علم رنگ درمانی
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

انواع رنگ ها به تنهایی خواص بسیاری بر روی افراد و سبک زندگی آنها دارند. تمامی رنگ ها می توانند بر روی مغز، اندام های مختلف بدن و احساسات افراد تاثیرگذار باشند. بسیاری از محققین بر این باور هستند که علم رنگ درمانی تاکنون توانسته بر روی بدن و نحوه زندگی افراد تاثیر بسیاری داشته باشد. 

تاثیر رنگ ها و استفاده از آنها بر روی هر فرد کاملا متفاوت است. ممکن است افرادی باشند که به عنوان مثال: که عاشق رنگ قرمز هستند و در مقابل ممکن است افرادی از رنگ قرمز متنفر باشند. 

رنگ درمانی برای لاغری و درمان بسیاری از بیماری ها پیشنهاد می شود و این موضوع سالهای زیادی است که بر روی آن کار شده و نتایج مثبت آن نیز مشاهده شده است. 

روانشناسی رنگ ها مبحث بسیار طولانی می باشد که به طور تخصصی نمی توان به آن در قالب یک مطلب ورود کرد. اما همین بس که رنگ درمانی در طب سنتی، درمان بیماری های جسمی و روحی، درمان افسردگی، درمان بیماری های عضلانی، درمان بیماری هایی مرتبط با هریک از اعضای بدن، بر روی رفتار افراد بسیار تاثیرگذار است و این موضوع در مراحل و موضوعات مختلفی مورد بررسی و تحقیق قرار گرفته است.

در کنار علم رنگ درمانی، یکی از راههای مقابله با بسیاری از بیماری روحی، جسمی و فیزیکی علم سنگ درمانی تا به اکنون نقش بسیار پررنگی را در این زمینه ایفا کرده است و ثابت کرده است که با اعتقاد به سنگ درمانی مشکلات بسیاری از افراد حل خواهد شد. 

حال اگر سنگ های قیمتی و معدنی همراه با رنگ های متنوع و جذابشان مورد استفاده قرار بگیرند خواص آنها چندین برابر خواهد شد. 

در سایت جواهر که یک مجموعه بزرگ در زمینه فروش انواع زیورآلات نقره به همراه جواهرات معدنی اصل هستند موجود می باشد که به همراه شناسنامه بین المللی ضمانت کالا ارائه می شوند. 

WWW.JAVAHER.SITE





:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: