راه‌های درمان زردی نوزاد با استفاده از طب سنتی نحوه تشخیص زردی نوزادان .  نوزاد را به خاطر زردی از شیر مادر محروم نکنید  . تأثیر لامپ مهتابی سفید در زردی  . تشخیص زردی نوزادان با طب سنتی درمان زردی نوزاد با طب سنتی  .  داروهای گیاهی مفید برای درمان زردی نوزاد  .  زردی نوزاد چیست

نحوه تشخیص زردی نوزادان

زردی در نوزادان از همان روزهای اولیه تولد شروع می شود؛ علائم آن اغلب با زردی پوست و گاهی چشم ها بروز می کند. زردی اول تنها صورت را در بر می گیرد اما رفته رفته قفسه سینه و ناحیه شکم و پاها و کف پا و اندام های تحتانی را هم درگیر می کند.

نوزاد را به خاطر زردی از شیر مادر محروم نکنید

زردی در بعضی از نوزادان امکان دارد بر اثر استفاده از شیر مادر باشد؛ 2 گروه از نوزادان هستند که با خوردن شیر مادر به زردی مبتلا می شوند و گروه اول بیشتر نوزادان مادرانی هستند که به طریق سزارین به دنیا آمده اند و زردی به دلیل کم بودن شیر مادر و در روزهای اولیه تولد ایجاد می شود.

تأثیر لامپ مهتابی سفید در زردی

از سال های گذشته تا به امروز شنیده ایم اگر کودکی دچار زردی شده است می گویند با قرار دادن او در زیر نور لامپ فلورسنت می توان او را درمان کرد.، خوب است بدانید که نور درمانی یکی از راه های درمانی زردی در زردی نوزادان به حساب می آید.

درمان زردی نوزاد با طب سنتی

طب سنتی از قدیم برایدرمان بیماری های مختلف از گیاهان دارویی استفاده میکند. یکی از این بیماری هایی که طب سنتی برای درمان آن ها راه حل هایی را پیشنهاد می دهد زردی نوزادان است.

داروهای گیاهی مفید برای درمان زردی نوزاد

در روش های سنتی از گیاهان دارویی برای درمان زردی استفاده می شده است. اگر چه امروزه این شیوه ها بین عموم مردم استفاده نمی شود و بیشتر افراد به دنبال درمان دارویی شیمیایی هستند اما نمی توان تأثیر آن ها را در درمان انکار کرد.