نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

استفاده از نایلون از قرار دادن یک ساندویچ کوچک برای محل کارتان گرفته تا بسته بندی کردن انواع محصولات کوچک و بزرگ، چه خوراکی و چه غیر خوراکی کاربرد دارد. 

نایلون را بیشتر در مصارف خرید نان، میوه ها، سبزجات خرید از سوپرمارکت ها به کار می برند و از پلاستیک فریزر برای بسته بندی کردن مواد غذایی و یا قرار دادن خوراکی در داخل کیف و ...

استفاده از پلاستیک در تنوع و مدل های مختلف آن جزء مواردی است که تولید آن رو به افزایش است و با توصیه های که برای حفظ محیط زیست می شود و خواستار این هستند که این خط تولید کمتر کار کند، اما باز مجوز تولید نایلون برای خیلی از افراد صادر می شود.

از جمله مشکلات کارگاه تولید نایلون و نایلکس می توان به این موضوع اشاره کرد که افراد برای هر نوع مصارف خود و نگهداری محصولات متنوع خود از پلاستیک فریزر استفاده میکنند. که این استفاده به میزان بالا باعث می شود زباله های بیشتری نیز تولید شوند.

قطعا زیاد شدن این گونه از زباله ها و به طول انجامیدن تجزیه آنها باعث می شود که خطر جدی برای محیط زیست به شمار رود و گرفتن مجوز تولید نایلون با سخت گیری های بیشتری انجام شود هرچند که  طرح توجیهی تولید نایلون و نایلکس با کیفیت و اصولی ارائه شود باز هم ممکن است هنگام گرفتن مجوز به مشکل بخورید. 

برخلاف اینکه خیلی از افراد فکر میکنند چون سود تولید نایلون و نایلکس بالا می باشد پس می توانند در این راه سرمایه گذاری کنند و از این راه کسب درآمد کنند. 

اما بهتر است بدانید  قیمت دستگاه تولید نایلون و نایلکس بسیار بالا می باشد و سودی که از فروش نایلون به دست می آورید در برابر هزینه هایی که می کنید بسیار کم می باشد چرا که شما در این راه رقبای بسیار بزرگی دارید که قبلا خودشان را اثبات کرده اند. 

بهتر است در مورد انواع خطوط تولیدی دیگر نیز تحقیقاتی انجام دهید تا بهتر متوجه شوید که کسب وکارهای متنوعی هستند که می توانید آنها را انتخاب کنید. 

شرکت سارگن استون با تجربه سالیانه و ارائه بیش از 12 خط تولیدی به شما فرصتی میدهد تا بتوانید با مطالعه نحوه کار هر یک از این خطوط تولیدی که در سایت اصلی شرکت سارگن استون قرار داده شده، بهترین تصمیم را در مورد راه اندازی یک خطوط تولیدی بگیرید.

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

علاقه زیاد افرادی که میخواهند به کشورهای دیگر سفر کنند و یا حتی برای ادامه تحصیل به کشورهای دیگر مهاجرت کنند، باعث شده تا بیش از هر زمان دیگری یادگیری زبان را جدی بگیرند. 

اما یادگیری زبان همیشه جز سخت ترین و خسته کننده ترین کارها به شمار می رود که کمی افراد را دلزده می کند و از ادامه مسیر منصرف می کند. 

منصرف شدن افراد برای یادگیری زبان به عوامل مختلفی بستگی دارد. جدای از اینکه کلی هزینه بابت کلاس های آموزشی پرداخت می کند و یا اینکه مسیری نسبتا طولانی را برای رفت و آمد می رود، عامل مهم دیگری نیز وجود دارد.

این عامل ممکن است به تجهیزات آموزشگاه زبان مربوط باشد که از روش های نوین برای یادگیری زبان استفاده نمی کنند و یا اینکه از مربیان با تجربه ای نیز برخوردار نمی باشد. تمامی هزینه تاسیس آموزشگاه زبان به این عوامل بستگی دارد که شما از چه افراد و از چه تجهیزاتی استفاده کنید. 

اما از سری مشکلات تاسیس آموزشگاه زبان می توان به این موضوع اشاره کرد که  جزء شرایط تاسیس آموزشگاه زبان می باشد و حتما باید رعایت شود.

  • دارا بودن سن حداقل 28 سال
  • داشتن مدرک لیسانس زبان 
  • داشتن سابقه تدریس 
  • انتخاب محلی مناسب از نظر امنیت و بهداشت
  • و...

شما باید برای دریافت مجوز از آموزش پرورش موارد دیگری را نیز رعایت کنید که در این مبحث نمی گنجد اما دشواری های بسیاری دارد از جمله اینکه قیمت مجوز آموزشگاه زبان نیز مبلغ پایینی نمی باشد. 

اما در کنار اینکه شما در گوشه و کنار شهر خود و تقریبا در تمامی مناطق بلی استثنا یک آموزشگاه زبان مشاهده می کنید، می توانید به خطوط تولیدی دیگری نیز فکر کنید. 

شرکت سارگن استون در ارائه خطوط تولیدی پرسود ثابت کرده است که می توانید متفاوت از بقیه عمل کنید و بیشتر از افراد دیگر نیز کسب درآمد کنید. 

برای مطالعه و نحوه کار با این خطوط تولیدی وهمچنین برای دریافت مشاوره های رایگان از مشاورین شرکت سارگن استون به سایت اصلی این شرکت مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 904
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

استفاده از دخانیات مانند سیگار و قلیان این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در بین سنین مختلف مشاهده می شود که همه به طور قطع از مضرات آن نیز باخبر هستند. اما مسئله ای که بیشتر از آن آزاردهنده است این است که راه اندازی خط تولید تنباکو متوقت شود دیگر چنین مشکلاتی به وجود نخواهد آمد. 

از جمله مهمترین مضرات تنباکو می توان به بروز انواع سرطان ها که شایع ترین آنها سرطان ریه می باشد اشاره کرد که این نوع سرطان ممکن است علائم خود را در پیری به فرد نشان دهد و بسیاری از جوانان به همین موضوع نیز بی اطلاع هستند.

در گذشته مردم بر اثر نداشتن اطلاعات کافی گمان می کردند که استفاده از تنباکو برای بدن مفید می باشد اما رفته رفته با بروز برخی بیماری ها و نتایج آزمایشات مشخص شد که دلایل آن استفاده از تنباکو بوده است. 

چندین سالی است که قلیان های میوه ای خواهان زیادی پیدا کرده اند و به اشتباه تصور میکنند آنها عوارض کمتری دارند. اما بهتر است بدانید که روش ساخت تنباکو میوه ای فقط افزودن طعم دهنده های مختلف است که شما تصور می کنید استفاده از عصاره میوه ها می باشد و ضرر کمتری نیز برای بدن خواهد داشت.

از جمله مشکلات کاشت تنباکو این است که شما باید آب بسیار زیادی را برای آن در نظر بگیرید و یکی از گیاهانی می باشد که به طور مرتب به آبیاری نیاز دارد.

برای گرفتن مجوز تولید تنباکو باید طرح توجیهی تولید تنباکو حتما ارائه شود تا بتوان خط تولید این کسب و کار راه اندازی شود. 

این طرح توجیهی راجع به بازار مالی و فنی و گردش مالی آن در طول یکسال است که به طور تخمینی محاسبه می شود. 

اما چرا یک فرد سرمایه گذار که قصد دارد به یک کارآفرین موفق تبدیل شود و برای افراد دیگر نیز اشتغال زایی کند باید خط تولیدی راه اندازی کند که می داند برای سلامت افراد خطرناک است؟!

قطعا موضوعی که می تواند شما را وسوسه کرده باشد همین سود بالای تولید تنباکو می باشد که لازم به ذکر است چیزی جزء توهم نمی باشد و چنین خط تولید های آنقدر که تعاریف آنها را شنیده اید سوددهی بالایی ندارند. 

اما اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید بهتر است خطوط تولیدی را انتخاب کنید که یکی از نیازهای جامعه باشد به سلامت کسی نیز آسیب وارد نکند. 

شرکت سارگن استون به ارائه بیش از 12 خط تولیدی به شما این فرصت استثنایی را می دهد تا بتوانید در این راه به سود بسیار بالایی برسید. 

از مشاوره های رایگان شرکت سارگن استون استفاده کنید تا بتوانید بهترین خط تولید را برای خود انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

راه اندازی پرورش ماهی تیلاپیا یکی از روش هایی است که امروزه افراد زیادی را به خود جذب کرده است در واقع پرورش ماهی همیشه جزء کسب و کارهایی بوده که افراد به اشتباه تصور میکنند کاری آسان و پردرآمد است اما از تمامی واقعیت های این خط تولید آگاهی ندارند. 

در ابتدای امر باید از وزارت بهداشت و سازمان های مربوطه نسبت به اخذ مجوز پرورش ماهی تیلاپیا تلاش کرد چرا که ممکن است روزهای زیادی را برای دریافت این مجوز تلاش کرد. 

برای اینکه بتوان هزینه پرورش ماهی تیلاپیا را به طور دقیق تخمین زد باید ابتدا نسبت به محل نگهداری این نوع ماهی اقدام کرد یکی از روش ها می تواند پرورش ماهی تیلاپیا در استخر سیمانی باشد که خرید تجهیزات آن هزینه های زیادی را می طلبد و از همه مهمتر اینکه شرایط نگهداری این نوع ماهیان بسیار حساس و سخت می باشد.

بهتر است بدانید ماهی تیلاپیا یکی از ماهیان ارزان قیمت است و به همین دلیل افراد سعی می کنند پرورش آن را گسترش دهند تا به درآمدزایی برسند. ضمن اینکه این ماهی می تواند بر سبد غذایی همه افراد نیز وارد شده و از آن استفاده کنند. 

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود! ماهی تیلاپیا و استفاده از آن چندان هم برای بدن مفید نمی باشد چرا که از درصد چربی بالاتری نسبت به ماهیان دیگر برخوردار است و استفاده آن باعث گرفتگی رگ های عروقی و افزایش چربی خون می شود. 

ممکن است خیلی از افراد از این مسئله اطلاعات کافی نداشته باشند و مصرف این نوع ماهی را در برنامه های غذایی خود به طور مرتب قرار دهند اما سارگن استون به شما پیشنهاد می کند که حتما جدول ارزش غذایی این نوع ماهی را مورد مطالعه قرار دهید.

همچنین سارگن استون برای افرادی که می خواهند در این زمینه سرمایه گذاری کنند نیز خطوط تولیدی را معرفی می کند که بسیار پولساز هستند و هیچکدام از مشکلات پرورش ماهی تیلاپیا را ندارد و تجهیزات گران قیمتی نیز لازم نیست خریداری شود تا خط تولیدی راه اندازی شود. 

با مشاورین شرکت سارگن استون در تماس باشید تا در مورد نحوه کار تمامی این خطوط تولیدی مشاوره های رایگان دریافت کنید. 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر اقدام کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1002
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

آیا شما جزء آن دسته از افرادی هستید که همیشه از یک برند خاص از محصولات بهداشتی و سلولزی استفاده می کنید. 

اگر همیشه از یک برند خاص استفاده کرده اید قطعا از محصولات آن هم راضی بوده اید و جزء مشتری های وفادار آن هستید که این بدون شک بر می گردد به کیفیت و بسته بندی محصول که در جلب نظر افراد برای خرید بسیار تاثیر گذار است. 

اما این روزها مشاهده می کنید که خیلی از افراد هم به صورت دست فروشی در خیابان هم دستمال کاغذی می فروشند و از این راه کسب درآمد می کنند. 

ولی شما چقدر به کیفیت این محصولات اطمینان دارید و مطمئن هستید که در یک خط تولید کاملا بهداشتی و ایمنی تولید می شوند!؟

خط تولید محصولات سلولزی از این جهت امروزه خواهان زیادی دارد که مردم بسیار بسیار بیشتر از قبل به نظافت خود اهمیت می دهند و مصرف اقلام بهداشتی آنها نیز به شدت افزایش پیدا کرده است. 

راه اندازی خط تولید نوار بهداشتی یکی از آن دسته محصولاتی است که این روزها سروصدای زیادی به پا کرده است. اما به دلیل اینکه خانم ها از حساسیتهای بالایی برخوردار هستند به راحتی نمی توانند به هر برندی اطمینان کنند و آن را خریداری کنند که این از مشکلات خط تولید نوار بهداشتی می باشد و فروش آن را با سختی بسیاری همراه میکند. 

برای هزینه راه اندازی خط تولید نوار بهداشتی هزینه و سرمایه بالایی لازم است و از همه مهمتر دریافت مجوز از سازمان های مربوطه می باشد که این خود مدت زمان زیادی به طول می انجامد. 

خرید دستگاه تولید نوار بهداشتی استوک و یا به صورت نو هم قسمتی از سرمایه شما را در بر می گیرد که در نهایت شما باید به محصول نهایی خود دقت داشته باشید که از چه میزان کیفیتی برخوردار است. 

اما چرا در راهی قدم بگذارید که این همه سختی را متحمل شوید؟

شما به راحتی می توانید از خط تولیدهایی استفاده کنید که کمترین دردسر ممکن و بیشترین سود را برای شما دارند. 

ضمن اینکه این خطوط تولیدی جزئی از نیازهای مردم می باشند و به راحتی می توانید در قسمت فروش آن مانور بدهید. 

اما با دریافت راهنمایی و مشاوره های رایگان از افراد باتجربه شرکت سارگن استون می توانید با نحوه کار تمامی این خطوط تولیدی آشنا شوید و یکی را برای کسب وکار خود انتخاب کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 994
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

شاید همیشه این موضوع ناراحت کننده و ناامید کننده به نظر برسد که چرا شغل و کسب وکار وجوو ندارد و هر ساله به نرخ بیکاران جامعه اضافه می شود؟!

اما همیشه ایده های ناب در هر کسب وکاری وجود دارد و فقط کمی همت و تلاش و قدرت ریسک پذیری را می خواهد که فرد بتواند در این راه اقدام کند و خودش را محک بزند. 

کسب وکارهای جدید و پرسود همیشه وجود داشته و روز به روز نیاز جامعه به مشاغل جدید بیشتر می شود چرا که مشاغل جدید همان نیاز مردم هستند. کسب وکارهای جدید در ایران را نمی توان گفت همیشه توسط افرادی خاص طراحی می شوند و به روی کار می آیند، چرا که داشتن خلاقیت و پشتکار عامل اصلی یک موفقیت پرسود می باشد.

از جمله کارهای تولیدی پرسود توسط شرکت سارگن استون به شما معرفی می شود که بسیار پردرآمد و جزء خطوط تولیدی جذاب هستند و شما در حین کار از این خط تولیدها خسته نخواهید شد. 

به نوعی می توان گفت که این مشاغل در حوزه کسب و کارهای نوین و پردرآمد هستند و شما با سرمایه گذاری در این راه می توانید در مدت کوتاهی به یک کارآفرین موفق ثروتمند تبدیل شوید. 

این ایده های کارآفرینی صنعتی شامل: 

  • خط تولید انواع سنگ
  • خط تولید ویلا و سوله های پیش ساخته
  • دریافت نمایندگی برای فروش جواهرات معدنی 

شما می توانید با وارد شدن به سایت شرکت سارگن استون و دریافت مشاوره های رایگان از افراد باتجربه این شرکت به بهترین تصمیم گیری برسید و همان سرمایه ای که دارید یکی از این خطوط تولیدی را راه اندازی کنید. 

www.saronstone.com



:: بازدید از این مطلب : 975
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

خرید و فروش دلار این روزها دیگر مانند سابق نیست که فقط صرافی ها و بانک ها بخواهند اینکار را انجام دهند. مدتی است که افراد زیادی به تنهایی خرید و فروش دلار را انجام می دهند تا از این راه بتوانند کسب درآمد دلاری داشته باشند. 

اما درآمد دلاری واقعی در زمانی کاملا راضی کننده می باشد که شما در مرحله اول ضرر نکنید و سپس سود قابل توجهی نیز برای شما داشته باشد.

اما زمان هایی هم  وجود دارد که افراد در این راه دچار ضررهای زیادی شده اند چرا که دلار را به میزان بالایی خریداری کرده اند اما به دلیل داشتن طمع در فروختن آن به یکباره ضرر کرده اند. 

ولی چگونه درآمد دلاری داشته باشیم یکی از سوالاتی است که افراد می خواهند این روزها آن را تجربه کنند و یکی از دلایلی که افراد به این سمت و سو روی می آورند این است که ارزش پول ما بسیار پایین است و تقریبا اگر فردی بخواهد خیلی زود به سرمایه بالایی برسد از این روش استفاده میکند که البته ریسک بالایی نیز دارد. 

یکی از مشکلات درآمد دلاری این است که افراد گمان میکند که نوسانات دلار همیشه رو به افزایش است و کمتر پیش می آید که کاهش قیمت داشته باشد. 

اما این کاملا غیرقابل پیش بینی است و شما ممکن است امروز دلار را با قیمت بسیار بالایی خریداری کنید و فردای همان روز قیمت دلار به شدت کاهش پیدا کند که اگر قصد فروش آن را داشته باشید بسیار ضرر خواهید کرد. 

در کنار همه اینها بهتر است عاقلانه تر تصمیم بگیرید چرا که بسیاری از کسب وکارهای دیگر هستند که ریسک بسیار پایینی دارند و سوددهی قابل توجهی نیز برای شما خواهند داشت. 

شرکت سارگن استون با تجربه سالیانه به شما خطوط تولیدی را معرفی میکند که می توانید در آن سرمایه گذاری کنید بدون اینکه بخواهید تجهیزات و یا مواد گران قیمتی خریداری کنید. 

از راهنمایی های رایگان شرکت سارگن استون استفاده کنید تا بتوانید زودتر به درآمدزایی برسید. 

برای برقراری ارتباط با شرکت فقط کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت شوید. 

www.saronstone.com



:: بازدید از این مطلب : 901
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

قطع درختان این روزها بیشتر از هر موضوع دیگری نگران کننده است و کمبود کاغذ هم یکی از موضوعات چالش برانگیز این روزها شده است. 

در این میان خط تولیدی که به تازگی به روی کار آمده است باعث شده تا افراد این فرصت را غنیمت بشمارند و اقدام به راه اندازی خط تولید کاغذ سنگ کنند.

کاغذ سنگی را از پودر سنگ تولید میکنند و از جمله مزایای آن عبارتنداز:

  • ضدآب بودن کاغذ سنگی 
  • اسیدی نبودن مواد کاغذ سنگ
  • مقاومت بالای آن در برابر پارگی 
  • کاربرد بسیار بالای آن در تمامی صنایع  
  • و غیره

از مشکلات خط تولید کاغذ سنگی لازم است نکاتی نیز ذکر شود که هزینه دستگاه تولید کاغذ سنگی بسیار بالا می باشد و این خط تولید به تازگی شناخته شده است. 

ضمن اینکه ارائه طرح توجیهی خط تولید کاغذ سنگی حتما ارائه شود باید سرمایه های چند میلیاردی برای هزینه احداث کارخانه تولید کاغذ از سنگ در نظر گرفته شود.

در این خط تولید هیچ یک از چالش های آن شناسایی نشده و به طور قطعی نمی توان مشخص کرد سود آن چگونه محاسبه می شود و بعد از چه مدت بازدهی دارد!

اما چرا باید در خط تولیدی سرمایه گذاری کرد هنوز در بازار جا نیفتاده است و کمتر کسی در مورد سود و زیان آن خبر دارد. 

پیشنهاد می شود در خطوط تولیدی سرمایه گذاری کنید که پرسود و پردرآمد باشند و نیازی نباشد که شما دستگاهها و تجهیزات گران قیمت را خریداری کنید. 

جذابیت این خطوط تولیدی بسیار بالا است و سود بالایی برای تولید کننده دارد. توضیح تمامی مراحل این خطوط تولیدی را می توانید به صورت فایل از سایت سارگن استون دریافت کنید و از افراد باتجربه این شرکت مشاوره های رایگان را دریافت کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 1315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

بهداشت محیط و بهداشت فردی یکی از مسائل مهم در هر جامعه ای به شمار می رود و از این رو مواد شوینده با درجه کیفی مختلفی در بازار وجود دارند که این بستگی به ماشین آلات خط تولید مواد شوینده دارد.

همچنین برای اینکه بتوان خط تولید مواد شوینده صنعتی را راه اندازی کرد مجوز تولید مواد شوینده را از سازمان های مربوطه دریافت کرد و بعد از آن شروع به فعالیت کرد. 

البته بهتر است بدانید که برای راه اندازی این خط تولید باید حتما مواد اولیه آن را از کشورهای دیگر تهیه کرد که ممکن است بخش زیادی از سرمایه شما صرف این قسمت شود. 

همچنین برای ارائه طرح توجیهی مایع شوینده لازم به ذکر است که تمامی سود و گردش مالی، بازار مالی، فروش و از نظر فنی نیز محاسبه شود. 

لازم به ذکر است که توجیح اقتصادی برای هیچگونه محصولی وجود ندارد که اگر برای راه اندازی آن بخواهند مواد اولیه را از کشورهای دیگر وارد کنند. 

چرا که واردات بر قیمت نهایی محصولات تاثیر گذار است و قطعا با قیمت بالاتری باید به فروش برسد تا از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد.

اما تولید مواد شوینده جدید و با برند اختصاصی که خود شما برای آن در نظر گرفته اید آنقدر فروش خواهد داشت تا شما بتوانید سریعتر به سود و بازدهی مفیدی برسید؟

چه بسا که در این راه باید تبلیغات زیادی انجام شود تا مردم تمایل به خرید و محصول جدید داشته باشند و زودتر بتوانند از برند خاصی که مدت های طولانی از آن استفاده میکرده اند، صرف نظر کنند و شوینده جدیدی را جایگزین کنند. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 912
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

یکی از اصول پرورش اسب این است که به این شغل به چشم صرفا یک کسب وکار نگاه نکنید بلکه موردی که مهم است عشق و علاقه زیاد فرد به این کار باید باشد. 

داشتن علاقه در هر شغلی باعث می شود که سختی های آن به چشم نیاید و متوجه گذر زمان نشوید و به طور کلی خستگی برای شما بی معنا باشد.

کارآفرینی پرورش اسب باید بر اساس هدف فرد پرورش دهنده صورت بگیرد به عنوان مثال:

آیا شما این شغل را می خواهید فقط برای خرید و فروش اسب و کره اسب ها؟

یا اینکه هدف شما از پرورش اسب ساخت یک باشگاه اسب سواری است که افراد بتوانند در آن اوقات فراغت خود را بگذرانند؟؟

ارائه طرح توجیهی پرورش اسب برای هر دو سوالی که در بالا پرسیده شده لازم است چرا که باید ابتدا هدف خود را مشخص کنید.

سپس برای مجوز پرورش اسب باید اقدام شود که ممکن است در برخی موارد آن مانند: مساحت زمین، مقدار سرمایه لازم برای پرورش اسب، تعداد افراد موردنیاز برای همکاری در این شغل و....

اما از سری مشکلات پرورش اسب، تغذیه با کیفیت آنها، اصول نگهداری از کره اسب ها، نحوه باردار کردن اسب مادیان است که با حساسیت بالایی باید انجام شود. 

شما در شروع کار خود باید بدانید که آیا بازدهی و سوددهی این کسب وکار برای شم به صرفه است یا خیر؟!!

از آنجائیکه این شغل هزینه و سرمایه بسیار بالایی را می طلبد بهتر است آن را با مطالعه دقیق و عملکرد حساب شده ای انجام دهید. 

اما اگر فقط تعاریفی از این شغل شنیده اید بهتر است بگوئیم که این تعاریف توهمی بیش نیست چرا که پرورش اسب بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد. 

ضمن اینکه اگر کمی تحقیقات خود را در زمینه راه اندازی مشاغل دیگر بیشتر کنید متوجه خواهید که بیشتر از صدها خطوط تولیدی هستند که شما را با دنیای جدیدی از کسب و کار آشنا می کنند. 

شرکت سارگن استون با تجربه سالیانه چندین خطوط تولیدی را ارائه می دهد که از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و مزیت این خط تولیدها این است که چالش های آن کاملا شناخته شده و برطرف شده اند. 

برای دریافت مشاوره های رایگان از این خطوط تولیدی به سایت اصلی شرکت سارگن استون مراجعه کنید. 

www.sargonstone.com



:: بازدید از این مطلب : 998
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()