یاقوت چیست؟ از گذشته یاقوت به سنگ شجاعت و موفقیت در بین مردم معروف بوده است. امروزه این سنگ به نماد عشق و اشتیاق تبدیل شده است.

بهترین برش سنگ در انگشتر یاقوت

اگر می خواهید درخشش واقعی در انگشتر یاقوت را ببینید باید فقط به دنبال یک برش تمیز و حرفه ای باشید که در آنجا خود را نشان می دهد. البته اینکه چه برشی را انتخاب می کنید بستگی به سلیقه شما دارد و نکته مهم این است

مراقبت های ضروری از انگشتر یاقوت

خوب است بدانید که فقط خرید یک انگشتر مرغوب از یک گالری معتبر کافی نیست. شما اول باید بدانید که چطور از آن مراقبت کنید تا درخشندگی و زیبایی خود را تا سالیان سال حفظ کند.

انگشتر یاقوت یا هر انگشتر دیگری که می خرید نیاز به مراقبت دارد برای انجام تمیزکاری کلی و برق انداختن انگشتر خود می توانید به گالری که از آن خرید کرده اید بروید و از آن ها بخواهید که برای شما پولیش انجام دهند.

انواع یاقوت بر اساس رنگ

یکی از فاکتورهای مهم که تعیین کننده قیمت در سنگ یاقوت است رنگ آن است. این سنگ از نظر ترکیب شیمیایی، جواهری بی رنگ است و حضور عناصر فلزی کمیاب در زمان تشکیل باعث ایجاد رنگ های مختلف می شود.

آیا انگشتر یاقوت از انگشترالماس گران تر است؟

فکر می کنم مهم ترین دغدغه همه ما در زمان خرید و انتخاب یاقوت یا انگشتر یاقوت قیمت آن است. یاقوت یکی از شناخته شده ترین و گران ترین سنگ های قیمتی دردنیا است که انواع با کیفیت آن امکان دارد قیمتی تا 1000000 دلار برای هر قیراط داشته باشد.

معروف ترین و گران ترین انگشتر یاقوت

خاص ترین و گران ترین انگشتر یاقوت دنیا تعلق دارد به برند کارتیر که این انگشتر با یک یاقوت کمیاب و نادر و دو الماس طراحی شده است و به قیمت 30.3 میلیون دلار در سال 2015 در یک حراجی فروخته شده است.

روش های شناسایی یاقوت سرخ

یکی از مهم ترین فاکتور ها در زمان خرید سنگ یاقوت توجه به طبیعی بودن و یا مصنوعی بودن آن دارد که این موضوع در درجه اول نیازمند صادق بودن فروشنده دارد.