نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

Moonstone از جمله سنگ هایی است دارای درخشندگی بالا است و به سنگ ماه معروف می شود. مشخصات سنگ مون استون به این صورت است که تقریبا سنگی با درخشندگی بسیار زیبا و رنگی آبی مایل به سفید است.

به روایات برخی از افراد معتقد بودند که این سنگ جزء پرتوهای ماه می باشد و می توان آینده را پیش بینی کرد در زمانی که ماه به شکل کامل خود در می آید. 

سنگ مون استون سنگی بسیار جذاب و با خواص بسیار زیادی است که رنگ سنگ مون استون به رنگ های آبی، قهوه ای، نارنجی و زرد است. 

از جمله معادن سنگ مون استون می توان به سریلانکا، ایالات متحده، برزیل، برمه، مالاگاسی اشاره کرد. 

این روزها صحبت های زیادی راجع به سنگ درمانی شده است که البته علم سنگ درمانی زمانی زیادی از آن می گذرد و سالهای زیادی است که از آن به طور رایج استفاده می شود. 

بنابراین سنگ های معدنی قیمتی و نیمه قیمتی که از دل طبیعت استخراج می شوند بسیار دارای خواص هستند و توانسته اند تاکنون بیماری های روحی و روانی بسیاری را درمان کنند. 

از جمله خواص سنگ مون استون می توان به مواردی همچون: 

متعادل کردن چاکرای سوم و ششم، افزایش آگاهی انسان، ایجاد آرامش درونی و فکری، باعث موفقیت زیاد در امور مختلف، از بین بردن سموم بدن، ترمیم کردن پوست، مو و چشم، درمان دردهای  قاعدگی، افزایش برکت، جذب ثروت بالا اشاره کرد. 

در سایت جواهر می توانید انواع سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی را خریداری کنید و یا اگر تمایل دارید این سنگ ها را بر روی انواع زیورآلات نقره زنانه و جواهرات لوکس مردانه به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت اصل کالا دریافت کنید. 

WWW.JAVAHER.SITE





:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: