ارائه طرح توجیهی پرورش قارچ گانودرما برای بسیاری از افرادی که می خواهند در این راه کسب و کار خود را شروع کنند لازم است.

چرا که باید با تمامی مراحل آن آشنایی داشته باشند و از تجهیزات پرورش قارچ گانودرما نیز اطلاعات زیادی کسب کنند.

بهتر است بدون برنامه ریزی و فکر نسبت به راه اندازی یک خط تولید عجولانه اقدام نکنید. چرا که مهمترین مسئله در اینجا سرمایه شما می باشد.

شرکت سارگن استون خطوط تولیدی را به شما معرفی می کند که می توانید با مطالعه هریک از آنها دید خود را نسبت به انواع خطوط تولیدی وسیع تر کنید.

مشاوران شرکت سارگن استون در این زمینه با راهنمایی و مشاوره های رایگانی که به شما میدهند می توانند از تمامی مراحل آن شما را آگاه کنند.

برای مطالعه دقیق تر این خط تولید ها به شرکت سارگن استون مراجعه کنید.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1018
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از مشکلات پرورش بلدرچین این است که نگهداری آنها بسیار باید با دقت و رعایت اصول خاص باشد.

کسب و کار بلدرچین برای افرادی که به این حوزه علاقمند هستند نیازمند این است که با تمامی چالش ها و موانع احتمالی این کسب و کار آشنا شوند.

رعایت این نکته بسیار مهم است که شما انتخاب کنید پرورش بلدرچین تخمگذار را می خواهید یا پرورش بلدرچین گوشتی؟

اما بهتر است بدانید که اگر سود پرورش بلدرچین بخواهد برای شما اتفاق بیفتد بهتر است که بلدرچین تخمگذار را انتخاب کنید.

اما از معایب پرورش بلدرچین می توان به این موضوع اشاره کرد که تغذیه آنها باید کاملا اصولی، استاندارد و با کیفیت باشد.

پرورش دادن بلدرچین نیازمند نیروهای انسانی می باشد که به طور مرتب از آنها مراقبت کنند.

محیط نگهداری آنها باید بسیار تمیز باشد و رعایت نکردن این مسئله باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود.

با بررسی همه جانبه راه اندازی یک خط تولید بهتر است از مشکلات و ضرر و زیان هایی که باعث می شود به سرمایه شما آسیب بزند.

اما شرکت سارگون استون با معرفی انواع خطوط تولیدی به شما شغل های پرسودی را پیشنهاد می دهد.

با شرکت سارگون استون در تماس باشید و با مشاوران میزان سرمایه اولیه خود را مطرح کنید تا بتوانند یک خط تولید پردرآمد را به شما معرفی کنند.

 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 987
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

برای بررسی اینکه یک فرد سرمایه گذار کدام خط تولیدی را راه اندازی کند راههای زیادی وجود دارد اما به نظر می رسد که میزان علاقه و پشتکار فرد، درآمد زایی کسب و کار انتخابی، میزان نیاز جامعه و مردم و دهها دلایل دیگر هستند که باید تماما بررسی شوند.

اما در این مطلب قصد بر این است که در مورد درآمد گلخانه صحبت شود. شما به عنوان فردی که در تغذیه روزانه شما قطعا یک نوع سبزیجات و یا صیفی جات وجود خواهد داشت چقدر در مورد مضرات محصولات گلخانه ای اطلاعات دارید؟

از معایب راه اندازی گلخانه می توان به این موضوع اشاره کرد که هزینه اولیه برای راه اندازی آن رقم تقریبا بالایی است و شما علاوه بر اینکه باید مجوز های لازم را از ادارات مختلف دریافت کنید نیاز دارید تا تجهیزات بسیار زیادی نیز برای رشد بهتر محصولات خود خریداری کنید.

نگهداری از محصولات در تمامی روزهای سال نیازمند مراقبت و نگهداری بسیار خاص و حساسی می باشد که شما را شاید ساعتهای زیادی در روز درگیر کند.

برخی از افراد احساس می کنند استفاده از روش های ساخت جدید گلخانه مثل چوبی و یا شیشه ای می تواند موفقیت آمیز باشد اما از معایب گلخانه چوبی شاید کمتر کسی اطلاعات درستی داشته باشد و همانطور که می دانید ممکن است چوب ها و انواع مختلف آن با گرمایش و سرمایش و یا حتی میزان رطوبتی که در محیط گلخانه وجود دارد سازگاری نداشته باشد. 

در ادامه این مطلب با این موضوع که طرح توجیهی گلخانه کوچک شاید نیاز به آنقدر سرمایه گذاری و زمان نداشته باشد و کاری راحت تر باشد.

اما توصیه می شود که این واقعیت را بدانید احداث گلخانه چه به صورت کوچک و یا راه اندازی گلخانه به صورت وسیع دردسرهای خاص خودش را دارد.

شما اگر حتی یک روز از شرایط رشد محصولات خود غافل باشید تمامی محصولات خود را به نابودی می کشانید و ضررهای زیادی را متحمل می شوید.

اگر به دنبال یک خط تولید پرسود هستید تا وقت کمتری نیز از شما بگیرد ضمن اینکه فروش بالایی را برای شما رقم بزند با مشاورین شرکت سارگن استون تماس بگیرید تا در این مسیر بهترین همراه را انتخاب کرده باشید.

چرا که راهنمایان با تجربه ما به شما خط تولیدهایی را معرفی خواهند کرد که علاوه بر متنوع بودن هر کدام جذابیت خود را دارند و شما می توانید با توجه به میزان سرمایه و علاقه هر کدام از آنها را انتخاب کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 965
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

حتما شنیده اید که زالو برای درمان بیماری عفونی و بهبود عملکرد سیستم عصبی مفید است و خیلی از افراد امروزه از شیوه زالو درمانی برای درمان استفاده میکنند.

افرادی که سرمایه دار هستند معمولا ایده های خلاقانه بسیاری دارند و همیشه به دنبال راهی هستند تا سرمایه های خود را مرتبا افزایش دهند.

یکی از کسب وکارهایی که نظر خیلی از سرمایه داران را به خود جلب کرده است پرورش زالو می باشد.

اما گفتن حقایقی در مورد معایب پرورش زالو باعث می شود که افرادی که تحمل فشارها و مراقبت های دائمی آن را ندارند به سراغ این کسب وکار نروند.

در ابتدا باید شما محیطی کاملا بهداشتی و ایمن را برای پرورش زالوها در نظر بگیرید که گرفتن مجوز پرورش زالو مراحل زیادی را می طلبد.

اگر به خوبی نتوانید از تغذیه، دمای محیط، نوع نگهداری آنها و وارد نکردن استرس و تنش به زالوها بربیاید قطعا با مرگ و میر تعدادی بالای آنها مواجه خواهید شد.

درآمد پرورش زالو چقدر است؟

زاد و ولد زالو کاملا وابسته به پارامترهایی می باشد که حتما باید اصولی رعایت شود و در آن زمان است که می توانید به درآمدزایی برسید.

بسته بندی زالو برای صادرات تنها در شرایطی ممکن می شود که شما از جایی که زالو ها را نگهداری می کنید اطمینان خاطر داشته باشید.

دلیل این موضوع این است که زالو ها نسبت به جا و مکان خود بسیار حساس هستند و با کوچکترین لرزش و تنشی دچاری استرس می شوند.

در کنار پرورش زالو پیشنهاد می شود خط تولیدهای دیگر را نیز مورد مطالعه و بررسی قرار بدهید.

با کمک گرفتن و مشاوره گرفتن از افراد باتجربه شرکت سارگن استون می توانید در خصوص این خطوط تولیدی به طور کامل با نحوه کار آشنا شوید و شروع به کار کنید.

معرفی این خطوط تولیدی پرسود از جمله کسب و کارهایی است که شما را در کمترین زمان ممکن به بیشترین سود می رساند و متنوع بودن خطوط تولیدی فرصت این را می دهد که بررسی کنید و ببینید با کدام یک از این خطوط می توانید راحت تر کار کنید.

با شرکت سارگن استون تماس بگیرید و میزان درآمد خود را با مشاورین ما در ارتباط بگذارید تا بهترین خط تولید را با توجه به درآمد شما معرفی کنند.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 992
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

کاری که درست تر است را انجام دهید نه کاری که راحت تر است!

حتما بارها برای شما پیش آمده که خیلی از اطرافیان شما بگویند کاری را پیش بگیرید که زحمت کمتری و سود بیشتری نیز داشته باشد.

یکی از کارهایی که این روزها زبانزد افراد شده است تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی می باشد. اما آیا می دانید مشکلات تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی چه چیزهایی هستند؟!!

آیا می دانید قیمت دستگاه تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی چقدر است؟ علاوه بر این خرید این دستگاه به صورت جدید به صرفه است یا دستگاههای استوک نیز می توانند بدون خرابی و مشکل برای شما درآمدزایی کنند؟

حتما این موضوع را می دانید که هر کاری سختی خودش را دارد اما بهتر است عاقلانه تر با این موضوع برخورد کنید که سختی کار تا چه میزان قابل قبول است؟

درآمد تولید سیم ظرفشویی به میزانی که قرار است شما سختی آن را تحمل کنید چشمگیر است یا خیر؟

معایب خط تولید اسکاچ و سیم ظرفشویی شاید آنقدر پیچیده باشد که ممکن است افراد از بیان واقعیت های آن چشم پوشی کنند.

عواملی مانند:

  • پیچیدگی کار برای ساخت یک اسکاچ و یا سیم ظرفشویی زیاد است و اگر دستگاه در حین بافت خراب شود تمام تولیدات شما و مواد اولیه را خراب میکند که در این قسمت ضرری به شما وارد می شود.
  • بسته بندی محصولات برای جلب مشتری و خریداران ممکن است راضی کننده نباشد.
  • از همه مهمتر فروش این محصول است که خریداران نمی توانند حجم زیادی از محصول را خریداری کنند.

 داشتن سرمایه های میلیونی و میلیاردی برای راه اندازی یک کسب و کار موفق بسیار مهم است اما نگه داشتن سرمایه اولیه و صرف آن برای یک خط تولید درست، موفق، پرسود از همه مهمتر است.

با مشاورین با تجربه شرکت سارگن استون در تماس باشید و از راهنمایی های آنها استفاده کنید چرا که این افراد دارای تجربه سالیانه به شما خطوط پردرآمدی را معرفی میکنند که از جذابیت کار بالایی دارد و شما را در حین کار با موانعی روبه رو نمی کند.

ضمن اینکه خطوط معرفی شده توسط شرکت سارگن استون از جمله خط تولیداتی هستند که در بازار و جامعه همچنین بر اساس نیاز مردم می باشند.

برای اینکه در مورد این خطوط تولیدی بیشتر بدانید پیشنهاد می شود با وارد شدن به سایت شرکت سارگون استون پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1553
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

معایب تولید ظروف یکبار مصرف را اگر بخواهیم بسیار جزئی تر توضیح بدهیم در این مقاله نمی گنجد لذا قطعا شما می دانید که مشکلات تولید ظروف یکبار مصرف اول از همه برای سلامت انسان می باشد و در ثانی محیط زیست را بسیار آلوده می کند.

درگذشته با تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بسیاری از افراد مخالف بودند و دشمن سرسخت محیط زیست می دانستند. 

اما با تولید این ظروف از نوع کاغذی رفته رفته احساس شد که مشکلات آن برطرف شده است. اما بهتر است بدانید که مضررات ظروف یکبار مصرف کاغذی  نیز مانند نوع پلاستیکی آن کم نیست و ظروف و لیوان کاغذی از ماده پلی اتیلن دار تشکیل می شود که در دراز مدت می تواند مشکلاتی را برای افراد به وجود آورد.

برای راه اندازی هر خط تولیدی شما نیاز دارید که تاییدیه لازم از صنف مربوطه را دریافت کنید. مجوز تولید لیوان کاغذی و یا همان خط تولید ظروف یکبار مصرف مراحل خاص خودش را دارد که در این امر سختگیریهای بسیاری انجام می شود.

با وجود این همه سختی که  برای راه اندازی این خط تولید وجود دارد آیا به طور دقیق یا حتی تقریبی  میتوانید بگوئید سود تولید لیوان کاغذی چقدر است؟ یا سود تولید انواع ظروف یکبار مصرف!!!

از این رو شرکت سارگن استون برای اینکه به شما کمک کند تا به بهترین سوددهی برسید خطوط تولیدی را معرفی می کند تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید.

این خط تولیدها یکی از پرسود ترین خط تولیدهایی هستند که علاوه بر اینکه نیاز جامعه هستند از جذابیت بالایی برخوردار هستند و در میانه راه شما را دلسرد و ناامید نمی کنند.

مشاورین شرکت سارگن هم جزء افراد باتجربه هستند و مطمئن باشید که از ابتدا تا رسیدن به درآمدزایی بالا و موفقیت صد در صدی، شما را تنها نخواهند گذاشت.

از طریق لینک زیر می توانید وارد وب سایت اصلی شرکت سارگن شوید و اطلاعات موردنیاز خود را دریافت کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 962
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خط تولید دستمال کاغذی در قسمت رعایت اصول کاملا بهداشتی آن می باشد که بسیار باید با احتیاط انجام شود و بسیار مهم است چرا که تمامی افراد در تمامی سنین از این محصول استفاده میکنند.

برخلاف اینکه امروزه تنوع دستمال کاغذی بسیار بالا می باشد و از نظر کیفیتی نیز در سطح مطلوبی نمی باشند. خیلی از افراد ترجیح می دهند که با توجه به تاثیر افزایش قیمت در هر محصول، از دستمال کاغذی هایی استفاده کنند که قیمت مناسبی دارند.

اما بهتر است به این نکته توجه شود که کیفیت دستمال کاغذی بسیار حائز اهمیت است و از آنجائیکه دقت کرده باشید بعضی از دستمال کاغذی ها به رنگ کدرتری هستند و این کاملا نمایانگر این است که از نظر کیفیتی مطلوب نمی باشند.

مشکلات خط تولید تیشو زیاد هستند و مهمتر از همه در قسمت نظارت بر کیفیت و بهداشت این محصول است که باید دقت و بررسی زیادی روی آن انجام شود.

اگر وسوسه شده اید خط تولید دستمال کاغذی را راه اندازی کنید  و فقط بر این اکتفا کرده اید که این محصول در بازار همیشه خواهان دارد بهتر است بدانید قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک بسیار گران می باشد.

یکی از مشکلات تولید دستمال کاغذی این است که فردی که خط تولید آن را راه اندازی می کند افراد زیادی را نیاز دارد تا در این راه به او کمک کنند.

از جمله مهمترین فردی که برای تولید دستمال کاغذی مورد نیاز است یک فرد کارشناس برای بررسی کردن بهداشت و کیفیت دستمال کاغذی است.

گرفتن مجوز تولید دستمال کاغذی مانند راه اندازی هر خطوط تولیدی دیگر نیاز دارد که شما روزهای زیادی را به ادارات مختلف بروید و تاییدیه های مربوطه را بگیرید.

 معایب خط تولید دستمال کاغذی  می تواند همین به طول انجامیدن گرفتن مجوز راه اندازی باشد.

برای اینکه بتوانید بدون دردسر و زحمت خط تولیدی موردنظر خود را راه اندازی کنید بهتر است بدانید که علاوه بر خط تولید دستمال کاغذی، خطوط تولیدی دیگری نیز هستند که بسیار پردرآمد و پرسود هستند.

برای آشنایی بیشتر با این خطوط تولیدی با مشاورین شرکت سارگن استون در تماس باشید تا با ارائه مشاوره های رایگان در مورد خطوط تولیدی این شرکت راه درست تری را به شما نشان دهند.

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 986
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

وقتی صحبت از خرید یک بطری آب معدنی می شود حتما صحبت هایی مانند:

آب معدنی اصلی دیگر وجود ندارد!

آب معدنی با آب آشامیدنی بسیار فرق دارند؟!

گفته شده بسیاری از کارخانجات تولید آب معدنی با مردم صادق نیستند و آب آشامیدنی را به جای آب معدنی به فروش می رسانند؟!!!!

 به گوشتان خورده است که تولید آب معدنی دیگر مانند سالهای اولیه تولید آن، انجام نمی شود.

اما شما تا چه حد می توانید صحت این اخبار را ثابت کنید.

حتی ممکن است به دلیل اینکه آب معدنی فروش بسیار زیادی نیز دارد وسوسه شده باشید تا شما هم خط تولید آب معدنی را راه اندازی کنید.

در اینجا معایب تولید آب معدنی را به شما یادآور خواهیم شد تا اگر قصد راه اندازی این کسب و کار را دارید تامل بیشتری در مورد آن داشته باشید.

شما برای اینکه بتوانید خط تولیدی موفق داشته باشید ابتدا باید آب معدنی را از معادن آن استخراج کنید.

البته اگر شانس با شما همراه باشد و آب معدنی در حین استخراج به موادی دیگر آلوده نشود.

مشکلات تولید آب معدنی می تواند این گزینه باشد که شما باید حتما آب را به گونه ای تصفیه کنید که املاح معدنی آن حفظ شود و در عین حال نیز از سالم بودن آن اطمینان داشته باشید.

اگر تمامی مراحل استخراج، تصفیه، فیلتر کردن نهایی آب را با موفقیت بگذرانید مشکلات بسته بندی آب معدنی شما را غافلگیر می کند.

بسته بندی آب معدنی باید اصولی، زیبا و جذاب باشد شاید خیلی از افراد به این موضوع اهمیت ندهند و بخواهنددر ساده ترین بسته بندی، آن را به دست مشتری برسانند.

اما بهتر است بدانید که بسته بندی دقیق و زیبای آب معدنی هم تاثیرگذاری های خاص خودش را دارد.

مشکلات فروش آب معدنی در بازاری که خیلی از افراد به این کار روی آورده اند کمی با ترس همراه است.

بیشتر فروشگاهها، فست فودها، رستوران ها، سوپرمارکت ها و هر جایی که احساس می شود فروش آب معدنی را نیز عهده دار هستند ترجیح می دهند از تولید کنندگانی که خودشان می شناسند خرید کنند.

شما برای فروش آب معدنی نیاز به زمان زیادی دارید تا خودتان را اثبات کنید و این ممکن است صبر زیادی را بطلبد و به این زودی ها برای شما سوددهی را نداشته باشد.

شاید به این فکر بیفتید که اگر زمان زیادی طول کشید تا آب معدنی را در بازار داخلی به فروش برسانم از طریق مکاتبه و برقراری ارتباط با کشورهای دیگر بتوان محصولم را در بازارهای خارجی به فروش برسانم.

اما بهتر است بدانید مشکلات صادرات آب معدنی به دلیل اینکه استانداردهای تولیدکنندگان داخلی بسیار با قوانین کشورهای دیگر فرق می کند با مشکل مواجه است.

از این رو کشورهای دیگر هیچ گونه لزومی نمی بینند که واردات آب معدنی را تایید کنند و اجازه دهند آب معدنی به کشورشان صادر شود.

احساس می شود تا به اینجای کار حقایق مفیدی برای شما گفته شده، تمام مواردی که ممکن است در حین اجرای کار شما را با دردسرهای زیادی روبه رو کند به شما گفته شد.

اما اگر شما از سرمایه کافی برخوردار هستید و بسیار تمایل دارید تا خط تولیدی خود را راه بیندازید بهتر است با مطالعه پردرآمدترین خطوط تولیدی که شرکت سارگن در اختیار شما قرار می دهد تصمیم گیری خود را اصولی تر پیش ببرید.

اطمینان داشته باشید که این خطوط ارائه شده توسط شرکت سارگن از نظر سوددهی بسیار بالا می باشد و از همه مهمتر اینکه تنوع خطوط تولیدی باعث می شود که شما بر اساس میزان علاقه و پشتکار خود یک خط تولیدی را انتخاب کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با شرکت سارگن استون می توانید از طریق لینک صفحه اصلی سایت ارتباط برقرار کنید.

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 910
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

با 5 میلیارد چیکار میشه کرد؟ سوالی که یک فرد سرمایه گذار بارها و بارها از خودش میپرسد و تنها هدفش این است که تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا در درجه اول سرمایه اولیه خود را ثابت نگه دارد و بعد با سوددهی بتواند مبلغ آن را افزایش دهد.

اما سرمایه گذاری با 5 میلیارد از آنجائیکه مبلغ کمی نمی باشد بسیار باید حساب شده عمل شود چرا که بدون فکر و برنامه ریزی کردن و کمک نگرفتن از مشاورین و افراد با تجربه باعث می شود شما در این راه با شکست مواجه شوید.

کارهای بسیار زیادی در جامعه وجود دارند که به شدت احساس می شود تا خط تولید آنها راه اندازی شود اما خوب شما باید در ابتدا بسنجید کدام یک در اولویت قرار دارند و بهترین کار با 5 میلیارد چه کاری می تواند باشد.

راه اندازی خط تولید با 5 میلیارد نیازمند این است که حتما از افرادی کمک بگیرید که مطمئن باشید تنها نیستید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

سارگون استون یک شرکت با تجربه چندین ساله می باشد که با ارائه مشاوره های رایگانی که در راه اندازی کسب  و کار به شما می دهد همراه بسیار مناسبی می باشد.

شما اطمینان خاطر خواهید داشت که در این راه تنها نیستید و به راحتی می توانید با انواع خطوط تولیدی که در این شرکت به شما معرفی می شود یکی را انتخاب کرده و کسب و کار خود را شروع کنید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 993
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

افرادی که از سرمایه های بزرگ برخوردار هستند قطعا فکرهای بزرگی نیز در سر دارند.

کارآفرینی با 3 میلیارد از آنجائیکه رقم کوچکی به شمار نمی رود قطعا می تواند خط تولید با 3 میلیارد نسبتا بزرگی حساب شود.

برای اینکه بتوانید بهترین سرمایه گذاری با 3 میلیارد را با یک انتخاب مطمئن راه اندازی کنید بهتر است در این راه مسائلی که در زیر ذکر می شود را دقیق و حساب شده بررسی کنید:

1- انتخاب شما باید بر اساس نیازهای جامعه باشد.

2- خط تولید مورد نظر شما به چه تعداد نیروی کار نیاز دارد؟

3- دستگاههای موردنیاز برای راه اندازی کسب و کار شما از چه طریقی باید تامین شود؟

4- علاوه بر سرمایه خود چه کسانی می توانند در این راه شما را حمایت کنند؟

5- و غیره

اینها تنها تعداد سوالات بسیار کمی بود که شما در مواجه با سوال با سه میلیارد چه کنیم مواجه خواهید شد؟

از آنجائیکه تعداد خطوط تولیدی زیادی در بازار وجود دارد و به اندازه کافی برای هر فردی که بخواهد کارآفرینی انجام دهد، کار هست.

شما باید سرمایه گذاری با سه میلیارد را با بهره گیری از تجربیات و اطلاعات مشاورینی که در این راه تجربه های زیادی دارند، انجام دهید.

شرکت سارگن در این راستا به شما کمک می کند بهترین انتخاب را از بین خطوط تولیدی پرسود داشته باشد.

سارگن استون با معرفی بیش از 10 خط تولیدی پردرآمد راه درست را به شما نشان می دهد. با سارگن تماس بگیرید تا بتوانید با مشاوره های رایگان هرچه زودتر کسب و کار خود را راه بیندازید.

www.sargonstone.com

 



:: بازدید از این مطلب : 908
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()