سنگ لابرادوریت.سنگ کیانیت.سنگ خورشید .سنگ دیوپساید . سنگ آمتیستسنگ تورمالین سبز.سنگ چشم ببر . سنگ مالاکیت.سنگ هماتیت . سنگ پیریت

سنگ پیریت و سلامت آقایان

در همین چند صد سال گذشته گیاه پزشکان و درمانگران از پیریت برای عادی سازس سیستم عصبی و بهبود خلق و خو و مبارزه با غم و افسردگی استفاده می کردند. این سنگ قادر است که سلامت عمومی را بهتر کند امید به زندگی را بالا ببرد و مقاومت بدن را در برابر بیماری های مختلف افزایش بخشد.

سنگ چشم ببر

اگر دوست دارید سنگی با خواص کلی سلامتی داشته باشید که کل بدن را تقویت کند چشم ببر سنگ خیلی خوبی است. این سنگ تأثیر مثبتی بر سیستم عصبی دارد و دردرمان بیماری های روان تنی خیلی مفید است.

ترمیم عملکرد اندام های گوارشی را تحریک می کند و همچنین فشار خون را طبیعی می کند و خوب است فراموش نکنید که چشم ببر به عنوان یک طلسم و یک مدافع جهانی شناخته می شود که قادر به جلوگیری و مقابله با هر نوع تأثیر خارجی می باشد.

سنگ هماتیت

اجداد ما به خواص اسرار آمیز و جادویی هماتیت نسبت های زیادی می دادند. کریستال های هماتیت می توانند خاکستری تیره و سیاه و قرمز گیلاسی یا قهوه ای باشد. مردان در هر سنی این سایه ها را دوست دارند و مردانی که کم خونی یا التهاب مزمن دارند امکان دارد از جواهرات هماتیت استفاده کنند به این دلیل که این شرایط را درمان می کند.

سنگ مالاکیت

مالاکیت برای مردان سنگ سلامت محسوب می شود و هر چه سایه سنگ روشن تر باشد قدرت شفابخشی آن بیشتر می شود، داروی روماتیسم و آسم و دندان درد و مسمومیت است و از مالیخولیا جلوگیری می کند. مالاکیت در درمان بیماری های قلبی و ریوی و برای بهبود عملکرد پانکراس و طحال استفاده می شود. همچنین به بازسازی بافت کمک بزرگی می کند و سیستم عصبی را تسکین می دهد. مالاکیت در بدن مردان هماهنگی جسمی و عاطفی را ایجاد می کند و قدرت روحی می بخشد.